Hydrostatické řízení

Moderátor: Lukashil

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
kugva
Příspěvky: 1037
Registrován: čtv pro 12, 2013 10:22 pm
Bydliště: Litoměřice

Re: Hydrostatické řízení

#511 Nový příspěvek od kugva »

nejdřív bych sundal hadice z pístnice na řízení a dal na ně ucpávky a zkusil na točit jestli bude orsta tvrdá a bude přepouštět tlak tak je chyba v pístnici že probíhá olej

jiriSBS
Příspěvky: 1771
Registrován: pon kvě 20, 2013 9:12 pm
Bydliště: Bravantice

Re: Hydrostatické řízení

#512 Nový příspěvek od jiriSBS »

Je to netěsnost v pracovní větvi(pístnice,nebo závada v orbitrolu),dáváš málo informací pro určení závady.Popiš jak závada nastala a jak řízení pracovalo před závadou.

Vaclav2
Příspěvky: 3
Registrován: čtv led 30, 2020 10:38 pm
Bydliště: Pelhřimov

Re: Hydrostatické řízení

#513 Nový příspěvek od Vaclav2 »

Jak závada nastala nevím, protože jsem to s touto závadou koupil. Bylo to téměř bez oleje, tak jsem nejprve doplnil olej, ale to nepomohlo. V každém případě začnu s těmi ucpávkami na hadicích pístnice a pak se uvidí. Původně jsem to odhadoval spíš na orbitrol, protože je pod ním docela mastnej flek, nicméně teď tam žádný únik oleje vidět není....

Uživatelský avatar
Jozka
Příspěvky: 648
Registrován: stř lis 14, 2007 10:10 pm
Bydliště: ValMez okolí

Re: Hydrostatické řízení

#514 Nový příspěvek od Jozka »

Na minulé straně tohoto vlákna se řešilo, že se orsta seká. Dělá mi to něco podobného. Po nastartování nejde točit volantem plynule, ale při otáčení se seká. Může to mít spojitost s tím, že z pístnice trochu kape olej a tímto se to zavzdušňovalo? Olej v nádobce je a nikde jinde není vidět žádná netěsnost. Je to originál hydrostatické řízení na traktoru bez předku.

jiriSBS
Příspěvky: 1771
Registrován: pon kvě 20, 2013 9:12 pm
Bydliště: Bravantice

Re: Hydrostatické řízení

#515 Nový příspěvek od jiriSBS »

Při volnoběhu u Zetoru nestíha čerpadlo,takže řízení jde pomalu(seká se).pokud se seká ve výšších otáčkách,tak to způsobuje vysoký tlak na odpadní větvi orbitrolu,(vyrovná se tlak na vstupu P a na odpadu T,v orbitrolu není potřebný přetlak,který by posiloval otáčení volantem.Stane se to ,když na orbitrolu typu ON je na výstupu T zapojen další rozváděč a při práci rozvaděče dojde nárustu tlaku a tlak před a za orbitrolem je shodný ,v tom okamžiku orbitrol není posilován a projeví se to cuknutím ve volantu.Může to dělat i malé potrubí (průřez)mezi orbitrolem a nádrži,nebo zvýšený odpor filtru,při nezahřátém oleji.

Uživatelský avatar
pavolmakys
Příspěvky: 2374
Registrován: čtv led 01, 2009 12:56 pm
Bydliště: Žilina

Re: Hydrostatické řízení

#516 Nový příspěvek od pavolmakys »

JiriSBS, co tak malo oleja a teda chyba v cerpadle? To by som skotroloval ako prve.
Zetor 5645 (motor 69O1+tazka naprava)

Uživatelský avatar
Jozka
Příspěvky: 648
Registrován: stř lis 14, 2007 10:10 pm
Bydliště: ValMez okolí

Re: Hydrostatické řízení

#517 Nový příspěvek od Jozka »

Olej tam je. Je to originální orsta namontavaná už ve fabrice. Doteď fungovala úplně dobře i na volnoběh.
Skoro se přikláním k odporu na vratné větvi, protože když jsem vyšruboval měrku oleje na nádržce, bylo cítit odcházet vzduch, takže v nádržce vzniká přetlak.

jiriSBS
Příspěvky: 1771
Registrován: pon kvě 20, 2013 9:12 pm
Bydliště: Bravantice

Re: Hydrostatické řízení

#518 Nový příspěvek od jiriSBS »

Další nalezený problém, hydr. nádrž není odvzdušněná,nádrž musí být propojená s okolím,buď dírkou (1,5-2mm,často bývá ucpaná),nebo přes filtr-vzduchový filtr,pro odvzdušnění nádrže.

Uživatelský avatar
pavolmakys
Příspěvky: 2374
Registrován: čtv led 01, 2009 12:56 pm
Bydliště: Žilina

Re: Hydrostatické řízení

#519 Nový příspěvek od pavolmakys »

Jozka: Nemyslel som ze mas malo oleja v nadrzke, ale cerpadlo dava malo oleja. Po tomto by som isiel, pozeraj spiatocku, ked zacnes tocit ci sa nezmeni prietok oleja, mozno sa pretocila spojka na hriadelke (to sa skontrolovat tlakomerom), mozno sa sekol prepustak (opat tlakomerom), skontrolovat samostatne zaslepene cerpadlo best orsty ale sprepustakom, ak tam vobec je (mozno je len ten v orste, ak je to origo), ak dosiahnes pozadovan tlak je nahon a cerpadlo OK.
Zetor 5645 (motor 69O1+tazka naprava)

polemnepolem
Příspěvky: 797
Registrován: ned čer 10, 2012 4:46 pm
Bydliště: Plzeňsko

Re: Hydrostatické řízení

#520 Nový příspěvek od polemnepolem »

Prosím o radu,po montáži origo sady od nekvindy(Danfoss a vedení v trubkách,olej vyměněn (dextron 3),filtr také .
Jde řízení na volnoběh ztuha,přidám plyn a jde lehce--má hypotéza že čerpadlo řízení je na cestě pryč je správná? :-/

Díky moc.
Zetor 6245

Uživatelský avatar
pavolmakys
Příspěvky: 2374
Registrován: čtv led 01, 2009 12:56 pm
Bydliště: Žilina

Re: Hydrostatické řízení

#521 Nový příspěvek od pavolmakys »

Áno, čerpadlo dáva malo oleja .
Zetor 5645 (motor 69O1+tazka naprava)

polemnepolem
Příspěvky: 797
Registrován: ned čer 10, 2012 4:46 pm
Bydliště: Plzeňsko

Re: Hydrostatické řízení

#522 Nový příspěvek od polemnepolem »

Díky za radu, a jsou i rozdílné litráže?
Pán na bazoši co nabízí přestavbové sady má v nabídce i silnější čerpadla?
Zetor 6245

Uživatelský avatar
pavolmakys
Příspěvky: 2374
Registrován: čtv led 01, 2009 12:56 pm
Bydliště: Žilina

Re: Hydrostatické řízení

#523 Nový příspěvek od pavolmakys »

Daj to s väčšou litrazou, porovnaj ale nasávacie trúbky, tie ti asi nebudú pasovat
Zetor 5645 (motor 69O1+tazka naprava)

polemnepolem
Příspěvky: 797
Registrován: ned čer 10, 2012 4:46 pm
Bydliště: Plzeňsko

Re: Hydrostatické řízení

#524 Nový příspěvek od polemnepolem »

současné čerpadlo má sání na 32klíč.
Zetor 6245

polemnepolem
Příspěvky: 797
Registrován: ned čer 10, 2012 4:46 pm
Bydliště: Plzeňsko

Re: Hydrostatické řízení

#525 Nový příspěvek od polemnepolem »

je třeba dávat čerpadlo s pojišťovákem nebo bez?
Zetor 6245

Odpovědět

Zpět na „Technické problémy Zetor“