Nová hlava na Zetor 25
Re: Nová hlava na Zetor 25
Podarilo sa mi kupit v zbernych surovinach paradne kusy duralu. Zrejme to vyhodila nejaka firma co robi suciastky na zakazku na CNC masinach.
Doste velke odpady, ale pre nas dobre.
Takze material uz mame. Sice vacsi, nez potrebujeme, ale to sa uz nareze na potrebny rozmer.
Tu su dosky, stalo ma to presne 100 eur:
a tu je zbytok, co este ostal na srotovisku:
Doste velke odpady, ale pre nas dobre.
Takze material uz mame. Sice vacsi, nez potrebujeme, ale to sa uz nareze na potrebny rozmer.
Tu su dosky, stalo ma to presne 100 eur:
a tu je zbytok, co este ostal na srotovisku:
Re: Nová hlava na Zetor 25
Teda kdo tohle vyhodi do sberu, takovyho materialu. Mozna nejaka logisticka chyba ale kazdopadne paradni ulovek!
Re: Nová hlava na Zetor 25
ako v rozpravke este tak vedieť zloženie... ale ak by si mi kusok poslal (cca velkosti 50 centovej mince), tak by som to vedel zhruba určiť, ak by bolo treba
Re: Nová hlava na Zetor 25
Odrežem, pošlem.
Majiteľ srotoviska nie je blbec a rozpredava to. Ze vraj už je toho iba polovica, čo je stav na fotke. Možno niekto rušil dielňu, alebo exekútor... Neviem. V každom prípade mame materiál na prototyp za polovičku normálnej ceny.
Mam chuť zobrať ešte nejaké guľatiny.... Človek nikdy nevie.
Majiteľ srotoviska nie je blbec a rozpredava to. Ze vraj už je toho iba polovica, čo je stav na fotke. Možno niekto rušil dielňu, alebo exekútor... Neviem. V každom prípade mame materiál na prototyp za polovičku normálnej ceny.
Mam chuť zobrať ešte nejaké guľatiny.... Človek nikdy nevie.
Re: Nová hlava na Zetor 25
pěkné... jaký průměr má ta kulaeina? nehodila by se na redukce pod plnoprůtokový filtr?
Re: Nová hlava na Zetor 25
dnesny nakup na srotovisku:
1.Neprasknuty blok motora Z25 so vsetkymi svornikmi M16
2. komplet koleso na pluh PN252 aj s krytkou, ktoru som pracne vyrabal (velmi sa tesim, budem mat origo...)
3. ocelovy plny 4-hran 50x50 mm L= 1,2 m ako material... bolo mi ho luto tam nechat.
4. poloos Z25 s lavym zavitom na skrutke (mozno ako zavazie pod prednu napravu, ak sa nenajde ine pouzitie)
spolu 200 kg presne, cena po 0.33 eur /kg 66 eur.
Blok samotny ma vysiel asi na 40 eur. Prezrel som ho cely, skoro som si oci isiel vyocit, ale nikde som neobjavil ziadnu prasklinu na bloku.
Mam uz aj hlavu. Predna priruba aj zadna priruba mi ostala este z predoslej GO, ked som kupoval kluku. Treba mi pozhanat vackovku, spodnu olejovy vanu, bocny kryt s hrdlom, a samozrejme kluku a zotrvacnik. no a este regulator komlṕlet aj s obalom. Cerpadlo mam. Remenicu dopredu mam tiez, vodnu pumpu tak isto mam. Ojnice mam tiez.
Poskladam tym padom jeden cely motor, bude na testovanie novej hlavy aspon... Na tento ucel z neho spravim docasne stacionar na nejakom stojane z jakloviny. Uvidime.
Nechal som tam prdnu napravu aj s korytnackou.
Za prednu napravu ale pyta 50 eur, ta uz nie je za srotovu cenu. Neviem, ci ju zobrat, alebo nie...Spolu aj s korytnackou by vysla na okolo 65-70 eur pocitam.
1.Neprasknuty blok motora Z25 so vsetkymi svornikmi M16
2. komplet koleso na pluh PN252 aj s krytkou, ktoru som pracne vyrabal (velmi sa tesim, budem mat origo...)
3. ocelovy plny 4-hran 50x50 mm L= 1,2 m ako material... bolo mi ho luto tam nechat.
4. poloos Z25 s lavym zavitom na skrutke (mozno ako zavazie pod prednu napravu, ak sa nenajde ine pouzitie)
spolu 200 kg presne, cena po 0.33 eur /kg 66 eur.
Blok samotny ma vysiel asi na 40 eur. Prezrel som ho cely, skoro som si oci isiel vyocit, ale nikde som neobjavil ziadnu prasklinu na bloku.
Mam uz aj hlavu. Predna priruba aj zadna priruba mi ostala este z predoslej GO, ked som kupoval kluku. Treba mi pozhanat vackovku, spodnu olejovy vanu, bocny kryt s hrdlom, a samozrejme kluku a zotrvacnik. no a este regulator komlṕlet aj s obalom. Cerpadlo mam. Remenicu dopredu mam tiez, vodnu pumpu tak isto mam. Ojnice mam tiez.
Poskladam tym padom jeden cely motor, bude na testovanie novej hlavy aspon... Na tento ucel z neho spravim docasne stacionar na nejakom stojane z jakloviny. Uvidime.
Nechal som tam prdnu napravu aj s korytnackou.
Za prednu napravu ale pyta 50 eur, ta uz nie je za srotovu cenu. Neviem, ci ju zobrat, alebo nie...Spolu aj s korytnackou by vysla na okolo 65-70 eur pocitam.
Re: Nová hlava na Zetor 25
Teda to si mal štastie - pekné ulovky
Zober prednú nápravu, pridáš už len prevodovku a medzikus + kolesá a je nový traktor
To musíš myslieť na dôchodok - aby si mal čo robiť potom...
Zober prednú nápravu, pridáš už len prevodovku a medzikus + kolesá a je nový traktor
To musíš myslieť na dôchodok - aby si mal čo robiť potom...
Re: Nová hlava na Zetor 25
Paráda . Kde majú také dobré šrotovisko ? Asi si mal šťastie že si niečo také našiel či je tam toho viacej ?
Re: Nová hlava na Zetor 25
Raz za čas sa niečo objaví. Horšie je, že šrotoviská máme 4, ale iba v jednom sú ochotní predať naspäť donesené veci.
Re: Nová hlava na Zetor 25
Ochotný by boli všade ale zaplatíš 2-10 krát viac ako je cena šrotu
Zetor 4011
Re: Nová hlava na Zetor 25
Tých cca 70€ za nápravu s korytnačkou je plus mínus trhová cena. Ja viem že to nepotrebuješ, no človeku je ľúto vidieť to cestovať do hute.
Mám rád traktory, ale môj najobľúbenejší je ZLÍN 37 ČMELÁK
Re: Nová hlava na Zetor 25
Chalani nevedeli by sme Robovi pomôcť s tými dielmi čo potrebuje na stavbu motora?? Veď to robí aj pre nás na projekt nová hlava....
Je už mám pre neho odložené: olej. vaňu, bočný kryt na nalievanie oleja, a nejaké diely na regulator otáčok...
Ak môžete pomôžte, nech to je čo najlacnejšie.
Diky moc.
Je už mám pre neho odložené: olej. vaňu, bočný kryt na nalievanie oleja, a nejaké diely na regulator otáčok...
Ak môžete pomôžte, nech to je čo najlacnejšie.
Diky moc.
Mihi
Re: Nová hlava na Zetor 25
Peter (mihi) mi venoval niekoľko dielov, takže na stacionárny testovaci motor pre vyskusanie novej hlavy už mám:
hlava (zatial prasknuta) (chcem spojazdnit motor najprv s normalnou hlavou a potom, ked vsetko pojde OK, vymenit za prototyp hlavy a nasledne testovat)
blok motora
bočné veko s nalievacím hrdlom (mihi)
spodná olejova vaňa (mihi)
kryty regulatora obidve polovice (mihi)
predna priruba
zadna priruba
ojnice 2x
remenica predna
olejove cerpadlo
vstrekovacie cerpadlo s elementami
korytnacka (musim ju ist kupit v pondelok na srotovisko, dufam, ze sa tam ešte váľa)
chladic
zdvihatka pre vstrekovacie cerpadlo
palivovy filter
chyba este dost vela veci:
kluka s ozubenym kolesom rozvodov
velke rozvodove koleso s maticou (lavy zavit)
vačkový hriadeľ
samotny regulator s maticou a polkruhovym perkom
zvisly hriadel v regulatore aj s klobukom na pruzine s packou ktorou sa pridava plyn a pakovym mechanizmom na tyčku čerpadla
velky zotrvacnik s maticou a perom
vlozky piesty kruzky (asi kupim nove polske sady)
nasavacie sitko pre olej
zdvihatka pre ventily (co su v bloku)
zdvihacie tycky (2x sacie + 2x vyfukove)
vodne potrubie (spojka chadic-pumpa, a koleno s prirubou co ide z hlavy) (ja mam iba komplet prehrdzavene)
drziak olejovych filtrov kompet
paka rucneho plynu (co sa montuje na volantovu tyc)
kompet vstrekovace aj s trubkami od cerpadla
kvoli bezpecnosti a startovatelnosti:
spojkovy obal
elektricky starter
Keby ste niekto mali nieco zo zoznamu, ako nadnormativne zasoby, som ochotny diely odkupit za nejaku rozumnu cenu. Zbytok potom zozeniem od priekupnikov.
Ak som na nieco v zozname zabudol, tak ho prosim doplnte.
Mam v plane postavit stacionarny motor na rame z jakloviny na otocnych kolieskach pre testovacie ucely (aj do buducna, keby nieco nove bolo potrebne odskusat)
Bude vybaveny teplomerami vody a oleja, plus dalsia tepelna sonda, tlakomer oleja, otackomer.
Vopred vsetkym dakujem.
hlava (zatial prasknuta) (chcem spojazdnit motor najprv s normalnou hlavou a potom, ked vsetko pojde OK, vymenit za prototyp hlavy a nasledne testovat)
blok motora
bočné veko s nalievacím hrdlom (mihi)
spodná olejova vaňa (mihi)
kryty regulatora obidve polovice (mihi)
predna priruba
zadna priruba
ojnice 2x
remenica predna
olejove cerpadlo
vstrekovacie cerpadlo s elementami
korytnacka (musim ju ist kupit v pondelok na srotovisko, dufam, ze sa tam ešte váľa)
chladic
zdvihatka pre vstrekovacie cerpadlo
palivovy filter
chyba este dost vela veci:
kluka s ozubenym kolesom rozvodov
velke rozvodove koleso s maticou (lavy zavit)
vačkový hriadeľ
samotny regulator s maticou a polkruhovym perkom
zvisly hriadel v regulatore aj s klobukom na pruzine s packou ktorou sa pridava plyn a pakovym mechanizmom na tyčku čerpadla
velky zotrvacnik s maticou a perom
vlozky piesty kruzky (asi kupim nove polske sady)
nasavacie sitko pre olej
zdvihatka pre ventily (co su v bloku)
zdvihacie tycky (2x sacie + 2x vyfukove)
vodne potrubie (spojka chadic-pumpa, a koleno s prirubou co ide z hlavy) (ja mam iba komplet prehrdzavene)
drziak olejovych filtrov kompet
paka rucneho plynu (co sa montuje na volantovu tyc)
kompet vstrekovace aj s trubkami od cerpadla
kvoli bezpecnosti a startovatelnosti:
spojkovy obal
elektricky starter
Keby ste niekto mali nieco zo zoznamu, ako nadnormativne zasoby, som ochotny diely odkupit za nejaku rozumnu cenu. Zbytok potom zozeniem od priekupnikov.
Ak som na nieco v zozname zabudol, tak ho prosim doplnte.
Mam v plane postavit stacionarny motor na rame z jakloviny na otocnych kolieskach pre testovacie ucely (aj do buducna, keby nieco nove bolo potrebne odskusat)
Bude vybaveny teplomerami vody a oleja, plus dalsia tepelna sonda, tlakomer oleja, otackomer.
Vopred vsetkym dakujem.
Re: Nová hlava na Zetor 25
Chlapi já mám váčku navíc doma,ale nevím v jakém je stavu... Pokud by byl zájem,tak bych to třeba vyměnil. Můžu vyfotit a poslat na mail... Nejraději bych to vyměnil za nějaké prkotiny co mi chybí na 25 ... Robo co ty nato ?
„Včera jsem byl chytrý, proto jsem chtěl změnit svět. Dnes jsem moudrý, proto měním sám sebe."