Takze predni filtr mas lamelovej, a ten druhej musí být hrozně jemný přez něj utíká jinač spousta tlakuivo.61 píše:ahoj ked ho nastartujem tak tlak je na 5 ale potom ako sa zohriva motor tak klesa na 1 a klesol uz aj pod 1 skladal som ho doma spolu s k
amaratmi mechanikmi ale kluku mi osadzal chlapik co sa s tym zivi a olejove filtre su original supracke
Super z LIPTOVA
Moderátor: Lukashil
-
- Příspěvky: 1949
- Registrován: stř pro 24, 2008 11:34 am
- Bydliště: Štěpánov nad Svratko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Super z LIPTOVA
Re: Super z LIPTOVA
bigles píše:Takze predni filtr mas lamelovej, a ten druhej musí být hrozně jemný přez něj utíká jinač spousta tlakuivo.61 píše:ahoj ked ho nastartujem tak tlak je na 5 ale potom ako sa zohriva motor tak klesa na 1 a klesol uz aj pod 1 skladal som ho doma spolu s k
amaratmi mechanikmi ale kluku mi osadzal chlapik co sa s tym zivi a olejove filtre su original supracke
Můj názor je že filtry nemůžou mít tak velký vliv na tlak, ale kdyžtak mě klidně někdo opravte. Já mám motor po GO v obou hrncích má filtry sítkové a maže mi perfektně.
Zetor 50 Super -Supřík
-
- Příspěvky: 1949
- Registrován: stř pro 24, 2008 11:34 am
- Bydliště: Štěpánov nad Svratko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Super z LIPTOVA
U nového motoru to možná nejde poznat, já když dám druhej filtr hrubej tak maže o hodně mín, protože pokud je druhej filtr hrubej jde přez něj více oleje a z druhého filtru jde olej zpákydo bloku je tam na jemné dočištování olejeichomik píše:bigles píše:Takze predni filtr mas lamelovej, a ten druhej musí být hrozně jemný přez něj utíká jinač spousta tlakuivo.61 píše:ahoj ked ho nastartujem tak tlak je na 5 ale potom ako sa zohriva motor tak klesa na 1 a klesol uz aj pod 1 skladal som ho doma spolu s k
amaratmi mechanikmi ale kluku mi osadzal chlapik co sa s tym zivi a olejove filtre su original supracke
Můj názor je že filtry nemůžou mít tak velký vliv na tlak, ale kdyžtak mě klidně někdo opravte. Já mám motor po GO v obou hrncích má filtry sítkové a maže mi perfektně.
Re: Super z LIPTOVA
Já teda nevím,ale tlak oleje by měl držet hlavně redukční ventil od toho tam je.Taky jsem se dočet že přes hrubej filtr jde všechen olej,ale přes jemnej jen část.bigles píše:U nového motoru to možná nejde poznat, já když dám druhej filtr hrubej tak maže o hodně mín, protože pokud je druhej filtr hrubej jde přez něj více oleje a z druhého filtru jde olej zpákydo bloku je tam na jemné dočištování olejeichomik píše:bigles píše:Takze predni filtr mas lamelovej, a ten druhej musí být hrozně jemný přez něj utíká jinač spousta tlakuivo.61 píše:ahoj ked ho nastartujem tak tlak je na 5 ale potom ako sa zohriva motor tak klesa na 1 a klesol uz aj pod 1 skladal som ho doma spolu s k
amaratmi mechanikmi ale kluku mi osadzal chlapik co sa s tym zivi a olejove filtre su original supracke
Můj názor je že filtry nemůžou mít tak velký vliv na tlak, ale kdyžtak mě klidně někdo opravte. Já mám motor po GO v obou hrncích má filtry sítkové a maže mi perfektně.
Re: Super z LIPTOVA
AHOJ IVO! PREROBIS TO AJ TY TAK ISTO AKO JA LEBO MAJOROVE BLOKY MOTORA SU JEDNAKE (PRIRUBA TA CO SPAJAS MOTOR S PREVODOVKOU)CI JE TO 77 ALEBO 72,69,67,52 AKURAT 52JE LEN TROJVALEC A TIE OSTATNE 4VALCE.PRIRUBU VYPALILI U NAS V JEDNEJ FIRME AKO FUšKU LEBO OFICIALNE JE TO DOST DRAHE.LASER VYPALIL LEN TVARI PRIRUBY A DIERY PRE SROBY SOM VRTAL POD STOJANOVOU VRTACKOU LEBO DO NIEKTORYCH IDU ZAVITY A TIE TAM NENAREZES LEBO LASER CHLADI VODOU A ICH ZAKALI.TEN KUSOK OSKY MUSI VYSUSTRUZIT NA SUSTRUHU.NA JEDNOM KONCI JE OTVOR A TO SA NASUNE NA HRIADEL A DRUHY KONEC MA PRIEMER TO IDE DO KLUKY DO LOZISKA.CAUivo.61 píše:ahoj ked ho nastartujem tak tlak je na 5 ale potom ako sa zohriva motor tak klesa na 1 a klesol uz aj pod 1 skladal som ho doma spolu s k
amaratmi mechanikmi ale kluku mi osadzal chlapik co sa s tym zivi a olejove filtre su original supracke
Re: Super z LIPTOVA
Rád by som niečo podrobnejšie vedel o prerábke motora, nakoľko chcem aj ja namontovať do 50-atky motor z Avie. Rozmery ríruby zo Zetora mám, ale nad stredovým kusom motor - spojka - prevodovka ešte nemám až tak jasno / 3-4 rôzne riešenia bez overenia/ na teoretickej úrovnni. Doposiaľ kým mi orginál motor nekľakne, sa zaoberám týmto riešením aby som už bol pripravený na prestavbu a každý nápad a pomoc privítam. Ďakujem za všetky podnety, aj keby boli odradzujúce.