Tak takhle rok stála:

O víkendu jsem ji dovezl domů zaparkoval vedle rázu napravo je vidět dílna:

Každému kdo přispěje radou, nebo ponaučením budu vděčný, nejsem žádný mechanik, spíše se do všeho cpu a občas to pěkně zbabrám, ale občas se i něco povede jako třeba Srdcová 25-ka. Chtěl bych se snažit o co největší originalitu, což někteří lidé moc nechápou a tak se budu ptát na detaily, jestli náhodou někdo nebude vědět co s tím.
Času málo tudíž mi zbyla jen neděle na práci, dopoledne trénink se psem na cvičáku, který ho odrovnal pes usnul i při puštěné s28, u které mám špunty i sluchátka:

No nic pustil jsem se do vleku, nejdříve šli ven brzdové válce:

Po rozdělání byl dost zamaštěný vazelínou, což je asi dobře.

Vyčištěný válec, manžeta je tam nýtována venek válce porezlý, vnitřek pěkný. když se dívám na novou manžetu na fotce, tak do ní budu muset udělat díry a znovu snýtovat, nebo to stačí zešroubovat?

https://img.bvm.cz/images/orig/VZDUCH/d ... tid=21&r=A
Brzdový přepouštěč na vzduchojemu po cestě fungoval, ale že bych mu věřil to se říci nedá. Když jsem pročital fórum, tak někdo čistí, jiný nechává repasovat.
Brzdové trubky mi donesl známý, buďto je použiji, nebo podle nich nechám udělat nové. Vzduchojem, porezlý, vevnitř bordel, ale nic kritického, nejvíce rzi pod štítkem. Zvažuji, ho doma natlakovat vodou na cca 10atm, pro jistotu. Přes zimu jsem tak tlakoval Orlíka na 16atm.
Majlery, no prázdná vlečka se zvedá, jsou samozřejmě pochcané, ale co je horší, zadní válec nejde až dolů, nic pod tím není, při zatlačení rukou to propružuje. Nevít kde by mohla být chyba? Rám ideálně rovný není, ale zase tk moc pokřivený taky ne.

No tak pro úvod asi vše, ti co občas mrknou k 25 ví, že sem tam píšu slohy, tak snad to tady nebude vadit


