Palův Zetor 25 K
Re: Palův Zetor 25 K
Teoreticky nemusis, prakticky je to lepsie.
Odskrutkujes 4x M8 a pojde sama smerom hote. Nie je tam ziadny zadrhel. Len naspat potom musis trafit na miesto. Najlepsie je mat zaradeny horny neutral a tam ju demontovat.
Odskrutkujes 4x M8 a pojde sama smerom hote. Nie je tam ziadny zadrhel. Len naspat potom musis trafit na miesto. Najlepsie je mat zaradeny horny neutral a tam ju demontovat.
Re: Palův Zetor 25 K
Aha, díky a kdybych náhodou musel vytahovat poloosy, kolik budu potřebovyt kolem traktoru místa, mám jenom takovou plechovou boudu v které to budu dělat a moc místa tam není... Stačí mi metr po bokách?
„Včera jsem byl chytrý, proto jsem chtěl změnit svět. Dnes jsem moudrý, proto měním sám sebe."
Re: Palův Zetor 25 K
Meter je bohato dosť, vytiahnuť to treba vlastne len hriadeľ z ozubeného kolesa a zároveň nohavicu. Celé to je ak sa dobre pamätám tak 20 cm.
Mám rád traktory, ale môj najobľúbenejší je ZLÍN 37 ČMELÁK
Re: Palův Zetor 25 K
Díky chlapi za rady. Příští týden se asi toho budu chytat, doufám, že to nebude až tak zlé, uvidíme.
„Včera jsem byl chytrý, proto jsem chtěl změnit svět. Dnes jsem moudrý, proto měním sám sebe."
Re: Palův Zetor 25 K
Tak jsem zhodil víko a zjistil jsem, že na pravém kole poloosy jsou načaté zuby, to by mohlo dělat to klepání při zátěži, pak jsem zjistil, že jak je diferenciál, tak jak je to velké kolo diferencialu, tak jsou na něm jenom dva protilehlé malé ozubené kola, ale vybrání je pro čtyři. Jak to vlastně má být? A kdybych sundával to kolo poloosy, co všechno mě čeká? jestli někdo můžete, poradte... Díky.
„Včera jsem byl chytrý, proto jsem chtěl změnit svět. Dnes jsem moudrý, proto měním sám sebe."
Re: Palův Zetor 25 K
No já tam mám dva, ale vybráni je na čtyři. Ted jsem to zvednul, protočil kolama azjistil jsem, že by bylo asi ještě třeba vystředit kola k bubnům, tam je taky vůle. To ozubené kolo na poloose je v jenom místě dva zuby za sebou napul vylomené ... Kdybych měl aspon pořadnou garáž na ty opravy
A ještě bych měl asi vyměnit i ty ozubené kola k bubnum, aby to bylo stopro... Musím kvuli tomu pulit traktor?, Nebo jak na to ...
A ještě bych měl asi vyměnit i ty ozubené kola k bubnum, aby to bylo stopro... Musím kvuli tomu pulit traktor?, Nebo jak na to ...
„Včera jsem byl chytrý, proto jsem chtěl změnit svět. Dnes jsem moudrý, proto měním sám sebe."
Re: Palův Zetor 25 K
Teraz robím skoro to isté, dakel som dal dole, dnu je takmer všetko ok . Až na diferák, ten chodí zľava doprava asi 6-8mm. A musím vymeniť poloosy, tie moje sú skrátené a samozrejme teče olej cez gufero na koleso. Poliť to podľa mňa nie je treba...Inak si mohol vyfotiť tie satelity...
"Mám skutočnú túžbu dokončiť všetko, čo som začal. Táto skutočnosť ma často privádza k problémom." (N. Tesla)
Re: Palův Zetor 25 K
Něco mám vyfocené na telefonu,ale neumím tu dát fotky a manželka ještě nemá čas... Jinak diferak mi chodi tak 3 mm,taky to budu vystřezovat,doufám,že seženu díly
„Včera jsem byl chytrý, proto jsem chtěl změnit svět. Dnes jsem moudrý, proto měním sám sebe."
Re: Palův Zetor 25 K
A když budu měnit i diferák a ty velké kola, musím půlit traktor, nebo stačí jenom vytáhnout poloosy ?
„Včera jsem byl chytrý, proto jsem chtěl změnit svět. Dnes jsem moudrý, proto měním sám sebe."
Re: Palův Zetor 25 K
kvoli samotnemu diferaku polit traktor nemusis. Staci tie poloosi vytiahnut a stity brzd. Potom sa to rozobera do bokov. Hruska neviem, tu som von nedaval, ale lyslim si, ze pojde smerom dozadu.
Re: Palův Zetor 25 K
Aha, díky, protže jeden pán mě přesvědčoval,že to musím rozpůlit, o to to bude jednoduchší , ikdyž to bude mazec. Hruška mi zůstane, ta je dobrá, ale jinak komplet K.O
„Včera jsem byl chytrý, proto jsem chtěl změnit svět. Dnes jsem moudrý, proto měním sám sebe."
Re: Palův Zetor 25 K
Tak trochu budu pokračovat,abych dojezdil aspoň sezónu,tak jsem si řikal,že vyměnim to pravé velké kolo s vylomenými zuby. Stačí jenom povytáhnout poloosu,nebo musím i vyhazovat difer ?jde o to,abych to kolo potom vytáhnul ...
„Včera jsem byl chytrý, proto jsem chtěl změnit svět. Dnes jsem moudrý, proto měním sám sebe."
Re: Palův Zetor 25 K
prave velke kolo sa da vybrat. S lavym je to horsie, tam zavadzia nahon kardanu. Tam by si musel vybrat tu hriadel najprv a to by si asi uz musel polit traktor potom.
Takze prave vyberies von. Len sa nepamatam, ci nebudes musiet povolit a pravu stranu pastorok. Takze stit brzdy dole a povytiahnut von pastorok aj s velkym kuzelikovym loziskom. Sa mi zda, ze zavadzia horna priruba prevodovej skrine. Alebo ho staci stocit do sikma a vytiahnut? Nepamatam sa uz, ale viem, ze lave je zablokovane hriadelom na 100%.
Ale nohavica musi ist dole, vsak to je zopar skrutiek...
Takze prave vyberies von. Len sa nepamatam, ci nebudes musiet povolit a pravu stranu pastorok. Takze stit brzdy dole a povytiahnut von pastorok aj s velkym kuzelikovym loziskom. Sa mi zda, ze zavadzia horna priruba prevodovej skrine. Alebo ho staci stocit do sikma a vytiahnut? Nepamatam sa uz, ale viem, ze lave je zablokovane hriadelom na 100%.
Ale nohavica musi ist dole, vsak to je zopar skrutiek...
Re: Palův Zetor 25 K
Díky , pokud by šlo jenom kolo vytáhnout, tak bych do toho šel, jestli to nepujde, tak se na to asi vykašlu a na jaře to udělám celé, tedka nemám kde to rozebírat a když je zhozené víko tak jsem se díval, že by to nebylo až tak strašné. Na tom velkém kole jsou dva zuby napůl vylomené, tak sezonu bych asi stím dojezdil, kdo ví jak dlouho to vylomené je....
„Včera jsem byl chytrý, proto jsem chtěl změnit svět. Dnes jsem moudrý, proto měním sám sebe."