zetor 7045
Moderátor: Lukashil
-
- Příspěvky: 10
- Registrován: pát pro 30, 2016 9:42 pm
- Bydliště: Mníšek pod Brdy
Re: zetor 7045
Nuže pánové prozatím děkuji za rady. No zatím to dopadne tak, že tam v rámci gum hodím ty 16.9 - 28, pokud mám dle té tabulky v rámci vývodu té pomocné převodovce na tom ozubeném kole 51 zubů a až bych to sjel, tak tam napáruji 13,6 - 24 a 16.9 - 34. Jestli 49, tak holt budu muset sehnat co nejrychleji nějakou téměř nejetou 16,9 - 30 a přezouvat a až toto sjedu tak 12,4 - 24 spolu s 16.9 - 34. Takže postupně mohu začít čekovat inzeráty v Praze a středočeském kraji na kompletní kola 34 a podle toho co tam zubově mám na přezutí předku, až tam sjedu to co tam mám buďto 12,4 - 24 či 13.6 24.
Tak pokud by jste o něčem s dobrým vzorkem za solidní cenu věděli a bylo to pro vás nepoužitelné například v rámci přepravy k Vám z druhého konce republiky, či jste si toho náhodou všimli, ale sami pro sebe ,,máte sklady plný´´, dejte když tak echo.
O to spíše pokud by někdo věděl o PVHčku a turbu, jakožto parohů a turba v rámci tohoto uvítám echo o to více, páč si myslím, že sehnat 34 kompletní kola a gumy i na předek snad zas takový problém nebude.
Martin
Tak pokud by jste o něčem s dobrým vzorkem za solidní cenu věděli a bylo to pro vás nepoužitelné například v rámci přepravy k Vám z druhého konce republiky, či jste si toho náhodou všimli, ale sami pro sebe ,,máte sklady plný´´, dejte když tak echo.
O to spíše pokud by někdo věděl o PVHčku a turbu, jakožto parohů a turba v rámci tohoto uvítám echo o to více, páč si myslím, že sehnat 34 kompletní kola a gumy i na předek snad zas takový problém nebude.
Martin
Re: zetor 7045
turbo sem kupoval novi stalo asi kolem 9000. vyfukovi svody tusim kolem 3500 ale ty sem si musel udela pac mam tu prvni vyvozovou radu s turbem u kabiny a ty svody uz sem nikde nesehnal, osobne bych to nepredelaval a rovnou koupil komplet motor s turbem
Re: zetor 7045
fuu tak na to co pises si podla mna nekupil najlepsii traktor, lebo ak vazne uvazujes o kose dopredu aj dozadu ,tak to ti veruze nebude vladat, a toboz nie ked na to das este velke kolesa, ak to ma byt traktor, ktory ta ma zivit tak neviem ci budes spokojny
nas Traktorik ZETORIK http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 37&t=36105
-
- Příspěvky: 10
- Registrován: pát pro 30, 2016 9:42 pm
- Bydliště: Mníšek pod Brdy
Re: zetor 7045
No pokud by se motor s turbem dal sehnat okolo 30000kč, tak bych o koupi motoru i s turbem uvažoval i já. Za tuhle cenu bych asi šel i do toho že bych ho ve volném čase postupně rozebral a zjistil co je rovnou lepší měnit před jeho zamontováním rovnou do traktoru.
Tak pokud někdo bude vědět o 4 válci s turbem za cca tuhle cenu taky uvítám za echo.
Tak pokud někdo bude vědět o 4 válci s turbem za cca tuhle cenu taky uvítám za echo.
-
- Příspěvky: 10
- Registrován: pát pro 30, 2016 9:42 pm
- Bydliště: Mníšek pod Brdy
Re: zetor 7045
No spokojený bych asi jako každý byl, pokud bych si mohl dovolit zakoupit traktor né +- za 150000, ale za 1500000, no ale do této fáze jsem optimista a realista se asi nedostanu nikdy. Tak nezbývá než si zkoušet svépomocí poradit bastlem a umem. Co z toho nakonec celkově vznikne ukáže čas.
Re: zetor 7045
Ak chces iba motor turbo kupit tak si nachystaj minimalne 2000 eur na slovensku idu od 2400-3000 cca pouzite
Re: zetor 7045
hochu ty jsi mimo realitu to turbo už potřebuje i jiné hlavy a jedna stojí 9000kč tak ti asi těžko někdo prodá turbáckej motor za 30000kč když atmosféra se běžně prodává jetá za 18000 je to pěkné počtení to je pravdaMartinSimak píše:No pokud by se motor s turbem dal sehnat okolo 30000kč, tak bych o koupi motoru i s turbem uvažoval i já. Za tuhle cenu bych asi šel i do toho že bych ho ve volném čase postupně rozebral a zjistil co je rovnou lepší měnit před jeho zamontováním rovnou do traktoru.
Tak pokud někdo bude vědět o 4 válci s turbem za cca tuhle cenu taky uvítám za echo.
Re: zetor 7045
Ahoj, sestava základních dílů motoru pro turbo je jiná, jak pro atmosféru. Chvíli to šlape, ale nakonec to všechno zmrví...Pokud si myslí někdo, že aspoň převodovka je stejná, má zaděláno v budoucnu na G.O. skříně..........ale každý svého štěstí strůjce. chuck77
Teď, teď, teď tu byl. Museli jste se potkat.
-
- Příspěvky: 10
- Registrován: pát pro 30, 2016 9:42 pm
- Bydliště: Mníšek pod Brdy
Re: zetor 7045
To jako že turbové motory mají jinak dimenzované převodovky? To se mi moc nezdá. No Pokud se atmosféra prodává za 18000, tak 30 až 35000 za použitý motor turbo bych očekával jako solidní prodejní cenu. No je ale jasné že okolo 30000 když to někdo nabídne k prodeji, dlouho to prodávat nebude.
Re: zetor 7045
Ahoj, Z 7045 navazuje na 6945 a hafo dílů tam je z 6745 a dokonce i 5511, tzn. dost jiný výkony. Už 7745 měla problémy se "slabou" převodovkou, takže nevím, jak to dá 7045 vyhnanej turbínou. Ale to nechám na Tobě. chuck77
Teď, teď, teď tu byl. Museli jste se potkat.
Re: zetor 7045
Pri UR I prevodovky neviem, ale diferáky áno. Pri Crystaloch mali turbáče aj prevodovky iné.
30-35 tisíc nepovažujem za solídnu cenu. Väčšinou už tie turbo motory mali aj súpravu HGR a už len tá sa radovo pohybuje v stovkách €.
30-35 tisíc nepovažujem za solídnu cenu. Väčšinou už tie turbo motory mali aj súpravu HGR a už len tá sa radovo pohybuje v stovkách €.
Re: zetor 7045
Obycajny motor 7701 sa predava po cca 1500 tak pochybujem ze zozenies turbacky za ten peniaz
-
- Příspěvky: 10
- Registrován: pát pro 30, 2016 9:42 pm
- Bydliště: Mníšek pod Brdy
Re: zetor 7045
To bych docela rád věděl smysl rozumné cenové efektivity (co konkrétně reálně má mít hodnotu natož vrácení se danému navýšení dané finanční investice)ve smyslu atmosférický motor ze ,,70tky´´ kontra ,,turbácký motor´´, který zjištuji že se dle mě nesmyslně přeceňuje minimálně 3x tak dražší oproti atmosféře co se běžně montovala od typu 6901 výše.
Například pro porovnání ,,Aviácký motor´´ atmosféra kontra turbo se také dá běžně sehnat (počítejme oba použité, tudíž v nezvěstném stavu) s rozdílem ceny maximálně tak 1 takové a někdy ani to ne.
Dnes jsem si zjistil, že turbácký hlavy na motorech Zetor mají navíc jen ocelové sedla a vodítka ventilů, dále v bloku a nebo ,,prsou´´ je přímí vývod na vstup a výstup tlakového motorového oleje , jiný tvar ,,parahů výfuku´´ - hlavně kvůli tomu, aby se tam na danou přírubu dalo přimontovat to turbo, turbo samotné a sací a ,,distribuční potrubíí´´ potrubí do ,,parohů sání´´. Jinak je prý na turbácbém motoru vše ostatní shodné jakožto klikového mechanizmu bloku motoru a td s atmosférickou verzí.
To už i na těch Aviáckých motorech je alespoň jiný tvar ,,dna pístu´´ a celkově jiná geometrie a rozstřik nafty, lépe řečeno úplně jiné štičky trysek.
To jsem opravdu jediný, kdo si je jist, že v dnešní době toto nemůže mít v rámci porovnání atmosférické verze motoru kontra turbáckého (stejného typu - v rámci klikového mechanizmu) 3x či dokonce výcekrát větší finanční hodnotu.
Pochopil bych to ještě, pokud by turbácká verze oproti atmosféře měla reálně 3x tak nižší spotřebu nafty, ale to pochybuji.
Například pro porovnání ,,Aviácký motor´´ atmosféra kontra turbo se také dá běžně sehnat (počítejme oba použité, tudíž v nezvěstném stavu) s rozdílem ceny maximálně tak 1 takové a někdy ani to ne.
Dnes jsem si zjistil, že turbácký hlavy na motorech Zetor mají navíc jen ocelové sedla a vodítka ventilů, dále v bloku a nebo ,,prsou´´ je přímí vývod na vstup a výstup tlakového motorového oleje , jiný tvar ,,parahů výfuku´´ - hlavně kvůli tomu, aby se tam na danou přírubu dalo přimontovat to turbo, turbo samotné a sací a ,,distribuční potrubíí´´ potrubí do ,,parohů sání´´. Jinak je prý na turbácbém motoru vše ostatní shodné jakožto klikového mechanizmu bloku motoru a td s atmosférickou verzí.
To už i na těch Aviáckých motorech je alespoň jiný tvar ,,dna pístu´´ a celkově jiná geometrie a rozstřik nafty, lépe řečeno úplně jiné štičky trysek.
To jsem opravdu jediný, kdo si je jist, že v dnešní době toto nemůže mít v rámci porovnání atmosférické verze motoru kontra turbáckého (stejného typu - v rámci klikového mechanizmu) 3x či dokonce výcekrát větší finanční hodnotu.
Pochopil bych to ještě, pokud by turbácká verze oproti atmosféře měla reálně 3x tak nižší spotřebu nafty, ale to pochybuji.
- lukisek 099
- Příspěvky: 3116
- Registrován: čtv kvě 05, 2011 1:20 am
- Bydliště: Oderské Vrchy
Re: zetor 7045
http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... &start=315
zde má uživatel buco oturbenou 72jku těch uprav dělal víc napiš mu.
turbacký motor potřebuje i jené vložky s pístama,klika může mít max druhý přebrus jinak hrozí poškození, a nové bloky stavěné na turbo maj tuším i trasky na ostřik dna pístu olejem, větší chladič vody a přidán ještě výměník.
zde má uživatel buco oturbenou 72jku těch uprav dělal víc napiš mu.
turbacký motor potřebuje i jené vložky s pístama,klika může mít max druhý přebrus jinak hrozí poškození, a nové bloky stavěné na turbo maj tuším i trasky na ostřik dna pístu olejem, větší chladič vody a přidán ještě výměník.
-
- Příspěvky: 10
- Registrován: pát pro 30, 2016 9:42 pm
- Bydliště: Mníšek pod Brdy
Re: zetor 7045
Možná není na škodu ,,projít kompletně toto vlákno´´: http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 36&t=39753