Z3011-budúci veterán
Moderátor: Lukashil
Re: Z3011-budúci veterán
Ještě k tomu vstřikovacímu tlaku: na stránkách http://www.tardie.cz jsou články z dobového tisku.
Několik jich je i o zbrusu nové třicítce http://tardie.cz/?s=3011
Motor 3001 trápili na brzdě mimo jiné tam píšou " ...Výsledky ukázaly, že nejvíce rozhodující vliv na vlastnosti a účinnosti motoru má palivová soustava motoru. Ukázalo se, že změna vstřikovacího tlaku směrem nahoru i dolů jde na úkor výkonu motoru a jeho účinnosti. Ztráta touto poruchou reprezentuje při jmenovitých otáčkách hodnotu 1,0 – 2,5 k. Nejlepší výsledky se zjistily vstřikovacím tlaku mezi 150 – 180 at (výrobní závod předepisuje vstřikovací tlak 160 at)..."
Takže jsi ještě v toleranci.
Několik jich je i o zbrusu nové třicítce http://tardie.cz/?s=3011
Motor 3001 trápili na brzdě mimo jiné tam píšou " ...Výsledky ukázaly, že nejvíce rozhodující vliv na vlastnosti a účinnosti motoru má palivová soustava motoru. Ukázalo se, že změna vstřikovacího tlaku směrem nahoru i dolů jde na úkor výkonu motoru a jeho účinnosti. Ztráta touto poruchou reprezentuje při jmenovitých otáčkách hodnotu 1,0 – 2,5 k. Nejlepší výsledky se zjistily vstřikovacím tlaku mezi 150 – 180 at (výrobní závod předepisuje vstřikovací tlak 160 at)..."
Takže jsi ještě v toleranci.
Re: Z3011-budúci veterán
Jura3011 píše:Ještě k tomu vstřikovacímu tlaku: na stránkách http://www.tardie.cz jsou články z dobového tisku.
Několik jich je i o zbrusu nové třicítce http://tardie.cz/?s=3011
Motor 3001 trápili na brzdě mimo jiné tam píšou " ...Výsledky ukázaly, že nejvíce rozhodující vliv na vlastnosti a účinnosti motoru má palivová soustava motoru. Ukázalo se, že změna vstřikovacího tlaku směrem nahoru i dolů jde na úkor výkonu motoru a jeho účinnosti. Ztráta touto poruchou reprezentuje při jmenovitých otáčkách hodnotu 1,0 – 2,5 k. Nejlepší výsledky se zjistily vstřikovacím tlaku mezi 150 – 180 at (výrobní závod předepisuje vstřikovací tlak 160 at)..."
Takže jsi ještě v toleranci.
ja som to robil doma, v domácich podmienkach, kde ani neviem presne či to ukazuje na 100% ale určite lešpie ako som to mal pred tým lebo vtedy iba šťali
bejvalý Kramer KL 200
chvílková záležitosť Zetor 25a
budúci veterán 3011
Znova 25A https://sulonr.rajce.idnes.cz/Zetor_25aNR/
chvílková záležitosť Zetor 25a
budúci veterán 3011
Znova 25A https://sulonr.rajce.idnes.cz/Zetor_25aNR/
Re: Z3011-budúci veterán
takže cez výkend som už konečne naštartoval, bol to trocha boj lebo sa mi to zavzdušnovavalo a netusil som že kde je problém, ale vsetko som vyriešil, akurat po dlkšom naštartovaní som si všimol že z jedného valca mi z výfukoveho kanálu vyteká nafta, robilo mi to aj pred tým na inom valci len tak bola zlá triska teraz práveže sú trisky všetky skontrolované a dobré.
v čom by mohol byť problém?? uvažoval som že či by to nemohli byt zle nadstavené ventily ešte?? či máte niejaku inu radu??
Dalej by som sa chchel spýtať, nemá niekto niejaku literaturu pripadne fotky ako repasoval skrinku riadenia?? stredový čap mám urobený capy vymenené len stále to má volu na riadnení, a osobne som tu skrninku nemáll este v živote rozobratu tak neviem v čom tam zvykne bývať problém, resp. čo tam býva opotrebené. Ď
este mám niejaké otázke,čo sa týka oleja, respektive olejový filtrov, je dobre mát sitka alebo existuje aj niejaka nákrada za olejové filtre(vlozky) nechcem tam dávat tie príruby, lebo chcem zachovat povod vzhladu, pripadne ak by som pouzite tekéto niečo ci sa dá na to navliect tá povodná hliniková nádoba???
kde najdem číslo podvozku na traktore???respektive kde má byt umiestnené?takto??
v čom by mohol byť problém?? uvažoval som že či by to nemohli byt zle nadstavené ventily ešte?? či máte niejaku inu radu??
Dalej by som sa chchel spýtať, nemá niekto niejaku literaturu pripadne fotky ako repasoval skrinku riadenia?? stredový čap mám urobený capy vymenené len stále to má volu na riadnení, a osobne som tu skrninku nemáll este v živote rozobratu tak neviem v čom tam zvykne bývať problém, resp. čo tam býva opotrebené. Ď
este mám niejaké otázke,čo sa týka oleja, respektive olejový filtrov, je dobre mát sitka alebo existuje aj niejaka nákrada za olejové filtre(vlozky) nechcem tam dávat tie príruby, lebo chcem zachovat povod vzhladu, pripadne ak by som pouzite tekéto niečo ci sa dá na to navliect tá povodná hliniková nádoba???
kde najdem číslo podvozku na traktore???respektive kde má byt umiestnené?takto??
bejvalý Kramer KL 200
chvílková záležitosť Zetor 25a
budúci veterán 3011
Znova 25A https://sulonr.rajce.idnes.cz/Zetor_25aNR/
chvílková záležitosť Zetor 25a
budúci veterán 3011
Znova 25A https://sulonr.rajce.idnes.cz/Zetor_25aNR/
- jimmy 4011
- Příspěvky: 3369
- Registrován: úte říj 21, 2008 6:35 pm
- Bydliště: čr
Re: Z3011-budúci veterán
Ono je lepší mluvit s chytrým člověkem o něčem hloupém než s hlupákem o něčem chytrém.
Werich
Werich
- MeNadruhou
- Příspěvky: 376
- Registrován: pát led 07, 2011 12:39 pm
- Bydliště: Znojemsko
Re: Z3011-budúci veterán
Ono tech míst je několik, kam se razí výrobní číslo. Záleží i na traktorce, kde se dělala go. Já měl rozvodovku cistou, a převodovku taky, a nikde nic, ani stopy po broušení, jen čistě přírodní stopa po frézování . Takže raznice, pořádná rána, a bylo.vypadá to jako z fabriky. Oficiální místo je na 3011 ten nalitek na převodovce, ale stk bere i rozvodovku vlevo na hoře.
- jimmy 4011
- Příspěvky: 3369
- Registrován: úte říj 21, 2008 6:35 pm
- Bydliště: čr
Re: Z3011-budúci veterán
U nultý modernizace je originál místo na difu.(píšu o VINku vyraženým při výrobě)
To že si to doma bouchá každej kam chce se nebavím.
Na převodovce bejvá jen číslo převodovky,který ale nikoho nezajímá a nikde se neeviduje.
To že si to doma bouchá každej kam chce se nebavím.
Na převodovce bejvá jen číslo převodovky,který ale nikoho nezajímá a nikde se neeviduje.
Ono je lepší mluvit s chytrým člověkem o něčem hloupém než s hlupákem o něčem chytrém.
Werich
Werich
Re: Z3011-budúci veterán
super dakujem za radu, musim teda popozerať ci tam už niečo nie je vyrazené, lebo si zohnal TP tak nech viem kde sa to má presne nachádzat
bejvalý Kramer KL 200
chvílková záležitosť Zetor 25a
budúci veterán 3011
Znova 25A https://sulonr.rajce.idnes.cz/Zetor_25aNR/
chvílková záležitosť Zetor 25a
budúci veterán 3011
Znova 25A https://sulonr.rajce.idnes.cz/Zetor_25aNR/
Re: Z3011-budúci veterán
Moje zkušenost s výrobním číslem na mojí Z4011 je taková, že člověk, který dělal dlouhá léta technika ve statku a poté na STK pro traktory, mi potvrdil, že to číslo na převodovce je do poloviny 70-tých let původní výrobní číslo traktoru z továrny (kupodivu mi sedí s TP) a to na diferenciálu je potom z GO, kde se zpravidla dodatečně razilo číslo zakázky kvůli případné reklamaci (že je to opravdu ten díl, popř. celý traktor jaký byl opravdu opravený). Číslování zakázek bylo na libovůli STS bez ohledu na výrobní čísla. Pokud někdo alespoň z poloviny dobře vedl evidenci strojů, tak to nechal zapsat do TP jako výměnu celku. Samozřejmě není na řadě traktorů vyloučeno domácí kutilsví, když někdo získal traktor v restituci a snažil se to číslování uvést do oficiálního použitelného stavu.
No a pro zasmátí: předloni jsem změnil stanici STK a tam již chtěli vidět aby to výrobní číslo dle TP bylo na diferenciálu potom co minimálně 7x traktor absolvovat STK kontrolou čísla na převodovce - záleží tedy na člověku (technikovi STK) jeho zkušenostech a "osobní odvaze".
No a pro zasmátí: předloni jsem změnil stanici STK a tam již chtěli vidět aby to výrobní číslo dle TP bylo na diferenciálu potom co minimálně 7x traktor absolvovat STK kontrolou čísla na převodovce - záleží tedy na člověku (technikovi STK) jeho zkušenostech a "osobní odvaze".
ZETOR 15, ZETOR 4011, CUB CADET 1641, HONDA 4514, DEZA 5000, PAJ
Re: Z3011-budúci veterán
měl jsem v ruce 2 TP na Z4011 oba měli zapsané to číslo co je na převodovce ( oba rok 1965 - rozdíl myslím 144 vyrobených kusů) jeden měl tedy vystavený duplikát protože se původní TP ztratil, druhý TP je původní 3. majitel, včetně zapsané výměny motoru
bavil jsem se známým kde má na 3011 hledat číslo a jestli si to dobře pamatuji (už to je nějaké 4 roky) taky se číslo na převodovce shodovalo s TP, ale to nevím teda jistě.
bavil jsem se známým kde má na 3011 hledat číslo a jestli si to dobře pamatuji (už to je nějaké 4 roky) taky se číslo na převodovce shodovalo s TP, ale to nevím teda jistě.
kdo si hraje nezlobí
Re: Z3011-budúci veterán
Platí číslo na převodovce. Už za komunistů to tak bylo, máme 30-tku od roku 75.
Na tom difu to maj novější řady.
Na tom difu to maj novější řady.
Jede traktor, je to Zetor 3011
Re: Z3011-budúci veterán
ja na prevodovke nemám nič vyrazene, je tam čiste miesto na ktorom vidieť že v zivote nic nebolo razene lebo vidiet este ako bola tá plocha frézovaná a na diferenciály som našiel niejake cisla ale nemám origo papiere od traktora,budem musiet"naklepat" nové preto chchem vediet že na ktoré miesto.
bejvalý Kramer KL 200
chvílková záležitosť Zetor 25a
budúci veterán 3011
Znova 25A https://sulonr.rajce.idnes.cz/Zetor_25aNR/
chvílková záležitosť Zetor 25a
budúci veterán 3011
Znova 25A https://sulonr.rajce.idnes.cz/Zetor_25aNR/
Re: Z3011-budúci veterán
U nás na STK kontrolujú číslo na diferáku (Z-4011), číslo na prevodovke nebolo žiadne . Už tam síce je, ale nik na neho nie je zvedavý
"Mám skutočnú túžbu dokončiť všetko, čo som začal. Táto skutočnosť ma často privádza k problémom." (N. Tesla)
- MeNadruhou
- Příspěvky: 376
- Registrován: pát led 07, 2011 12:39 pm
- Bydliště: Znojemsko
Re: Z3011-budúci veterán
Za mě nejlepší rada je- zajdi na stanici stk kam pojedeš, a zeptej se technika, kde to číslo je. Dělej blbýho, že to nevíš a máš strach, aby jsi ho neposkodil víc než je při broušení barvy, nebo tak něco. A pamatuj si jméno technika, kdyby tě tam pak odchylil jiný a jebal tě kvůli tomu. Nebo to klepni na obě dvě místa.
- MeNadruhou
- Příspěvky: 376
- Registrován: pát led 07, 2011 12:39 pm
- Bydliště: Znojemsko
Re: Z3011-budúci veterán
Za mě nejlepší rada je- zajdi na stanici stk kam pojedeš, a zeptej se technika, kde to číslo je. Dělej blbýho, že to nevíš a máš strach, aby jsi ho neposkodil víc než je při broušení barvy, nebo tak něco. A pamatuj si jméno technika, kdyby tě tam pak odchylil jiný a jebal tě kvůli tomu. Nebo to klepni na obě dvě místa.
Re: Z3011-budúci veterán
Jak jsem psal výše: Záleží na pohledu (zkušenostech) technika STK, ale výrobní číslo traktoru je do poloviny 70-tých let na traktoru to vpravo nahoře na převodovce. Málo kdo však může s jistotou říct, že jeho traktor (převodovka) a doklady patři k sobě. Za těch 45 a více let se toho s těmi traktory událo hodně. Ti co tam nemají žádné číslo, tak se může jednat o převodovku (skříň) jako náhradní díl nebo byla v rámci rotace dílů při GO zaměněna za převodovku "z modernizované Z40" jako např. 4511, a pod. kde již výrobní číslo traktoru z fabriky mohlo být na diferenciáluUrsus 73 píše:U nás na STK kontrolujú číslo na diferáku (Z-4011), číslo na prevodovke nebolo žiadne . Už tam síce je, ale nik na neho nie je zvedavý
ZETOR 15, ZETOR 4011, CUB CADET 1641, HONDA 4514, DEZA 5000, PAJ