Prosím majiteľov traktorov Zetor 7245 Horalsystém o poskytnutie technických údajov pretože v mojom osvedčení o evidencii (TP) chýbajú niektoré údaje a nie som si istý či tam majú byť štandardne zapísané, alebo sa vydávali tieto osvedčenia pre tento typ traktora bez týchto údajov - prípadne ich niekto zbudol zapísať do tlačiva pri prihlasovaní traktora do evidencie na polícii.
1. Aká je najväčšia prípustná hmotnosť pripadajúca na prednú a zadnú nápravu. ( ja tam mám 0/0 )
2. Aká je najväčšia hmotnosť prívesu nebrzdeného a brzdeného ( ja tam mám 0/0 )
3. Aký je počet miest na sedenie / z toho núdzových ( ja tam mám 1/0 čo ma dosť štve lebo podľa toho by som nemohol mať v kabíne sedadlo pre spolujazdca).
4. Len pre porovnanie: Aké sú celkové rozmery dĺžka, šírka, výška
5. Len pre porovnanie: Aká je prevádzková hmotnosť a najväčšia prípustná celková hmotnosť traktora.
Ďakujem všetkým za ochotu.
Technické údaje Z 7245 Horalsystém
Moderátor: Lukashil
Re: Technické údaje Z 7245 Horalsystém
Zetor 7245 Horal system + NSH 30 + ...
Run, you clever boy and remember...
Run, you clever boy and remember...
-
- Příspěvky: 19
- Registrován: pon led 04, 2010 10:40 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Technické údaje Z 7245 Horalsystém
Zdravim panove a přeji pěknou sobotu,doplnim ty udaje z velkeho TP.
1.povolena hmotnost předni naprava-max.19,62kn zadni naprava-max.35,32kn
2.hmotnost přivěsu-10200kg, a na svazich nad 11 stupnu 4500kg
3.počet mist k sezeni 1-0-0
4.rozměry delka4530,šiřka2260,vyška2713mm
5.hmotnost pohotovostni,a, 4180kg c,celkova5600kg
tak to je vše co tě zajimalo a jestli mě to pujde tak sem naskenuji techničak,misto k sezeni je omezene z duvodu bespečnosti protože sedačka řidiče ma origo bespečnostni pas .Ale take tam mam sedačku spolujezdce přidanou ,toto omezeni je kvuli praci na svahu zatim ahoj Standa. Ted to tady skenuji a koukam že to sem už Vizir poslal me udaje jsou stejne. Jen ten muj je vyroben na silvestra 1987 tak ahoj.
1.povolena hmotnost předni naprava-max.19,62kn zadni naprava-max.35,32kn
2.hmotnost přivěsu-10200kg, a na svazich nad 11 stupnu 4500kg
3.počet mist k sezeni 1-0-0
4.rozměry delka4530,šiřka2260,vyška2713mm
5.hmotnost pohotovostni,a, 4180kg c,celkova5600kg
tak to je vše co tě zajimalo a jestli mě to pujde tak sem naskenuji techničak,misto k sezeni je omezene z duvodu bespečnosti protože sedačka řidiče ma origo bespečnostni pas .Ale take tam mam sedačku spolujezdce přidanou ,toto omezeni je kvuli praci na svahu zatim ahoj Standa. Ted to tady skenuji a koukam že to sem už Vizir poslal me udaje jsou stejne. Jen ten muj je vyroben na silvestra 1987 tak ahoj.
Re: Technické údaje Z 7245 Horalsystém
Všetkým Vám veľmi pekne ďakujem. Konečne mám v tom jasno prečo má tento typ traktora iba jedno miesto v kabíne. Ja som si potreboval doplniť do TP spomínané údaje a na odbore dopravy mi nechceli zvýšiť počet miest na sedenie na 2/1 lebo že je to teraz veľmi prísne a potreboval by som to ošetriť procesom prestavby vozidla. Takáto záležitosť by ma vyšla vyše 500 €. Bolo by potrebné zohnať firmu ktorá má oprávnenie robiť prestavby vozidiel, súhlas zástupcu Zetor pre SR na montáž sedadla ( tento súhlas už mám ), urobiť kontrolu originality, požiadať odbor dopravy o povolenie prestavby a nakoniec zapísať údaj do TP. To miesto pre spolujazdca by som potreboval mať v TP lebo chodíme do lesa po cestách a pri dopravnej kontrole by mohol byť problém keď natrafíme na nejakého frajera policajta.
Ešte raz všetkým ďakujem.
Ešte raz všetkým ďakujem.
Re: Technické údaje Z 7245 Horalsystém
nevidím dôvod, prečo by sa mala robiť kontrola originality!!!!!!!!!! Ta sa vzťahuje na dovezené traktory a uplatňovať zákon o KO smerom dozadu je retrospektíva. Lenže na odbore dopravy majú z toho všetko možné, len nie jasnno. Mňa žiadali o KO keď som mal namontovaný v traktore iný druh agregatu, pritom r.v. traktora je 1974. Takže komentár o ich zmýšľaní je zbytočný.filippo píše:Všetkým Vám veľmi pekne ďakujem. Konečne mám v tom jasno prečo má tento typ traktora iba jedno miesto v kabíne. Ja som si potreboval doplniť do TP spomínané údaje a na odbore dopravy mi nechceli zvýšiť počet miest na sedenie na 2/1 lebo že je to teraz veľmi prísne a potreboval by som to ošetriť procesom prestavby vozidla. Takáto záležitosť by ma vyšla vyše 500 €. Bolo by potrebné zohnať firmu ktorá má oprávnenie robiť prestavby vozidiel, súhlas zástupcu Zetor pre SR na montáž sedadla ( tento súhlas už mám ), urobiť kontrolu originality, požiadať odbor dopravy o povolenie prestavby a nakoniec zapísať údaj do TP. To miesto pre spolujazdca by som potreboval mať v TP lebo chodíme do lesa po cestách a pri dopravnej kontrole by mohol byť problém keď natrafíme na nejakého frajera policajta.
Ešte raz všetkým ďakujem.
Dušan
Re: Technické údaje Z 7245 Horalsystém
nevidím dôvod, prečo by sa mala robiť kontrola originality!!!!!!!!!! Ta sa vzťahuje na dovezené traktory a uplatňovať zákon o KO smerom dozadu je retrospektíva. Lenže na odbore dopravy majú z toho všetko možné, len nie jasnno. Mňa žiadali o KO keď som mal namontovaný v traktore iný druh agregatu, pritom r.v. traktora je 1974. Takže komentár o ich zmýšľaní je zbytočný. Dokonca mali tu drzosť, že odmietali certifikát vydaný oficiálnym zástupcom fi Zetor na SK z Martina od Ing.Kompana. Akurát že som sa nedal odbiť.filippo píše:Všetkým Vám veľmi pekne ďakujem. Konečne mám v tom jasno prečo má tento typ traktora iba jedno miesto v kabíne. Ja som si potreboval doplniť do TP spomínané údaje a na odbore dopravy mi nechceli zvýšiť počet miest na sedenie na 2/1 lebo že je to teraz veľmi prísne a potreboval by som to ošetriť procesom prestavby vozidla. Takáto záležitosť by ma vyšla vyše 500 €. Bolo by potrebné zohnať firmu ktorá má oprávnenie robiť prestavby vozidiel, súhlas zástupcu Zetor pre SR na montáž sedadla ( tento súhlas už mám ), urobiť kontrolu originality, požiadať odbor dopravy o povolenie prestavby a nakoniec zapísať údaj do TP. To miesto pre spolujazdca by som potreboval mať v TP lebo chodíme do lesa po cestách a pri dopravnej kontrole by mohol byť problém keď natrafíme na nejakého frajera policajta.
Ešte raz všetkým ďakujem.
Dušan