Motor 6701

Moderátor: Lukashil

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
koďousek
Příspěvky: 367
Registrován: pát lis 19, 2010 11:52 am
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

Motor 6701

#1 Nový příspěvek od koďousek »

Zdravím,

u motoru 6701 nějak nemohu doladit predvstřik. Když je kolečko na čerpadle 2-4 tak predvstřik na méně jak 28-29 stupňů nastavit nejde při odkloňeném čerpadle. Motor jde tvrdě při přidání plynu.

Ubrousil jsem jeden zub z kolečka, takže je jako kolečko 3 a presadil objímku čerpadla. Teď je predvstřik cca 2° a čerpadlo zcela přikloněno.

Ještě je možnost kolečka 5 nebo 6 které nemám, proto se ptám má-li někdo zkušenost o kolik se s 5 nebo 6 změní predvstřik.

Prsa sundavat nehci, bude buď přesazený rozvod o zub nebo nakroucena hřídelka.

Za radu děkuju.
Octa 2 4x4 BXE
Peugeot 406 Break 2,0 HDi RHZ 80kW, Facelift, rv2000, spotřeba dle PP 5,4
Suzuki RF900R 101kW, Jawa 592, Cz 455, CZ477, CZ150C, Jawa90, Jawa555, B205
Zetor 25K od roku 74
Doogee S55

crazymen11
Příspěvky: 212
Registrován: stř bře 17, 2010 7:33 pm
Bydliště: hlinsko

Re: Motor 6701

#2 Nový příspěvek od crazymen11 »

Zdravím když tam dáš 6 kolečko tak to bude ještě tvrdší 6 je pro motory 7701 s čerpadlem 3137 a pro motor 7201 s čerpadlem 3145 a měli by mít předvstřik 25

A 5 kolečko pro třívalce s předvstřikem 25 pro čerpadlo 3143

Jinak ti asi neporadím nebo zkus nastavit vyšší tlak na tryskách třeba 180 nebo 190 barů a pak už jenom sundat prsa a udělat rozvody asi nic nebo jak si to dělal vybrosit zub na kolečku a přesazovat, podívat jak se točí hřídel a přesadit po směru otáčení.

A nakonec sundat prsa a udělat rozvody

crazymen11
Příspěvky: 212
Registrován: stř bře 17, 2010 7:33 pm
Bydliště: hlinsko

Re: Motor 6701

#3 Nový příspěvek od crazymen11 »

Většinou když je nakroucená hřídel tak právě nejde dohnat předvstřik a vychází hodně k horní úvrati a zkouší se tam dát právě kolečko 6 místo 2-4.

Uživatelský avatar
koďousek
Příspěvky: 367
Registrován: pát lis 19, 2010 11:52 am
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

Re: Motor 6701

#4 Nový příspěvek od koďousek »

Tak.dnes kolo 6 s ubrousenym zubem a jsem.na 18°, má být 20-22° tak.to buď nechám nebo ještě probrousim v čerpadle otvory aby šlo víc přiklonit. A vyhodím tu zadni trubku z čerpadla a dám místo ní hadici, ta prilkloneni nejvice brání.
Octa 2 4x4 BXE
Peugeot 406 Break 2,0 HDi RHZ 80kW, Facelift, rv2000, spotřeba dle PP 5,4
Suzuki RF900R 101kW, Jawa 592, Cz 455, CZ477, CZ150C, Jawa90, Jawa555, B205
Zetor 25K od roku 74
Doogee S55

Uživatelský avatar
koprkam
Příspěvky: 855
Registrován: úte zář 17, 2013 1:34 pm
Bydliště: Pv

Re: Motor 6701

#5 Nový příspěvek od koprkam »

Jaký vstřikovací trysky používáte pro motor 6701? Protože původní DOP160S62 5-4343 se mi jaksi nedaří sehnat. Mají tam být jako u 6901 DOP160S625-1444?
Když něco nejde vem kladivo,
když to pořád nejde, vem větší kladivo
a když to ani pak nejde, přečti si návod.

pavel sk
Příspěvky: 12659
Registrován: sob lis 15, 2014 10:58 pm
Bydliště: Laz

Re: Motor 6701

#6 Nový příspěvek od pavel sk »

6901 mala pôvodne DOP 150S335-4359. Tie sa daju nahradit DOP 160S430-1436. U 6701 neviem ako to je dnes s nahradou.

Uživatelský avatar
koprkam
Příspěvky: 855
Registrován: úte zář 17, 2013 1:34 pm
Bydliště: Pv

Re: Motor 6701

#7 Nový příspěvek od koprkam »

Pavle, nevíš, jakej je rozdíl mezi 4343 a 4359? Těch motorů 6701 zase neběhá tak málo, třeba napíše někdo, kdo motor dělal.
Když něco nejde vem kladivo,
když to pořád nejde, vem větší kladivo
a když to ani pak nejde, přečti si návod.

pavel sk
Příspěvky: 12659
Registrován: sob lis 15, 2014 10:58 pm
Bydliště: Laz

Re: Motor 6701

#8 Nový příspěvek od pavel sk »

Viem ze origo 69-tkva triska 4359 bola 3dierova a posledne 4cislie v znaceni je udaj o pocte otvorov a priemere jednotlivych otvorov v stotinach mm. Prve 3cislie je uhol rozprašenia.

LuboMY
Příspěvky: 30
Registrován: pon říj 19, 2009 4:17 pm

Re: Motor 6701

#9 Nový příspěvek od LuboMY »

Zdravim.

Do motora 6701 by mali ist trysky DOP160S625-1444. Vstrekovacie cerpadlo by malo byt 2426,2430, alebo 2443.
Vyznam oznacenia tejto trysky je:
DOP - dyza otvorova predlzena
160S - uhol rozprasovacieho luca je 160 stupnov
6 - 6 otvorov
25 - priemer otvoru v stotinach mm, t.j. 0,25mm.
1444 je oznacenie prevedenia, skor obchodne oznacenie.

Uživatelský avatar
koprkam
Příspěvky: 855
Registrován: úte zář 17, 2013 1:34 pm
Bydliště: Pv

Re: Motor 6701

#10 Nový příspěvek od koprkam »

8) Díky moc chlape. Toto půjde sehnat. Popravdě jaký čerpadlo tam je, nevím, páč štítek mají Zetoráci zapaplanej barvou, takže tolik k politické situaci.
Když něco nejde vem kladivo,
když to pořád nejde, vem větší kladivo
a když to ani pak nejde, přečti si návod.

Uživatelský avatar
koďousek
Příspěvky: 367
Registrován: pát lis 19, 2010 11:52 am
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

Re: Motor 6701

#11 Nový příspěvek od koďousek »

Je poznat někde rozdil jestli je tam 5ti nebo 6ti otvorová tryska? Už si to moc nepamatuju, ale myslím že tam mám 5ti.
Octa 2 4x4 BXE
Peugeot 406 Break 2,0 HDi RHZ 80kW, Facelift, rv2000, spotřeba dle PP 5,4
Suzuki RF900R 101kW, Jawa 592, Cz 455, CZ477, CZ150C, Jawa90, Jawa555, B205
Zetor 25K od roku 74
Doogee S55

pavel sk
Příspěvky: 12659
Registrován: sob lis 15, 2014 10:58 pm
Bydliště: Laz

Re: Motor 6701

#12 Nový příspěvek od pavel sk »

Daj cislo trisky a hned budes vediet kolko otvorova je.

Uživatelský avatar
koďousek
Příspěvky: 367
Registrován: pát lis 19, 2010 11:52 am
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

Re: Motor 6701

#13 Nový příspěvek od koďousek »

Číslo jsem si nenapsal, když jsem měl vstriky venku.
Spíš se ptám jestli je to nějak znát na chodu motoru, 5 nebo 6 otvorů.
Octa 2 4x4 BXE
Peugeot 406 Break 2,0 HDi RHZ 80kW, Facelift, rv2000, spotřeba dle PP 5,4
Suzuki RF900R 101kW, Jawa 592, Cz 455, CZ477, CZ150C, Jawa90, Jawa555, B205
Zetor 25K od roku 74
Doogee S55

pavel sk
Příspěvky: 12659
Registrován: sob lis 15, 2014 10:58 pm
Bydliště: Laz

Re: Motor 6701

#14 Nový příspěvek od pavel sk »

Tak na chode to nespoznas. Jedine vybrat jeden vstrek von a supnut ho na stolicu a odsledovat s kolkych lučov rozprasi naftu. Alebo trisku von a cislo si napisat.

Uživatelský avatar
koprkam
Příspěvky: 855
Registrován: úte zář 17, 2013 1:34 pm
Bydliště: Pv

Re: Motor 6701

#15 Nový příspěvek od koprkam »

Borci, mám takovej dotaz. Chtěl bych na 6701 nový čerpadlo, chci už dát ten novější typ, kterej je mazanej od motoru. Ale teď jde o to, připadají v úvahu v podstatě čtyři možnosti:
1) čerpadlo 3112 - motor 6201 starší typ, co jsem pochopil, má malý elementy, resp. menší než novější typ 3144. V kombinaci s tímto čerpadlem by měly být vystřikovače naladěný na 150atm
2) čerpadlo 3144 - opět motor 6201 novější typ, tady by měl být myslím element o průměru 9,5mm (ale to si nejsem jistej). Každopádně se s těmato čerpadlama používal už vyšší vstřikovací tlak - posun ze 150atm na 186?
Stejná situace je pro motor 7201, tedy čerpadla 3113 a 3143.

Který čerpadlo by bylo v zásadě nejlepší pro tento typ motoru?
Když něco nejde vem kladivo,
když to pořád nejde, vem větší kladivo
a když to ani pak nejde, přečti si návod.

Odpovědět

Zpět na „Motory Zetor“