6945 s Klenovca
Moderátor: Lukashil
Re: 6945 s Klenovca
Ano miesto tam je. Je tam este komorka v pieste. Takze aj ked je piest v HU tak to nevadi. Romeral som si to ked som mal hlavy dole, tak aby to bolo dobre. Ale najmenej je pretocit su kluku tak aby piesty stali v medziplohe.
Re: 6945 s Klenovca
Jojo, ja som nemal namysli ten narazaci trn. Ten mas OK Mal som na mysli ten velky 6hran 36 ktory pouzivas ako vzperu pre vytiahnutie stareho puzdra. Ono ked si tu novu vlozku uz pripravenu na narazenie rovno polozim do otvoru v hlave, tak trnom sa to zrovna samo. Kedysi ked som nemal trn tak som tie vlozky narazal cez kus starej bukovej nasady s krompača. Este sa mi nestalo zeby sa mi pri narazani niejk skrizilo alebo inak vzpriecilo puzdro. ten tvoj trn je uz luxuxovka Tym to musi do diery trafit aj slepy s klepajucimy sa rukami
Re: 6945 s Klenovca
Copak o vzpěru, ta se nechá obejít pomocí dvou vzpěr na šroubech jako to máš ty a mostem mezi nimi, ale při řezání závitu do pouzdra se musí u hlav namontovaných na motoru nějak zajistit aby špony nenapadali do válců. Případně by ta vzpěra mohla být přibroušená tak aby se vešla.
Za pravdu je různá sazba – jednou pomník, jindy vazba. Kdo ji řekne dřív než včas, tomu pravda zlomí vaz. (KHB)
Je naivní očekávat dnes od médií pravdu a relevantní informace. Kdo má potřebu věřit, má jít do kostela, a ne poslouchat televizi.
Je naivní očekávat dnes od médií pravdu a relevantní informace. Kdo má potřebu věřit, má jít do kostela, a ne poslouchat televizi.
Re: 6945 s Klenovca
Vicka z hlav musim dat dole lebo ten moj pripravok z 36mm 6 hranu mierne presahuje cez dosadaciu plochu pre gumene tesnenie vicka. Inac tam nezavadzia nic.
Predtym ako narezem zavit strcim do diery kusok papieroveho obrusoku namasteneho vazelinou aby sa na neho prilepili spony. Pred zalozenim vstrekov na zopar sekund pretocim motor strterom, aby vyfuklo vonku prip. necistoty z valcov.
Predtym ako narezem zavit strcim do diery kusok papieroveho obrusoku namasteneho vazelinou aby sa na neho prilepili spony. Pred zalozenim vstrekov na zopar sekund pretocim motor strterom, aby vyfuklo vonku prip. necistoty z valcov.
- lukisek 099
- Příspěvky: 3127
- Registrován: čtv kvě 05, 2011 1:20 am
- Bydliště: Oderské Vrchy
Re: 6945 s Klenovca
Tak vetsinou se dava do stare patrony namocena hadra vodou navari se sroub na vytazeni nebo jak tady kolega nareze zavit.
Kazdopadne dobry napad stim narazecim trnem jak pise pavel to uz musis trefit i z trepajicima rukama coz zrovna je muj pripad kdyz si ruky obcas delaji co ja nechci takze si to asi zkopiruju
Kazdopadne dobry napad stim narazecim trnem jak pise pavel to uz musis trefit i z trepajicima rukama coz zrovna je muj pripad kdyz si ruky obcas delaji co ja nechci takze si to asi zkopiruju
Re: 6945 s Klenovca
Ja tam nič nedávam. Keď je hlava sroby obrusena len toľko aby vošla do púzdra tak tam nemá čo padnúť. A pred montážou nového púzdra a potom aj vstreku tiež furt pretočim motorom naprázdno. Pri rezaní závitu je jasné že tam treba niečo napchať.
- lukisek 099
- Příspěvky: 3127
- Registrován: čtv kvě 05, 2011 1:20 am
- Bydliště: Oderské Vrchy
Re: 6945 s Klenovca
To musi ubyvat kdyz jezdite dva ja ted oral v praci jeden den ,stridal jsem kolegu po dlouhe dobe z NewHolandem 230 a za nim jupitera neseneho 5radlic ,obracak.Jel se tu par let bezorebny system ale uz se zpet vraci orba
Re: 6945 s Klenovca
Orieme štyria Dva kusy CASE a dve 16145.
Re: 6945 s Klenovca
Keď som mal 10-14 rokov tak som často chodil k otcovi na JRD a som jazdil Crystalom 8045 Otec išiel do lesa na huby alebo pozrieť kde by sa dalo drevo pripraviť na zimu a ja na miesto neho orál alebo čo trebalo. Kde sú tie časti???
Re: 6945 s Klenovca
Pro mne je to vždy zpestření. Někdy příjemné, někdy míň příjemné, někdy nepříjemné, ale vždy je to útěk z toho dílenského stereotypu. Sice teď už máme na dopravě jen terrna, ale na starou 815 vzpomínám rád. Taky měla svoje kouzlo.
Můj 7045 horal (pokladnička)viewtopic.php?f=36&t=118233
Re: 6945 s Klenovca
815 jsem párkrát kočíroval jen osmikolu valník v armádě. Ta měla, jestli mě paměť neklame dvanáctiválec turbo a plně synchronizovanou pětikvaltovou převodovku. Až na rozměry povožení jak v osobáku. A jak prázdná upalovala a turba pohvízdávali!
Za pravdu je různá sazba – jednou pomník, jindy vazba. Kdo ji řekne dřív než včas, tomu pravda zlomí vaz. (KHB)
Je naivní očekávat dnes od médií pravdu a relevantní informace. Kdo má potřebu věřit, má jít do kostela, a ne poslouchat televizi.
Je naivní očekávat dnes od médií pravdu a relevantní informace. Kdo má potřebu věřit, má jít do kostela, a ne poslouchat televizi.
Re: 6945 s Klenovca
Tak ty VVN měly kouzlo v tom že měly málo najeto a nikdy nic těžkého nevezly.. Taky ten osmikolový podvozek a balóny mají něco do sebe. Já měl jednu dobu provozku, párkrát jsem s ní byl někde u Týniště nad Orlicí, z Kromclu. Nejtěžší náklad byla nějaká bednička s nábojema, nic co by se nedalo odvézt v kufru osobáku. Jinak jsme vozili strážné do muničáku. Na korbě osmikoly sedělo pět chlapů a vevnitř řidič s dévéťákem....
Můj 7045 horal (pokladnička)viewtopic.php?f=36&t=118233
Re: 6945 s Klenovca
Provozky vozily tak jak to píšeš, ale ve skladech jsme měli plně naložený soupravy s vlekem. Zas nevím, jak moc si to dobře pamatuju, ale cca 55t a to bylo úplně jiný svezení (i bez vleku).
Za pravdu je různá sazba – jednou pomník, jindy vazba. Kdo ji řekne dřív než včas, tomu pravda zlomí vaz. (KHB)
Je naivní očekávat dnes od médií pravdu a relevantní informace. Kdo má potřebu věřit, má jít do kostela, a ne poslouchat televizi.
Je naivní očekávat dnes od médií pravdu a relevantní informace. Kdo má potřebu věřit, má jít do kostela, a ne poslouchat televizi.