Zetor 25 Sadař
Re: Zetor 25 Sadař
Ještě jsem vypustil olej a za pístem jsou nějaké 4 zdvihátka a přes to jedno se mě zdálo že tekla voda a ještě při tom vypouštění mě vyteklo vody a vody a čisté a pak až kaša.
Re: Zetor 25 Sadař
Zdvihatko je presne pod trubkou. Máš ich zhnite a treba ich vymeniť. Môžeš si kúpiť nové trúbky z eshopu, alebo si urobiť svoje medené. Postup som sa snažil popísať v tom príspevku, čo som ti vyššie posielal odkaz.
Re: Zetor 25 Sadař
Niekedy je lepšie nedať vôbec dole žiadny kryt a spokojne jazdiť na traktore.
Som na mobile, ale sa mi zdá, že máš olamanu vložku, nie piest. Bud to nechaj tak, alebo musíš prevlozkovat.
Keď máš dole hlavu, možno by si aj mohol. Ale to sú ďalšie financie...
Re: Zetor 25 Sadař
ja by som vycistil komplet motor od toho zakarbonovaneho oleja, prevlozkoval, hoci aj polskymi vlozkami (nic im nechyba, su dobre) a urcite by som urobil komplet hlavu. prebrusit, voditka, tesnenia, ventily, trubky, mrazove zatky. Je to spusta prace, ale oplati sa, motor pojde ako píla.
Takze prevlozkovat a potom hlava:
http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 2#p1459382
Takze prevlozkovat a potom hlava:
http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 2#p1459382
Re: Zetor 25 Sadař
Robo má pravdu, to je vložka nie piest. Ak nemieniš robiť komplet GO motora, ale len ho "spojazdniť", tak by som sa tým moc netrápil. Je to spodok, ktorý je minimálne zaťažený a snáď ani ten spodný stierací krúžok tam nezasahuje. Ale to by som preveril a ak áno, určite treba skontrolovať či do tej odlomenej časti nezasahuje zámok krúžku, to by sa mohol zlomiť.
Mám rád traktory, ale môj najobľúbenejší je ZLÍN 37 ČMELÁK
Re: Zetor 25 Sadař
Ten olej je tam chvilku a najel jsem tak pět hodin,vezmu do prace na magnetku obě hlavy a obě udělám a uvidíme, jsem chtěl v sobotu vyvážet hnůj, už jsem si říkal že to prodám a koupím nějaké A-((((rosch8 píše:ja by som vycistil komplet motor od toho zakarbonovaneho oleja, prevlozkoval, hoci aj polskymi vlozkami (nic im nechyba, su dobre) a urcite by som urobil komplet hlavu. prebrusit, voditka, tesnenia, ventily, trubky, mrazove zatky. Je to spusta prace, ale oplati sa, motor pojde ako píla.
Takze prevlozkovat a potom hlava:
http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 2#p1459382
Re: Zetor 25 Sadař
Tým by si si asi moc nepomohol. Možno ma niekto opraví, ale nepamätám si, že by tu niekto kúpil 25-ku, ktorá by nemala nejakého Trójskeho koňa. Je to hold história, má to veľa odpracované a ešte pred nedávnom boli náhradné diely takmer nedostupné. Tak to každý držal pri živote ako vedel a dnes sa to prejavuje.
Mám rád traktory, ale môj najobľúbenejší je ZLÍN 37 ČMELÁK
Re: Zetor 25 Sadař
Staci, ked urobis jednu hlavu. Ta co bola na traktore je dobra, mas ju uz preverenu, akurat urobis tubky a mrazove zatky. Ventily a voditka skotroluj. potom sa rozhodnes, ci ich treba robit, alebo nie. Odfot fazety ventilov a sedla v hlave, ked rozoberies.Heroldak píše: Ten olej je tam chvilku a najel jsem tak pět hodin,vezmu do prace na magnetku obě hlavy a obě udělám a uvidíme, jsem chtěl v sobotu vyvážet hnůj, už jsem si říkal že to prodám a koupím nějaké A-((((
Neviem, aky olej pouzivas, ze je taky zakarbonovany po 5 hodinach.
Ta obita vlozka je pruser, ale nie kriticky.
Popozeral som weby a najlacnejsie to vychadza tu:
https://shop.marting.sk/en/set-of-cylin ... z-25963099
cena je 43 eur s dph... Lacnejsie som nenasiel.
A Jaro 25 ma 100% pravdu. Najlepsi traktor mas uz doma.
Lepsi nekupis.
To su dlhorocne skusenosti tunajsich clenov. Zial, aj moje osobne.
Re: Zetor 25 Sadař
OK dnes naběhnu odpoledne na tu hlavu a olej normalní v obchodě tu M6A,možná jsem to posledně málo umyl.
Re: Zetor 25 Sadař
Tak ak je tam M6A, tak sa niet čo čudovať že je taký čierny. Ten motor bude plný karbónových usadenín.
Mám rád traktory, ale môj najobľúbenejší je ZLÍN 37 ČMELÁK
Re: Zetor 25 Sadař
Ta hlava je zrela na komplet GO.
Ventily mozu byt zapustene z 2 dovodov.
1) Ventily su uz opotrebene a sadli si hlbsie, nevidno celkom dobre, ale zda sa mi, ze maju uz ostre okraje, co by naznacovalo opotrebenie.
2) Niekto pred tebou sedla v hlave frezoval a prehnal to. Mohli byt podpalene sedla a musel frezovat, kym sa to nezarovnalo (ja som mal jedno take sedlo).
V kazdom pripade by som urobil komplet hlavu:
Prebrusit na bruske.
Vymenit trubky a mrazove zatky.
Vymenit voditka ventilov a osadit nove ventily
Vymenit okruzky, ktore tesnia vlozky vstrekovacov a zhavicov.
Oplati sa, lebo vies, ze nie je prasknuta. Takze mas dobry zaklad pre go hlavy.
Ventily mozu byt zapustene z 2 dovodov.
1) Ventily su uz opotrebene a sadli si hlbsie, nevidno celkom dobre, ale zda sa mi, ze maju uz ostre okraje, co by naznacovalo opotrebenie.
2) Niekto pred tebou sedla v hlave frezoval a prehnal to. Mohli byt podpalene sedla a musel frezovat, kym sa to nezarovnalo (ja som mal jedno take sedlo).
V kazdom pripade by som urobil komplet hlavu:
Prebrusit na bruske.
Vymenit trubky a mrazove zatky.
Vymenit voditka ventilov a osadit nove ventily
Vymenit okruzky, ktore tesnia vlozky vstrekovacov a zhavicov.
Oplati sa, lebo vies, ze nie je prasknuta. Takze mas dobry zaklad pre go hlavy.
Re: Zetor 25 Sadař
Tak mam ti ju Robo dovest do vradista na Go-))))
Re: Zetor 25 Sadař
Urobis aj sam, nie je to ziadna velka veda. Niektori si sami zosivali praskliny na hlave, to je uz iny level...