Zetor 2011, rv. 1967
Moderátor: Lukashil
Re: Zetor 2011, rv. 1967
Covece ja ti zavidim, paradni prace
Re: Zetor 2011, rv. 1967
Ahoj, pekne sa hráš
Ale prečo píšem, vyfoť mi prosím ťa pás ručnej a tú skrutku, kde sa nastavuje (doťahuje) pás....na fotke sa mi zdá, že tá trubka s tým háčikom na pružinku je opačne, nie je to dobre vidno....
Ale prečo píšem, vyfoť mi prosím ťa pás ručnej a tú skrutku, kde sa nastavuje (doťahuje) pás....na fotke sa mi zdá, že tá trubka s tým háčikom na pružinku je opačne, nie je to dobre vidno....
"Mám skutočnú túžbu dokončiť všetko, čo som začal. Táto skutočnosť ma často privádza k problémom." (N. Tesla)
Re: Zetor 2011, rv. 1967
Podla mna je ta rurka opacne. Mala by byt tym nabodovanym očkom dole ku pasu.
Re: Zetor 2011, rv. 1967
Presne ešte si pamätám, nedávno som to robil na našej 4611
"Mám skutočnú túžbu dokončiť všetko, čo som začal. Táto skutočnosť ma často privádza k problémom." (N. Tesla)
Re: Zetor 2011, rv. 1967
Ahoj kluci, děkuji za chválu a máte samozřejmě pravdu, navařené očko má být dole jen jsem to tam narychlo nasadil, protože si musim udělat čepy, které drží pružinu... Byly tam jen šrouby s vyvrtanou dírou.. a to tam samozřejmě bejt nemůže
ono by to ani tu pružinu nešponovalo, kdyby to bylo nahoře
ono by to ani tu pružinu nešponovalo, kdyby to bylo nahoře
Re: Zetor 2011, rv. 1967
velmi pekna a precízna práca, takto niejak si predstavujem ked sa renovuje traktorík
s tým zváraným blokom si aj niečo robil alebo sa chystáš??,
a tá hydraulika je originál, lebo co ja viem tak tie hydrauliky nemali prepínanie pomalo rýchlo a ani zetormatic to mali novšie iba
s tým zváraným blokom si aj niečo robil alebo sa chystáš??,
a tá hydraulika je originál, lebo co ja viem tak tie hydrauliky nemali prepínanie pomalo rýchlo a ani zetormatic to mali novšie iba
bejvalý Kramer KL 200
chvílková záležitosť Zetor 25a
budúci veterán 3011
Znova 25A https://sulonr.rajce.idnes.cz/Zetor_25aNR/
chvílková záležitosť Zetor 25a
budúci veterán 3011
Znova 25A https://sulonr.rajce.idnes.cz/Zetor_25aNR/
Re: Zetor 2011, rv. 1967
mám tuhle samou hydrauliku na vývozním 3011, včetně páčky ovládání rychlosti reakce.
Ještě jsem neviděl Zetormatic bez tohoto ovládání, můžeš dát odkaz, kdes to viděl bez?
Ještě jsem neviděl Zetormatic bez tohoto ovládání, můžeš dát odkaz, kdes to viděl bez?
Re: Zetor 2011, rv. 1967
Moc děkuji za chválu! snažím se to dělat co nejpečlivěji, i když je to moje první snažení...SuloNR píše:velmi pekna a precízna práca, takto niejak si predstavujem ked sa renovuje traktorík
s tým zváraným blokom si aj niečo robil alebo sa chystáš??,
a tá hydraulika je originál, lebo co ja viem tak tie hydrauliky nemali prepínanie pomalo rýchlo a ani zetormatic to mali novšie iba
Co se týče bloku, ten jsem odvezl kamarádovi. Má sváření jako dost velkej koníček, takže starej svár obrousil, vydrážkoval a zavařil. Povedlo se mu i vycentrovat díru na chladicí kapalinu, blok nahřál a kuželem srovnal. Bohužel byl blok prasklej i mezi valcema, tak to taky vydrážkoval a zavařil. Blok mam teď v brusírně, kde mi to snad dají do pucu. Vzal jsem tam i hlavy a ojnice na vycentrování snad už to bude hotový, abych to mohl už co nejdřív poprvý natočit
Až mi kámoš pošle fotky sváření bloku, určitě se s nimi podělim
- jimmy 4011
- Příspěvky: 3370
- Registrován: úte říj 21, 2008 6:35 pm
- Bydliště: čr
Re: Zetor 2011, rv. 1967
Ono je lepší mluvit s chytrým člověkem o něčem hloupém než s hlupákem o něčem chytrém.
Werich
Werich
Re: Zetor 2011, rv. 1967
jendex píše:Moc děkuji za chválu! snažím se to dělat co nejpečlivěji, i když je to moje první snažení...SuloNR píše:velmi pekna a precízna práca, takto niejak si predstavujem ked sa renovuje traktorík
s tým zváraným blokom si aj niečo robil alebo sa chystáš??,
a tá hydraulika je originál, lebo co ja viem tak tie hydrauliky nemali prepínanie pomalo rýchlo a ani zetormatic to mali novšie iba
Co se týče bloku, ten jsem odvezl kamarádovi. Má sváření jako dost velkej koníček, takže starej svár obrousil, vydrážkoval a zavařil. Povedlo se mu i vycentrovat díru na chladicí kapalinu, blok nahřál a kuželem srovnal. Bohužel byl blok prasklej i mezi valcema, tak to taky vydrážkoval a zavařil. Blok mam teď v brusírně, kde mi to snad dají do pucu. Vzal jsem tam i hlavy a ojnice na vycentrování snad už to bude hotový, abych to mohl už co nejdřív poprvý natočit
Až mi kámoš pošle fotky sváření bloku, určitě se s nimi podělim
Ok budem čakať na fotky, len ma to zaujíma lebo ja mám tiež prasknutý blok za čerpadlo(taká klasika) je to síce zavarené a vyzerá že to netečie len na zvhlad t nieje bohiečo tak to budem musieť niejak vybrúsiť ešte
bejvalý Kramer KL 200
chvílková záležitosť Zetor 25a
budúci veterán 3011
Znova 25A https://sulonr.rajce.idnes.cz/Zetor_25aNR/
chvílková záležitosť Zetor 25a
budúci veterán 3011
Znova 25A https://sulonr.rajce.idnes.cz/Zetor_25aNR/
Re: Zetor 2011, rv. 1967
Díky moc, zkusim se vyznat
Zrovna jsem minulej tejden sehnal konzolu, ale budu jí muset trochu poupravit odříznu děrovanej spodek a nechám si vypálit novej, zrovna ho rýsuju v autocadu, díry jsou dost vymlácený a ještě ke všemu je navařená křivě pak budu muset konzoli trochu nahřát autogenem a srovnat.. je z jedný strany nějaká zkroucená.
Re: Zetor 2011, rv. 1967
Re: Zetor 2011, rv. 1967
Nezabudajte nato ze origo ten zaves neni s obycajneho materialu ako je bezna pasovina.
- jimmy 4011
- Příspěvky: 3370
- Registrován: úte říj 21, 2008 6:35 pm
- Bydliště: čr
Re: Zetor 2011, rv. 1967
No já naměřil 60x14 a chloupek (olej s bordelem) tak jsem to zaokrouhlil nahoru.
Ono je lepší mluvit s chytrým člověkem o něčem hloupém než s hlupákem o něčem chytrém.
Werich
Werich
Re: Zetor 2011, rv. 1967
Zdar a sílu, zetoráci!
Platle na spodní závěs se mi vypaluje, motor se (snad) vybrušuje, o víkendu bylo krásně, tak jsem se pustil do rozebrání přední nápravy.. A zase se ukázalo, že není snad jediná věc, která by byla v pořádku
Hned na začátku rozebírání se zjistil vyflákanej středovej čep a silonový pouzdra.. následně jsem se pustil do náboje kola.. nebyly by to chorvati, aby matici nezajistili hřebíkem, kterej zrovna měli po ruce nicméně vše ostatní v náboji bylo ok, takže super, to se ale nedalo říct o náboji na druhý straně.. tam byl menší (už opravovanej) závit, jiná matice a hřídel náboje pěkně zvalchovaná asi od ložiska, co se jim vysypalo.. bohužel to odneslo další ložisko, protože nešlo z hřídele sundat, jak byla dobitá.. Naštěstí mám ale tatíka, kterej nic jen tak pro nic za nic nevyhodí (co kdyby se to jednou hodilo ) a měl doma náboje z 5718.. Zkusil jsem jeden rozdělat, jestli budou stejný.. a hle! úplně stejný jako na dváce, takže díky bohu za tatíka zběratele!
Takže teď budu objednávat pouzdra, ložiska a O-kroužky do nápravy, nechám opravit svisláky a středovej čep a jeho uložení..
A už mám hotovou hřídel pedálů + pouzdro spojkovýho pedálu, žádná vůle, jako z výroby ještě musím zakápnout vyflákanej spojkovej pedál až bude venku svářečka a zabrousit, aby to vypadalo jak na brzdovym pedálu
Doplnil jsem zase nějaký fotky toho mýho snažení, tak se mrkněte
http://jendex.rajce.idnes.cz/Zetor_2011/
Platle na spodní závěs se mi vypaluje, motor se (snad) vybrušuje, o víkendu bylo krásně, tak jsem se pustil do rozebrání přední nápravy.. A zase se ukázalo, že není snad jediná věc, která by byla v pořádku
Hned na začátku rozebírání se zjistil vyflákanej středovej čep a silonový pouzdra.. následně jsem se pustil do náboje kola.. nebyly by to chorvati, aby matici nezajistili hřebíkem, kterej zrovna měli po ruce nicméně vše ostatní v náboji bylo ok, takže super, to se ale nedalo říct o náboji na druhý straně.. tam byl menší (už opravovanej) závit, jiná matice a hřídel náboje pěkně zvalchovaná asi od ložiska, co se jim vysypalo.. bohužel to odneslo další ložisko, protože nešlo z hřídele sundat, jak byla dobitá.. Naštěstí mám ale tatíka, kterej nic jen tak pro nic za nic nevyhodí (co kdyby se to jednou hodilo ) a měl doma náboje z 5718.. Zkusil jsem jeden rozdělat, jestli budou stejný.. a hle! úplně stejný jako na dváce, takže díky bohu za tatíka zběratele!
Takže teď budu objednávat pouzdra, ložiska a O-kroužky do nápravy, nechám opravit svisláky a středovej čep a jeho uložení..
A už mám hotovou hřídel pedálů + pouzdro spojkovýho pedálu, žádná vůle, jako z výroby ještě musím zakápnout vyflákanej spojkovej pedál až bude venku svářečka a zabrousit, aby to vypadalo jak na brzdovym pedálu
Doplnil jsem zase nějaký fotky toho mýho snažení, tak se mrkněte
http://jendex.rajce.idnes.cz/Zetor_2011/