Jak měřím předvstřik stroboskopem
Moderátor: Lukashil
Re: Jak měřím předvstřik stroboskopem
Ahoj to by mohlo pomoct http://cz.tedomengines.com/down/197.pdf
-
- Příspěvky: 213
- Registrován: stř bře 17, 2010 7:33 pm
- Bydliště: hlinsko
Re: Jak měřím předvstřik stroboskopem
dakujem velmi pekne
-
- Příspěvky: 213
- Registrován: stř bře 17, 2010 7:33 pm
- Bydliště: hlinsko
Re: Jak měřím předvstřik stroboskopem
Zdravím vás všechny, kdyby jste sháněli kolik má být dynamický predvstrik, při jakých otáčkách se měří a kam se má umístit snímač na vstřikovací trubce. Mám tabulky pro Zetor, něco pro Avie, Tatru a Liazku.
Zetor - je od 2011 až po 16245.
Zetor - je od 2011 až po 16245.
Re: Jak měřím předvstřik stroboskopem
Ahoj,
jestli se podělíš mě to zajmá.
Thovt
jestli se podělíš mě to zajmá.
Thovt
Re: Jak měřím předvstřik stroboskopem
Hej v origo baleni od stroboskopu bola dodavana aj prilohova tabulka s uhlom predstihu / vstreku pre najbeznejsie auta v tej dobe. Mam celu sadu, ale este som neskusal na traktore zmerat dynamicky uhol vstreku. Raz som ho skusal merat na nejakom dieseli, ale nebolo to take jednoduche. Ten piezo snimac co sa prichytava na trubku od vstreku si zije svojim vlastnym zivotom a je treba mat poriadne pevne nervi kym sa ho podari nastait tak aby reagoval korektne. Staci nepatrne viac dotiahnut , alebo povovlit tu srubu co ho pridrziava o trubku a uz nedava signal vobec, alebo skresleny, alebo reaguje na otrasi motora. Je to hotova alchymia.
-
- Příspěvky: 213
- Registrován: stř bře 17, 2010 7:33 pm
- Bydliště: hlinsko
Re: Jak měřím předvstřik stroboskopem
je to tako JIvá knížka jmenuje se SOUBOR DIAGNOSTICKÝCH LISTŮ PRO DIAGNOSTICKÝ PŘÍSTROJ PALTEST JT 181 D JISKRA TÁBOR.
-
- Příspěvky: 213
- Registrován: stř bře 17, 2010 7:33 pm
- Bydliště: hlinsko
Re: Jak měřím předvstřik stroboskopem
Jak jste se bavili o kompresi třeba na 69, tak tam jsou dvě do výrobního čísla motoru 88138 je souprava čerpadlo 2444 vstřikovač VA 2646, VA 2676 - TRYSKY NA KONCI 4359, 4370, 1436,OTVÍRACÍ TLAK 14,7 + 0,8 Mpa , délka vstřikovací trubek 362 mm
Předstih - Geometrický počátek výtlaku 24,5 - 2° (KH)
Teplota chladící kapaliny min 70°C
Umístění snímače 170 mm od převlečné matice vstřikovače 1. válce
Samozřejmě rysky na skříni převodovky a na setrvačníku HU
Maximální otáčky 2410 - 70 ot/min
Dynamický předstih 27 - 1° KH PŘI 1000+- 10 OTÁČKÁCH
OD VÝROBNÍHO ČÍSLA MOTORU 88139 JE
ČERPADLO 2444
VSTRIKOVAČE 2682
TRYSKY 4370, 1436
TLAK 16,5 + 0,8 MPa
STATICKÝ PŘEDSTIH 22 + 1,5°KH
TEPLOTA CHLADÍCÍ KAPALINY MIN 70
DELKA VS. TRUBEK 362 mm
UMÍSTĚNÍ SNÍMAČE 170 MM OD PŘEVLEČNÉ MATICE 1 VSTŘIKOVAČE NA 1 VÁLCI
DYNAMICKÝ PŘEDSTIH 25 + 1° KH PŘI 1000+-10 OT/MIN
a dozvěděl jsem se třeba na motoru avie co je opravovali v Moravanech, tak na čerpadlo pripojil zdroj tlakové nafty - prej čerpadlo ktré dává tlak 3 Mpa a na vs čerpadle se zaslepily veškerý odvody nafty i zbylé vytlaky na trubky, na 1 výtlak se dala seříznutá vs. trubka . jak přestala kapat nafta z trubičky při naklánění a tím byl dán počátek výtlaku a čerpadlo se dotahlo a bylo nastaveno.
Co jsem to viděl já, tak se to nechá ještě jednodušeji, ale vestšinou to čerpadláři zalepí barvou, a tím pádem jakoby končí záruka, musí se vyšroubovat hrdlo na trubky, vyndá se vyt. ventilek a hrdlo se namontuje zpět , dá se seříznutá trubka a to samé zdroj nafty, to už stačí normálně napumpovat a naklánět čerpadlem až přestane vytékat nafta a je hotovo.
Předstih - Geometrický počátek výtlaku 24,5 - 2° (KH)
Teplota chladící kapaliny min 70°C
Umístění snímače 170 mm od převlečné matice vstřikovače 1. válce
Samozřejmě rysky na skříni převodovky a na setrvačníku HU
Maximální otáčky 2410 - 70 ot/min
Dynamický předstih 27 - 1° KH PŘI 1000+- 10 OTÁČKÁCH
OD VÝROBNÍHO ČÍSLA MOTORU 88139 JE
ČERPADLO 2444
VSTRIKOVAČE 2682
TRYSKY 4370, 1436
TLAK 16,5 + 0,8 MPa
STATICKÝ PŘEDSTIH 22 + 1,5°KH
TEPLOTA CHLADÍCÍ KAPALINY MIN 70
DELKA VS. TRUBEK 362 mm
UMÍSTĚNÍ SNÍMAČE 170 MM OD PŘEVLEČNÉ MATICE 1 VSTŘIKOVAČE NA 1 VÁLCI
DYNAMICKÝ PŘEDSTIH 25 + 1° KH PŘI 1000+-10 OT/MIN
a dozvěděl jsem se třeba na motoru avie co je opravovali v Moravanech, tak na čerpadlo pripojil zdroj tlakové nafty - prej čerpadlo ktré dává tlak 3 Mpa a na vs čerpadle se zaslepily veškerý odvody nafty i zbylé vytlaky na trubky, na 1 výtlak se dala seříznutá vs. trubka . jak přestala kapat nafta z trubičky při naklánění a tím byl dán počátek výtlaku a čerpadlo se dotahlo a bylo nastaveno.
Co jsem to viděl já, tak se to nechá ještě jednodušeji, ale vestšinou to čerpadláři zalepí barvou, a tím pádem jakoby končí záruka, musí se vyšroubovat hrdlo na trubky, vyndá se vyt. ventilek a hrdlo se namontuje zpět , dá se seříznutá trubka a to samé zdroj nafty, to už stačí normálně napumpovat a naklánět čerpadlem až přestane vytékat nafta a je hotovo.
Re: Jak měřím předvstřik stroboskopem
Paráda
Máš motory Slavia rád by se dozvěděl víc
Máš motory Slavia rád by se dozvěděl víc
-
- Příspěvky: 213
- Registrován: stř bře 17, 2010 7:33 pm
- Bydliště: hlinsko
Re: Jak měřím předvstřik stroboskopem
Zdravím mám něco je to od kluků co měří emise jsou to 2 stránky motoru tam je cca 7 malých tabulek není tam dynamický predvstrik, jménu je Slavia a.s. Napajedla TRACTORUL HMT
Re: Jak měřím předvstřik stroboskopem
Je správně, že je dynamická hodnota větší než statická hodnota předstihu?
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod
- Atlan
- Příspěvky: 9506
- Registrován: úte kvě 25, 2010 5:32 pm
- Bydliště: Košice-okolie
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak měřím předvstřik stroboskopem
Myslim ze ano, malo by to eliminovat vole v regulatore. Staticky je preto aby to slo nastavit a nastartivat, dynamicky je tam preto aby si vedel ze ten regulator bude mat pri otackach spravny predstrek. Tj ked bude sediet pri tych 1000ot, tak bude pekne regulovat az do maximalnych.
(ak tam nebude nejake vazna mechanicka chyba)
(ak tam nebude nejake vazna mechanicka chyba)
Ludi co nemaju dost rozumu som zablokoval. Ked raz nato niekto nema, tak skoda sa snim bavit.
Re: Jak měřím předvstřik stroboskopem
Ono poevedzme si pravdu. Pokial je nastaveny staticky uhol vstreku spravne a motor bezi pekne, moc nedymi a startuje na brnk nieje dovod do toho sprtat. Aspon v mojom pripade je kontrola dynamickeho uhla vstreku cisto otazka zvedavosti. Ale zebi som blikal na zotrvak stroboskopom a natacal cerpadlo, tak to rozhodne nie. Aj ked spravne by sa to malo takto na finale doladit.
-
- Příspěvky: 213
- Registrován: stř bře 17, 2010 7:33 pm
- Bydliště: hlinsko
Re: Jak měřím předvstřik stroboskopem
Jo chlapi máte pravdu ten dynamický predvstrik je pouze informativní.
Já jsem si hodnoty nevymyslel tam jsou daný.
Já jsem si hodnoty nevymyslel tam jsou daný.
-
- Příspěvky: 213
- Registrován: stř bře 17, 2010 7:33 pm
- Bydliště: hlinsko
Re: Jak měřím předvstřik stroboskopem
Dynamický předvstřik vetší oproti statickému.
Dynamický předvstřik tvarem pístíku vstřk. čerp., odstředivý atd.
Spíše statický je důležitý. Motor je potřeba snadno nastartovat.
Vše ostatní by měl udělat čerpadlář,
Párkrát jsem to seřizoval pomocí osciloskopu stačí spíchnout čidla.
Dynamický předvstřik tvarem pístíku vstřk. čerp., odstředivý atd.
Spíše statický je důležitý. Motor je potřeba snadno nastartovat.
Vše ostatní by měl udělat čerpadlář,
Párkrát jsem to seřizoval pomocí osciloskopu stačí spíchnout čidla.