Hydrostatické řízení
Moderátor: Lukashil
Re: Hydrostatické řízení
ja tiež pomaly zháňam diely na prestavbu a akurat mi chýba spomínaná krížová spojka... nemate ju prosim vas ktosi doma? a na predaj
Zetor 6748
Re: Hydrostatické řízení
můžu se ti kouknout v práci v kombajnu do kastlíku možná jí tam někde mám ale nic neslibuju
ale stejnak ta dálka
ale stejnak ta dálka
Zetor 6911 a Zetor 6945
vlek Deza 5000
štípačka do kšand
bedna do kšand
lejta na vodu 2000l
špalíkovač Biboš s dopravníkem v.č. 515
vlek BSS P 73 S olejová
věž z Balkancar 1733 upravená do tříbodového závěsu
ŽTR 216 H
Nakladač ND4 - 039
vlek Deza 5000
štípačka do kšand
bedna do kšand
lejta na vodu 2000l
špalíkovač Biboš s dopravníkem v.č. 515
vlek BSS P 73 S olejová
věž z Balkancar 1733 upravená do tříbodového závěsu
ŽTR 216 H
Nakladač ND4 - 039
Re: Hydrostatické řízení
noo ta dialka... neviem ani kde to u nás zhanat musim asi na druzstvo sa zbehnut opytat
Zetor 6748
Re: Hydrostatické řízení
Křížová spojka se používá u starších orbitrolu např.orsta LAG,LAU,LAGB, novější typy mají drážkované pouzdro a drážkovaný váleček(tisicíhran).
- Martin90
- Příspěvky: 1581
- Registrován: pát lis 12, 2010 9:15 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Hydrostatické řízení
Samozřejmě jsem na to zapomněl, od středu čepu k nálitku diferenciálu je to 60mm a od konce oka k diferenciálu cca 20mm, takže pokud má ten válec oko, které má od středu díry na čep po kraj oka (konec) 43mm max., tak to půjde.Martin90 píše:No záleží, jaká je vzdálenost mezi středem oka a koncem oka, pokud na to nezapomenu, tak bych zítra změřil, jaká je vzdálenost mezi středem čepu a nálitkem na diferenciálu, ale pokud to bude stejně silné oko jako na tom origo, tak se to tam asi nevejde, tipnu si, že tam zbývá tak 10mm .peny píše:dik za odpoved
drziaky ako som pisal by som nekupoval, len som nevedel ci je tam este dost miesta, aby sa dal piest posunut blizsie k diferaku
Zetor 8245 Turbo, Zetor 12145 Turbo, ZTS 16245 Super
Re: Hydrostatické řízení
dik za zmeranie
nas Traktorik ZETORIK http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 37&t=36105
Re: Hydrostatické řízení
Zdravím,předělal jsem 6945 na hydrostatické řízení, nový píst stejné parametry jako origo , nová kostka 100, nějaký ital S1C10AN tlak max 16MPa (dělal jsem to podle lukisek099 tady z fora ), nádržka z 8441 z nápravy carraro NO-2-20-2A a jsou s tím neustále problémy, po dvou třech dnech
se zavzdušňuje. Dotáhl jsem úplně vše, olej viditelně neuniká. Na čerpadle jsem nechal tlakáč.
Záleží na objemu nádržky ? Proti kulaté ze 72xx je tak třetinová. Jde na tlakáči regulovat tlak nebo je napevno ? Moc s tím nejezdím, i tak mi to neustálé odvzdušňování celkem dost vadí
se zavzdušňuje. Dotáhl jsem úplně vše, olej viditelně neuniká. Na čerpadle jsem nechal tlakáč.
Záleží na objemu nádržky ? Proti kulaté ze 72xx je tak třetinová. Jde na tlakáči regulovat tlak nebo je napevno ? Moc s tím nejezdím, i tak mi to neustálé odvzdušňování celkem dost vadí
- lukisek 099
- Příspěvky: 3116
- Registrován: čtv kvě 05, 2011 1:20 am
- Bydliště: Oderské Vrchy
Re: Hydrostatické řízení
já mám kulatou origo ze 72jky ,myslím žeby ten olej nato mohl mít vliv ne?? pokud je ho tam málo bude stím problém. tot muj názor. já stím fakt problémy nemám tu kostku mám taky tu samou kámošovi jsem ji kupoval taky na 7245 a taky to šlape vpohodě. podle mě dělá bordel ta olejová nádobka. čerpadlo mám taky klasiku už to novší a pojišták taky mám zapojen a naveden do nádržky esi máš starou nádobku skus ji tam dát to přece musí fungovat
Re: Hydrostatické řízení
Hydrostatické riadenie sa po správnom zapojení odvzdušní po zatočení do koncových polôh automaticky.jzms píše:Zdravím,předělal jsem 6945 na hydrostatické řízení, nový píst stejné parametry jako origo , nová kostka 100, nějaký ital S1C10AN tlak max 16MPa (dělal jsem to podle lukisek099 tady z fora ), nádržka z 8441 z nápravy carraro NO-2-20-2A a jsou s tím neustále problémy, po dvou třech dnech
se zavzdušňuje. Dotáhl jsem úplně vše, olej viditelně neuniká. Na čerpadle jsem nechal tlakáč.
Záleží na objemu nádržky ? Proti kulaté ze 72xx je tak třetinová. Jde na tlakáči regulovat tlak nebo je napevno ? Moc s tím nejezdím, i tak mi to neustálé odvzdušňování celkem dost vadí
Poisťovací ventil na čerpadle nemá na to vplyv. A pokiaľ si nemal s ním problém pokiaľ si mal servo, tak je OK. Tlak sa na ňom regulovať dá, ale musíš mať na to skúšačku, aby si neprekročil prevádzkovú hodnotu a tým nezničil niečo iné... Hydrostatická jednotka ma aj svoj poistný ventil.
Ak máš v nádržke dostatok oleja a neprisáva si vzduch, tak nemá dôvod sa zavzdušňovať.
To čo popisuješ mi príde skôr, že máš nejaký nevhodný olej, ktorý sa počas prevádzky spení a tým vzniká tvoj problém.
Skús starý olej komplet vymeniť za nový hydraulický...
Re: Hydrostatické řízení
Vhodnou velikost nádrže vyzkoušíš tak,že natočíš řízení do dorazu,ve směru vysunutí pístu řízení
(největší odběr z nádrže) a zkontroluješ hladinu v nádrži,měla by být min.3cm nad sací potrubí.Vzduch se do soustavy může dostat jen přes sací větev(od nádrže do čerpadla),pokud je vzduch v olejí ,olej je bílý a našlehaný do pěny.Takže buď máš někde netěsnost na sací větvi,nebo málo oleje.Ještě jedná možnost kontroly na vzduch je,v provozu natočit volant na doraz a v dorazu musí mít volant tvrdý doraz nesmí pérovat.
Pravděpodobně ti to přisává vzduch v provozu a když se stroj odstaví přes noc,vzduch se z oleje uvolní a zavzdušní pístnici.
(největší odběr z nádrže) a zkontroluješ hladinu v nádrži,měla by být min.3cm nad sací potrubí.Vzduch se do soustavy může dostat jen přes sací větev(od nádrže do čerpadla),pokud je vzduch v olejí ,olej je bílý a našlehaný do pěny.Takže buď máš někde netěsnost na sací větvi,nebo málo oleje.Ještě jedná možnost kontroly na vzduch je,v provozu natočit volant na doraz a v dorazu musí mít volant tvrdý doraz nesmí pérovat.
Pravděpodobně ti to přisává vzduch v provozu a když se stroj odstaví přes noc,vzduch se z oleje uvolní a zavzdušní pístnici.
Re: Hydrostatické řízení
Nádržka má sání přes filtr na dně, používají ji v Proximách, objem cca 2l, olej je tam nový , origo hydraulika do řízení, máte pravdu že olej bývá zpěněný a řízení má takový měkčí chod
Re: Hydrostatické řízení
Pokud je olej zpěněný,tak problém bývá na sací větvi,je jí třeba důkladně zkontrolovat a to ,že řízení
je"měkké",příčinou může být vzduch v oleji,který zapřičiňuje tzv. pérování ovladacích a výkonných prvků hydraulického systému.
je"měkké",příčinou může být vzduch v oleji,který zapřičiňuje tzv. pérování ovladacích a výkonných prvků hydraulického systému.
Re: Hydrostatické řízení
Konečně jsem se dostal k přetěsnění sací části, ale nepomohlo : Je možné ,že se z čerpadla dostává olej do motoru a mohlo by se to tudy zavzdušňovat? Olej totiž z nádržky mizí, kaluž pod traktorem není a v motoru oleje přibývá a voda to není.
Re: Hydrostatické řízení
Pokud se olej tratí do motoru,je třeba čerpadlo opravit -vyměnit hřídelové těsnění,pokud je prasklé nebo sedřené,ale když je vytlačené ze svého místa, tak buď v odpadu stoupl tlak nebo jsou vydřené pouzdra čerpadla a v těchto dvou případech je čerpadlo nutno opravit(gumičky v čerpadle) nebo ho vyměnit(vydřené,kontrolně změřit tlak).
Re: Hydrostatické řízení
tak to vypadá že závada je odstraněna, vyměnil jsem čerpadlo, dal jsem český origoš, tak doufám že vydrží za tu cenu. A z motoru jsem vypustil 18l oleje...