dotaz na upravy na 6911

Moderátor: Lukashil

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
ota
Příspěvky: 20653
Registrován: úte říj 21, 2008 10:21 pm
Bydliště: Nepoměřice

Re: dotaz na upravy na 6911

#31 Nový příspěvek od ota »

Můžu Ti vyfotit jak to máme doma u našeho traktoru. Máme ji klasicky zádama na blatníku. Akorát tam není ten prolis ke kolu. Zase jako 2m vysokýmu chasnikovi by se tam moc dobře nesedělo. Ale mě v pohodě.

Pavel
Příspěvky: 8260
Registrován: sob črc 07, 2007 12:56 pm
Bydliště: dobrovice u mb

Re: dotaz na upravy na 6911

#32 Nový příspěvek od Pavel »

je primo na blatniku napevno pavle ja mam 178 a mam to v pohode on ten spolujezdec ma pod nohama kaslik s vercajkema z dalsima vecma takze ma nohy na nem

lukasn
Příspěvky: 190
Registrován: ned čer 04, 2017 12:45 pm
Bydliště: chrudim

Re: dotaz na upravy na 6911

#33 Nový příspěvek od lukasn »

jo to by asi šlo udělat žena jede jen občas :-) dík

pavel sk
Příspěvky: 12730
Registrován: sob lis 15, 2014 10:58 pm
Bydliště: Laz

Re: dotaz na upravy na 6911

#34 Nový příspěvek od pavel sk »

Tak pokial tam maš na podlahe bednu s vercajkom, tak to je ine 8) . Mas sa o co nohamy opriet hlavne pri jazde s kopca.

lukasn
Příspěvky: 190
Registrován: ned čer 04, 2017 12:45 pm
Bydliště: chrudim

Re: dotaz na upravy na 6911

#35 Nový příspěvek od lukasn »

nemám žadnou bednu s nářadím nevozím :-) moc daleko od baráku nejezdím.

pavel sk
Příspěvky: 12730
Registrován: sob lis 15, 2014 10:58 pm
Bydliště: Laz

Re: dotaz na upravy na 6911

#36 Nový příspěvek od pavel sk »

To bola reakcia na Pavla pred tebou :)

lukasn
Příspěvky: 190
Registrován: ned čer 04, 2017 12:45 pm
Bydliště: chrudim

Re: dotaz na upravy na 6911

#37 Nový příspěvek od lukasn »

no vidíš. koukal jsem jen pavel ale už jsem si nevšml že tam není sk :-) to je tak když člověk čte jen část :-D

lukasn
Příspěvky: 190
Registrován: ned čer 04, 2017 12:45 pm
Bydliště: chrudim

Re: dotaz na upravy na 6911

#38 Nový příspěvek od lukasn »

ahoj měl bych ještě pár dotazů na úpravy.

protože mám na moji 69 čelní nakladač přemýšlím nad výměnou palivového čerpadla. vím o tom houby. něco jsem tu našel ale řekl bych že né všechno a nebo blbě hledám což není v mém případě nic nového.
četl jsem že se tam dá dat třeba ze 72 že se musí dotahnout mazací olej. nevím odkud se tahnou ty přívodní trubky. jak je to náročný to předělat. zkoušel jsem najít na netu i jak se sundává čerpadlo a co všchno je potřeba dát jiné ale nikde nic. nemohl by prosím někdo popsat postup pro hloupého? díky

Uživatelský avatar
Franta.cz
Příspěvky: 8742
Registrován: úte říj 21, 2008 4:10 pm
Bydliště: Příbram na Mor.

Re: dotaz na upravy na 6911

#39 Nový příspěvek od Franta.cz »

Proč chceš ubírat motoru výkon :-/ .
Jakože s čelním nakladačem tak velkej nepotřebuješ :kladivo:

lukasn
Příspěvky: 190
Registrován: ned čer 04, 2017 12:45 pm
Bydliště: chrudim

Re: dotaz na upravy na 6911

#40 Nový příspěvek od lukasn »

ne to jsem nemyslel :-) myslel jsem že mazané čerpadlo je lepší.
a hlavně se tam blbě dostává k výměně a doplnění oleje do čerpadla.
nenapadlo mě, že by to ubíralo výkon.
rád si nechám poradit

jojo7011
Příspěvky: 1065
Registrován: sob srp 19, 2017 10:36 am
Bydliště: Michalovce

Re: dotaz na upravy na 6911

#41 Nový příspěvek od jojo7011 »

A ma to vobec vyznam? Vsetky suciastky sa do toho cerpadla daju normalne kupit, takze nevidim dovod ho prerabat na novsi typ. Novy typ cerpadla ( od 5tej modernozacie ) je uz mazany tlakom oleja z motora. Nema svoju vlastnu olejovu napln. Ci je to vyhoda / nevyhoda tazko povedat. Vyhoda je bezudrzbovost kedze v nom nemusis kontrolovat ani menit napln v cerpadle a regulatore. Nevyhoda je ta ze ked pustia elementy, alebo acetpumpa naftu, tak ti rovno zriedi motorovy olej. Ake to ma nasledky nemusim pisat. Dalsia nevyhoda je, ze ked sa nemeni olej v motore pravidelne a nacas, tak kal sa usadza dnu v cerpadle a tak ho z vnutra zaserie, ze sa mu skrati zivotnost a aj oprava uz obcas nieje mozna iba vymena celeho obalu. Zadalsie motor 6901 je najsilnejsi zo vsetkych, potom su silnejsie uz iba 7701 a vyssie. Motor 7201 ma o 1,5kW menej ako 6901. Ale je tam viacero odlisnosti ten rozdiel vykonu nieje iba v samotnom cerpadle.

red.bill
Příspěvky: 2059
Registrován: čtv led 25, 2018 12:16 pm
Bydliště: Jilemnice

Re: dotaz na upravy na 6911

#42 Nový příspěvek od red.bill »

Nojo největší rozdíl ve výkonu je v tom jak se měřil... u 69 se udává jako výkon motoru u 72 se udává jako výkon na vývodovém hřídeli... to, že pustí elementy atd. poznáš dost rychle, jednak to začne chlastat a pak vy neměříte olej a nepoznáš, že přibejvá? A neboj ani když tam vyklopíš litr nafty tak ten motor nedrbneš...

lukasn
Příspěvky: 190
Registrován: ned čer 04, 2017 12:45 pm
Bydliště: chrudim

Re: dotaz na upravy na 6911

#43 Nový příspěvek od lukasn »

tak nevím jestli to ma smysl měnit nebo ne. ale fakt děsně blbě se tam přes ten čelnák leze a mění olej.

jojo7011
Příspěvky: 1065
Registrován: sob srp 19, 2017 10:36 am
Bydliště: Michalovce

Re: dotaz na upravy na 6911

#44 Nový příspěvek od jojo7011 »

No tak to ta potom lutujem. Videl som podviazanie na nakladaci Sonarol. A tam jak vravis na cerpadlo sa nedostanes. Resp. nedostanes sa na nic. Ja mam tiez chujovy polsky nakladac, ale podviazanie ma naozaj perfetne vymyslene a k motoru je uplne bezproblemovy pristup uplne k vsetkemu.

pavel sk
Příspěvky: 12730
Registrován: sob lis 15, 2014 10:58 pm
Bydliště: Laz

Re: dotaz na upravy na 6911

#45 Nový příspěvek od pavel sk »

Co sa tyka starsieho typu vstrek. cerpadla s vlastnou naplnou, tak by som to tak nehrotil. Pokial je to cerpadlo OK, drzi napln a nepušta naftu, tak ten olej tam je takmer večny a nemusi sa bezpodmienecne menit pri kazdej vymene oleja v motore a kazdy rok. Ten olej tam neprichadza do kontaktu s bordelom s motora, ako je to pri novsich cerpadlach mazanych centralne od motora. Kludne staci ked ho skontrolujes raz za 3 roky. Ono ked ho tam bude malo, tak ti to motor a kolisavy volnobeh napovie. Co sa tyka toho podviazania celaka a pristupu cez podviazanie ku cerpadlu, tak to musi byt dost blbo vyriesene ked je tak vysoko az vo vyske cerpadla mimo stredovu os traktora :-/ . Co som tu davnejsie po okoli vydel celne nakladace na majoroch, tak to podviazanie mali skôr max. vo vyske filtrov a regulatora vzduchu. A tam bol prave k tymto veciam blby pristup. Ked zdvyhol vyloznik na maximum a zaistil ho, tak cerpadlo bolo vlastne pristupne. Pripadne na druhej strane podviazanie prekrivalo starter a odstredivku :-/ Tak ale dnes je trh plny roznych nadstavieb a prevedení.

Odpovědět

Zpět na „Technické problémy Zetor“