Hydrostatické řízení
Moderátor: Lukashil
Re: Hydrostatické řízení
Z mna osobne odporucam vymenit tunel volantu pristrojovky. Mal som orstu aj tak po starom na prevodovke, ale viac mi to vyhovuje po novom na tunely. Je to koly tomu, ze ked je jednotka uchytena na tunely tak sa da trochu nastavovat sklon volantu ( su tam zafrezovane drazky pre sruby ) a naklonil som ho na doraz kolko ma pustili drazky smerom dopredu. Sice teraz mi jednotka pretrca spod krytu a odstava ta gumena prachovka, ale ziskal som tym o poznanie viac miesta pod volantom pre moje dlhocizne laby. Tunel vsak zozen aj s rucnym plynom. Mechanizmy rucneho plynu su rozdielne, je ich az 5 druhov a nedaju sa medzi sebou zamenit. Tak aby ta necakalo neprijemne prekvapenie ako mna. No a samozrejme si dokup origo trubky a prichytky ( nieje to zas az tolko penazi ). Protipoziarnu prepazku nekupuj ( za kus plechu nema vyznam dat 170eur ) , ale uprav si svoju. Tak som to robil ja. Len si to budes musiet rozmerat a vykruzit 2 diery a dorezat ich flexkou. Sak si prejdi moje vlakno http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 6#p1507066 ( Jojova 6045 ) nech vies co ta caka.
- Joachim
- Příspěvky: 89
- Registrován: čtv srp 02, 2012 6:52 pm
- Bydliště: Leipzig
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hydrostatické řízení
Ano - myslím, že Google Translate není dokonalý. Ale lepší než já.-sheppard- píše: ↑ned srp 15, 2021 10:15 pm joachim: a to je co za čeština, to jsi snad nechal přeložit v googlu ne??
Ok, budu se podívat na náhradního dílu na Nekvinda. Možná hned převedu palubní desku na 5211. Pojďme se podívat.
Ano, Danfoss je z Dánska - viděli jsme tam továrnu na naší poslední dovolené.
Mám doma 1x 7211-3301 jako originální díl. Jako čerpadlo řízení používám čerpadlo 16L od Zetor 3320.
Už mám pohromadě spoustu dílů, ale bohužel ne všechny. Vezmu Orbitol od Danfossu („100 ON“).
Doufám, že si to můžete přečíst. Jinak mohu psát pouze anglicky nebo německy. ;)
pozdravy
s pozdravem, Joachim
Môj Zetor 5011: Môj Zetor 5011, 1984 (remont)
Môj Zetor 2011: Zetor 2011, 1967 (remont)
Môj Zetor 3045: Zetor 3045, 1967 (remont)
Môj Zetor 5011: Môj Zetor 5011, 1984 (remont)
Môj Zetor 2011: Zetor 2011, 1967 (remont)
Môj Zetor 3045: Zetor 3045, 1967 (remont)
Re: Hydrostatické řízení
jojo7011..koukal jsem na to tvoje vlákno a máš to pěkné, ale nemáš to zadarmo..toho času co jsi už tam nechal..
Ty trubky na tom motoru vypadají o hodně lépe než když tam visí ty hadice.. tož zase mám v hlavě brouka
Ty trubky na tom motoru vypadají o hodně lépe než když tam visí ty hadice.. tož zase mám v hlavě brouka
Re: Hydrostatické řízení
Trochu oživím téma..
Měl jsem tady dotazy k dodělání serva na 5011, takže trochu zpětné vazby...
Nakonec jsem celou sadu pořídil v Polsku..je to ta samá co nabízí hydrolider.cz a vyšla podstatně levněji. Není to sice originál jak jsem původně chtěl, ale má to jednotku Danfos a pístnici místo spojovačky.
Celé servo dorazilo ve dvou balících. Celkem to mělo snad 50 kilo, takže kus železa.
V sadě byla i nádobka na olej. Mají to udělané z uzavřeného čtvercového profilu, zvenčí krásně nalakována ale vevnitř samá rez. Nakonec jsem ještě musel upravovat kryty pod volantem, protože nedokázaly obejmout nový sloupek s jednotkou.
Jinak řízení funguje parádně a já nechápu jak jsem mohl jezdit bez..
Měl jsem tady dotazy k dodělání serva na 5011, takže trochu zpětné vazby...
Nakonec jsem celou sadu pořídil v Polsku..je to ta samá co nabízí hydrolider.cz a vyšla podstatně levněji. Není to sice originál jak jsem původně chtěl, ale má to jednotku Danfos a pístnici místo spojovačky.
Celé servo dorazilo ve dvou balících. Celkem to mělo snad 50 kilo, takže kus železa.
V sadě byla i nádobka na olej. Mají to udělané z uzavřeného čtvercového profilu, zvenčí krásně nalakována ale vevnitř samá rez. Nakonec jsem ještě musel upravovat kryty pod volantem, protože nedokázaly obejmout nový sloupek s jednotkou.
Jinak řízení funguje parádně a já nechápu jak jsem mohl jezdit bez..
Re: Hydrostatické řízení
Je nejaky link na prodejce znamy shani nejakou levnejsi variantu nez original?
- Joachim
- Příspěvky: 89
- Registrován: čtv srp 02, 2012 6:52 pm
- Bydliště: Leipzig
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hydrostatické řízení
Ahoj,
@elkej
Doufám, že jste renovaci hodně nafotili a možná i video?
U své 5011 udělám letos v zimě to samé, ale stejně jsem skoro vše sehnal a odvezl jako originální náhradní díly Zetor. Danfoss také.
@elkej
Doufám, že jste renovaci hodně nafotili a možná i video?
U své 5011 udělám letos v zimě to samé, ale stejně jsem skoro vše sehnal a odvezl jako originální náhradní díly Zetor. Danfoss také.
s pozdravem, Joachim
Môj Zetor 5011: Môj Zetor 5011, 1984 (remont)
Môj Zetor 2011: Zetor 2011, 1967 (remont)
Môj Zetor 3045: Zetor 3045, 1967 (remont)
Môj Zetor 5011: Môj Zetor 5011, 1984 (remont)
Môj Zetor 2011: Zetor 2011, 1967 (remont)
Môj Zetor 3045: Zetor 3045, 1967 (remont)
Re: Hydrostatické řízení
Ahoj,
řešil jsem zde montáž hydrostatického řízení.
Až do včerejška fungovalo perfektně. Potřeboval jsem sundat volant a moc se mu nechtělo. Nejdřív stahovák, napružit, ohřát, pak jsem mu pomáhal trochu kladivem a nic. Nakonec jsem ho rozpojil nad jednotkou, kde drží na 4 šroubech a teprve ve svěráku jsem mu domluvil.
Po zpětné montáži chodí řízení ztuha, vůbec nereaguje na otáčky motoru a v koncových polohách volantu není cítit takový ten odpor.
Do hydraulické soustavy jsem nijak nezasahoval, všechno zůstalo jak bylo.
Samotný volant ve sloupku chodí lehce.
Jediné co mě napadá, když jsem pobouchával volant zespoda kladivem přes dřevo... že bych nějak poškodil těmi rázy orbitrol Danfoss?
Prosím o rady, kde jsem si zadělal na problém.
Díky
řešil jsem zde montáž hydrostatického řízení.
Až do včerejška fungovalo perfektně. Potřeboval jsem sundat volant a moc se mu nechtělo. Nejdřív stahovák, napružit, ohřát, pak jsem mu pomáhal trochu kladivem a nic. Nakonec jsem ho rozpojil nad jednotkou, kde drží na 4 šroubech a teprve ve svěráku jsem mu domluvil.
Po zpětné montáži chodí řízení ztuha, vůbec nereaguje na otáčky motoru a v koncových polohách volantu není cítit takový ten odpor.
Do hydraulické soustavy jsem nijak nezasahoval, všechno zůstalo jak bylo.
Samotný volant ve sloupku chodí lehce.
Jediné co mě napadá, když jsem pobouchával volant zespoda kladivem přes dřevo... že bych nějak poškodil těmi rázy orbitrol Danfoss?
Prosím o rady, kde jsem si zadělal na problém.
Díky
Re: Hydrostatické řízení
A axialnu volu hriadele si vymedzil? Hriadel volantu nesmie tlacit na hriadel riadiacej jednotky Orbitol. Pod loziskom v stlpiku riadenia su take pliesky na vymedzenie vole. Skus povolit tie 4 srubky co drzia riadiacu jednotku tak o 2 otacky a vyskusaj ako ide riadenie.
Re: Hydrostatické řízení
Ano vymezil, to bylo první co mě napadlo, ale bez výsledku.
Akorát jsem si všiml, když jsem vyndal celý slupek i s volantem, že volantová hřídel byla kousek povyjeta dolů směrem k orbitrolu..musel jsem ji stahovákem zhora potlačit i s ložiskem ve sloupku řízení a mohla se opřít o hřídel jednotky.
Takže jsem musel při montáži upravit vymezení..
Akorát jsem si všiml, když jsem vyndal celý slupek i s volantem, že volantová hřídel byla kousek povyjeta dolů směrem k orbitrolu..musel jsem ji stahovákem zhora potlačit i s ložiskem ve sloupku řízení a mohla se opřít o hřídel jednotky.
Takže jsem musel při montáži upravit vymezení..
Re: Hydrostatické řízení
S dovolením zde dávám odkaz na vlákno o hydrostatickém řízení a jeho problémech od JiříSBS z roku 2014
Montáž a použití orbitrolu- Orsta
viewtopic.php?f=97&t=63205
Nicméně můj problém pořád trvá a řízení jde těžce.
Montáž a použití orbitrolu- Orsta
viewtopic.php?f=97&t=63205
Nicméně můj problém pořád trvá a řízení jde těžce.
Re: Hydrostatické řízení
....při demontáži jsi porušil souosost hřídele volantu a orbitrolu-zkontrolovat na soustruhu dosedací plochy konzoly volantu.
Re: Hydrostatické řízení
Začal jsem s traktorem jezdit i když šlo řízení ztuha.
Po pár jízdách se to postupně začalo zlepšovat až se funkce posilovače obnovila na 100%.
Pravděpodobně jsem při sundávání volantu pomocí stahováku potlačil volantovou hřídel skrz sloupek řízení až na orbitrol.
Nic jiného mě nenapadá...
Po pár jízdách se to postupně začalo zlepšovat až se funkce posilovače obnovila na 100%.
Pravděpodobně jsem při sundávání volantu pomocí stahováku potlačil volantovou hřídel skrz sloupek řízení až na orbitrol.
Nic jiného mě nenapadá...