Zetor 50 Super - kamarád - test
Moderátor: Lukashil
Re: Zetor 50 Super - kamarád - test
díky moc ...
Re: Zetor 50 Super - kamarád - test
Tak jsem konečně vyměnil vstřikovací čerpadlo, tentokrát zaručeně po repasi a... světe div se ! Nebe a dudy! Tak nádherný zvuk jsem ještě u svého miláčka neslyšel! Asi se mi budete smát a za břicho popadat, ale pro mě, strojaře amatéra, traktoristické novorozeně, je to něco úžasnýho Ten běhá jako za mlada. Dokonce i klepat přestal ! Trochu problém byl s ryskama na setrváku, mám asi nějaké provedení bez nich. Fakt po celém obvodu ani jena. Ale spočítal a naměřil jsem si svoje a je to. Teď už jenom GO zbytku motoru, hydrauliky, brzd. Jen aby ta technická prošla...
Re: Zetor 50 Super - kamarád - test
...Tak jsme prošli!
Ufff!
Mám prej ještě něco udělat s těma brzdama. Ještě rozmyslím, co.
Ufff!
Mám prej ještě něco udělat s těma brzdama. Ještě rozmyslím, co.
Re: Zetor 50 Super - kamarád - test
Zdar já žhavení mám originální na supru,horní víko sání je z litiny a na něm sjou čtyři žhavící spirály,který zasahujou do sacích kanálů.Ale tyhle litinový víka měli jen super 35 a 50tky snad jen už ve zvlášzní výbavěHonza50 píše:Ahoj chlapemareko píše:Ahoj chlapi
Kdo máte na supru žhavení jak to funguje ? byla to jen výbava za příplatek anebo standardní.
Hžavení na supru nemám, ale chtěl bych si udělat předhřev motoru.
Zetor 50 Super 1966,Zetor 50 Super 1967,Agrostroj tj 5,Stihl 024 super,Stihl 036,Stihl 038 Magnum,BMW e34 525 TDS touring
Re: Zetor 50 Super - kamarád - test
Tak abych taky přispěl,při startu s nastřikem eteru,je rotočení motoru tak rychlý,že opravdu dost otáček zvládne na sucho a hlavně dostávají hodně zabrat písty a kroužky,eter celkem likviduje olejovej film,takže většinou první těsnící kroužek dlouho nevydrží.Všechny vojenský tatry a v3s to měly standartně,ale jen v případě nejvišší nouze!jinak ty startovací sprej co se vyrábí dnes,nejsou nijak zvlášt na škodu,přeci jen to neni eter,ale rozhodně používat s rozumemDomes píše:zadnej motor na sucho nejde staci par otoceni motoru a olejovi cerpadlo ti natlaci vsude olej a tim ti hnet maze8) a v cerpadle je nafta ta taky maze takze se nic stat nemuze kdyby ty spreje a dovijaky sajrajty taaaak skodily jak pisete 1 striknuti jak 10tis./km tak by to nevirabely jiste neni to pro kazdodeni pouzivani ale obcasny pouziti nicemu neuskodi. ale at si kazdej dela co chce urcite to je lepsi nez naky noviny delal sem vzv motory a jeden jezedak to startoval novinama a nechtelo mu to chitnout tak sem prijel a rikal ze to startoval novinama a pak sneho vilezlo ze mu tam kus novin nacuclo a nechtejte videt jak to v motoru vypadalo a mel sem i pripad kdyz starej dedek takhle startoval plinakasychrovak píše:Tak jsem se na to ptal jak to bylo u Liazek.Ve výbavě hlavně do Ruska byla bombička s tímto sajrajtem a byla tam pro případ nouze.Bylo doslova uvedeno,pokud motor nechytne znovu nepoužívejte/v tu danou dobu/Bombička se narazila na připravený jakýsi ,,roztřikovač.Blajda píše:Já slyšel 1x stříknutí 10 000kmhonzar píše:Já sem se na to ptal.A tomu motoru to prej škodí a hodně říkali mi to mechanici.Je to prej že když tam jendnou stříkneš tak je to jako kdyby ten motor měl naběháno 100 000 km.
Ale to platí pro osobáky, s traktorem než s najede 10 000km
Motor se hlavně ničí tím ,že jde na sucho.
Toť citace,možná trocha nepřesná........
Zetor 50 Super 1966,Zetor 50 Super 1967,Agrostroj tj 5,Stihl 024 super,Stihl 036,Stihl 038 Magnum,BMW e34 525 TDS touring