8111 chladič oleje
Moderátor: Lukashil
8111 chladič oleje
Pánové potřebuji nainstalovat na svoji 8111 chladič oleje. Nemá s tím někdo zkušenost kam se připojuje. Nemohl by mi to někdo nafotit nebo alespoň nejak zevrubně poslat a poslat na mail houdek-v@centrum.cz
Díky všem co nějak poradí.
Díky všem co nějak poradí.
Re: 8111 chladič oleje
Já už 10145 nemám,ale zkus se podívat do katalogu. Je na to potřeba mít víko převodovky, do okruhu chladiče jde omezenej tlak a co si matně pamatuju ,tak je to snad nějaká zpátečka. Jo mluvíme oba o chladiči na převodovej olej ?
Zetor 3011,8011,Yanmar 215d,Valtra N113, 2x sekací traktůrek,Palms10D 5.72 +klembank ,Honda XLV 650 Transalp,Honda XR125L,simson s51enduro,čtyřkolka 250ccm čína, 3x kára domaděl, mulčovač Deleks135cm,štípačky.....
Re: 8111 chladič oleje
Ak mas to veko este starsieho typu 2- foto, tak je lepsie ho vymenit za novsie kde uz ten otvor je navrtany. Ale da sa to aj navrtat + narezat potrebny zavit, ale to tiez musis to veko demontovat aby si ho upravil. Vratny maly tlak ide do chladica s toho predlzeneho holendra spredu ktory ktory aj spominas. Otvor ktory tebe chyba je len spiatocka s chladica do prevodovky.
Re: 8111 chladič oleje
díky moc tušil sem to ale je potřeba někoho kdo to potvrdí problém že na víku s otvorem jsou vyběhané osičky na posilovač a náhonu který se vyklaj na tom mém jsou tuhé přeci jen byl 4 roky starej když se k nám dostal a děla na 5ha tak asi převrtám díky chlape
Re: 8111 chladič oleje
U turba beru chladič oleje (motor)
Použil bych do převodovky STOU olej což jsou oleje do 100°C , jinak řečeno universalní, já říkam na něco .
Osobně používám u motoru agregovaný vždy ješte lepší než STOU olej, nezohlednuje, že má motor už něco naběháno .
Použil bych do převodovky STOU olej což jsou oleje do 100°C , jinak řečeno universalní, já říkam na něco .
Osobně používám u motoru agregovaný vždy ješte lepší než STOU olej, nezohlednuje, že má motor už něco naběháno .
Re: 8111 chladič oleje
To thovt: nevím jak 80/81, ale turbom9tory, tzn. 100/101 mají výměník mot. oleje už z výroby
Re: 8111 chladič oleje
tak to dopadlo tak že dekl jsem chtel navrtat a zhotovit zavit ale po demontaži regulatoru sem zjistil že po provrtání otvoru bych spojil všechny větve ten dekl ze 10145 není uplně dovrtany uplne turch a tudíš funguje trochu jinak
abych to schrnul když by nekdo chtel udelat chlazení oleje prevodovky tak musí chladič s hadicema víko převodovky s otvorem od fabriky a regulator ke 10145 je to asi nejznažší řešení viz foto
navíc jsem zjistil u 10145 že v převodovce je prasklá osička přitom to řadilo uplně normálně,,,,
abych to schrnul když by nekdo chtel udelat chlazení oleje prevodovky tak musí chladič s hadicema víko převodovky s otvorem od fabriky a regulator ke 10145 je to asi nejznažší řešení viz foto
navíc jsem zjistil u 10145 že v převodovce je prasklá osička přitom to řadilo uplně normálně,,,,
Re: 8111 chladič oleje
Tu presuvnu tyc normalne zavar. Co sa tyka toho oleja. Tak ten otvor ktory potrebujes navrtat ide len skr veko v mieste kde neni rozvadzac a olej ide volne do prevodovky spät. Spominal si ze mas aj druhe veko s napojenim na chladic. Tak pouzi to a nemusis nic vrtat. Tie volne pačky vo veku co si spominal pre ovladanie vyber, vymen na nich tesniace gumicky a kludne ho zaloz. Tade olej nepotecie a kus tej vôle na tiahlach nevadi. Ono je horsie ked su vôle dalej na tiahlach klbykoch pod volantom.
Naposledy upravil(a) pavel sk dne pon říj 31, 2022 6:52 pm, celkem upraveno 1 x.
Re: 8111 chladič oleje
tak sem udělal