Můj supřík 50
Moderátor: Lukashil
Re: Můj supřík 50
Docela mu ty majoracký blatníky slušej,lepší než hranatý
Zetor 50 Super 1966,Zetor 50 Super 1967,Agrostroj tj 5,Stihl 024 super,Stihl 036,Stihl 038 Magnum,BMW e34 525 TDS touring
Re: Můj supřík 50
no tak origo jsou určite lepší ale aspon pro mě k nesehnání tak sem zvolil tuto variantu a v celku to je fešákimidin píše:Docela mu ty majoracký blatníky slušej,lepší než hranatý
Re: Můj supřík 50
jinak schánim českou boudu majorátskou skleník tak jak seženu dám se do práce a pak ho nafotím s boudou jen doufám že nebudu muset přemýšlet kam to usadit že to bude podobný s originálem protože jestli pro to budu muset dělat uchycení tak to bude teprv sranda jo a ještě kdyby někdo věděl o sahaře at dá vědět schánim jí a nemůžu nalézt
Re: Můj supřík 50
lapav píše:Ahoj,
Máš pravdu Supr je tahoun .
Super 50 1963 ,1961,samodomo 4x2 r.v 85 1,2,teď vv 1,4D
Re: Můj supřík 50
sychrovak píše:lapav píše:Ahoj,
Máš pravdu Supr je tahoun .
pěkný video pobavilo ještě to chtělo aby ten super měl předek a už by si sním suvereně hrál ikdyž on si sním hrál i tak kdepak zlatý super krásna a hlavně silná to mašina
Re: Můj supřík 50
UWENATOR píše:sychrovak píše:lapav píše:Ahoj,
Máš pravdu Supr je tahoun .
pěkný video pobavilo ještě to chtělo aby ten super měl předek a už by si sním suvereně hrál ikdyž on si sním hrál i tak kdepak zlatý super krásna a hlavně silná to mašina plus rychlá na silnici v terénu to moc nedoporučuju zkoušet jeho rychlost trochu sem sním zablbnul v terénu takže co v něm je za 4 a výsledek byl takový že moc nescházelo a vykopnul mě z kabiny prostě nezkrocená mašina
Re: Můj supřík 50
supr bohatě stačí i bez předku,vyjel sem všude bez problemu,tam kde kamarád s 6711 šel na zadní nebo hrabal,já pořád jel.Nový pneu a záběr je jak hovado
Zetor 50 Super 1966,Zetor 50 Super 1967,Agrostroj tj 5,Stihl 024 super,Stihl 036,Stihl 038 Magnum,BMW e34 525 TDS touring
Re: Můj supřík 50
imidin píše:supr bohatě stačí i bez předku,vyjel sem všude bez problemu,tam kde kamarád s 6711 šel na zadní nebo hrabal,já pořád jel.Nový pneu a záběr je jak hovado
to je zlatá pravda můj táta mi to říká pořád že by tam nic nedělal že to je zbytečný a vím to i z vlastní zkušenosti supřík je prostě jiná liga
Re: Můj supřík 50
Já si udělám pěkně kabinu,aby pěkně topil,dostatek pracovních světel a na servo kašlu,to už je moc velká předělávka a vzhledem k tomu že ho mám s notama,tak bych to asi na technický neukecal ikdyž je pravda že při couvání s vlekem je servo k nezaplacení
Zetor 50 Super 1966,Zetor 50 Super 1967,Agrostroj tj 5,Stihl 024 super,Stihl 036,Stihl 038 Magnum,BMW e34 525 TDS touring
Re: Můj supřík 50
imidin píše:Já si udělám pěkně kabinu,aby pěkně topil,dostatek pracovních světel a na servo kašlu,to už je moc velká předělávka a vzhledem k tomu že ho mám s notama,tak bych to asi na technický neukecal ikdyž je pravda že při couvání s vlekem je servo k nezaplacení
Tak já ho mám taky s spz a plánuju taky jen tu kabinu a topení víc je hlavně zbytečnost a co se týče couvání vlekem tak to je čistě o zkušenostech řidiče například můj děda který začínal na koních a končil na zetoru 25 mustang tak ten uměl zacouvat i v dosti podnapilém stavu kam bylo potřeba táta umí taky dobře couvat má přes 35 let praxe řidiče já to moc neumím vlek nemáme jen takovou vlečku tak se to není na čem naučit ale když to zvládly lidi dřív tak proč ne i ted ale jo je fakt že posilovač je pohodlnější o tom žádná.
Re: Můj supřík 50
No já nemám problém s technikou couvání,taky už sem přeci jen něco nacouval,ale jen stím když je málo prostoru a potřebuješ tam ten vlek nastrkat,tak někdy nestíháš tahat za volant,protože to přeci jen chodí víc ztuha než servoUWENATOR píše:imidin píše:Já si udělám pěkně kabinu,aby pěkně topil,dostatek pracovních světel a na servo kašlu,to už je moc velká předělávka a vzhledem k tomu že ho mám s notama,tak bych to asi na technický neukecal ikdyž je pravda že při couvání s vlekem je servo k nezaplacení
Tak já ho mám taky s spz a plánuju taky jen tu kabinu a topení víc je hlavně zbytečnost a co se týče couvání vlekem tak to je čistě o zkušenostech řidiče například můj děda který začínal na koních a končil na zetoru 25 mustang tak ten uměl zacouvat i v dosti podnapilém stavu kam bylo potřeba táta umí taky dobře couvat má přes 35 let praxe řidiče já to moc neumím vlek nemáme jen takovou vlečku tak se to není na čem naučit ale když to zvládly lidi dřív tak proč ne i ted ale jo je fakt že posilovač je pohodlnější o tom žádná.
Zetor 50 Super 1966,Zetor 50 Super 1967,Agrostroj tj 5,Stihl 024 super,Stihl 036,Stihl 038 Magnum,BMW e34 525 TDS touring