Mastnakova 4911 z NSR
Moderátor: Lukashil
Re: Mastnakova 4911 z NSR
Ja som prave s hrdlom nemal problem. Ide nan este O-kruzok. Ked som to sitko prilozil otvorom na cerpadlo, tak mne nesedeli len len tie dierky pre sroby na uchytenie. Co sa tyka toho chladiaceho systemu, tak to v Zetore obmienali ako uz aj red bill tu spomenul a menili verzie pri kazdej modernizacii. 3011 a pod mali podla mna lepsi system chlacenia s trojcestnym termostatom s obtokom. Potom neviem preco u novsich rad napr. 67xx, 69xx to zmenili na ten jednocestny bez obtoku. Potom u 70XX a novsie sa vlastne vratili opät spät ku trojcestnemu systemu s obtokom . S tym kurenim neviem ci to ma dake docinenia lebo uz aj 69-tky s malou kabinou uz mali teplovodne kurenie. Co sa tyka toho teplovzdusneho kurenia od chladica je to tiez pakáreň. Kurilo to len do kopca a v zatahu. S kopca to schladlo a vlastne nekurilo. Aby sa motor a chladic skôr ohrial, tak sa zatahovala dečka co zase potom nekurilo lebo vlastne ta vrtula ten vzduch nemala odkial zobrat aby ho dofukla do kabiny. Ked sme doma riesili to teplovzdusne kurenie u nasej 69tky, tak co bolo ako prve som v tej komore utesnil termostat aby tam bol usadeny co najtesnejsie. Nechal som priechodnu len tu malu origo štrbinu ktora je v komore vyfrezovana. Takze nou ide do chladica len minimum teplej vody s motora. Je to kvoli tomu, aby to netlakovalo do otvorenia termostatu. Dovtedy ten termostat tam v tej komore len lietal a ako keby tam vlastne ani nebol. Teraz ten motor po zohriati drzi pekne tych 80-85 stupnov aj s kopca. Dečku tam nemame vôbec. A dokonca to zacalo aj kurit a nielen do kopca. Vrtulu sme tiez zamenili za novsi model s plastovimy lopatami. Ta lepsie fuka do kabiny. Pôvodne sme tam mali origo tu plechovu tazku vrtulu. Akurat to chvilu trva pokym sa poprve zohreje, ale po ceste jazdou neni problem. Na volnobeh je to takmer nemozne zohriat hlavne v chladnom pocasi, ale to vzedy nosim kus kartonu a zakrijem len cast chladica. Lebo ked som zakryl cely tak to zase nefukalo do kabiny
Re: Mastnakova 4911 z NSR
Na konec jsem koupil sitko na cerpadlo hydrauliky CZ uplne nove, cca 1800Kc! Poskladal jsem viko, nahodil na traktor, dolil olej 50 na 50 s naftou aby se prevodovka trosku vycistila. Doufal jsem, ze by ucpane sitko a ucpany pojistovak mohlo byt pricinou, proc ramena padaji, ale zrejme to tak nebylo. Ted je to ve stavu, ze zvednu ramena a kdyz se na ne postavim, tak klesnou pomalu cca o 2cm a zase rychle povyskoci. Takze nekde utika tlak. Ale kde
Re: Mastnakova 4911 z NSR
Prislo nove obuti na predek
https://www.e-agropneu.cz/pneumatiky/6- ... r-97a6.htm
https://www.e-agropneu.cz/pneumatiky/6- ... r-97a6.htm
Re: Mastnakova 4911 z NSR
Parádní stroj máš
Re: Mastnakova 4911 z NSR
To, že ti padají ramena nedělá ucpaný sítko ani pojišťák, to by ti ani nezvedalo... buď máš vyšlehanej rozvaděč a utíká to kolem šoupěte, válec/píst/gumičky, pojistnej ventil válce, nebo propojovací trubka k válci, víc tam toho není..
Re: Mastnakova 4911 z NSR
red.bill: diky za tipy po cem jit
Re: Mastnakova 4911 z NSR
Ten "vyšlehanej" rozvadeč, to se opravuje nebo mění? Zatim jsem to rozebrany neměl, proto se ptám...
Re: Mastnakova 4911 z NSR
Demontuješ hydrauliku (celý víko) a pošleš ji na repas. To bylo první co jsem na traktoru nechával dělat (v Agriku). Od té doby zůstanou ramena tam kde je nechám. Při delším stání by se měli ale dávat dolů.
Za pravdu je různá sazba – jednou pomník, jindy vazba. Kdo ji řekne dřív než včas, tomu pravda zlomí vaz. (KHB)
Je naivní očekávat dnes od médií pravdu a relevantní informace. Kdo má potřebu věřit, má jít do kostela, a ne poslouchat televizi.
Je naivní očekávat dnes od médií pravdu a relevantní informace. Kdo má potřebu věřit, má jít do kostela, a ne poslouchat televizi.
Re: Mastnakova 4911 z NSR
Fikejzi, netusis co si uctujou za praci? Myslim hlavne diagnostiku? Tech firem je vic, agrico mam nejbliz v Kostelci. Nesvazej to nahodou taky nekam k Brnu?
Re: Mastnakova 4911 z NSR
Vím jen, že v mým případě koštovala repase se seřízením nějakých 9990,- bez daně. Ale nějaké "zbytečné" součástky tam od předchozích tunerů chyběli. Byla celkem klika, že se nepodařilo prorazit zadek skříně rozvodovky - už v ní byly dost otlaky od páky.
Za pravdu je různá sazba – jednou pomník, jindy vazba. Kdo ji řekne dřív než včas, tomu pravda zlomí vaz. (KHB)
Je naivní očekávat dnes od médií pravdu a relevantní informace. Kdo má potřebu věřit, má jít do kostela, a ne poslouchat televizi.
Je naivní očekávat dnes od médií pravdu a relevantní informace. Kdo má potřebu věřit, má jít do kostela, a ne poslouchat televizi.
Re: Mastnakova 4911 z NSR
Tak to jsi mel asi kostku v cajku a delali jen "lacnejsi" veci. Cinknu tam. Diky za tip. Tohle neni neco v cem bych se chtel hrabat.
Re: Mastnakova 4911 z NSR
Moc v pořádku to nebylo. Ramena padali před očima, různě se to šprcalo, regulace rychlosti reakce byla nefunkční a vývody přes rychlospojky taky nic moc nechodily.
Za pravdu je různá sazba – jednou pomník, jindy vazba. Kdo ji řekne dřív než včas, tomu pravda zlomí vaz. (KHB)
Je naivní očekávat dnes od médií pravdu a relevantní informace. Kdo má potřebu věřit, má jít do kostela, a ne poslouchat televizi.
Je naivní očekávat dnes od médií pravdu a relevantní informace. Kdo má potřebu věřit, má jít do kostela, a ne poslouchat televizi.
Re: Mastnakova 4911 z NSR
Rozvaděč ač v katalogu rozkreslenej tak šoupata a jejich pouzdra nejsou jako nd(někde občas vyplavou ale je tolik druhů rozvaděčů, že těžko říct jestli bys zrovna kápnut na ten co potřebuješ), takže zbývá výměna komplet rozvaděče za nesmysl nebo zkusit nechat šoupata zalapovat pokud to není nějak moc vydřený, je ale otázka jestli se s tím bude chtít někdo "ztrácet" čas s nejistým výsledkem...
Osobně bych si tipnul, že bude mrtvej válec, ten není vůbec žádný problém doma vyměnit. Jestli sákne olej kolem ovládacích pák, tak se musí rozházet komplet víko.
Rozebrat to víko není zase takový problém ani pro amatéra, jen to chce u práce přemýšlet(fotit) a nic nebrat násilím.
Osobně bych si tipnul, že bude mrtvej válec, ten není vůbec žádný problém doma vyměnit. Jestli sákne olej kolem ovládacích pák, tak se musí rozházet komplet víko.
Rozebrat to víko není zase takový problém ani pro amatéra, jen to chce u práce přemýšlet(fotit) a nic nebrat násilím.