Evženkova 6911

Moderátor: Lukashil

Zpráva
Autor
red.bill
Příspěvky: 2069
Registrován: čtv led 25, 2018 12:16 pm
Bydliště: Jilemnice

Re: Evženkova 6911

#46 Nový příspěvek od red.bill »

Tak se podívej jak jsi to napsal, z toho vycházím ale to není tak podstatný. Důležitý je jak to maže za tepla v otáčkách a to tu stále nezaznělo... Na volnoběh je minimální tlak 0,5atm.

SrdcomZETOR
Příspěvky: 58
Registrován: ned pro 01, 2019 10:47 pm
Bydliště: Trenčín

Re: Evženkova 6911

#47 Nový příspěvek od SrdcomZETOR »

tak ešte raz:

za studena na volnobehu maže ma 3atm
za tepla na volnobehu ukazuje 0,keď zdvihnem volnobeh maže tak na 1 atm
za tepla v otáčkach maže na 3atm

pavel sk
Příspěvky: 12792
Registrován: sob lis 15, 2014 10:58 pm
Bydliště: Laz

Re: Evženkova 6911

#48 Nový příspěvek od pavel sk »

Tak to ti maze ako ja nasa 69tka. Len my mame uz napadnuty budik (v minulosti rozobraty) takze mu uplne neverim, lebo ked som pri teplom motore zhodil veka ventilov, tak mi na volnobehu olej zasral cely motor co tak tlacil na vahadla a ventily. Iba co som si narobil robotu s ocistenim motora od oleja :vysmech: . Ak by som tomu pridal, tak mam olej asi aj za ušami. Hlavne co sa tyka volnobehu. Keby to na volnobeh nemazalo, tak sa to uz velmi davno ukaze. Takze este mozes urobit tyky pokus len si v lepsom pripade nachystaj arvu a wapku.

SrdcomZETOR
Příspěvky: 58
Registrován: ned pro 01, 2019 10:47 pm
Bydliště: Trenčín

Re: Evženkova 6911

#49 Nový příspěvek od SrdcomZETOR »

ináč mne to mazalo za studena aj za tepla v otáčkach 4 a na volnobehu 1 len menil som ložisko spojkové a rozobral som tu trubku čo ide do budíka,následne mi pod budíkom tiekol olej lebo sa to tam rozpojilo keď som to zatiahol klesol tlak o 1 atm len nejde mi do hlavy prečo to tak ako keby búcha za studena skúsim tie ventily pozrieť keď bude teplo

pavel sk
Příspěvky: 12792
Registrován: sob lis 15, 2014 10:58 pm
Bydliště: Laz

Re: Evženkova 6911

#50 Nový příspěvek od pavel sk »

Ventily nebuchaju. Tie ked su zle nastavene, alebo velmi dlho neboli kontrolovane, tak zacnu štrkať alebo ťukať. Keby ventily buchali alebo inak klepali, tak to by uz klaklo (zrazenie ventilu s piestom, odlomenie ventilu, ohnutie zdvihacich tyčiek a pod.) .

SrdcomZETOR
Příspěvky: 58
Registrován: ned pro 01, 2019 10:47 pm
Bydliště: Trenčín

Re: Evženkova 6911

#51 Nový příspěvek od SrdcomZETOR »

skúsim pozrieť ako je na tom výfuk kamarát na 6945 mal taký podobný buchot chytil rukami výfuk a prestalo to dal iný a už mu to nebúcha

SrdcomZETOR
Příspěvky: 58
Registrován: ned pro 01, 2019 10:47 pm
Bydliště: Trenčín

Re: Evženkova 6911

#52 Nový příspěvek od SrdcomZETOR »

zdravím velmi súrne hladám niekoho kto v okolí Trenčína má doma raznice a vie mi vyraziť nový výrobný štítok,alebo nápovedu kde by to urobili,dík

SrdcomZETOR
Příspěvky: 58
Registrován: ned pro 01, 2019 10:47 pm
Bydliště: Trenčín

Re: Evženkova 6911

#53 Nový příspěvek od SrdcomZETOR »

zdravím pripravujem traktor na stk a keďže som v karanténe mám moc času a zistil som že mi nebrzdí lavé koleso keď rozpojím brzdy tak pravé brzdí ale keď mám zapnutý kompresor a stlačím lavý pedál tak mi z neho začne syčať vzduch,teda syčí z toho čo je na fotke,napravo ako je ten plech čo to celé drží kde je tá matka tak tam je taká ako keby mriežka alebo nejaké sitko a tadial to ide ale nie vždy to robí niekedy keď stlačím plyn tak len zasyčí ale drží to so stlačeným plynom,mám to rozobrať alebo bude inde chyba



Obrázek

pavel sk
Příspěvky: 12792
Registrován: sob lis 15, 2014 10:58 pm
Bydliště: Laz

Re: Evženkova 6911

#54 Nový příspěvek od pavel sk »

On je to brzdovy ovladaci ventil a jeho ulohou aj je odpustat vzduch s potrubia ktore ide od neho smer vlek. To ze pri staceni pedala s neho odfukne je OK. Akurat by s neho nemalo stale fucat ked drzis pedal. Vysrobuj s konca tu zatku a vycisti to tam a fukni tam kus maziva.

SrdcomZETOR
Příspěvky: 58
Registrován: ned pro 01, 2019 10:47 pm
Bydliště: Trenčín

Re: Evženkova 6911

#55 Nový příspěvek od SrdcomZETOR »

Nazdar trošku to tu oživím,mám menší problém na mojej 6911 mám ampérmeter a chcem ho dať preč a nahradiť ho teplomerom zo škody 120(prerobil som chladenie ako to má 72-ka),do ampérmetru idú:červený kábel na + modrý kábel od altíka ktorý je spojený modrým káblom od spínačky a to ide na -,keď ho dám preč a osadím tam teplomer ktorý zapojím + od spínačky,kostra na - a tretí kontakt od čidla tak mi tam ostanú nezapojené tie káble ktoré boli na ampérmetri a nejde mi elektrika do budíkov,ak tie káble zapojím na teplomer tak ten mi ide do východzej polohy a prúd do budíkov stále nejde,ak zapojím ampérmeter prúd do budíkov ide,viete poradiť ako to prepojiť aby to fungovalo

pavel sk
Příspěvky: 12792
Registrován: sob lis 15, 2014 10:58 pm
Bydliště: Laz

Re: Evženkova 6911

#56 Nový příspěvek od pavel sk »

Niesom elektrikar ale, tie kable co boli na ampermetri skus vsetky spojit dohromady. Pri zapnuti kluca v spinacke preteka amtermetrom prud jednym smerom do spotrebicov a ukazuje do minusu pri odbere. Ked natocis motor, tak tecie prud opacne a apermeter by mal ukazovat pri funkcnom dobijani do plusu. Preto ked si vyhodil ampermeter a kable nespojil tak ti nejde prud dalej. Co sa tyka teplomera, tak na ten si mozes zobrat prud s toho spojka. Kontrolku dobijania mas na tom funkcnu?

SrdcomZETOR
Příspěvky: 58
Registrován: ned pro 01, 2019 10:47 pm
Bydliště: Trenčín

Re: Evženkova 6911

#57 Nový příspěvek od SrdcomZETOR »

kontrolka teraz svieti ale keď nesvietila tak dobíjalo krásne,lebo teplomer je založený +od spínačky - kostra a tretí konektor je od čidla,akurát mi zostali tie 3 ampérmetrové káble a neviem kam ich dať aby prúd šiel do budíkov,nestane sa nič keď + spojím s modrým káblom a pôjde do spínačky ?pretože do nej už ide 1 červený kábel ako +

pavel sk
Příspěvky: 12792
Registrován: sob lis 15, 2014 10:58 pm
Bydliště: Laz

Re: Evženkova 6911

#58 Nový příspěvek od pavel sk »

P.S. Hlavne aby po vypnutia kluca nebol ten teplomer stale pod prudom.

pavel sk
Příspěvky: 12792
Registrován: sob lis 15, 2014 10:58 pm
Bydliště: Laz

Re: Evženkova 6911

#59 Nový příspěvek od pavel sk »

Jeden kabel na ampermeter ide priamo od hrubeho prudoveho kabla (bateriovy) na štartry. S ampermetra ide dalej na spinacku na 30-kontakt. Ten je vlastne hlavy ktory napaja spinaciu skrinku. 30-kontakty su na spinacke, dva a su vo vnutri trvalo prepojene (staly prud). Takze su ako jeden. Aspon tak by to malo byt podla schemy. Ono vlastne vsetko kabine ja napajane od baterky cez ampermeter na spinacku. Az ta potom po zapnuti kluca spaja potrebne obvody podla zapnutia. So zapojenim ampermetra som sa kus trapil vlani doma na tom druhom traktore. Tam bolo zapojene len dobijanie s kontrolkou ktore som tiez musel zrenovovat. A kedze v pristrojovke bola diera aj s ampermetrom ktory nefungoval, tak som ho nechcel nechat len tak nevyuzity ako vypln diery. Tak mame tam teraz kontrolu dobijania aj s ampermetrom aj s kontrolkou. Takisto som zduploval aj mazanie. Bola tam len kontrolka. Dolozil som ja budik + potrebne potrubie. S ampermetrom sa v robote uz takmer nestretavam. Vsetko je na kontrolky.

SrdcomZETOR
Příspěvky: 58
Registrován: ned pro 01, 2019 10:47 pm
Bydliště: Trenčín

Re: Evženkova 6911

#60 Nový příspěvek od SrdcomZETOR »

ten červený spojím s modrým od spínačky a druhým modrým hrubým od altíka a uvidím čo to urobí,buď to pôjde alebo nepojde,akurát nie som si celkom istý či ten modrý od altíka bol na ampérmetri

Odpovědět

Zpět na „Zetor 4911-6945“