Zetor 6718 od Tomáše
Moderátor: Lukashil
Re: Zetor 6718 od Tomáše
Sedi dost vysoko, moc toho nenadýchá, taky stím neděláme žádné hektary-brambořisko postříkat Randapem pak kultivátor a zasít. Sedí tam proto aby zapínal a vypínal stříkání a dofukuje nádrž-šlo by to i víc mechanizovat ale na co na ten kousek.
Re: Zetor 6718 od Tomáše
To mi je jasne že s tim asi moc nestřikaš ale aspon trochu to ušetři praci.Jen zdravi je jen jedno aby na to jednou nedoplatil.
Začínal sem z eresama tet jedině ZETOR !!
Pokud traktor tak jedině ZETOR !
Pokud auto tak jedině ŠKODA
Pokud traktor tak jedině ZETOR !
Pokud auto tak jedině ŠKODA
Re: Zetor 6718 od Tomáše
Mám dotaz-koupili sne novou kapotu má světle červenou až růžovou barvu (jako na obrázku). Ta barva je základní-můžu na ni přímo nastříkat modrou, nebo ji musím sedřít pak základ a modrou?
- Přílohy
-
- barva
- thumb_7211-5300.JPG (4.81 KiB) Zobrazeno 4795 x
-
- Příspěvky: 1791
- Registrován: stř črc 11, 2007 6:23 pm
- Bydliště: zlín
Re: Zetor 6718 od Tomáše
přebrousit jemným smirkovým papírem (600) pod vodou , odmastit a přímo na tuto barvu vrchní..
Re: Zetor 6718 od Tomáše
Mám dotaz, byl by velký problém u mých dveří dát místo toho plechu ve spodí části sklo? (tak jak to je v katalogu a skoro všech sedmiček)
Když odbrousím ten plech tak bych tam musel navařit nějaký vinkl aby tam to sklo nějak drželo ne?
Když odbrousím ten plech tak bych tam musel navařit nějaký vinkl aby tam to sklo nějak drželo ne?
Re: Zetor 6718 od Tomáše
Tak pár fotek toho co sme dělali koncem léta.
Čekala ho technická tak sme ho trochu nabarvili a dali novou kapotáž a opravili podhled v kabině: http://tumek.rajce.idnes.cz/zetor_6718/ , taky sme se snažili udělat něco s vůlí v řízení tak sme vyměnili čep co je pod kabinou a něco to pomohlo: http://tumek.rajce.idnes.cz/z_6718_vymena_sikmeho_cepu/ , když nám přišli změřit předstih v motoru nenaměřili nic (nevím přesně kolik ale hodně málo) tak sme se podívali na rozvody vyměnili hřídelku, ložiska a excentr kompresoru a při té příležitosti sme vyměnili axiály na klice a dotáhli závaží: http://tumek.rajce.idnes.cz/z_6718_motor/ , na technickou musel taky vlek tak sme aspoň vyměnili schnilé bočnice. http://tumek.rajce.idnes.cz/vlek/ , a ještě potřebuje nové přední pneu.
Čekala ho technická tak sme ho trochu nabarvili a dali novou kapotáž a opravili podhled v kabině: http://tumek.rajce.idnes.cz/zetor_6718/ , taky sme se snažili udělat něco s vůlí v řízení tak sme vyměnili čep co je pod kabinou a něco to pomohlo: http://tumek.rajce.idnes.cz/z_6718_vymena_sikmeho_cepu/ , když nám přišli změřit předstih v motoru nenaměřili nic (nevím přesně kolik ale hodně málo) tak sme se podívali na rozvody vyměnili hřídelku, ložiska a excentr kompresoru a při té příležitosti sme vyměnili axiály na klice a dotáhli závaží: http://tumek.rajce.idnes.cz/z_6718_motor/ , na technickou musel taky vlek tak sme aspoň vyměnili schnilé bočnice. http://tumek.rajce.idnes.cz/vlek/ , a ještě potřebuje nové přední pneu.
Re: Zetor 6718 od Tomáše
No a včera při orání se nám utrhnul čep (divím se že tam vydržel tak dlouho)
- lukisek 099
- Příspěvky: 3127
- Registrován: čtv kvě 05, 2011 1:20 am
- Bydliště: Oderské Vrchy
Re: Zetor 6718 od Tomáše
fotečky pěkný a traktor prokouk parádně barva dělá divy s čepem se netrap to se stává
Re: Zetor 6718 od Tomáše
no jo vybijeme dáme nový, ale ono to fakt drželo jenom na té světlé části?
Re: Zetor 6718 od Tomáše
Ta zelená plocha je tvárný lom , který vznikl postupně. Je už starší , protože je špinavý. Modrá plocha je taky tvárný lom , ale mladšího data. Taky vznikal postupně po kouskách , tak jak byl čep namáhaný. A červená plocha je křehký lom. To už čep praskl najednou. Jen mě mate špína v tom křehkém lomu. Ale to se mohlo zašpinit až po ulomení.
Re: Zetor 6718 od Tomáše
Děkuji za rozbor. Zřejmé je že to prasklo asi únavou (když to drželo jenom na půl čepu) orali sme tam, kde dycky takže je nepravděpodobné že bysme něco zachytili.
Čep se nám podařilo vybít, bylo to zajímavě udělané. Čep byl skovaný trochu do špičky a naražený do díry která je taky zešikma. My tu díru necháme provrtat do rovna a necháme utočit rovný čep.
Čep se nám podařilo vybít, bylo to zajímavě udělané. Čep byl skovaný trochu do špičky a naražený do díry která je taky zešikma. My tu díru necháme provrtat do rovna a necháme utočit rovný čep.
Re: Zetor 6718 od Tomáše
Jo jo. Říka se tomu únavový lom při cyklickém namáhání. Jako třeba když ohýbáš a narovnáváš drát. Postupně tam vznikne trhlina až pak najednou praskne.
Re: Zetor 6718 od Tomáše
Jo jo únavový lom:Součásti z kovového materiálu, které jsou zatěžovány opakovaným namáháním po dlouhou dobu se poruší, aniž by napětí vyvolané v součásti dosáhlo hodnot meze pevnosti.
Re: Zetor 6718 od Tomáše
Vidím že jsi v obraze. Ten lom vzniká v mítě koncentrace napětí. Třeba v místě kde se mění průměr hřídele. Poloměr R by měl být co největší , aby to co nejvíc vydrželo.
Re: Zetor 6718 od Tomáše
NO to bude pravda. Takhle jak píšeš jsou dělaný pastorky na hřídeli u elektromotorů. Rádius má i pastorek a nesmí se obrátit. Pak nepasuje zajišťovací segrovka.
Jede traktor, je to Zetor 3011