6945 s Klenovca
Moderátor: Lukashil
Re: 6945 s Klenovca
Stačí koupit silikonový olej ve spreji a měch po instalaci po obvodu pěkně nastříkat. Poté jednou za rok zkontrolovat,aby tam byl mastný film a měch vydrží dlouho a nespruchnivi,nepopraska.Taky jsem před lety koupil nový měch z "gumy" nevalné dnešní kvality s obavou, že to prd vydrží, ale mám ho stále jako nový,odhaduju že 10let už tam je.
--Zetor 6911 r.v.1/1979--
Re: 6945 s Klenovca
Silikonovy olej v spreji mam a mam aj klasika silikonovy olej vo flaši. Uz nieco vymyslim. Ten mech co som objednal na dotyk a na oko vypada dost slusne. Neni to s papiera. Tak uvidime.
Re: 6945 s Klenovca
Vystriekal som ten mech z vnutra aj zvonku asi pred 9 rokmi silikonovym sprejom coyote tuším a ešte minulý vyzeral ako nový, aj držal myslím, ale už púšťa trochu, tak ho nefúkam
Pavel, ale tak fušersky nastriekané gumy okolo ráfku? To sa nehanbíš?
Pavel, ale tak fušersky nastriekané gumy okolo ráfku? To sa nehanbíš?
Zetor 4011
Re: 6945 s Klenovca
To je naschval tak nastriekane . Traktor je pracovny, nie vystavny Prve blato a farba s tej starej gumy zlezie. Navise, ja som to nestriekal. Tieto malovacie roboty ja nemam rad
Re: 6945 s Klenovca
Pěkně pokračuješ, ten ještě nadělá práce
Re: 6945 s Klenovca
Pavle, když chodily z fabriky 57xx, bylo normálně z továrny to spodní sklo v tom skleníku zavařený, nebo tam bejvalo sklo? Protože je to celkem často na traktorech vidět.
Když něco nejde vem kladivo,
když to pořád nejde, vem větší kladivo
a když to ani pak nejde, přečti si návod.
když to pořád nejde, vem větší kladivo
a když to ani pak nejde, přečti si návod.
Re: 6945 s Klenovca
jestli mas na mysli ve dverich bejvalo oboje plech i sklo v origynalu
Re: 6945 s Klenovca
Ja viem tak ze oplechovane dvere mali modely na ktore sa poprve montovala velka kabina tzv. Sklenik. Tie plechy origo mali take prelisi cez stred a dvere nemali zamky ale len ake tie haspry s pasoviny. Tu konkretne su dvere novsie asi s 57XX, 67XX,69XX. Kabina ma štitok a aj poznavacie znaky s pozdejsich 69XX . Akurat su u dveri zalozene obycajne plechy ktore su prinitovane na tie lišty kde bolo pôvodne tesnenie so sklom. Keby boli skla a tesnenie, tak by nebol problem tam nahodit skla.
Re: 6945 s Klenovca
Potřeboval bych poradit můžu použít na 57 přední stěrač ze 72, vím, že je větší, ale uchycení na hřídel motoru bude asi jiné, pokud víš, dík.
Re: 6945 s Klenovca
Tak to uchytenie ramena stieraca je na hriadel uplne rozdielne. Musis to tam niejak upravit. Stasie maju uchytenie cez zvernu kuželku a 72 tam uz ma tisihran.
Re: 6945 s Klenovca
Dík za odpoveď, ještě bych potřeboval poradit v jedné věci, jak postupovat při výměně oleje, když nevím co tam předchozí majitel měl zda M6A či M6AD, je možné to poznat nějak podle snad karbonu na ventilech po otevření víčka, pokud tam je tak tam byl jen M6A, nebo jaký máš na to názor či zkušenost, moc děkuji za ochotu pomoci.
Re: 6945 s Klenovca
pavel sk: ten kopec sa mi zda strmši a strmši asi treba brzdy mat v poriadku.....
Re: 6945 s Klenovca
jaromírp: Ked nevies co tam je za olej, tak by bolo najlepsie urobit riadny preplach a vycistit vanu motora a aspon tie casti kdesa da mechanicky niecim dostat (vahadla a vrchy hlav motora, bocne veka motora) + saci kôš. Urobit preplach a potom prejst na olej aky tebe bude vyhovovat. Ak pouzivas traktor aj v zime tak tam daj kludne M7AD SIIII. Ak len v lete tak staci ti letny M6AD. Podla karbonu nepoznas ci je to M6 (neaditovany) alebo M6AD. Pokial motor jazdil bez udrzby a olej sa nemenil, tak sa urobi karbon aj s M6AD (aditovanym) olejom.