Palův Zetor 25 K

Moderátoři: Lukashil, mihi

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Libor Z25
Příspěvky: 3486
Registrován: úte bře 19, 2013 3:05 pm
Bydliště: Kůšček od Vsetína

Re: Palův Zetor 25 K

#301 Nový příspěvek od Libor Z25 »

3011 je taková malinko silnější a rozměrově stejná alternaziva. Jen v té kabině je to malé... Tak na 15ti letého ogaru :D ale jinak moc dobrý pomocník, redukce to má, samostatný náhon... 8)
Libor :-)

ibanez5
Příspěvky: 1583
Registrován: sob kvě 31, 2014 8:34 am
Bydliště: Kousek od 3nce

Re: Palův Zetor 25 K

#302 Nový příspěvek od ibanez5 »

Fakt není 3011 menší?Mi připadá i obratnější. Hlavně jde o to, že bych nemusel upravovat pluh,s vlečkou by to bylo taky v pohodě... Možná i lepší jak ten Japončik :-/
„Včera jsem byl chytrý, proto jsem chtěl změnit svět. Dnes jsem moudrý, proto měním sám sebe."

Uživatelský avatar
Libor Z25
Příspěvky: 3486
Registrován: úte bře 19, 2013 3:05 pm
Bydliště: Kůšček od Vsetína

Re: Palův Zetor 25 K

#303 Nový příspěvek od Libor Z25 »

Tož trochu menší je.... Asi o 20cm z každé strany pidle techn.údajů ;-) pro Tebe možná nejlepší volba...
Libor :-)

ibanez5
Příspěvky: 1583
Registrován: sob kvě 31, 2014 8:34 am
Bydliště: Kousek od 3nce

Re: Palův Zetor 25 K

#304 Nový příspěvek od ibanez5 »

Taky si myslím 8) a asi to tak i dopadne. :)
„Včera jsem byl chytrý, proto jsem chtěl změnit svět. Dnes jsem moudrý, proto měním sám sebe."

ibanez5
Příspěvky: 1583
Registrován: sob kvě 31, 2014 8:34 am
Bydliště: Kousek od 3nce

Re: Palův Zetor 25 K

#305 Nový příspěvek od ibanez5 »

Můžete někdo prosím poradit, jak vypnu tu anglinu ? :vztek:
„Včera jsem byl chytrý, proto jsem chtěl změnit svět. Dnes jsem moudrý, proto měním sám sebe."

ibanez5
Příspěvky: 1583
Registrován: sob kvě 31, 2014 8:34 am
Bydliště: Kousek od 3nce

Re: Palův Zetor 25 K

#306 Nový příspěvek od ibanez5 »

Už to mám :vysmech:
„Včera jsem byl chytrý, proto jsem chtěl změnit svět. Dnes jsem moudrý, proto měním sám sebe."

ibanez5
Příspěvky: 1583
Registrován: sob kvě 31, 2014 8:34 am
Bydliště: Kousek od 3nce

Re: Palův Zetor 25 K

#307 Nový příspěvek od ibanez5 »

Zdravím kolegové
Jelikož zjištuju, že za své Káčko při prodeji asi nedostanu to co bych chtěl a potřebuju menší traktor a hlavně pomalejší kvůli rotavátoru, tak si pohrávám s kacířskou myšlenkou udělat přestavět doma na sadaře...
Stejně mě čeká půlení traktoru kvůli prosakujicímu guferu pod klikou, pak jsem myslel, že bych konečně vyměnil ty kola v rozvodovce, co mám od kolegy Peter 768, tak bych při jednom udělal i převodovku.
První dotaz je, jaký je rozdíl mezi převodovkou z Ačka a z Káčka? Jsou tam všechny kola jiné, nebo jenom silniční a redukční kolo? a zbytek je stejný? Když už bych do té přestavby šel, tak at mi to s převodovkou s Káčka nejede 8 km v hodině...
Kola dozadu, to je jasné jsou tam 20cítky... ale disky na sadařa jsou s čeho?
No a pro mě nejobávanější věc je přední náprava... Ta se předělávala s čeho aby to bylo tak nízké a jak? šířku až tak neřeším, ta by zůstala, tak nějak optimálně abych nemusel ohýbat řídicí tyče...
Vím myšlenka šílená, jenomže na japonce nemám...domaděly většinou nemají vývodovou hřídel... Tak mě napadlo jako nejlepší řešení to překopat na H, když už tam mám tolik věcí udělaných... :)
„Včera jsem byl chytrý, proto jsem chtěl změnit svět. Dnes jsem moudrý, proto měním sám sebe."

Uživatelský avatar
Peter768
Příspěvky: 4424
Registrován: ned led 04, 2009 9:42 pm
Bydliště: Nové Mesto nad Váhom

Re: Palův Zetor 25 K

#308 Nový příspěvek od Peter768 »

Ahoj.
Prerobiť Kčko na Sadaŕ je koooopec roboty a lel kvôli rotavatoru by som to nerobil.
Prednú nápravu pouziješ tú istú, musíš ju rozrezať, znížiť, zúžiť a pozvarať dokopy. Nie je to jednoduché...
Zadné disky pasujú z P V3S, a treba skratiť poloosi. Traktor už bude úzky nízky a pomalý a už nebude mať také využite.
Osobne by som to nerobil. Ak by si chcel vymeniť prevody tak Ačko má iné počty zubov...
Traktor bude ťažký a malý.
A nakoniec zistiš že je naprt hlava a je to celé v prde...
Kôli rotavatoru by som to neobil....to radsej druhý traktor.
Ako srdcový 25kár by som to písať nemal, ale sám mám na pôdne práce japonca mitsubishi MT14 viď sekcia ázijskej stroje .
Zabijš s tym kopec času a v podstate robíš GO prevodovky + prestavba. Dobre si to premysli...možno dalsí Ti tiež napíšu svoj názor a uľahčia rozhodnutie.

ibanez5
Příspěvky: 1583
Registrován: sob kvě 31, 2014 8:34 am
Bydliště: Kousek od 3nce

Re: Palův Zetor 25 K

#309 Nový příspěvek od ibanez5 »

Tak ono by to nebyla uplně dokonalá přestavba na Sadaře, určitě bych ho nezužoval na minimum, ale zpíš mi jde o to,že potřebuju nižší a menší traktor a hlavně s pomalejší jedničkou kvůli tomu rotavátoru... vlastně Káčko by posloužilo jako základ... Věrná kopie sadaře by to nebyla.... No a přední náprava z Ačka by na tom byla jak? Popř kdybych dal převodovku z ačka , a rozvodovka s káčka s poloosama by mi zustala... Jakou rychlost by měla jednička? Ono uplně ideální by byla origo redukce, nebo aspoň výkres... Nezabývali jste se tím někdo? :)
„Včera jsem byl chytrý, proto jsem chtěl změnit svět. Dnes jsem moudrý, proto měním sám sebe."

Uživatelský avatar
Peter768
Příspěvky: 4424
Registrován: ned led 04, 2009 9:42 pm
Bydliště: Nové Mesto nad Váhom

Re: Palův Zetor 25 K

#310 Nový příspěvek od Peter768 »

Originál redukcia zredukuje aj otáčky kardanu. Rosch8 to robil tak ze tam dal len na chvíľku malé kolesá. Je tu niekde vlakno aj so Sadarom...pohladaj...

Odpovědět

Zpět na „Zetor 15/25“