Rozdiel v motorch pre zetor 4341,5341,6341
Moderátor: Lukashil
- pavolmakys
- Příspěvky: 2374
- Registrován: čtv led 01, 2009 12:56 pm
- Bydliště: Žilina
Rozdiel v motorch pre zetor 4341,5341,6341
Chalani, aky je rozdiel v motoroch v traktoroch 4341, 5341, 6341, jasne vykon je rozdielny, ale staci vymenit pripadne prestavit cerpadlo a povedzme z 43 spravit 63?
Zetor 5645 (motor 69O1+tazka naprava)
- pavolmakys
- Příspěvky: 2374
- Registrován: čtv led 01, 2009 12:56 pm
- Bydliště: Žilina
Re: Rozdiel v motorch pre zetor 4341,5341,6341
Dakujem, ale mudrejsi nie som, lebo aj podla tototo to vyzera ze je to stale ten isty motor len pravdepodobne inak nastavene cerpadlo, pripadne ine cerpadlo. To ze sa meni priemer remenice nepovazujem za problematicke.
Pytam sa preto, lebo som sa zacal pozerat po tychto traktoroch a neviem aky je v nich rozdiel, a ci pri kupe povedzme 43-ky by sa dal zdvihnut vykon az na 63-ku.
Pytam sa preto, lebo som sa zacal pozerat po tychto traktoroch a neviem aky je v nich rozdiel, a ci pri kupe povedzme 43-ky by sa dal zdvihnut vykon az na 63-ku.
Zetor 5645 (motor 69O1+tazka naprava)
Re: Rozdiel v motorch pre zetor 4341,5341,6341
Nejsem znalý, ale... . Co kompresní poměr = tvar pístů, čekal bych, že výkon se získá právě zvýšením komprese, vyšší tlaky, vyšší teploty, vyšší dávka paliva.
Přidat jen naftu bez dalších úprav vede jen k tomu, že to jen víc hulí, ne?
Přidat jen naftu bez dalších úprav vede jen k tomu, že to jen víc hulí, ne?
Re: Rozdiel v motorch pre zetor 4341,5341,6341
4válcové motory od xx02 mají všechny stejný zdvih(120mm), takže by se měli lišit pouze nastavením čerpadla a nějakou bižutérií okolo. Z 4302 by měla výměnou čerpadla vzniknout 6302 a opačně.
Písty a všechno ostatní je u těch motorů úplně stejný. Prostě to jsou uškrcený 63. Bylo levnější všude cpát jeden motor ikdyž růrně uškrcen, než vyrábět/obrábět 4 skříně(3válec 102/110, 4válec 100/110, 4válec 102/110, 4válec 102/120). Takhle vyráběli jen skříně 2, pro 3válec(102/110) a 4válec(102/120).
Písty a všechno ostatní je u těch motorů úplně stejný. Prostě to jsou uškrcený 63. Bylo levnější všude cpát jeden motor ikdyž růrně uškrcen, než vyrábět/obrábět 4 skříně(3válec 102/110, 4válec 100/110, 4válec 102/110, 4válec 102/120). Takhle vyráběli jen skříně 2, pro 3válec(102/110) a 4válec(102/120).
Re: Rozdiel v motorch pre zetor 4341,5341,6341
Unifikovaná řada UŘ
Pro někoho aby si toto někdo poslech, dost tu vysvětlují
https://www.youtube.com/watch?v=OFe2_jyf_NY
Jinak se to nastavuje množství paliva uvnitř ve vstřikovacím čerpadle.
Otáčky motoru zůstávají
Zetor 6341 má motor Z7702 4válec(102/120).
Pro někoho aby si toto někdo poslech, dost tu vysvětlují
https://www.youtube.com/watch?v=OFe2_jyf_NY
Jinak se to nastavuje množství paliva uvnitř ve vstřikovacím čerpadle.
Otáčky motoru zůstávají
Zetor 6341 má motor Z7702 4válec(102/120).
- pavolmakys
- Příspěvky: 2374
- Registrován: čtv led 01, 2009 12:56 pm
- Bydliště: Žilina