BSS PS 701H Bellian

vleky, káry, vozíky, návěsy, cisterny, vyvážečky, hnojáky, ...

Moderátoři: rezis, Malboro, Leo

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Bellian
Příspěvky: 2533
Registrován: stř črc 28, 2010 10:28 am
Bydliště: Velké Meziříčí

BSS PS 701H Bellian

#1 Nový příspěvek od Bellian »

Zvažoval jsem zda založit vlastní téma, ale ano. Před cca rokem jsme koupily 7t z družstva, má papíry, cena no taková normální. Stav nic moc, kola mizerný korba taky, docela pohnilá, elektrika spíše zalátovaná. Protože jsem stavěl dílnu, tak jsem vlek postavil na zahradu a vůbec nad ní nepřemýšlel. Můj původní plán byl zrenovovat ji jak má Jaryn82, pořád to mám v plánu, jen ji teď potřebuji do provozu na vožení dřeva z lesa z důvodů větší ložné plochy. Časem půjde určitě celá do laku.

Tak takhle rok stála:

Obrázek

O víkendu jsem ji dovezl domů zaparkoval vedle rázu napravo je vidět dílna:

Obrázek


Každému kdo přispěje radou, nebo ponaučením budu vděčný, nejsem žádný mechanik, spíše se do všeho cpu a občas to pěkně zbabrám, ale občas se i něco povede jako třeba Srdcová 25-ka. Chtěl bych se snažit o co největší originalitu, což někteří lidé moc nechápou a tak se budu ptát na detaily, jestli náhodou někdo nebude vědět co s tím.

Času málo tudíž mi zbyla jen neděle na práci, dopoledne trénink se psem na cvičáku, který ho odrovnal pes usnul i při puštěné s28, u které mám špunty i sluchátka:

Obrázek


No nic pustil jsem se do vleku, nejdříve šli ven brzdové válce:

Obrázek

Po rozdělání byl dost zamaštěný vazelínou, což je asi dobře.

Obrázek

Vyčištěný válec, manžeta je tam nýtována venek válce porezlý, vnitřek pěkný. když se dívám na novou manžetu na fotce, tak do ní budu muset udělat díry a znovu snýtovat, nebo to stačí zešroubovat?

Obrázek

https://img.bvm.cz/images/orig/VZDUCH/d ... tid=21&r=A

Brzdový přepouštěč na vzduchojemu po cestě fungoval, ale že bych mu věřil to se říci nedá. Když jsem pročital fórum, tak někdo čistí, jiný nechává repasovat.