jimmy 4011 píše:S tou změnou to nebude tak jednoduchý protože ve velkým techničáku mám napsanou maximální tažnou sílu 2100kg což netuším co znamená a co si o tom mám myslet.
Maximální tažná síla v závěsu a maximální hmota přívěsu snad neni to samí néé
Jinak jsem z toho jelen.
PS:Jen pro zajímavost si všimněte pohotovostní a celkové váhy traktoru v OTP v mým předchozim příspěvku.
To abych zhubnul.
( to stano 4011,půjčil jsem si tvůj obrázek,doufám že neva )
Já bych se s tím moc nepáral, nechal bych to prověřit v ZETORU Brno, je naprostá blbost, aby půl národa mělo 40tku normální a jedna byla "nenormální". Oni jako výrobci mají podle mě veškerou dokumntaci a záznamy k vyrobeným kusům. Takto jak to máš naskenované bych to poslal do Brna ať dělají co umí. Třeba ti po skoro 50 letech uvedou stroj na pravou míru .
Ahoj.Já jsem se sem už dlouho nedostal chlapi.Už to mám změněné na své 3511 mužu tahat 5300kg.,Spojil jsem se s panem Šedajem který toto má na starosti v Zetoru.Poslal mi potvrzení které stálo 1500kč a s tim jsem šel na okresní uřad a tam mi to přepsali. Email na pana Šedaje je sedaj.m@volny.cz porad se s ním.Kamarád má 4011 a má tam psáno max.váha přívěsu 6000KG.Jinak uředníkum se moc nechce a mají kolem toho keci protože to mastili hodinu a vybírají za to 50kč.Tak na tom moc netrhnou.Ale že to jejich předchudci sprasili je nezajímá,když jsem tam byl bez potvrzení tak mě vyrazili.Ale konečně to mám z krku.Snad se ti zadaří,ale takto to pujde určitě.Ahoj
Tak po delší odmlce přihodím pár fotek, z výroby zvedacích ramen hydrauliky. Původní byla totiž vykradená. Udělali jsme třmeny a spojovací tyče s pravolevým závitem, a nechali vypálit z ocelového plechu plechy, které drží ramena před pohybem k sobě. Něco už je namontováno, a něco ještě ne. Cestou výroby samo domo, jsme se rozhodli jít, z důvodů špatné dostupnosti a také poměrně vysoké ceny. Myslím, že se dílo podařilo docela slušně realizovat.
Ramena ještě nemám vyfocené tak je se pohodím později.
zetoracek píše:Tak po delší odmlce přihodím pár fotek, z výroby zvedacích ramen hydrauliky. Původní byla totiž vykradená. Udělali jsme třmeny a spojovací tyče s pravolevým závitem, a nechali vypálit z ocelového plechu plechy, které drží ramena před pohybem k sobě. Něco už je namontováno, a něco ještě ne. Cestou výroby samo domo, jsme se rozhodli jít, z důvodů špatné dostupnosti a také poměrně vysoké ceny. Myslím, že se dílo podařilo docela slušně realizovat.
Ramena ještě nemám vyfocené tak je se pohodím později.
A zase ti to jdu pohanit Píšeš z ocelového plechu, tak předpokládám, že to bude nějaká 11375. Originál ledvinky slouží něco jako přužina. Jsou ze dvou kusů a tlumí boční nárazy při volných ramenech. Ty jsi to vypálil z plotny a ta nic netlumí. Typuji, že originál je mají udělané z 14260 či 15260 a budou kaleny na 45HRC.
zetoracek píše:Tak po delší odmlce přihodím pár fotek, z výroby zvedacích ramen hydrauliky. Původní byla totiž vykradená. Udělali jsme třmeny a spojovací tyče s pravolevým závitem, a nechali vypálit z ocelového plechu plechy, které drží ramena před pohybem k sobě. Něco už je namontováno, a něco ještě ne. Cestou výroby samo domo, jsme se rozhodli jít, z důvodů špatné dostupnosti a také poměrně vysoké ceny. Myslím, že se dílo podařilo docela slušně realizovat.
Ramena ještě nemám vyfocené tak je se pohodím později.
A zase ti to jdu pohanit Píšeš z ocelového plechu, tak předpokládám, že to bude nějaká 11375. Originál ledvinky slouží něco jako přužina. Jsou ze dvou kusů a tlumí boční nárazy při volných ramenech. Ty jsi to vypálil z plotny a ta nic netlumí. Typuji, že originál je mají udělané z 14260 či 15260 a budou kaleny na 45HRC.
Ha provokatér, tak ten materiál je těsně, 14220, zlepšené to není, nepředpokládám, že by něco mělo takovou sílu, aby je to ohlo. Jsou ještě o malinko tlustší než originál, a samozdřejmě že jsou dvě na každou stranu. Zkoušel jsem to tyčkou a ve dvou s tím nejde ani hnout. Sehnat 14260 v plechu je problém tak se to nechalo udělat z toho co bylo. 100% by 14260 byla lepší, ale jsme rádi i za toto. Kdyby se to ohlo tak máme ještě jedna do rezervy:D.
zetoracek píše:Tak po delší odmlce přihodím pár fotek, z výroby zvedacích ramen hydrauliky. Původní byla totiž vykradená. Udělali jsme třmeny a spojovací tyče s pravolevým závitem, a nechali vypálit z ocelového plechu plechy, které drží ramena před pohybem k sobě. Něco už je namontováno, a něco ještě ne. Cestou výroby samo domo, jsme se rozhodli jít, z důvodů špatné dostupnosti a také poměrně vysoké ceny. Myslím, že se dílo podařilo docela slušně realizovat.
Ramena ještě nemám vyfocené tak je se pohodím později.
A zase ti to jdu pohanit Píšeš z ocelového plechu, tak předpokládám, že to bude nějaká 11375. Originál ledvinky slouží něco jako přužina. Jsou ze dvou kusů a tlumí boční nárazy při volných ramenech. Ty jsi to vypálil z plotny a ta nic netlumí. Typuji, že originál je mají udělané z 14260 či 15260 a budou kaleny na 45HRC.
Ha provokatér, tak ten materiál je těsně, 14220, zlepšené to není, nepředpokládám, že by něco mělo takovou sílu, aby je to ohlo. Jsou ještě o malinko tlustší než originál, a samozdřejmě že jsou dvě na každou stranu. Zkoušel jsem to tyčkou a ve dvou s tím nejde ani hnout. Sehnat 14260 v plechu je problém tak se to nechalo udělat z toho co bylo. 100% by 14260 byla lepší, ale jsme rádi i za toto. Kdyby se to ohlo tak máme ještě jedna do rezervy:D.
Provokatér né! ty ledviny musejí být pružné a ne pevné.To aby se ti pak náhodou nevylomila litina z portálu. Holt budeš muset utahovat ramena na šponovákách ať to tak nelítá. 14260 v plechu je trochu problém, ale dá se to sehnat. Ještě by to šlo ze 12090 a zakalit na 47HRC, ale i to co máte splní pro domácí ježdění svůj účel Jinak pěkná práce
A nebo ty šavle stáhnout pružinou k sobě.Mám na nich navařený 4očka řetězu a stahuju to pružinou aby se tak nebimbaly a supr.
Zítra (když bude čas) vyfotím.
Ono je lepší mluvit s chytrým člověkem o něčem hloupém než s hlupákem o něčem chytrém.
Werich