Hydrostatické řízení

Moderátor: Lukashil

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Tonci
Příspěvky: 562
Registrován: úte říj 21, 2008 3:09 pm
Bydliště: PU

Re: Hydrostatické řízení

#241 Nový příspěvek od Tonci »

ja tiež pomaly zháňam diely na prestavbu a akurat mi chýba spomínaná krížová spojka... nemate ju prosim vas ktosi doma? a na predaj :)
Zetor 6748

Uživatelský avatar
STEEL
Příspěvky: 2692
Registrován: ned zář 13, 2009 11:26 am
Bydliště: Okres Jihlava

Re: Hydrostatické řízení

#242 Nový příspěvek od STEEL »

můžu se ti kouknout v práci v kombajnu do kastlíku možná jí tam někde mám ale nic neslibuju
ale stejnak ta dálka :-/
Zetor 6911 a Zetor 6945
vlek Deza 5000
štípačka do kšand
bedna do kšand
lejta na vodu 2000l
špalíkovač Biboš s dopravníkem v.č. 515
vlek BSS P 73 S olejová
věž z Balkancar 1733 upravená do tříbodového závěsu
ŽTR 216 H
Nakladač ND4 - 039

Uživatelský avatar
Tonci
Příspěvky: 562
Registrován: úte říj 21, 2008 3:09 pm
Bydliště: PU

Re: Hydrostatické řízení

#243 Nový příspěvek od Tonci »

noo ta dialka... :( neviem ani kde to u nás zhanat musim asi na druzstvo sa zbehnut opytat
Zetor 6748

jiriSBS
Příspěvky: 1764
Registrován: pon kvě 20, 2013 9:12 pm
Bydliště: Bravantice

Re: Hydrostatické řízení

#244 Nový příspěvek od jiriSBS »

Křížová spojka se používá u starších orbitrolu např.orsta LAG,LAU,LAGB, novější typy mají drážkované pouzdro a drážkovaný váleček(tisicíhran).

Uživatelský avatar
Martin90
Příspěvky: 1581
Registrován: pát lis 12, 2010 9:15 pm
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

Re: Hydrostatické řízení

#245 Nový příspěvek od Martin90 »

Martin90 píše:
peny píše:dik za odpoved :friends:

drziaky ako som pisal by som nekupoval, len som nevedel ci je tam este dost miesta, aby sa dal piest posunut blizsie k diferaku
No záleží, jaká je vzdálenost mezi středem oka a koncem oka, pokud na to nezapomenu, tak bych zítra změřil, jaká je vzdálenost mezi středem čepu a nálitkem na diferenciálu, ale pokud to bude stejně silné oko jako na tom origo, tak se to tam asi nevejde, tipnu si, že tam zbývá tak 10mm :( .
Samozřejmě jsem na to zapomněl, od středu čepu k nálitku diferenciálu je to 60mm a od konce oka k diferenciálu cca 20mm, takže pokud má ten válec oko, které má od středu díry na čep po kraj oka (konec) 43mm max., tak to půjde.
Zetor 8245 Turbo, Zetor 12145 Turbo, ZTS 16245 Super

Uživatelský avatar
peny
Příspěvky: 2731
Registrován: pon bře 08, 2010 1:18 pm

Re: Hydrostatické řízení

#246 Nový příspěvek od peny »

dik za zmeranie :friends:

jzms
Příspěvky: 37
Registrován: úte kvě 15, 2012 11:50 am
Bydliště: Štítná nad Vláří

Re: Hydrostatické řízení

#247 Nový příspěvek od jzms »

Zdravím,předělal jsem 6945 na hydrostatické řízení, nový píst stejné parametry jako origo , nová kostka 100, nějaký ital S1C10AN tlak max 16MPa (dělal jsem to podle lukisek099 tady z fora ), nádržka z 8441 z nápravy carraro NO-2-20-2A a jsou s tím neustále problémy, po dvou třech dnech
se zavzdušňuje. Dotáhl jsem úplně vše, olej viditelně neuniká. Na čerpadle jsem nechal tlakáč.
Záleží na objemu nádržky ? Proti kulaté ze 72xx je tak třetinová. Jde na tlakáči regulovat tlak nebo je napevno ? Moc s tím nejezdím, i tak mi to neustálé odvzdušňování celkem dost vadí

Uživatelský avatar
lukisek 099
Příspěvky: 3116
Registrován: čtv kvě 05, 2011 1:20 am
Bydliště: Oderské Vrchy

Re: Hydrostatické řízení

#248 Nový příspěvek od lukisek 099 »

já mám kulatou origo ze 72jky ,myslím žeby ten olej nato mohl mít vliv ne?? pokud je ho tam málo bude stím problém. tot muj názor. já stím fakt problémy nemám tu kostku mám taky tu samou kámošovi jsem ji kupoval taky na 7245 a taky to šlape vpohodě. podle mě dělá bordel ta olejová nádobka. čerpadlo mám taky klasiku už to novší a pojišták taky mám zapojen a naveden do nádržky esi máš starou nádobku skus ji tam dát to přece musí fungovat

dream
Příspěvky: 312
Registrován: ned úno 13, 2011 11:39 am
Bydliště: Doma

Re: Hydrostatické řízení

#249 Nový příspěvek od dream »

jzms píše:Zdravím,předělal jsem 6945 na hydrostatické řízení, nový píst stejné parametry jako origo , nová kostka 100, nějaký ital S1C10AN tlak max 16MPa (dělal jsem to podle lukisek099 tady z fora ), nádržka z 8441 z nápravy carraro NO-2-20-2A a jsou s tím neustále problémy, po dvou třech dnech
se zavzdušňuje. Dotáhl jsem úplně vše, olej viditelně neuniká. Na čerpadle jsem nechal tlakáč.
Záleží na objemu nádržky ? Proti kulaté ze 72xx je tak třetinová. Jde na tlakáči regulovat tlak nebo je napevno ? Moc s tím nejezdím, i tak mi to neustálé odvzdušňování celkem dost vadí
Hydrostatické riadenie sa po správnom zapojení odvzdušní po zatočení do koncových polôh automaticky.
Poisťovací ventil na čerpadle nemá na to vplyv. A pokiaľ si nemal s ním problém pokiaľ si mal servo, tak je OK. Tlak sa na ňom regulovať dá, ale musíš mať na to skúšačku, aby si neprekročil prevádzkovú hodnotu a tým nezničil niečo iné... Hydrostatická jednotka ma aj svoj poistný ventil.
Ak máš v nádržke dostatok oleja a neprisáva si vzduch, tak nemá dôvod sa zavzdušňovať.
To čo popisuješ mi príde skôr, že máš nejaký nevhodný olej, ktorý sa počas prevádzky spení a tým vzniká tvoj problém.
Skús starý olej komplet vymeniť za nový hydraulický...

jiriSBS
Příspěvky: 1764
Registrován: pon kvě 20, 2013 9:12 pm
Bydliště: Bravantice

Re: Hydrostatické řízení

#250 Nový příspěvek od jiriSBS »

Vhodnou velikost nádrže vyzkoušíš tak,že natočíš řízení do dorazu,ve směru vysunutí pístu řízení
(největší odběr z nádrže) a zkontroluješ hladinu v nádrži,měla by být min.3cm nad sací potrubí.Vzduch se do soustavy může dostat jen přes sací větev(od nádrže do čerpadla),pokud je vzduch v olejí ,olej je bílý a našlehaný do pěny.Takže buď máš někde netěsnost na sací větvi,nebo málo oleje.Ještě jedná možnost kontroly na vzduch je,v provozu natočit volant na doraz a v dorazu musí mít volant tvrdý doraz nesmí pérovat.
Pravděpodobně ti to přisává vzduch v provozu a když se stroj odstaví přes noc,vzduch se z oleje uvolní a zavzdušní pístnici.

jzms
Příspěvky: 37
Registrován: úte kvě 15, 2012 11:50 am
Bydliště: Štítná nad Vláří

Re: Hydrostatické řízení

#251 Nový příspěvek od jzms »

Nádržka má sání přes filtr na dně, používají ji v Proximách, objem cca 2l, olej je tam nový , origo hydraulika do řízení, máte pravdu že olej bývá zpěněný a řízení má takový měkčí chod

jiriSBS
Příspěvky: 1764
Registrován: pon kvě 20, 2013 9:12 pm
Bydliště: Bravantice

Re: Hydrostatické řízení

#252 Nový příspěvek od jiriSBS »

Pokud je olej zpěněný,tak problém bývá na sací větvi,je jí třeba důkladně zkontrolovat a to ,že řízení
je"měkké",příčinou může být vzduch v oleji,který zapřičiňuje tzv. pérování ovladacích a výkonných prvků hydraulického systému.

jzms
Příspěvky: 37
Registrován: úte kvě 15, 2012 11:50 am
Bydliště: Štítná nad Vláří

Re: Hydrostatické řízení

#253 Nový příspěvek od jzms »

Konečně jsem se dostal k přetěsnění sací části, ale nepomohlo : Je možné ,že se z čerpadla dostává olej do motoru a mohlo by se to tudy zavzdušňovat? Olej totiž z nádržky mizí, kaluž pod traktorem není a v motoru oleje přibývá a voda to není.

jiriSBS
Příspěvky: 1764
Registrován: pon kvě 20, 2013 9:12 pm
Bydliště: Bravantice

Re: Hydrostatické řízení

#254 Nový příspěvek od jiriSBS »

Pokud se olej tratí do motoru,je třeba čerpadlo opravit -vyměnit hřídelové těsnění,pokud je prasklé nebo sedřené,ale když je vytlačené ze svého místa, tak buď v odpadu stoupl tlak nebo jsou vydřené pouzdra čerpadla a v těchto dvou případech je čerpadlo nutno opravit(gumičky v čerpadle) nebo ho vyměnit(vydřené,kontrolně změřit tlak).

jzms
Příspěvky: 37
Registrován: úte kvě 15, 2012 11:50 am
Bydliště: Štítná nad Vláří

Re: Hydrostatické řízení

#255 Nový příspěvek od jzms »

tak to vypadá že závada je odstraněna, vyměnil jsem čerpadlo, dal jsem český origoš, tak doufám že vydrží za tu cenu. A z motoru jsem vypustil 18l oleje...

Odpovědět

Zpět na „Technické problémy Zetor“