Žhavení v sání
Moderátor: Lukashil
Re: Žhavení v sání
Jj 7/8 unf 14 2a zkousel jsem sehnat matici s timto zavitem a pry 1200kc ....
Nekdo tu psal ze to odpovida m22x1,75 tudiz hadam ze na zavitnik m22x2 nebo m22x1,5 by se to mohlo poddat v tom hliniku.
A myslite ze by vadilo nejak extremne moc pokud bych ten zavit rizl do mista kde je potrubi normalne kulate? Kdyz to pujde na teflon nebo motorovy silikon tak okolo prisavat prach nebude a hadam ze za tech nekolik vterin silikon do 300 stupnu nevyhori.
Chci to tam jednak proto, ze pri rezani zavitu nebude padat bordel do 1 valce a taky proto, ze je to dostatecne pred rozvetvenim do valcu a tak se o to teplicko podelej spravedlive, a taky proto, ze svicka nebude vodorovne alw sikmo a tudiz nebude plamen tolik propalovat svicku u jedne strany a pak nakonec i pro lepsi pretvarovani zavizu svickou, protoze v kulatem tvaru bude vzy dorezavat jeenim zavitem jen kousek obvodu hliniku.
Nekdo tu psal ze to odpovida m22x1,75 tudiz hadam ze na zavitnik m22x2 nebo m22x1,5 by se to mohlo poddat v tom hliniku.
A myslite ze by vadilo nejak extremne moc pokud bych ten zavit rizl do mista kde je potrubi normalne kulate? Kdyz to pujde na teflon nebo motorovy silikon tak okolo prisavat prach nebude a hadam ze za tech nekolik vterin silikon do 300 stupnu nevyhori.
Chci to tam jednak proto, ze pri rezani zavitu nebude padat bordel do 1 valce a taky proto, ze je to dostatecne pred rozvetvenim do valcu a tak se o to teplicko podelej spravedlive, a taky proto, ze svicka nebude vodorovne alw sikmo a tudiz nebude plamen tolik propalovat svicku u jedne strany a pak nakonec i pro lepsi pretvarovani zavizu svickou, protoze v kulatem tvaru bude vzy dorezavat jeenim zavitem jen kousek obvodu hliniku.
Stydím se za tuto zem
Re: Žhavení v sání
S tím sprejem pro start, mám tu Bernera. Když jsem dal dohromady ještěrku, ta má 4 válec Deutz vzducháč. Motor chytá jako fík i když po startu kouří z výfuku a přepadu skoro stejně. Nemám ale baterku v ještěrce na stálo. Nemá tam cenu kupovat baterku. V zimě skoro nejezdím a v létě jak kdy. Někdy třeba měsíc nevyjedu a někdy jedu 10x za týden. Vždycky tam strčím baterku co kde je. Nebo nastartuju vozíkem a pak tam dám z traktůrku 50Ah malou baterku ohřáté to už v pohodě natočí. Měl jsem tam asi 10 let starou baterku z traktoru. Vždycky jsem ji nabil a pak jel. Kolikrát jsem musel jet narychlo. Vzal jsem sprej a stříknul do sání a součastně startoval. Baterka sotva otočila, ale se sprejem stačila 1 otočka a už šel. Ale upustil jsem od toho spreje. Nepoužívám ho. Vždycky když motor nastrtoval zazvonilo v něm s tím sprejem jak v pendlovkách. Dává to tomu motoru kurevsky zabrat. I když je ten můj motor dávno za zenitem netejrám ho tím sprejem. Sice mám v rezervě ten stejnej funkční. Ale přehodit ho to by byl porod. On musí jít dopředu z rámu. Tedy věž dolu, náprava přední ven a pak motor s převodovkou ven. No takhle to funguje tak to neřeším. Ale sprej bych mu už čuchnout nedal. Chce si to vyzkoušet a jestli máte trochu v uších tak to uslyšíte co to s motorem udělá.
Na vojně jsem do eterového nastřikovače místo těch bombiček nalíval lih, nebo technickej benzin. Oproti eteru to bylo o hodně šetrnější a bylo to hodně poznat. Jenže to bývaly ještě zimy a jiný mrazy. Vejda chytla i v -30°C v pohodě. Ale měl jsem motor v cajku. S kámošem jsme pořát v tom štrachali. On byl opravář stavebních strojů, slecializace motory. Jezdil s vejdou v civilu a věděl kam šáhnout a co opravit.
Nejvíc na startu v zimě záleží na baterce. Jak s motorem zamotá. Tam je alfa omega startu. Mám tu vozík a když dám kabely, zatočí motorem že může být mráz a chytne hned. Nemá cenu rvát baterkou. Ale když není baterka v kondici v zimě, můžeš tam žhavit a stejně to nechce chytat. Máme teď dvě nový baterky a je to uplně jinej start.
Na vojně jsem do eterového nastřikovače místo těch bombiček nalíval lih, nebo technickej benzin. Oproti eteru to bylo o hodně šetrnější a bylo to hodně poznat. Jenže to bývaly ještě zimy a jiný mrazy. Vejda chytla i v -30°C v pohodě. Ale měl jsem motor v cajku. S kámošem jsme pořát v tom štrachali. On byl opravář stavebních strojů, slecializace motory. Jezdil s vejdou v civilu a věděl kam šáhnout a co opravit.
Nejvíc na startu v zimě záleží na baterce. Jak s motorem zamotá. Tam je alfa omega startu. Mám tu vozík a když dám kabely, zatočí motorem že může být mráz a chytne hned. Nemá cenu rvát baterkou. Ale když není baterka v kondici v zimě, můžeš tam žhavit a stejně to nechce chytat. Máme teď dvě nový baterky a je to uplně jinej start.
Re: Žhavení v sání
Viděl jsem video z Ruska s tím moc nepárají. Měli spíchnutý s plechu kamínka na ohřívaní olejový vany. U saní měli delší trubku která byla v plechové krabici tam dali pár třísek. Tak to startovali doma někde venku, v lese stroje nikdy nechcípají. Na borovici jde také startovat.
V našich podmínkách stačí https://rybar.braunstar.cz/varice-a-top ... gJcuvD_BwE jen nahřát sací potrubí.
V našich podmínkách stačí https://rybar.braunstar.cz/varice-a-top ... gJcuvD_BwE jen nahřát sací potrubí.
Re: Žhavení v sání
sprej jde striknout i pred filtr. staci malo, ani je 1sec. proste co nejmin.
a pak startovat, staci jeden clovek. dost to pomuze starteru zatocit.
.
dulezity je mit v poradku tlaky, trysky, cerpadlo a predvstrik.
A samozrejme to musi tocit. idealne mit jeste jednu baterku nabitou v teple.
a pak startovat, staci jeden clovek. dost to pomuze starteru zatocit.
.
dulezity je mit v poradku tlaky, trysky, cerpadlo a predvstrik.
A samozrejme to musi tocit. idealne mit jeste jednu baterku nabitou v teple.
Re: Žhavení v sání
Z toho co rikate by stacilo i nechat do sani par minut svitit na dalkovy vlakno nejakou tuning h4 100w zarovku ta tam taky vzduch ohreje a nebylo by to anu silene narocny na baterku nebo bych to mel na dlouhej kabel do zapalovace auta
To jen filozofuji, objednal jsem ten termostart na naftu jen spekuluji kam dam nadobku aby byla jeste vys, asi na kabinu k blinkru aspon do ni uvidim
A nebo https://www.auto-doplnky.com/topna-spir ... 120-p40715
To jen filozofuji, objednal jsem ten termostart na naftu jen spekuluji kam dam nadobku aby byla jeste vys, asi na kabinu k blinkru aspon do ni uvidim
A nebo https://www.auto-doplnky.com/topna-spir ... 120-p40715
Stydím se za tuto zem
Re: Žhavení v sání
Měl sis k tomu vzít i ten origo ventil co mají eko motory mezi čerpadlem a svíčkou. Nemusíš řešit žádnou nádobku, pokud ten bimatal ve svíčce odejde tak neprotejká, protože to zavírá ještě ten ventil... Pokud bys použil vše origo, je k tomu i ŘJ, pak si to žhaví samo, zhasne kontrolka a startuješ... Když zastartuješ hned po zapnutí klíčku, žhavení se ukončí...
Naposledy upravil(a) red.bill dne sob led 15, 2022 6:27 pm, celkem upraveno 1 x.
Re: Žhavení v sání
No to jsi mě nahlodal když teď mám rozdělanou pětadvácu, jestli si nedat origo předehřev vody, jestli to ale není zbytečný.
Na světě mám nejraději tu rozmanitost, každej den mě nasere někdo jinej.
Re: Žhavení v sání
Ten ventil zetor monoval aby oteviral prisun nafty z filtru, to ale delat nechci tam nafta hori az kdyz zacnes startovat a zacne tlacit podavaci cerpadlo, a tu automatiku jsem si sam rozmluvil take protoze nekdy je opravdu zbytecne zhavit svicku hlavne to nici ten bimetal
Stydím se za tuto zem
- Michal(zetor)
- Příspěvky: 4197
- Registrován: stř pro 12, 2007 9:19 pm
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Žhavení v sání
Já jsem narazil na tohle žhavení tak jsem dvě koupil a jedno jsem loni naistaloval do Hona pač s tím jezdím častěji v zimě. Je to hotové pasuje to přesně do hadice sání u Zetora. Na Honu jsem musel odělat vložky pač má silnější hadici sání. Vloží se to mezi hadici zapojí přez relátko a je to. A funguje to bezvadně. Mám vyzkoušeno že to nechám žhavit v mrazu cca 40-50 vteřin a pak startuju. Motor se okulí a v tu ránu beží Za mě parádá.
Na 6911 sme kdysi dělali žhavící svíčku jako ma Avie s naftou a nádobkou. Jako fungovalo to taky, ale neustále hlídat naftu vždycky protekla přez svíčku pryč. To tohle je svaté a opravdu hodně učinné Dá to hodně tepla ta spirála.
Vlastně největší odběr má než se rozžhaví do červena pak už odběr nemá.
Na 6911 sme kdysi dělali žhavící svíčku jako ma Avie s naftou a nádobkou. Jako fungovalo to taky, ale neustále hlídat naftu vždycky protekla přez svíčku pryč. To tohle je svaté a opravdu hodně učinné Dá to hodně tepla ta spirála.
Vlastně největší odběr má než se rozžhaví do červena pak už odběr nemá.
Zetor 6911 - http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... =35&t=6675
Nakladač ND4-027 - http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... &start=120
ŽTR 165 - http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 52&t=27420
Nakladač ND4-027 - http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... &start=120
ŽTR 165 - http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 52&t=27420
Re: Žhavení v sání
Uz jsem s panem mluvil a uz nema ty natrubky takze nechytacka, navic vedle tehle hadice mam pres chladic jeste dve hadice od klimosky a zahradni hadici s kabelazi....
Stydím se za tuto zem
Re: Žhavení v sání
Mohl by jsi mi změřit rozteč šroubů příruby? Děkuju
"... to že máš internet neznamená, že sr@čky co máš v hlavě a považuješ je za myšlenky musíš ventilovat veřejně..."
Other-Side II. '23
Other-Side II. '23
Re: Žhavení v sání
Ale vůbec ne, v tom systemu zůstává trochu přetlak takže při otevření toho ventilu tam nějaká nafta je... pokud žhavit nechceš tak prostě startuješ. Je to udělaný tak, že pokud zastartuješ dřív než se ukončí cyklus žhavení(než zhasne kontrolka) tak se žhavení automaticky ukončíy svíčka nijak netrpí(v bejvalým traktoru je původní svíčka od roku 2006).. dlouhý léta jsem to měl zapojený jen na tlačítko a stálo to za hov... ikdyž jsi žhavil do "bouchnutí" jako i avie, tak to stejně pořádně nefungovalo. Po montáži tý ŘJ to začlo chodit úplně parádně... ale každýho věc jak si to udělá. Doma v traktoru to mám 3 sezonu a nemusím si toho všimnout....
Re: Žhavení v sání
Ono je totiz potreba zhavit az dokud motor nevrci. Ja si to na te avii nemuzu vynachvalit v praci, baterka stoji za pendrek ale chytne.na brnk
Stydím se za tuto zem