Mazanie
Moderátor: Lukashil
Re: Mazanie
To jestli to stačí záleží na tom jak je vyběhaný (poškozený) obal. Otázka je jaký udělá čerpadlo tlak a zda z něho neteče olej okolo os a podobně.
Já hlásím že mám opraveno. Tlak mám i na otáčkách 700 nad 1atm. Motor si jen přede.
Pouze si nejsem jistý příčinou poškození zvedací tyčky. Skoro to vypadá že při go motoru před 2 lety nezapadla do důlku štelovacího šroubu vahadla a byla vmáčklá vedle. No čas ukáže. Každopádně mám tlak oleje jaký jsem neměl ani po GO.
Já hlásím že mám opraveno. Tlak mám i na otáčkách 700 nad 1atm. Motor si jen přede.
Pouze si nejsem jistý příčinou poškození zvedací tyčky. Skoro to vypadá že při go motoru před 2 lety nezapadla do důlku štelovacího šroubu vahadla a byla vmáčklá vedle. No čas ukáže. Každopádně mám tlak oleje jaký jsem neměl ani po GO.
Re: Mazanie
Přiseru se s dotazem.
Co znamená u tlakových spínačů oleje uvedené rozpětí? Teče mi spínač na Fendtovi a origo z Německa se mi objednávat nechce. Montážní příručka říká že tlak na volnoběh má být 0,8 bar.
No a dívám se třeba na spínač Zetor UŘ1 a tam je napsáno rozpínací tlak 0,6-1,2 bar. Taková jednoduchá věc snad nemůže mít chybu měření plus/minus 50% ne?
Co znamená u tlakových spínačů oleje uvedené rozpětí? Teče mi spínač na Fendtovi a origo z Německa se mi objednávat nechce. Montážní příručka říká že tlak na volnoběh má být 0,8 bar.
No a dívám se třeba na spínač Zetor UŘ1 a tam je napsáno rozpínací tlak 0,6-1,2 bar. Taková jednoduchá věc snad nemůže mít chybu měření plus/minus 50% ne?
Re: Mazanie
To je součet nepřesnosti a určité hystereze toho spínače. Normálně ho můžeš použít nevyděl bych v tom problém. Sepne na cca 0,8 bar. Na nižším tlaku může kontrolka problikávat.
Re: Mazanie
Karbon když se usadí v čidle dělá to problémy, dělají to zpožděné výměny oleje nebo nekvalitní olej pro daný termín výměny .
Re: Mazanie
zdravím,
mám Z 3511 bez kompresoru, tlakoměr vzduchu na sdruženém přístroji je volný, jde na tento tlakoměr připojit trubičkou tlak oleje,
original tlakový spinač s červenou kontrolkou bych rád zachoval, ctělo by to nějaké šikovné téčko na blok a na něj zapojit obojí
nemáte to někdo a jde to vůbec ?
mám Z 3511 bez kompresoru, tlakoměr vzduchu na sdruženém přístroji je volný, jde na tento tlakoměr připojit trubičkou tlak oleje,
original tlakový spinač s červenou kontrolkou bych rád zachoval, ctělo by to nějaké šikovné téčko na blok a na něj zapojit obojí
nemáte to někdo a jde to vůbec ?
Re: Mazanie
Kompresor by mel mit svoji olejovou napln. Od tlakomeru nelze brat olej,motor by se nemazal.
Existuje moznost ale je to moc složité a nejiste.
Existuje moznost ale je to moc složité a nejiste.
Re: Mazanie
zřejmě jsem se blbě vyjádřil- chci použít nevyužitý tlakoměr vzduchu na sdruženém přístroji jako tlakoměr oleje,
s kompresorem to nemá nic společného
s kompresorem to nemá nic společného
Re: Mazanie
Do bloku motoru se naštoubuje takový mezikus, prodloužený. Potom pod snímač toho červeného světýlka se dá průtokové očko a hadičkou a pokračuje to hadičkou a nebo trubičkou, se to dovede až k budíku. Myslím si, že tomu tlakovýmu budíku bude vcelku jedno, jestli do něj poleze vzduch, nebo olej.
Máme to na traktoru touhle cestou udělaný, akorát máme v palubce pro ten olej budík. Bo máme klasicky kompresor a ten budík kompresoru potřebujeme.
Docela se myslím nechá ten mezikus, hadička koupit jako díly v nějakém e šopu jakožto běžný díl.
Máme to na traktoru touhle cestou udělaný, akorát máme v palubce pro ten olej budík. Bo máme klasicky kompresor a ten budík kompresoru potřebujeme.
Docela se myslím nechá ten mezikus, hadička koupit jako díly v nějakém e šopu jakožto běžný díl.
Re: Mazanie
do čidla v bloku netřeba zasahovat. v bloku jsou na prave strane 3 blendy - šrouby tusim M10. jeden vyšroubuj a misto něj zašroubuj kolínko M10 co se pouziva na hydrauliku. k budiku to dostaneš na miru udělanou hydraulickou hadici cca 8mm prumer - vypada jako bowden a vyrobi ti ju kazda opravna nakladaku. na konec hadice ti nalisuji koncovku s patricnou prevlecnou matici na budik. mam to taky tak.