6211 palivo, chcípání
Moderátor: Lukashil
6211 palivo, chcípání
Ahoj, dnes se mi u zetoru objevil tento problém. ráno jsem nastartoval ujel cca 1km a traktor chcípl, vylezl jsem sklenička poloprázdná. Začal jsem pumpovat a nic tak jsem povolil odvzdušňovák na filtrech a přitom pumpoval utelko něco vzduchu a poté už jen nafta, utáhl jsem šroub dopumpoval a v pohodě nastaroval, ale po cca zase 1km se tento problém opakoval a takto celou cestu dokola. Když jsem přijel domů zkoušel jsem věškeré spoje přetáhnout a skoušel jsem to i vzduchem ale nikde jsem žádný unik nenašel. V nádrži je cca 1/2 nafty..
Setkal se s tímto někdo nebo poradí někdo na co se zaměřit???
Předem díkes..
Setkal se s tímto někdo nebo poradí někdo na co se zaměřit???
Předem díkes..
Re: 6211 palivo, chcípání
Mme na 6901 to robil holender na prepade...je v nom gulicka a pruzinka a pruzinka bola uhnita tak mi spadovala
Zetor 6748
Re: 6211 palivo, chcípání
Nám tohle v práci dělali zpuchřelé hadičky co jdou od nádrže nebo u cajk v nádrži
Když traktor tak Zetor.............http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 36&t=60320
Re: 6211 palivo, chcípání
Moze byt popraskana prepadova hadicka. Byva blizko motora, takze casom sa popraska a robi popisovany jav, aj ked dovodov moze byt este vela...
Zetor 3011
Zetor 7245 HS
Zetor 7245 HS
Re: 6211 palivo, chcípání
Toto ma spolocne jedine tak padanie nafty...Tonci píše:Mme na 6901 to robil holender na prepade...je v nom gulicka a pruzinka a pruzinka bola uhnita tak mi spadovala
Zetor 3011
Zetor 7245 HS
Zetor 7245 HS
Re: 6211 palivo, chcípání
A nebo ucpaná dírka ve víčku nádrže.
Občané kteří neumí nakopat do ...... své zlorumpované mocné , nejsou schopní samostatné existence....
Re: 6211 palivo, chcípání
To se pleteš, ta kulička tam není jako zpětný ventil ale aby byl zajištěný určitý přetlak v čerpadle. Ono to za určitých podmínek pojede i bez ni ale stačí trochu víc vyběhaný dopravní čerpadlo a už to nejede. Vlastní zkušenost z 2válcový slavie. Tam místo tohohle šroubu byl obyč průtokáč, mnoho let to tak i fungovalo. Až jednoho dne motor nešel natočit, po dlouhý laboraci se ten obyč průtokáč vyhodil a motor běhal jak za mlada.
Pokud někomu u x2xx padá nafta tak stačí vyměnit přepady od vstřiků a v 90% je po problému.
Pokud někomu u x2xx padá nafta tak stačí vyměnit přepady od vstřiků a v 90% je po problému.
Re: 6211 palivo, chcípání
To je samozřejmě pravda, ale tady píše že sklenička poloprázdná(poloplná- to je lepší). Tzn. dle mého ucpaný přívod, špatná dopravní pumpa. Už jsem v nádrži na stoupačce dělal z boku taky zářezy. přilepil se bordel zespoda a nejel.
Re: 6211 palivo, chcípání
Ked je sklenicka poloprazdna, jeden z dovodov je aj zavzdusnovanie, chyta falosnu vzduch, nemusi to byt vyslovene spinava nadrz...
Zetor 3011
Zetor 7245 HS
Zetor 7245 HS
- vasek775
- Příspěvky: 1113
- Registrován: ned pro 27, 2009 5:40 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: 6211 palivo, chcípání
delato bud praskla hadicka a nebo je porusena nektera vrstva a je maly prutok paliva stačí vymenit přívodní hadička s nadrže ke sklenicce a bude ok.
Mám Zetor 6211,6718 ,nakladač Mikrus, vlek 8tuna,Fabia 1,2tsi a ted Oktavia III DSG kolka gladiator X450L a dalsi bordel co překáží u baráku
Re: 6211 palivo, chcípání
Ahoj vespolek,
mám dotaz na Zetor 5211. Motor běží, ale nejde pořádně dočerpat nafta ruční pumpou. Nafta se ve "skleničce" nějak pohybuje, ale pumpička jde jakoby náprázdno (pumpička Bosch).
Po výměně všech hadiček včetně přepadu vstřikovačů - většina popraskaná, filtru s těsněními a těsnicích kroužků, vypláchnutí nádrže a profouknutí sacích trubiček v nádrži (nádrž je čistá, není vidět rez) je situace taková, že jsem po provedení oprav naftu načerpal při povoleném odvzdušňovacím šroubku, když začala vytékat nafta, tak jsem jej zavřel. Pumpička měla odpor proti pohybu, takže jsem ještě chvíli čerpal. Ve skleničce bylo vidět pohyb nafty. Pumpička měla odpor při pumpování. Motor jsem nastartoval. Po chvíli se vyrovnal chod, ve skleničce bylo vidět pohyb nafty, po chvíli se sklenička úplně naplnila. Po chvíli se sklenička vyprázdnila asi do poloviny, potom se částeně zaplnila a byl vidět pohyb hladiny způsobený dopravním čerpadlem.
Po vypnutí motoru jsem zkoušel ruční pumpičku, měla odpor a bylo vidět, že čerpá naftu. Druhý den ráno byla nafta zapadlá, pumpička šla naprázdno. Motor šel nastartovat, chytil hned, ale chvíli trvalo, než se rozběhl na všechny válce. Opět se opakovalo, že při chodu motoru je sklenička občas plná, občas se částeně vyprázdní a je vidět pohyb hladiny způsobený dopravním čerpadlem. Když zkouším za běhu motoru ruční pumpičku, tak když je sklenička plná, jde naprázdno. Když je sklenička částečně prázdná a je vidět pohyb hladiny, ruční pumpička má odpor a zřejmě čerpá naftu.
VYzkoušel jsem přehodit přívody nafty z nádrže, ale situace je stejná. Trubička i průtokový šroub před hrubým filtrem čisté. Po vypnutí motoru, je-li sklenička částejně prázdná, tak je vidět, jak se za chvíli zaplní naftou. Také jsem zkoušel dát hadičku přímo do kanystru s naftou, abych vyloučil špatné sací potrubí v nádrži, ale žádné podstatné zlepšení. Přívodní potrubí i průtokový šroub na hrubém filtru - skleničce - je čisté.
Domnívám se, že by chyba mohla být v dopravním čerpadle, kde chvílemi netěsní nebo váznou ventilky. Nebo bude chyba jinde? Třeba v přetlakovém ventilu?
Díky za rady.
Libor
mám dotaz na Zetor 5211. Motor běží, ale nejde pořádně dočerpat nafta ruční pumpou. Nafta se ve "skleničce" nějak pohybuje, ale pumpička jde jakoby náprázdno (pumpička Bosch).
Po výměně všech hadiček včetně přepadu vstřikovačů - většina popraskaná, filtru s těsněními a těsnicích kroužků, vypláchnutí nádrže a profouknutí sacích trubiček v nádrži (nádrž je čistá, není vidět rez) je situace taková, že jsem po provedení oprav naftu načerpal při povoleném odvzdušňovacím šroubku, když začala vytékat nafta, tak jsem jej zavřel. Pumpička měla odpor proti pohybu, takže jsem ještě chvíli čerpal. Ve skleničce bylo vidět pohyb nafty. Pumpička měla odpor při pumpování. Motor jsem nastartoval. Po chvíli se vyrovnal chod, ve skleničce bylo vidět pohyb nafty, po chvíli se sklenička úplně naplnila. Po chvíli se sklenička vyprázdnila asi do poloviny, potom se částeně zaplnila a byl vidět pohyb hladiny způsobený dopravním čerpadlem.
Po vypnutí motoru jsem zkoušel ruční pumpičku, měla odpor a bylo vidět, že čerpá naftu. Druhý den ráno byla nafta zapadlá, pumpička šla naprázdno. Motor šel nastartovat, chytil hned, ale chvíli trvalo, než se rozběhl na všechny válce. Opět se opakovalo, že při chodu motoru je sklenička občas plná, občas se částeně vyprázdní a je vidět pohyb hladiny způsobený dopravním čerpadlem. Když zkouším za běhu motoru ruční pumpičku, tak když je sklenička plná, jde naprázdno. Když je sklenička částečně prázdná a je vidět pohyb hladiny, ruční pumpička má odpor a zřejmě čerpá naftu.
VYzkoušel jsem přehodit přívody nafty z nádrže, ale situace je stejná. Trubička i průtokový šroub před hrubým filtrem čisté. Po vypnutí motoru, je-li sklenička částejně prázdná, tak je vidět, jak se za chvíli zaplní naftou. Také jsem zkoušel dát hadičku přímo do kanystru s naftou, abych vyloučil špatné sací potrubí v nádrži, ale žádné podstatné zlepšení. Přívodní potrubí i průtokový šroub na hrubém filtru - skleničce - je čisté.
Domnívám se, že by chyba mohla být v dopravním čerpadle, kde chvílemi netěsní nebo váznou ventilky. Nebo bude chyba jinde? Třeba v přetlakovém ventilu?
Díky za rady.
Libor