Zetory a jiné od J. Kubce
Moderátor: Lukashil
Re: Zetory a jiné od J. Kubce
Tak jsem měl hezkou prácičku.
Jak to je ztuhlé tak se gumě dolů moc nechtělo, říct si nakonec dala. Nasadil jsem novou zatím jednu, druhá přijde na řadu až se oteplí alespoň nad nulu.
Jak to je ztuhlé tak se gumě dolů moc nechtělo, říct si nakonec dala. Nasadil jsem novou zatím jednu, druhá přijde na řadu až se oteplí alespoň nad nulu.
Re: Zetory a jiné od J. Kubce
Mám otázku na zkušenější. Budu měnit čerpadlo u hydrauliky a jaké bude nejlepší pořídit. Chystám se na celkovou rekonstrukci hydraulického systému, tato chci vzít z gruntu. . Mám připravenou novou kostku rozvaděče a dalších pár drobností, jen si nejsem jistý jaké čerpadlo použít, přeci jen je větší výběr.
Díky za rady.
Momentálně někde utíká tlak a tak už mám důvod se v tom pohrabat. Trochu si to zase vylepšit.
Díky za rady.
Momentálně někde utíká tlak a tak už mám důvod se v tom pohrabat. Trochu si to zase vylepšit.
Re: Zetory a jiné od J. Kubce
Akú litráž dáš, to nechám na tebe, len nezabúdaj, že ak dáš silnejšie, treba mať nastavený pojistný ventil na väčší tlak. Čo sa týka značky, tak buď origoš alebo Hylmet.
Re: Zetory a jiné od J. Kubce
Jestli na to dobře koukám tak u Nekvindy jsou čerpadla na 25l od 1700 do 3000kč. Jaké ještě jdou použít? Slyšel jsem že se nechají dát i o větší litráži, ale nevím podrobnosti.
Re: Zetory a jiné od J. Kubce
Dajú sa dať aj s väčšou litrážou, myslím, že aj Jihostroj vyrába 32 l a Hylmet myslím aj 42. Pasuje tam bez úprav, iba pojistný ventil treba nastaviť na tlak myslím 17,5 MPa alebo tak nejako.
Re: Zetory a jiné od J. Kubce
Re: Zetory a jiné od J. Kubce
Tak čerpadlo zadělané. Kuchal jsem to dva dny.
První den výměna čerpadla, brzdy. Když jsme to shodily tak jsem čučel. V sání bylo nacpané nějaké staré těsnění sítko rozsekané na kousky. Těsnění bylo nacpané až těsně před čerpadlo. Takto to tam muselo být po mnoho roků, protože mě tam při jediném kuchání co jsem dělal nespadnul ani chlup. To byl asi i jeden z důvodů proč to tak blblo a mělo to problém s tlakem. Škoda že jsem se na to nepodíval jež dříve.
Den druhý kuchání z vrchu. Dnes jsem vyměnil hydraulický ventil a vše přetěsnil. Hrozná pakárna.
Na volnoběh to už tlačí přes 120 a při lehkém přidání plinu jsem na 170. Doufám že to už bude fungovat bez problému.
Zítra opravím sedačku a upravím plech za ní, poté otestuji.
Fotky sem nedělal protože jsem byl zaprasený a už utahaný.
Ještě mě čeká k podzimu motor a nakonec lak. Pak doufám na pár roků bude klid.
První den výměna čerpadla, brzdy. Když jsme to shodily tak jsem čučel. V sání bylo nacpané nějaké staré těsnění sítko rozsekané na kousky. Těsnění bylo nacpané až těsně před čerpadlo. Takto to tam muselo být po mnoho roků, protože mě tam při jediném kuchání co jsem dělal nespadnul ani chlup. To byl asi i jeden z důvodů proč to tak blblo a mělo to problém s tlakem. Škoda že jsem se na to nepodíval jež dříve.
Den druhý kuchání z vrchu. Dnes jsem vyměnil hydraulický ventil a vše přetěsnil. Hrozná pakárna.
Na volnoběh to už tlačí přes 120 a při lehkém přidání plinu jsem na 170. Doufám že to už bude fungovat bez problému.
Zítra opravím sedačku a upravím plech za ní, poté otestuji.
Fotky sem nedělal protože jsem byl zaprasený a už utahaný.
Ještě mě čeká k podzimu motor a nakonec lak. Pak doufám na pár roků bude klid.
- lukisek 099
- Příspěvky: 3127
- Registrován: čtv kvě 05, 2011 1:20 am
- Bydliště: Oderské Vrchy
Re: Zetory a jiné od J. Kubce
zdravím pěkné fotky. měl bych dotaz na štípačku popřípadě nějaký odkaz?? kolika tuna? jeto kombík nebo jen hnané traktorem? a nakonec cena?? díky moc
Re: Zetory a jiné od J. Kubce
Také se přidávám, musím uznat moc hezké fotky strojů a je vidět, že co se oprav týká se také moc nenudíš
Re: Zetory a jiné od J. Kubce
Štípačka je už stará cca 15 roků. Je to italská 14T. Tenkrát byla od maníků z Jindřichova Hradce. Umí jak na náhon tak na vlastí elektromotor štípat metrová a půlmetrová polena. Respektive dojíždí na dvě nastavitelné úrovně.
Na to kolik už zvládla kubíků vypadá suprově, jen trochu prýská barva, ale jinak šlape bez nejmenší poruchy.
Strojový park máme docela slušný a co se týče oprav opravdu se nenudím. Technika není nejmladší a když se používá tak se musí čas od času dát dohromady.
Na to kolik už zvládla kubíků vypadá suprově, jen trochu prýská barva, ale jinak šlape bez nejmenší poruchy.
Strojový park máme docela slušný a co se týče oprav opravdu se nenudím. Technika není nejmladší a když se používá tak se musí čas od času dát dohromady.
Re: Zetory a jiné od J. Kubce
Hydraulika je plně odzkoušená a funkční to se mě povedlo.
Ovšem s brzdama stále zápasím nemůžu na to přijít co to dělá. Dlouho se nevyskytují problémy až sem tam časem začne lehce přibržďovat pravé či levé kolo. Prasátka jsou vyměněná pedály jdou oba stejně netvrdnou. Štvemě nejvíc to, že to přibržduje skutečně nepatrně a poznám to až je cítit obložení a ta nahodilost kdy se to stane. Mnohdy stačí prudce dupnout na brzdy a již se to neobjeví po celý den ježdění.
Mohl by tuto závadu způsobovat vyrovnávač tlaku? Kdyby to byl hlavní válec, tak by to dělalo snad na jedné straně a ne na obou nahodile vždy na jedné straně.
Předem díky za rady.
Ovšem s brzdama stále zápasím nemůžu na to přijít co to dělá. Dlouho se nevyskytují problémy až sem tam časem začne lehce přibržďovat pravé či levé kolo. Prasátka jsou vyměněná pedály jdou oba stejně netvrdnou. Štvemě nejvíc to, že to přibržduje skutečně nepatrně a poznám to až je cítit obložení a ta nahodilost kdy se to stane. Mnohdy stačí prudce dupnout na brzdy a již se to neobjeví po celý den ježdění.
Mohl by tuto závadu způsobovat vyrovnávač tlaku? Kdyby to byl hlavní válec, tak by to dělalo snad na jedné straně a ne na obou nahodile vždy na jedné straně.
Předem díky za rady.
Re: Zetory a jiné od J. Kubce
Ja by som to typoval na ten vyrovnávač, ale počkaj ešte na radu skúsenejších. Tiež som ho menil, ale preto, že tiekol.
Re: Zetory a jiné od J. Kubce
Nakonec jsem vyměnil vyrovnávač tlaku i hlavní válečky na brzdách.
A nyní bych poprosil o radu jak správně mají být nastavené hlavní válce na pedálech. Podle všeho hlavní důvod přibržďování byly špatně nastavené brzdy. V dílně se jim to moc nepovedlo . Jak jsem se v tom hrabal tak jsem zjistil že byly moc přitažené štelovací šrouby a zůstával nějaký tlak v soustavě tu na pravo tu na levo. Je na nastavování nějaký postup?
A nyní bych poprosil o radu jak správně mají být nastavené hlavní válce na pedálech. Podle všeho hlavní důvod přibržďování byly špatně nastavené brzdy. V dílně se jim to moc nepovedlo . Jak jsem se v tom hrabal tak jsem zjistil že byly moc přitažené štelovací šrouby a zůstával nějaký tlak v soustavě tu na pravo tu na levo. Je na nastavování nějaký postup?