problem z chladenim

Moderátor: Lukashil

Zpráva
Autor
Auto-klassik
Příspěvky: 1743
Registrován: ned pro 27, 2009 4:40 pm
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

Re: problem z chladenim

#16 Nový příspěvek od Auto-klassik »

zalesak píše:tak pani boli to tie hlavi len neviem preco vsetki styri su prasknute nikdy nekupte polske hlavy su to smejdi
Protimrazové zátky byly vypadené nebo tam zůstali?

Uživatelský avatar
Lukashil
Příspěvky: 6604
Registrován: sob čer 27, 2009 11:35 pm
Bydliště: okr. Kutná Hora

Re: problem z chladenim

#17 Nový příspěvek od Lukashil »

Pratele dovoluji si obnovit tema.
Na 16145 mi v plnem tahu ukazuje teplomer v nejvetsich hicech 95 stupnu, na volnobeh sleze na 70.
Chladic foukam pravidelne, obcas lamely vyplachnu i horkou vodou (mydlim zvenku). V tahu vse funguje, i topeni, ale jak zastavim a snizim otacky pod 1000 vyvali se voda z chladice, a dela to i kdyz uz jsou za studena videt desky...

Zacalo to delat z niceho nic.
Ted cim by to bylo?
Tesneni pod hlavou?
Vlozky vstrikovace?
Hlava?
Hadam ze je tam puvodni vodni pumpa a termostat, to by vysvetlovalo, ze se v motoru staci ohrat voda ke 100vce, a jak zastavim a vodni pumpa zpomali vznikla para tlaci vodu ven. Ale to by tedy musel i blbe ukazovat teplomer a nefunguje vicko, jinak by pri 100ce nevaril, pokud se nepletu tyhle motory meli zvysenou provozni v tahu az 105 nebo ne?
Dekuji
Stydím se za tuto zem

pavel sk
Příspěvky: 12792
Registrován: sob lis 15, 2014 10:58 pm
Bydliště: Laz

Re: problem z chladenim

#18 Nový příspěvek od pavel sk »

Skontroluj napnutie remenov a vymen vrchnák chladiča za nový. 95 je ideálna pracovná teplota. Krištal pod vstrekmi nemá žiadne puzdra. To len u UR1. Ak by to bolo pomerne tesnenie pod hlavou tak to tlakuje stále.

Odpovědět

Zpět na „Technické problémy Zetor“