Hydrostatické řízení orsta na zetoru
Moderátor: Lukashil
Re: Hydrostatické řízení orsta na zetoru
RSa neznám, ale obecně jde orsta na cokoli co má čerpadlo na řízení. Zbytek je jen lidová tvořivost.
Re: Hydrostatické řízení orsta na zetoru
Zdravím v robote sa robila prerabka klasického riadenia na 12245 na orstu...kúpila sa originál sada na umiestnenie orsty pod chladič čerpadlo je nové kupované ešte k pôvodnému servu je nový aj poistny ventil na nadrzke a po montazi ide riadenie strasne ztuha. Bol náhodný aj budík na vytlaku cerpadla a to dáva okolo 75-80 bar záleží podľa otacok. Viete mi niekto povedať čo tam môže byť ešte zle? Resp aký vstupný tlak potrebuje ta orsta ospc 160 on? Lebo už začína zúfalstvo
UKT 7045
___________________________________________
"Aj boh má silu, ale hydraulika je hydraulika"
___________________________________________
"Aj boh má silu, ale hydraulika je hydraulika"
- Martin90
- Příspěvky: 1586
- Registrován: pát lis 12, 2010 9:15 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Hydrostatické řízení orsta na zetoru
Jednotka OSPC ON by měla mít svůj pojistný ventil z výroby nastaven na 160 bar. Většinou se ten originální pojistný ventil na traktoru mění za šroubení s trnem to nádržky. Pokud je tam opravdu takový tlak při dotočení nadoraz, tak bych vyhodil ten pojistný ventil a potom jedině čerpadlo...
Zetor 8245 Turbo, Zetor 12145 Turbo, ZTS 16245 Super
Re: Hydrostatické řízení orsta na zetoru
Máš tam malé čerpadlo "160" potřebuje čerpadlo o litráží min. 16lt/min
Re: Hydrostatické řízení orsta na zetoru
Je tam ZCT-16L co by malo mat 16L/min.jiriSBS píše:Máš tam malé čerpadlo "160" potřebuje čerpadlo o litráží min. 16lt/min
UKT 7045
___________________________________________
"Aj boh má silu, ale hydraulika je hydraulika"
___________________________________________
"Aj boh má silu, ale hydraulika je hydraulika"
Re: Hydrostatické řízení orsta na zetoru
Povalovala sa tu jedna 80 tla orsta nová a výsledok rovnaký aj hadice prívodu a spiatocky cerpadla boli len v krhle a nic
UKT 7045
___________________________________________
"Aj boh má silu, ale hydraulika je hydraulika"
___________________________________________
"Aj boh má silu, ale hydraulika je hydraulika"
- Atlan
- Příspěvky: 9526
- Registrován: úte kvě 25, 2010 5:32 pm
- Bydliště: Košice-okolie
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hydrostatické řízení orsta na zetoru
A mate dobre pripojene hadice na orstu? Taj fotku s popisom kde je co pripojene.
Ludi co nemaju dost rozumu som zablokoval. Ked raz nato niekto nema, tak skoda sa snim bavit.
Re: Hydrostatické řízení orsta na zetoru
Áno hadice boli dobre P prívod T spiatocka A B na piest. Ale záhada je vyriešená. Poľský majstri ktorý vyrábajú držiaky sa trochu sekli. Držiak pod chladičom na ktorý sa napája tyč volantu bol kratší asi o 15 mm co spôsobilo ze ten domec s tým gumovým uložením co drží tyč volantu na bloku motora drel o ten kríž na tyci volantu. Teda aj samotný volant bez hydraulických prvkov išiel ťažko. takze tak ďalšia možná posledná príčina bola zadrete ložisko zvysleho capu ale to chodilo v pohode. Každopádne ďakujem za rady.
UKT 7045
___________________________________________
"Aj boh má silu, ale hydraulika je hydraulika"
___________________________________________
"Aj boh má silu, ale hydraulika je hydraulika"
Re: Hydrostatické řízení orsta na zetoru
Mohu se zeptat, na důvod proč dávat orstu až pod chladič ? Na 10145 ji máme přímo pod volantem a je to zlaté, žádné vůle nebo ztráty v kloubkách atd...je to vlastně i bezpečnější.
- zetorak jirka
- Příspěvky: 4525
- Registrován: ned pro 18, 2011 12:35 pm
- Bydliště: Hajnice OKR: Trutnov
Re: Hydrostatické řízení orsta na zetoru
Protože ve 101čce nemáš pod vlantem radiator na topení. nuloví řady nemaj topení ve střeše a pro ten radiátor se orsta pod volant nevejde, proto prodávaj držák pod chldič na místo starého servořízení a ovláda se to volantovou řídelej. mám to u 120ci taky tak není v to problém.
Re: Hydrostatické řízení orsta na zetoru
Cau,prosim o radu s pistnici na hydrostaticke rizeni na UR1.
Jaky je rozdil originalni pistnice,ci obycejna pistnice se stejnym vysuvem.
Slo by od nekoho zmerit presne rozmery?
Ciste teoreticky 50/32/250, oka 25mm,delka zatazene 430mm.
U original pistnice uvnitr neni nic navic(traba navic manzeta)??
Dik za odpoved.
Jaky je rozdil originalni pistnice,ci obycejna pistnice se stejnym vysuvem.
Slo by od nekoho zmerit presne rozmery?
Ciste teoreticky 50/32/250, oka 25mm,delka zatazene 430mm.
U original pistnice uvnitr neni nic navic(traba navic manzeta)??
Dik za odpoved.
Re: Hydrostatické řízení orsta na zetoru
Podle rozměrů chceš použít pomocnou pístnici hydrauliky. Jí nejdřív kuchni, né všechny lze použít jako dvoučinný.
Re: Hydrostatické řízení orsta na zetoru
Ne,to je obycejna dvojcinna pistnice,spis mi jde o to,zda na to rizeni je nejaka specialni?
Proc ta pistnice na rizeni je o tolik drazsi?
Proc ta pistnice na rizeni je o tolik drazsi?
Re: Hydrostatické řízení orsta na zetoru
Speciálního na ní může být max. provedení oka a jeho uchycení k pístní tyči. Přeci jen je to řízení a vyrvaný oko nebude nic moc. Uvnitř se můžou lišit pouze podle použitých manžet je několik druhů ale na tom nesejde.
Re: Hydrostatické řízení orsta na zetoru
tie original maju myslim hrubsie oko takze tam nemusis davat take velke vymedzenie ale inak by som to videl na rovnaky piest. Teraz si nemozem spomenut ci ma original vyvody kolme na os toho pevného oka alebo rovnobezne. Kazdopadne to je zase len vec toho ci pouzijes kolienko alebo holender.
UKT 7045
___________________________________________
"Aj boh má silu, ale hydraulika je hydraulika"
___________________________________________
"Aj boh má silu, ale hydraulika je hydraulika"