O té spojovačce mi říkali i u nás na vsi,abych jí tam nedávál že se ty dvě řídící tyče a spojovačka hádá.Ze začátku jde řízení prý dobře,ale postupem času jdou kulové čepy do háje přesně jak píšeš.Sehnat nápravu z 56 a jednopákovou skřínku řízení tak neváhám a překopu to jako to máš ty,jenže sehnat tu nápravu je nadlický výkon.Takže vyměním kameny popřípadě samopal a budu doufat že se to zlepší.Dokud byl sníh tak mi to tolik nevadílo,ted dám na silnici za 5 volant držím rovně a lítám po celé silnici jako blázen,tak musím jezdit max. na 4 půl pnynu abych to udržel.Na vsi v dílně mi řikali ať skřínku donesu a že mi dají za 15 000 KČ výměnou zrepasovanou,u té sumi mě málem umyli,nakonec jsem se dozvěděl že tam mám skřínku ze 45 ta už má nalévací šroub oleje na skřínce a nemusí se lít nahoře u volantu a prolívat olej přez ložiskoota píše:Ahoj, někde jsem tady ve vlákně už nevím kde psal, jakej byl problém když jsme dali spojovačku na dvoupákové řízení. Všichni nám to vymlouvali, že to nedělá dobrotu. Pantatík si ale vedl svou. Koupil spojovačku a sehnal ty páky čtyřdíry na spojovačku. Dali jsme ji tam. Po začátku to bylo fakt dobré. Ale časem to řízení chodilo čím dál hůř. Bylo všechno vyběhané a spojovačka funglovka. Možná že se i jinak sjely gumy. Došlo to tak daleko, že jsem jel s traktorem po louce a dobrý. Vyjel jsem na silnici a trochu za to vzal a traktor nebylo možné udržet na silnici. Kola lítaly jednou tolik než dřív. Kopírovalo to všechny vůle jakoby dvakrát. Nakonec jsme spojovačku vyndali a vlastně jsme ji dali až teď k tomu posilovači, tam musí být.
No s tou kostkou to je problém. Tu kdysi pantatík dával navářet někam na ČKD a tam mu to i vybrousili přesně na kameny. Jenže časem se to vydřelo stejně a vůle byla přímo zemědělská. Bylo to hlavně tím, že ta skříňka netěsnila tím že byly vylágrovaný ty svorníky a vždycky se nalil olej a za chvilku byl venku. Dávali jsme tam ohřátou vazelínu nulku ale i to nebylo nic platný. Prostě nakonec jsme dali to jiné řízení a je klid. To si pantaťík teď libuje, jak to chodí. On už ten náš traktor byl kvuli tomu řízení vyřazenej v ZD a oni to jen pošolíchali, natřeli štětkou když to přivezli se švagrem. No a potom se s tím roky jezdilo a pořát láteřili jak to blbne a nikdo s tím nechtěl nic dělat.
Hannzův Zetor 4011
Moderátor: Lukashil
Re: Hannzův Zetor 4011
Re: Hannzův Zetor 4011
Ahoj,včéra se konečně udělálo příznivé počasí tak jsem vyrazil pro dřevo co jsem měl slíbené za pluhování jedné cesty.Byly to dvě břízy,sice už jsou trochu nahnilé,ale teplo udělají.Všude je hrozného bláta trakturek se mi pěkně zasvinil,ještě že mám zástěrky a blatníky hodně toho poberou.Dnes jsem se byl ještě podívat v lese,myslivci to tam hodně rozhrabali a take čtyřkolkáři odvedli svůj díl.Po dnešní cestě mám bláto až na střeše,budu mít co umývat,zítra prídám fotky.
Re: Hannzův Zetor 4011
Ještě jsem se chtěl zeptat,nekupoval někdo přední pneumatiky xx-18"? Případně kolik jste dávali za jednu.Chtěl bych je koupit,ted tam mám 16" a otočené disky,májí vzorek uplně na nic nabalí se blátem a všechno mi znich vypadá u domu,ještě mám fungl nové šípy také 16" a ty jsou zase hrozné úzké.
Re: Hannzův Zetor 4011
Já jsem kupoval přední jeden 6,00/18 myslím Mitas vyšel na 1800 kč
Re: Hannzův Zetor 4011
Ahoj,děkuji za přibližnou cenu. Ve středu jsem se byl zeptat v pneumaxu kolik by guma stála,vyrazil mi dech cenou 2100Kč na netu se pohybují od 1400-2300Kč. Ještě mě napadlo zkusit tam dat 6.25-18 Myslíte že by tam vlezli? Ty kola co tam mám teď a ty šipove co jsem tam chvilku měl jsou na prodej. V případě zájmu mi napište SZ.Georgg píše:Já jsem kupoval přední jeden 6,00/18 myslím Mitas vyšel na 1800 kč
Litivá vana pod chladič
Zdravím, máš to dost pěkné. Někde vpředu jsi se ptal jak s tou přední vanou. Řešil jsem to v létě se změnou kulaté kapotáže na hranatou. Na mém vlákně je pár fotek kde je to celkem vidět: Zetor 4011 - JirkaT
S těma dalšíma závažíma bych byl opatrnej. Už s tou vanou traktor ztěžknul na předek.
Já budu pokračovat dál tam kde to rezne a prosakuje olej. Předek je už v pohodě. Pak dám zase fotky. Taky abych to vytáhl aktuálně nahoru a občas se někdo podíval
S těma dalšíma závažíma bych byl opatrnej. Už s tou vanou traktor ztěžknul na předek.
Já budu pokračovat dál tam kde to rezne a prosakuje olej. Předek je už v pohodě. Pak dám zase fotky. Taky abych to vytáhl aktuálně nahoru a občas se někdo podíval
Re: Litivá vana pod chladič
Ahoj,děkuji,ty to máš také pěkné,děda má úplně stejnou 4011 jako ty i má spodek hnědý jen střechu má vysokou. Já se rozhodl že to nechám tak jak to je. Mam doma kanystry ze 7745 tak na nápravu přidělam U a na něj je pověsim. Také přemýšlím o tom že traktor prodám,ale ještě nevím.JirkaT píše:Zdravím, máš to dost pěkné. Někde vpředu jsi se ptal jak s tou přední vanou. Řešil jsem to v létě se změnou kulaté kapotáže na hranatou. Na mém vlákně je pár fotek kde je to celkem vidět: Zetor 4011 - JirkaT
S těma dalšíma závažíma bych byl opatrnej. Už s tou vanou traktor ztěžknul na předek.
Já budu pokračovat dál tam kde to rezne a prosakuje olej. Předek je už v pohodě. Pak dám zase fotky. Taky abych to vytáhl aktuálně nahoru a občas se někdo podíval
Re: Hannzův Zetor 4011
Ahoj,dnes jsem konečně koupil rychlospojky a potvrdilo se mi jaky je Ernst Glogar z Liberce šejdíř,jeden RK12 samec u něj stojí 308 Kč a na internetu stojí 162-200 Kč. Pist místo třetího bodu už také funguje jak má,zítra si jedu pro dvouradličný pluh tak pist vyzkouším v akci. Teď už jen najít volný den a svařit lžici. Co myslíte:mám nechat pist dvoučiný nebo mám jeden vývod na pistu zaslepit a vysunovat pist zátěží a zasunovat hydraulikou?
Re: Hannzův Zetor 4011
Ahoj,
já osobně bych zůstal u dvoučinné varianty.
V případě jednočinného válce je lepší něž klasickou zátku umístit zátku odvzdušňovací.
já osobně bych zůstal u dvoučinné varianty.
V případě jednočinného válce je lepší něž klasickou zátku umístit zátku odvzdušňovací.
Majitel stavebnice značky "ZETOR" - model Z3011 - M1:1 ( viewtopic.php?f=32&t=43465 )
OSEVAN S03-060 (viewtopic.php?f=7&t=57185&p=821538#p821538)
ISEKI TA235
OSEVAN S03-060 (viewtopic.php?f=7&t=57185&p=821538#p821538)
ISEKI TA235
Re: Hannzův Zetor 4011
Ahoj,když pist mi vysunuje hrozně pomalu i když přidám plyn. Hadice mám na obou vyvodech stejné a když vyměním hadice v rychlospojkách vysunuje stále pomalu. Zasun je mnohem rychlejší. Dnes ráno jsem zapřahl jeřábek na něj jsem pověsil velký kamen a pist i stakovou zátěží vysunuje pomalu.Veselda píše:Ahoj,
já osobně bych zůstal u dvoučinné varianty.
V případě jednočinného válce je lepší něž klasickou zátku umístit zátku odvzdušňovací.
Re: Hannzův Zetor 4011
A není to někde přiškrcené? - např. jiné vrtání ve šroubení na válci.
Majitel stavebnice značky "ZETOR" - model Z3011 - M1:1 ( viewtopic.php?f=32&t=43465 )
OSEVAN S03-060 (viewtopic.php?f=7&t=57185&p=821538#p821538)
ISEKI TA235
OSEVAN S03-060 (viewtopic.php?f=7&t=57185&p=821538#p821538)
ISEKI TA235
Re: Hannzův Zetor 4011
Obě šroubení jsou 22mm,mám je redukované na 18mm pak mám hadice a rychlospojky 18mm. Ještě jsem zkoušel z 22mm na 20mm hadice 20mm a redukce u rychlospojek z 20mm na 18mm a stále stejné. Jedině uvnitř pistu že by byl nějaký problém. Během dne přidám nějaké fotky a pokusím se i o video.
Re: Hannzův Zetor 4011
Ještě mě napadlo - pro polohu vysunout je potřeba více oleje než pro zasunout, protože pístní tyč redukuje objem válce. Tak možná proto to trvá déle, ale dle mě by to neměl být nijak markantní rozdíl.
Opravdu není nikde cestou zredukovaná světlost potrubí? Stačí jedno místečko a už to teče pomalu.
Opravdu není nikde cestou zredukovaná světlost potrubí? Stačí jedno místečko a už to teče pomalu.
Majitel stavebnice značky "ZETOR" - model Z3011 - M1:1 ( viewtopic.php?f=32&t=43465 )
OSEVAN S03-060 (viewtopic.php?f=7&t=57185&p=821538#p821538)
ISEKI TA235
OSEVAN S03-060 (viewtopic.php?f=7&t=57185&p=821538#p821538)
ISEKI TA235
Re: Hannzův Zetor 4011
Trubky od hydrauliky k rychlospojkám čisté,rychlospojky čisté,hadice čisté a stejnak výsuv je pomalejší než zásun.Přikládám nějaké foto jak to mám udělané.Video nevím jak přiložit.
Re: Hannzův Zetor 4011
Ahoj, pokud ti to dělá i když přehodíš hadice tak to, dle mého, bude leda tím rozdílným množstvím oleje na každé straně válce jak jsem psal. Nic jiného mě nenapadá - je to nějaký tragický rozdíl?
Dělá ti to i nějaký jiný válec?
Možná se mi to jenom zdá a fotka zkresluje.
Dělá ti to i nějaký jiný válec?
Možná se mi to jenom zdá a fotka zkresluje.
Majitel stavebnice značky "ZETOR" - model Z3011 - M1:1 ( viewtopic.php?f=32&t=43465 )
OSEVAN S03-060 (viewtopic.php?f=7&t=57185&p=821538#p821538)
ISEKI TA235
OSEVAN S03-060 (viewtopic.php?f=7&t=57185&p=821538#p821538)
ISEKI TA235