zapečené pístní kroužky zetor 7011

Moderátor: Lukashil

Zpráva
Autor
123fanda123456
Příspěvky: 9
Registrován: sob črc 13, 2019 12:30 pm
Bydliště: Borovany

zapečené pístní kroužky zetor 7011

#1 Nový příspěvek od 123fanda123456 »

Ahoj chci se zeptat. Sundal jsem vanu a vyndal jsem 4 a 3 pist. Na 4 byl zapecený stírací kroužek ale na 3 to bylo horsí. Pístní kroužek horní zapečený do píst. 2 a 1 valec jsem jeste nemel cas sundat,ale chci se zeptat podle toho jak je jenom ten 3 pist zapecený to asi vypada,ze budu muset delat kompletní go i s klikou ze?

Uživatelský avatar
Britt
Příspěvky: 19329
Registrován: čtv lis 06, 2008 9:04 pm
Bydliště: Poděbrady

Re: zapečené pístní kroužky zetor 7011

#2 Nový příspěvek od Britt »

Bylo by dobré proměřit kliku a šály a teprve pak stanovit rozsah oprav.
Když máte v ruce kladivo, všechno ostatní vypadá jako hřebík.

Uživatelský avatar
pavolmakys
Příspěvky: 2374
Registrován: čtv led 01, 2009 12:56 pm
Bydliště: Žilina

Re: zapečené pístní kroužky zetor 7011

#3 Nový příspěvek od pavolmakys »

Nemusi to tak byt, staci aby isiel traktor bez vody a kruzky su chytene hned. Pritom s klukou nemusi byt nic.
Zetor 5645 (motor 69O1+tazka naprava)

123fanda123456
Příspěvky: 9
Registrován: sob črc 13, 2019 12:30 pm
Bydliště: Borovany

Re: zapečené pístní kroužky zetor 7011

#4 Nový příspěvek od 123fanda123456 »

mam venku ojnice s písty.Ty šály na ojnici dole je vnich rýha?Jsou ojete skoro zaroven s tema prolisama na kraji.Takže kdyby byla klika dobrá ojnice a sály na ojnice dole bych musel dat a taky se chci zeptat pouzdro na čep mi přijde že jde pist dost zlehka do stran že čep chodí zlehka v pouzdru,to by asi melo být taky víc na fest?Takze bud koupit nové ojnice a šály a nebo je dát vyuhlovat?A jak změřím kliku zda je dobra?Bez vody to jezdilo a taky bez filtru vubec tam nebyl ten filc.Melo to predemnou prase:))

Uživatelský avatar
thovt
Příspěvky: 5460
Registrován: pát pro 27, 2013 12:12 am
Bydliště: Město královen

Re: zapečené pístní kroužky zetor 7011

#5 Nový příspěvek od thovt »

Podle toho co píšeš vypadá to na přebroušení kliky a nové šály(pánev).
Pokud ti u šály v rýze uvízne nehet je to špatné.
Ojnice se dají komplet přefutrovat, problém je když je ohnutá.
U klikovky to mužeš zkusit nehtem, kdy jím přejedeš povrchu pokud ti zapadné je vyrajtovaná dražka.
Je to napřeboušení.
Děla se komplet klikovka.
Když to žralo prach písty na tom nebudou taky dobře.
Vídím to na starý zakarbonovaný olej a prach z ovzduší co to udělalo.
Prostě GO motoru.

123fanda123456
Příspěvky: 9
Registrován: sob črc 13, 2019 12:30 pm
Bydliště: Borovany

Re: zapečené pístní kroužky zetor 7011

#6 Nový příspěvek od 123fanda123456 »

rýhy jsou jen v šálách klika je jak nová bez rýhy.Tak nevim,mám tam vrátit puvodní šály,který mají rýhu( vkaždé šále je rýžka ale jen jedna neni to,že by byla jedna rýha vedle druhý.Tak nevim co je lepší,když je klika dobrá,jestly to dát zpět nebo koupit nový šály.Máte někdo zkušenost?Vím,že nejlepší by bylo komplet go udělají mi to a je klid,ale to se mi zdá zbytečný.když je klika dobrá dal bych válce ty uz mam venku pisty krouzky akorát nevim,zda dát ty šály,který se mi nelíbí,nebo nechat klice nový,abych jí tím ale nějak neublížil.

Uživatelský avatar
thovt
Příspěvky: 5460
Registrován: pát pro 27, 2013 12:12 am
Bydliště: Město královen

Re: zapečené pístní kroužky zetor 7011

#7 Nový příspěvek od thovt »

Mělbys koupit nové šály uplně stejné jako původní, bývá na nich označení.
Až to budeš dávat dohromady povrch kliky namaž motorovým olejem.
Sparoměrkami vystředíš ojnici na klice.
Zavěrečné dotažení musíš provést momentovým klíčem na předepsaný utahovací moment. To je velice důležite . Jinak si zaděláš na větší problémy.
Stáhni si tu dílenskou příručku.

123fanda123456
Příspěvky: 9
Registrován: sob črc 13, 2019 12:30 pm
Bydliště: Borovany

Re: zapečené pístní kroužky zetor 7011

#8 Nový příspěvek od 123fanda123456 »

ok dík za radu,ale ještě bych se chtěl zeptat, jak to tam mám být přesně dané?Ojnice nákovkami k vačkové hřídeli zamky šál od ní a píst tím nákovkem zespodu k setrvačníku,neboli tím písmenem,,já mám B,, od vačkové hřídele?Zkoušel jsem to tu vyčíst,ale to nejdůležitější jsem se nedozvěděl,protože se dva dohadovaly a každý to psal jinak:(

123fanda123456
Příspěvky: 9
Registrován: sob črc 13, 2019 12:30 pm
Bydliště: Borovany

Re: zapečené pístní kroužky zetor 7011

#9 Nový příspěvek od 123fanda123456 »

ještě se chci zeptat musí být při vložení valce ty gumicky vespod nečím namazaný?

pavel sk
Příspěvky: 12821
Registrován: sob lis 15, 2014 10:58 pm
Bydliště: Laz

Re: zapečené pístní kroužky zetor 7011

#10 Nový příspěvek od pavel sk »

Cistou vazelinou. ALe ak je blok napadnuty koroziou tak davam na ne jemne kus silikonu na motory. Ale len jemnu vrstvu.

123fanda123456
Příspěvky: 9
Registrován: sob črc 13, 2019 12:30 pm
Bydliště: Borovany

Re: zapečené pístní kroužky zetor 7011

#11 Nový příspěvek od 123fanda123456 »

ok.Ještě se chci zeptat.Píst má být na ojnici tím nakovkem zespodu k setrváku,nebo k chladici?

pavel sk
Příspěvky: 12821
Registrován: sob lis 15, 2014 10:58 pm
Bydliště: Laz

Re: zapečené pístní kroužky zetor 7011

#12 Nový příspěvek od pavel sk »

Piest ma ist znacenim triedenia k vacke. Ojnice zalezi ake mas. Mas bud lahke bez nakovku na oku piestneho capu, alebo tazke s nakovnok na oku pre piestny cap.

123fanda123456
Příspěvky: 9
Registrován: sob črc 13, 2019 12:30 pm
Bydliště: Borovany

Re: zapečené pístní kroužky zetor 7011

#13 Nový příspěvek od 123fanda123456 »

ty těžké s nákovkem

123fanda123456
Příspěvky: 9
Registrován: sob črc 13, 2019 12:30 pm
Bydliště: Borovany

Re: zapečené pístní kroužky zetor 7011

#14 Nový příspěvek od 123fanda123456 »

takze nákovkem k vacce?A jak tam má byt ta šála?Co se myslí tím zámkem od vačky?

pavel sk
Příspěvky: 12821
Registrován: sob lis 15, 2014 10:58 pm
Bydliště: Laz

Re: zapečené pístní kroužky zetor 7011

#15 Nový příspěvek od pavel sk »

Tie tazke ojnice musia s tym nakovnom co je na boku ku vacke. Zamky su dole na salkach. Dolnu polovicu salky musis dat zamkami k sebe aby boli pri sebe na jednej strane. Utahuje sa to na 80-90 N.m.

Odpovědět

Zpět na „Technické problémy Zetor“