Nepravidelný chod 4701
Moderátor: Lukashil
Re: Nepravidelný chod 4701
Co sa tyka tej hriadele pohonu cerpadla, tak byva casto natiahnuta na krut. Staru s nejakeho motora ktory ktorvieako fungoval by som uz nedaval a kupil novu.
-
- Příspěvky: 213
- Registrován: stř bře 17, 2010 7:33 pm
- Bydliště: hlinsko
Re: Nepravidelný chod 4701
Jak to psali výše zkusit změřit kompresy na válci a nebo mě napadlo jestli máš dobře ustanovenou trysku vůči vstřikovači ryska na vstřikovači a ryska na trysce a ještě mě napadlo jestli náhodou není ta tryska málo vylezla do pístu když b byla hodně vysoko v hlavě tak to kouři a mohly to dělat tak to že to teće do výfuku ta tryska má trčet z hlavy asi 4.5 až 5 mm ven do pístu
-
- Příspěvky: 213
- Registrován: stř bře 17, 2010 7:33 pm
- Bydliště: hlinsko
Re: Nepravidelný chod 4701
Koukal jsem se tak motor 4701 je stejný jak má můj Strejc ten má 6201 motory 4701 6201 mají stejné vrtání to je 100 mm ty máš mít na 4701 trysky s označením Vstřikovací trysky DOP160S625-1444, kolečko číslo 3 na vstřikovacím ćerpadle a označení čerpadla je jsou 3 varianty 2425,2432 a 2441 predvstrik 21 plus minus 1 stupeň před HU nebo 4.1 - 5 mm před HU.
Re: Nepravidelný chod 4701
Az na to ze 4701 je trojvalec. 6201 je 4 valec. Spolocne maju len to vrtanie, inak nič ine.
-
- Příspěvky: 311
- Registrován: pát kvě 14, 2010 8:16 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Nepravidelný chod 4701
Po nastaveni predvstriku sa chod pomtora zlepšil. Musel som vymeniť koliesko na čerpadle z 3 na 5. Len stále tečie z hláv.
Re: Nepravidelný chod 4701
Úplne blbá rada, ale ja už neviem..... Skontroluj výšku hladiny oleja v motore. Či ti netečie nafta do oleja....
Re: Nepravidelný chod 4701
Ak su to hlavy znacky korurs tak sa necudujem. Je to smejd. Ak su pôvodne Zetor a repasovane, tak ten co ich repasoval to odflakol. Ak tam dolozil niekto gufera ktore tam nemaju co hladat na nove voditka ventilov, tak tie voditka odysli nasucho hned po par minutach od startu. Proste ich pridrelo lebo neboli mazane. Tym by vysvetlovalo aj ten nepravidelny chod motora. Vysiace pridrete ventyly vo voditkach. Tento typ mazania, ulozenia voditok neni stavany na nejake gufera ako to maju ine motory. Este posledny dotaz. S tych hlav tecie aj po dlksom chode motora a poriadnom zohriati na prevadzkovu teplotu??? Ako dlho si to vlastne nechal bezat???
-
- Příspěvky: 311
- Registrován: pát kvě 14, 2010 8:16 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Nepravidelný chod 4701
Vymenil som hlavu ktorú som si požičal. Hneď po štarte začalo aj z nej tiecť. Hlavy sú originál Zetor . Hlavy už boli u dvoch majstroch a sú v poriadku. V pondelok sa pôjdem previesť a nechám ho dlhšiu dobu bežať. Tak uvidíme. Ešte ma napadlo skúsiť trysku s menším počtom dierok a priemerom dyz. Či nedáva veľa nafty.pavel sk píše: ↑sob bře 16, 2024 9:24 pm Ak su to hlavy znacky korurs tak sa necudujem. Je to smejd. Ak su pôvodne Zetor a repasovane, tak ten co ich repasoval to odflakol. Ak tam dolozil niekto gufera ktore tam nemaju co hladat na nove voditka ventilov, tak tie voditka odysli nasucho hned po par minutach od startu. Proste ich pridrelo lebo neboli mazane. Tym by vysvetlovalo aj ten nepravidelny chod motora. Vysiace pridrete ventyly vo voditkach. Tento typ mazania, ulozenia voditok neni stavany na nejake gufera ako to maju ine motory. Este posledny dotaz. S tych hlav tecie aj po dlksom chode motora a poriadnom zohriati na prevadzkovu teplotu??? Ako dlho si to vlastne nechal bezat???
Re: Nepravidelný chod 4701
Skusil by som aj druhy cely vstrekovac. Triska neni vsetko. Môze aj samotny vstrekovac robit problem. Môze sa stat ze sa pridiera a pod. Tie tiez niesu večné.
-
- Příspěvky: 213
- Registrován: stř bře 17, 2010 7:33 pm
- Bydliště: hlinsko
Re: Nepravidelný chod 4701
Stejně je zajímavé že správná drážková spojka na čerpadlo je 3. Nemůže náhodou být špatně udelané čerpadlo, že by špatně vymezily geometrický počátek výtlaku na tom konkrétním výtlačném válci na čerpadle. Jinak mě nic nenapadá. Já akorát vím že tyhle motory mají hlavy s ventilem sacím - průměr dříků sac. ventil je 8 mm a vyfukový 10 mm, na to má jít píst se 4 kroužky a průměr spalovací komůrky je asi 57,5 mm.