Motor 6701

Moderátor: Lukashil

Zpráva
Autor
red.bill
Příspěvky: 2059
Registrován: čtv led 25, 2018 12:16 pm
Bydliště: Jilemnice

Re: Motor 6701

#16 Nový příspěvek od red.bill »

Jaký použiješ čerpadlo je celkem jedno, ty 3144(5) údajně jedou líp, vyzkoušeno nemám... respektive doma v traktoru je 3145 ale porovnávat různý traktory je o ničem a prohazovat čerpadla asi jen tak pro test nikdo nebude... Je to spíš o tom co seženeš a kolik do toho chceš pustit (po 3145 je celkem hlad co vím, tak budou asi dražší). Důležitý je abys k čerpadlu správně nastavil vstřiky. Tlaky jsou 165 a 186. Elementy jsou 8 a 8,5mm ale na tom nezáleží, zkrátka ty novější čerpadla je mají o chlup větší...

lancik
Příspěvky: 42
Registrován: pon dub 18, 2011 8:44 pm
Bydliště: Liberec

Re: Motor 6701

#17 Nový příspěvek od lancik »

Čau tohle jsem rozseknul cca před 14ti dny, koupil jsem nové 3112, trubičky, hadice cca 13 tis bez daně a měl jsem to udělat už dávno :vztek:, chytá na otočení, motor je svižnější jak 6201,nehulí a to jsem tam nechal 625 trysky-pravda je trochu tvrdší, přes zimu snad doladím :red: čerpadlo 3144 jsem uvažoval taky ale rozhodla cena, jinak repase byla nejlepší z agrega Bludov - vydrželo necelý rok

Uživatelský avatar
koprkam
Příspěvky: 855
Registrován: úte zář 17, 2013 1:34 pm
Bydliště: Pv

Re: Motor 6701

#18 Nový příspěvek od koprkam »

8) Velká gratulace, díky za inspiraci. Taky jsem rozhodnutej, že půjdu do novýho čerpadla. Hele nechával jsi tu 3112 přeštelovat na parametry 6701, nebo jsi ji nechal jak je? Co předvstřik, 22, nebo 24st.? Trysky jsi nechal 1444, nebo jsi dával 1436?
Já bych nechal čerpadlo s čudlem, ale popravdě mě dost odrazuje to, že ty repasovaný čerpadla nic nevydrží, prostě si myslím, že to nikdo neumí udělat pořádně...
Když něco nejde vem kladivo,
když to pořád nejde, vem větší kladivo
a když to ani pak nejde, přečti si návod.

red.bill
Příspěvky: 2059
Registrován: čtv led 25, 2018 12:16 pm
Bydliště: Jilemnice

Re: Motor 6701

#19 Nový příspěvek od red.bill »

Neřekl bych, že to nikdo neumí udělat pořádně. Spíš se pak výsledná cena dostane někam k ceně novýho čerpadla... dál je to otázka náhradních dílů co se nechá pořídit za jakou cenu...

Trysky a nastavení čerpadla bych asi neřešil, předvstřik nastavil podle 62 a uvidíš jak se to bude chovat...

lancik
Příspěvky: 42
Registrován: pon dub 18, 2011 8:44 pm
Bydliště: Liberec

Re: Motor 6701

#20 Nový příspěvek od lancik »

Čerpadlo jsem nechal jak přišlo, hodil jsem ho tam na hulvata ani predvstrik nedělal, trysky jsem nechal původní nebyl totiž čas, bylo potřeba jezdit :rally:, přes zimu to chci doladit, predvstrik na 22 a trysky 430,proste to co k tomu čerpadlu patří, jen doufám, že to čerpadlo je z kvalitnějších dílů než ty repase.
6701 má trysky 6 dírek po 0.25
6201 má trysky 4 dírky po 0.30
Takže tam teď jde víc nafty, ale nijak brutální to není, protože to kouří min než před tím-to jsem nechal nastavit max dávku pro 6701.
Ještě původní 6701 by měla mít jiný časování vacky, ale já už mám novou
To čerpadlo 3144 má kromě větších elementu jiný regulátor otáček a ten motor je fakt ostřejší, svižnější.to porovnávám 62ky,
67 nemá odlehčeny setrvak, má lehký ojnice proti ty 62 (3112)a řekl bych že jdou dost podobně, ono je to těžký porovnat, každý z těch třech traktorů má jinou převodovku

Uživatelský avatar
koprkam
Příspěvky: 855
Registrován: úte zář 17, 2013 1:34 pm
Bydliště: Pv

Re: Motor 6701

#21 Nový příspěvek od koprkam »

Těžkej setrvák je první věc, která půjde do hutí, až budu půlit traktor... 8) Ne fakt 6701 v základu je takovej strašněj lenoch, takovej motor mě neba. Co jsem měl kdysi v družstvu v krmáku 7245, to bylo letadlo jako prase.
Když něco nejde vem kladivo,
když to pořád nejde, vem větší kladivo
a když to ani pak nejde, přečti si návod.

red.bill
Příspěvky: 2059
Registrován: čtv led 25, 2018 12:16 pm
Bydliště: Jilemnice

Re: Motor 6701

#22 Nový příspěvek od red.bill »

Traktor není formule a rozdíl v setrvákách podle mě ani nepoznáš... největší rozdíl bude v komínech, ta trubička u 67 a spol nic moc...

Uživatelský avatar
koprkam
Příspěvky: 855
Registrován: úte zář 17, 2013 1:34 pm
Bydliště: Pv

Re: Motor 6701

#23 Nový příspěvek od koprkam »

Tak komín jasně, ale ono udělá dost podstatnej rozdíl i ten setrvák. Přecijenom je tam dost znatelnej úbytek váhy. Pokud se nepletu, tak jsem kdysi četl, že rozdíl byl snad okolo devíti kil, což pokud si vezmeš, že odlehčenej má nějakých 31kg, tak je to takřka třitinovej nárůst hmotnosti, což se na tom motoru projeví. Ale samože to není jen o tom, celkově na to má vlastně skoro vše.
Když něco nejde vem kladivo,
když to pořád nejde, vem větší kladivo
a když to ani pak nejde, přečti si návod.

pavel sk
Příspěvky: 12732
Registrován: sob lis 15, 2014 10:58 pm
Bydliště: Laz

Re: Motor 6701

#24 Nový příspěvek od pavel sk »

Toho tazkeho zotrvaka je skoda davat do hutí pokial neni niejak poskodeny. Aby ti raz za nim nebolo aj smutno :friends:

lancik
Příspěvky: 42
Registrován: pon dub 18, 2011 8:44 pm
Bydliště: Liberec

Re: Motor 6701

#25 Nový příspěvek od lancik »

Já jsem chtěl jen říct, že je tam spousta rozdílů, nejen hlavy, prostě 62 a 67 má stejný vrtání a zdvih, zbytek úplně stejný není
Výfuku tam mám několik a rozdíl ve výkonu jsem nepozoroval :tone:
Setrvak je prostě akumulátor energie, pokud chceš mít ostrý starty na semaforech tak ho ještě utoč :rally:
V létě až s rotačkou vezmeš krticinu si vzpomeneš :roll:, prostě roztoceny kila ani sebelepší euro6 nenahradí, třeba svobodak má setrvak jak vrata, a jak s tím ten jednoválec upaluje

red.bill
Příspěvky: 2059
Registrován: čtv led 25, 2018 12:16 pm
Bydliště: Jilemnice

Re: Motor 6701

#26 Nový příspěvek od red.bill »

Těch pár kilo na setrváku v porovnání s celkovou hmotností traktoru nejsi schopen nic výraznějšího poznat... Celkový stav motoru ti udělá víc než setrvák.

fikejz
Příspěvky: 5986
Registrován: čtv dub 28, 2011 10:33 am
Bydliště: Malé Svatoňovice

Re: Motor 6701

#27 Nový příspěvek od fikejz »

Hmota na setrváku je sakra poznat. Proč myslíš že se na autech třeba pro rallye používají odlehčené setrváky, když to odlehčení je oproti hmotě auta nepatrné?
Za pravdu je různá sazba – jednou pomník, jindy vazba. Kdo ji řekne dřív než včas, tomu pravda zlomí vaz. (KHB)
Je naivní očekávat dnes od médií pravdu a relevantní informace. Kdo má potřebu věřit, má jít do kostela, a ne poslouchat televizi.

red.bill
Příspěvky: 2059
Registrován: čtv led 25, 2018 12:16 pm
Bydliště: Jilemnice

Re: Motor 6701

#28 Nový příspěvek od red.bill »

Že by kvůli otáčkám? Ty rallye auta a spol. nejezdí ve spektru otáček jako když jedeš do krámu pro rohlíky... nemají ani volnoběžný otáčky jako seriový auta, tak nepotřebují takovou hmotu... další z důvodů je, že se u těch aut honí každý kilo celkový váhy...

fikejz
Příspěvky: 5986
Registrován: čtv dub 28, 2011 10:33 am
Bydliště: Malé Svatoňovice

Re: Motor 6701

#29 Nový příspěvek od fikejz »

Ne je to kvůli tomu, že lehčí setrvák umožní rychlejší změnu otáček motoru - takže o něco málo vyšší zrychlení, no a setinka k setince a je rychlejší jízda. U traktoru ti ale těžší setrvák pomáhá vykrýt špičky v odběru a protože rozhodně nejde o gramy, ale o pořádný kila s dostatečnou rychlostí je to taky znát.
Za pravdu je různá sazba – jednou pomník, jindy vazba. Kdo ji řekne dřív než včas, tomu pravda zlomí vaz. (KHB)
Je naivní očekávat dnes od médií pravdu a relevantní informace. Kdo má potřebu věřit, má jít do kostela, a ne poslouchat televizi.

pavel sk
Příspěvky: 12732
Registrován: sob lis 15, 2014 10:58 pm
Bydliště: Laz

Re: Motor 6701

#30 Nový příspěvek od pavel sk »

K odlahceniu zotrvacnika sa preslo hlavne kvoli tomu aby motor svižnejsie reagoval do otaciek a zaroven aj s otaciek skôr padal po ubrati plynu. Vyhodu to ma len pri preradovani rychlostnych stupnov a rozjazdoch. Ono sa to zda ze tych pak ubranych kg pripadne naopak neni taky rapidny rozdiel, ale ked sa ta hmota roztoci tak sa jej hmotnost v zorvacnosti a odstredivej sile aj niekolkokrat nasobi. (priklad: uviaz 9 kg zavazie na povraz a zdvihni ho do vzduchu. Nic to neni. Ale ked tych 9 kil na tom povrazku roztocis nad hlavou, tak ten rozdiel je citelny). Zalezi na pocte otaciek. Nevyhoda toho laksieho zotrvaka je v tom ze ten motor v zatazi aj skor pada s otaciek. V robote som to mal neraz porovnat lebo tam s atoho nakombinovalo :) Ale to len tak na okraj :friends:

Odpovědět

Zpět na „Motory Zetor“