Zetor 4011 od LPS11
Moderátor: Lukashil
Re: Zetor 4011 od LPS11
Tady se připojuje náhon
https://ulozto.cz/tamhle/f7IXn3JpTTmd
https://ulozto.cz/tamhle/f7IXn3JpTTmd
Re: Zetor 4011 od LPS11
Super, ,moc diky. Vecer to proverim.
Re: Zetor 4011 od LPS11
Tak jsem ten vyvod na nahon nasel. Vypada, ze v nem uz dlouho nebylo nic zapojeno. O vikendu ho vymontuju a zkusim rozhybat a uvidi se.
https://ibb.co/0Y2f2Rz
https://ibb.co/v3bx890
Diky vsem za rady.
https://ibb.co/0Y2f2Rz
https://ibb.co/v3bx890
Diky vsem za rady.
Re: Zetor 4011 od LPS11
Nikdy jsem nepochopil, proč snad všechny traktory, které někdo koupil měly vykuchanou minimálně 1 věc z následujících 3: ovládání clony chladiče (vyházené vše od řetízku, přes lanko, držák i roletu na chladiči), ovládání dekompresoru (opět lanko včetně držáků a ovládání), lanko otáčkoměru.
Asi nějaká úchylka opravářů v JZD.
Asi nějaká úchylka opravářů v JZD.
Re: Zetor 4011 od LPS11
nejenom opravářů z džejzetdý, na mém reexportu z englie též všechny tyhle 3 věci chyběly
Re: Zetor 4011 od LPS11
z4011be píše:Nikdy jsem nepochopil, proč snad všechny traktory, které někdo koupil měly vykuchanou minimálně 1 věc z následujících 3: ovládání clony chladiče (vyházené vše od řetízku, přes lanko, držák i roletu na chladiči), ovládání dekompresoru (opět lanko včetně držáků a ovládání), lanko otáčkoměru.
Asi nějaká úchylka opravářů v JZD.
Ano, presne to same u nas. A hnedle vsechny tri veci najednou. Dekompresor ani nevim kam sel (udajne jiny motor), retizek clonky konci u chladice a nahon viz vyse.
Nicmene, redukcni vyvod náhonu demontovan a vypada ze je v poradku, tak po koupeli v benzinu a vycisteni od nanosu a promazani pujde dnes zase zpet. Doufam, ze nezjistim, ze je v haji budik.
Jeste otazecka, jaky mate nazor na vymenu olejoveho filtru (sitek) za prestavbovou sadu na kartuse? Ma to smysl?
Diky vsem a at se dariiii
Re: Zetor 4011 od LPS11
Pokud se jedná o kartuše stejné hrubosti pro oba filtry, nabízí je třeba Beno, tak do nich bych nešel. Uvažoval bych o nich, pokud by byla různá hrubost.
Re: Zetor 4011 od LPS11
Diky omrknu to. Jsou takove dva nazory ohledne filtru oleje. Jeden je chodilo to dobre 50 let, tak proc to ted menit a nebo, ten stroj si to urcite zaslouzi, jsou jine oleje a je lepsi je dokonale cistit, zvedne se tlak oleje...atd. Skutecne to tak je? I dlouhodobe i po castecnem zaneseni kartusi se udrzi vyssi tlak... Takze ted babo rad.
Jinak kauza otackomer, vse smontovano, nahon protahany (vysivana skrz traktor) a vse dle predpokladu. Nahodim motor a a i prez motor slysim, jak cvaka u motoru v kolinku. Jak ho odpojim od budiku, tak se bez problemu toci. Budik je tak zatuhly, ci zadreny, ze to ten nahon ani neutahne. Takze budik ven, ale vidim to blede. Asi budu muset do te indicke klasiky. A nebo minimalne pouzit jeho streva. Nezkousel jste nekdo?
Jinak kauza otackomer, vse smontovano, nahon protahany (vysivana skrz traktor) a vse dle predpokladu. Nahodim motor a a i prez motor slysim, jak cvaka u motoru v kolinku. Jak ho odpojim od budiku, tak se bez problemu toci. Budik je tak zatuhly, ci zadreny, ze to ten nahon ani neutahne. Takze budik ven, ale vidim to blede. Asi budu muset do te indicke klasiky. A nebo minimalne pouzit jeho streva. Nezkousel jste nekdo?
Re: Zetor 4011 od LPS11
No já nevím, nejsem strojař, ale logika mi říká, že když dám hrubý filtr za něj jemný, tak hrubé nečistoty skončí na prvním, jemné na druhým. Pokud hrubý nahradím taky jemným, tak mi všechny nečistoty zůstanou na prvním filtru a ten druhý je tam pak zbytečný. Tipnul bych si, že z hlediska tlaku a průchodu oleje je lepší mít 2 filtry každý napůl plné bordelem než mít jeden plný zcela a druhý prázdný. Ale třeba mi nějaký motorář vysvětlí, že zde logika neplatí.
Oleje jsou sice lepší, ale bordel je z otěru kovových částí než z chrchlů z oleje, ne ? Takže z hlediska množství bordelu bude spíš záležet na stavu motoru než na kvalitě oleje.
Já měl uvnitř polámané ty tuším plastová kolečka, tak se mi taky točil jen náhon. Vzhledem k tomu, že stávající panel byl slušně i orezlý zevnitř, tak jsem ho vyměnil za indiána. O kvalitě si moc iluze nedělám, ale už ho tam mám cca 15 let a zatím furt běhá, i když traktor denně nejezdí.
Oleje jsou sice lepší, ale bordel je z otěru kovových částí než z chrchlů z oleje, ne ? Takže z hlediska množství bordelu bude spíš záležet na stavu motoru než na kvalitě oleje.
Já měl uvnitř polámané ty tuším plastová kolečka, tak se mi taky točil jen náhon. Vzhledem k tomu, že stávající panel byl slušně i orezlý zevnitř, tak jsem ho vyměnil za indiána. O kvalitě si moc iluze nedělám, ale už ho tam mám cca 15 let a zatím furt běhá, i když traktor denně nejezdí.
Re: Zetor 4011 od LPS11
s tou logikou u těch filtrů u UŘ1 je to složitější, ono je třeba se i podívat na schéma, jak jsou vlastně zapojeny. Jestli to schéma chápu dobře, tak hlavní tlakovej vývod je hned za tím prvním (hrubým) filtrem, a vývod z toho následujícího jemného jde víceméně do přepadu, pokud tedy na něj něco tlaku vůbec zbyde.
Už se to tu kdysi sáhodlouze diskutovalo viz vlákno
http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... =45&t=6865
A pak to vlastně ještě někdo rozvířil i tadyhle hned vedle
http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 2&t=112555
Už se to tu kdysi sáhodlouze diskutovalo viz vlákno
http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... =45&t=6865
A pak to vlastně ještě někdo rozvířil i tadyhle hned vedle
http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 2&t=112555
Re: Zetor 4011 od LPS11
Zdarec CHalani,
tak jsem byl obdarovan Jeziskem a dostal novy Indiansky budik. Chystam jeho vmontovani a teoreticky se na to pripravuji. Ceka mne nejake dalsi uskali, krom kontrolky mazani? Co zapojujete misto puvodniho tlaku vzduchu? Mohu ho take nechat zapojeny tak jak je? Ale je tusim jen do 6baru a na olej. Koukal jsem blinkry rozhozeny na L a P? Asi natahnout od prerusovace? Jeste neco jineho necekaneho?
Diky moc a preji vsem hodne zdravicka v novem roce
tak jsem byl obdarovan Jeziskem a dostal novy Indiansky budik. Chystam jeho vmontovani a teoreticky se na to pripravuji. Ceka mne nejake dalsi uskali, krom kontrolky mazani? Co zapojujete misto puvodniho tlaku vzduchu? Mohu ho take nechat zapojeny tak jak je? Ale je tusim jen do 6baru a na olej. Koukal jsem blinkry rozhozeny na L a P? Asi natahnout od prerusovace? Jeste neco jineho necekaneho?
Diky moc a preji vsem hodne zdravicka v novem roce