Srdcová 25K
Re: Srdcová 25K
Jardo zdravím po delší době. Ty se tedy nenudíš, to je kopec práce, co je za tebou vidět. Hlavně to musí člověka bavit, což je u tebe vidět, že baví.
Copak to máš za převodovku na pětadváce a na ní to čerpadlo na štípačku?
Ať se daří i nadále.
Copak to máš za převodovku na pětadváce a na ní to čerpadlo na štípačku?
Ať se daří i nadále.
Re: Srdcová 25K
Ty sa to len tak zrazu objavíš a máš urobenej roboty ako niekto za pol života. Len tak rozmýšľam, či aspoň občas chodíš aj spať, alebo u Vás ten čas beží nejako pomalšie ako u nás?
Mám rád traktory, ale môj najobľúbenejší je ZLÍN 37 ČMELÁK
Re: Srdcová 25K
Peter - ale zase tak hrozné to nebude . No mělo to být dědictví co se předává a místo toho to projede komínem
Míra díky - musím se mrknout co to je, snad nezapomenu.
Jaro - nápodobně i u tebe co se týče práce, ty máš za sebou GO motora . Čas tu běží jako voda, už toho měl být ovela více hotovo. Asi jako každý z nás má plány a je pořád ve skluzu, ale díky bohu za to, bez nich by pak člověk ztrácel vešekerou chuť do života.
Slíbil jsem, že doplním jak jsem řešil hrany vrat. Naohýbal jsem takové U a na každou hranu jsem je nevléknul. Tím došlo ke zpevnění a zároveň se zakryla uříznutá hrana (která není 100% rovná, řezal jsem flexkou, nůžkami mi to nešlo), která by mohla lehce rezavět. Zároveň to i lépe přiléhá k rámu vrat a tím to těsní. I když jsem okolo vrat nalepil tešnění. Už mi tam neprofukuje tolik. Z boku je to 100% nejhůře ze spodu, ale tam žádné těsnění nevymyslím, co by se dlouhodobě udrželo, takže tam prostě dávám ty Elka na zem a hotovo. Co se týče ohýbání jezdil jsem za klempířem, ale když jsem viděl, jak si to znači fixkou a čára má 5mm, tak jsem se ho zeptal, po dvou ohybech, když jsme okouknul co a jak, zda si to nemůžu udělat sám, ať ho nezdržuji, ale bylo nám obou jasné proč to chci .
Ovčoun taky poslouchá, splní každý můj výmysl a udělá co mu poručim.
Jen onehdá, když jsem se rozhodnul jít na zamrzlou přehradu a led už nebyl tak pevný a začal křupat se přikrčil, naježil a utekl
Míra díky - musím se mrknout co to je, snad nezapomenu.
Jaro - nápodobně i u tebe co se týče práce, ty máš za sebou GO motora . Čas tu běží jako voda, už toho měl být ovela více hotovo. Asi jako každý z nás má plány a je pořád ve skluzu, ale díky bohu za to, bez nich by pak člověk ztrácel vešekerou chuť do života.
Slíbil jsem, že doplním jak jsem řešil hrany vrat. Naohýbal jsem takové U a na každou hranu jsem je nevléknul. Tím došlo ke zpevnění a zároveň se zakryla uříznutá hrana (která není 100% rovná, řezal jsem flexkou, nůžkami mi to nešlo), která by mohla lehce rezavět. Zároveň to i lépe přiléhá k rámu vrat a tím to těsní. I když jsem okolo vrat nalepil tešnění. Už mi tam neprofukuje tolik. Z boku je to 100% nejhůře ze spodu, ale tam žádné těsnění nevymyslím, co by se dlouhodobě udrželo, takže tam prostě dávám ty Elka na zem a hotovo. Co se týče ohýbání jezdil jsem za klempířem, ale když jsem viděl, jak si to znači fixkou a čára má 5mm, tak jsem se ho zeptal, po dvou ohybech, když jsme okouknul co a jak, zda si to nemůžu udělat sám, ať ho nezdržuji, ale bylo nám obou jasné proč to chci .
Ovčoun taky poslouchá, splní každý můj výmysl a udělá co mu poručim.
Jen onehdá, když jsem se rozhodnul jít na zamrzlou přehradu a led už nebyl tak pevný a začal křupat se přikrčil, naježil a utekl
Srdcová 25-ka; Járova 25-A; Školníkova 25-A; Stodolová uloženka 25-ka
Zetor 5611
Zetor 7211
Zetor Super 35
Zetor 7245 PLUS
BSS PS 701H
BSS10.08 - renovace
BSS P 53 S
TOS-28 Žebrák; StankoImport 2H125; Pásová pila G5013W
Zetor 5611
Zetor 7211
Zetor Super 35
Zetor 7245 PLUS
BSS PS 701H
BSS10.08 - renovace
BSS P 53 S
TOS-28 Žebrák; StankoImport 2H125; Pásová pila G5013W
Re: Srdcová 25K
Tak i já zahajuji přípravu na STK, akorát musím nahodit kabinu s rámem a jiné blatníky, abych ty co tam mám nepodřel .
S emisema to bude boj jak loni, ale musí to zvládnout nějak udělat .
I olej v autě jsem nakonec vyměnil, ať si nestěžuje
S emisema to bude boj jak loni, ale musí to zvládnout nějak udělat .
I olej v autě jsem nakonec vyměnil, ať si nestěžuje
Srdcová 25-ka; Járova 25-A; Školníkova 25-A; Stodolová uloženka 25-ka
Zetor 5611
Zetor 7211
Zetor Super 35
Zetor 7245 PLUS
BSS PS 701H
BSS10.08 - renovace
BSS P 53 S
TOS-28 Žebrák; StankoImport 2H125; Pásová pila G5013W
Zetor 5611
Zetor 7211
Zetor Super 35
Zetor 7245 PLUS
BSS PS 701H
BSS10.08 - renovace
BSS P 53 S
TOS-28 Žebrák; StankoImport 2H125; Pásová pila G5013W
Re: Srdcová 25K
Já bych tam teda raději udělal sklep, než montážní jámu:-)
Re: Srdcová 25K
No původně to mělo být celé obložené kamenem, aby to vypadalo hezky, rampa natřená na hnědou, ale čas, síla a ani chuť už na to není . Ale jsem rád, že je v provozu, pár aut už jsem tam dělal, jen si musím dát pod nohy paletu, tobě by to bylo akorát .
Už máš nastříkané bla ... ty sklepe
Už máš nastříkané bla ... ty sklepe
Srdcová 25-ka; Járova 25-A; Školníkova 25-A; Stodolová uloženka 25-ka
Zetor 5611
Zetor 7211
Zetor Super 35
Zetor 7245 PLUS
BSS PS 701H
BSS10.08 - renovace
BSS P 53 S
TOS-28 Žebrák; StankoImport 2H125; Pásová pila G5013W
Zetor 5611
Zetor 7211
Zetor Super 35
Zetor 7245 PLUS
BSS PS 701H
BSS10.08 - renovace
BSS P 53 S
TOS-28 Žebrák; StankoImport 2H125; Pásová pila G5013W
Re: Srdcová 25K
všechny a na červeno
Re: Srdcová 25K
U nás sa emiska na naftové motory vyrobené do roku 1971 už nerobí. To je veľká pomoc pre naše traktory.
Mám rád traktory, ale môj najobľúbenejší je ZLÍN 37 ČMELÁK
Re: Srdcová 25K
Aha Jaro tak to jsem nevěděl, čeho s pak na technické bojíte? U nás jsou nejhorší právě ty emise, ostatní v poho, jasně zabrble si nad olejem, když jsem ho po cestě špatně otřel, ale jinak v klidu.
Jsem to tady psal myslím, že jak u 25 tak i u Supra to bylo trápení, ale naštěstí mě neposlal pryč. Nedávno jsem to řešil s jedním chlapem a ten mi řekl, že kdyby to měli striktně dodržovat, tak tady tyhle staré stroje by prakticky neprošli vůbec. Pak potkám známého s Liaz, kde když ho potkáš v kopci, tak jedeš v mlze a emise prý pohoda, není problém, čert aby to vzal .
Jsem to tady psal myslím, že jak u 25 tak i u Supra to bylo trápení, ale naštěstí mě neposlal pryč. Nedávno jsem to řešil s jedním chlapem a ten mi řekl, že kdyby to měli striktně dodržovat, tak tady tyhle staré stroje by prakticky neprošli vůbec. Pak potkám známého s Liaz, kde když ho potkáš v kopci, tak jedeš v mlze a emise prý pohoda, není problém, čert aby to vzal .
Srdcová 25-ka; Járova 25-A; Školníkova 25-A; Stodolová uloženka 25-ka
Zetor 5611
Zetor 7211
Zetor Super 35
Zetor 7245 PLUS
BSS PS 701H
BSS10.08 - renovace
BSS P 53 S
TOS-28 Žebrák; StankoImport 2H125; Pásová pila G5013W
Zetor 5611
Zetor 7211
Zetor Super 35
Zetor 7245 PLUS
BSS PS 701H
BSS10.08 - renovace
BSS P 53 S
TOS-28 Žebrák; StankoImport 2H125; Pásová pila G5013W
Re: Srdcová 25K
Na STK kam chodím k tomu pristupujú rozumne a nevymýšľajú čo netreba. Ale ak niekde narazíš na takého, čo si potrebuje niečo dokazovať, je problém na svete. Ale aj tak to nechápem, jedna EÚ, harmonizované predpisy a aj tak u Vás je to inak ako u nás, v Rakúsku vraj traktory nechodia na TK vôbec, tak neviem...
Mám rád traktory, ale môj najobľúbenejší je ZLÍN 37 ČMELÁK
Re: Srdcová 25K
V červnu proběhla technická, jel jsem nakonec do družstva a probéhlo to úplně v klidu . Vedoucí tech. zkoušky, tam měl vnuka, takže se provedla testovací jízda s vnukem a ten řekl, že to bylo dobrý .
25 poštípala zbytek dřeva
Dotáhnul jsem sní 8t vlečku, jel jsem bez vzduchu, ale traktor mě mile překvapil, poslední dobou jsou brzdy u 25 nějaké divné. Připadá mi, že málo brzdí, ale i s tím vlekem a na asfaltu, šli kola do smyku, takže to bude spíše, že teď dost jezdím s 7245 která má kotoučové brzdy. Tak jsem odvyknul.
5t se s 25 dá, ale ta 8t už je rozměrově velká, špatně se orientuje.
Momentálně děláme střechy na rázy. Podařilo se koupit plech za dobrou cenu. No jde to pomalu .
V dílně jsem udělal konstrukci a na to přidělal plechy + Učka na vidle, mám v plánu to převážet čelákem.
Nakonec jsme dotáhli i vyvážečku, konečně zhodnotím zkušenosti ze hry Farming Simulátor . Začínám si pohrávat s myšlenkou dát dohromady Z25A a dát do ní naviják. Nejlepší by byl ten Supr, ale musím shodit kabinu. Když by 72 byla ve vyvážečce, tak už by se mi hodil další traktor na přitahování k cestě. No uvidíme jak to dopadne. Krom toho když mám čelák a vyvážečku, tak už nedokážu zajet domů, musím čelák sundat, jinak se neprotáhnu okolo stodol , zahrada u strýce už začíná být zaplněna a králíci nemají díky tomu dost sena na zimu .
Děcka tak dlouho otravovali psa, než svolil a vlezl na traktor .
Pročetl jsem témata u vás a vidím, že se taky činíte, až na Mihiho, který si jezdí výletech a simuluje cosi s malíčkem
25 poštípala zbytek dřeva
Dotáhnul jsem sní 8t vlečku, jel jsem bez vzduchu, ale traktor mě mile překvapil, poslední dobou jsou brzdy u 25 nějaké divné. Připadá mi, že málo brzdí, ale i s tím vlekem a na asfaltu, šli kola do smyku, takže to bude spíše, že teď dost jezdím s 7245 která má kotoučové brzdy. Tak jsem odvyknul.
5t se s 25 dá, ale ta 8t už je rozměrově velká, špatně se orientuje.
Momentálně děláme střechy na rázy. Podařilo se koupit plech za dobrou cenu. No jde to pomalu .
V dílně jsem udělal konstrukci a na to přidělal plechy + Učka na vidle, mám v plánu to převážet čelákem.
Nakonec jsme dotáhli i vyvážečku, konečně zhodnotím zkušenosti ze hry Farming Simulátor . Začínám si pohrávat s myšlenkou dát dohromady Z25A a dát do ní naviják. Nejlepší by byl ten Supr, ale musím shodit kabinu. Když by 72 byla ve vyvážečce, tak už by se mi hodil další traktor na přitahování k cestě. No uvidíme jak to dopadne. Krom toho když mám čelák a vyvážečku, tak už nedokážu zajet domů, musím čelák sundat, jinak se neprotáhnu okolo stodol , zahrada u strýce už začíná být zaplněna a králíci nemají díky tomu dost sena na zimu .
Děcka tak dlouho otravovali psa, než svolil a vlezl na traktor .
Pročetl jsem témata u vás a vidím, že se taky činíte, až na Mihiho, který si jezdí výletech a simuluje cosi s malíčkem
Srdcová 25-ka; Járova 25-A; Školníkova 25-A; Stodolová uloženka 25-ka
Zetor 5611
Zetor 7211
Zetor Super 35
Zetor 7245 PLUS
BSS PS 701H
BSS10.08 - renovace
BSS P 53 S
TOS-28 Žebrák; StankoImport 2H125; Pásová pila G5013W
Zetor 5611
Zetor 7211
Zetor Super 35
Zetor 7245 PLUS
BSS PS 701H
BSS10.08 - renovace
BSS P 53 S
TOS-28 Žebrák; StankoImport 2H125; Pásová pila G5013W
Re: Srdcová 25K
Zdarec ve spolek, tak přidám pár fotek co se událo, moc toho nebylo, v dílně teď moc nejsem, mám to v práci moc, tak tam trávím dost času.
Na podzim jsem musel pospřesouvat traktory, aby mi vzniklo místo pro odpřihání čeláku na 7245, protože s vyvážečkou + čelákem už se doma nevlezu do vrat.
25A co byla před 7245 a nad ní byl zvednutý čelák šla o jeden schod nahoru.
Vyheveroval jsem ji a podložil, ale bohužel jsem tam už nedostal kliku (tam už stojí super), abych ji mohl přesunout nahoru, tahal jsem ji s Pukardem, ale moc se mu nechtělo .
Nakonec se podařilo a už je tam opravdu těžko ke hnutí.
S 25 a 8t jsme ořezávali habry a pak jsem náklad vezl asi 5km na spálení.
No jel jsem po loukách 8t nemá technickou a ani nebrzdí, musím uznat, že z e solidního kopce dolů jsem měl trochu obavy, když jsem jel nahoru, tak jsem šel na dvojku. Problém byl, že je to napůl louka a napůl polní cesta, takže mě to klouzalo.
V kovošrotu jsem sehnal tyto ojniční šálky
Jsou na nich čísla:
2245 R10
3484 R10
1739 R10
2418 R10
2483 R10
1617 R10
3685 R10
2484 R10
Nevíte někdo z Čeho to je?
Taky jsem konečně udělal klíče pro sebe Bolevak co jsem mu slíbil, zárověn jsem i vyvrtal Elka pro závěs pro Bolevak, pokud tedy ještě má zájem jsou jeho, druhé jsem vrtal jen na sklad. Trochu jsem si s klíči pohrál, stočilo to jen zavařit, ale nakonec jsem to soustružil, nevypadá to zle.
Na podzim jsem musel pospřesouvat traktory, aby mi vzniklo místo pro odpřihání čeláku na 7245, protože s vyvážečkou + čelákem už se doma nevlezu do vrat.
25A co byla před 7245 a nad ní byl zvednutý čelák šla o jeden schod nahoru.
Vyheveroval jsem ji a podložil, ale bohužel jsem tam už nedostal kliku (tam už stojí super), abych ji mohl přesunout nahoru, tahal jsem ji s Pukardem, ale moc se mu nechtělo .
Nakonec se podařilo a už je tam opravdu těžko ke hnutí.
S 25 a 8t jsme ořezávali habry a pak jsem náklad vezl asi 5km na spálení.
No jel jsem po loukách 8t nemá technickou a ani nebrzdí, musím uznat, že z e solidního kopce dolů jsem měl trochu obavy, když jsem jel nahoru, tak jsem šel na dvojku. Problém byl, že je to napůl louka a napůl polní cesta, takže mě to klouzalo.
V kovošrotu jsem sehnal tyto ojniční šálky
Jsou na nich čísla:
2245 R10
3484 R10
1739 R10
2418 R10
2483 R10
1617 R10
3685 R10
2484 R10
Nevíte někdo z Čeho to je?
Taky jsem konečně udělal klíče pro sebe Bolevak co jsem mu slíbil, zárověn jsem i vyvrtal Elka pro závěs pro Bolevak, pokud tedy ještě má zájem jsou jeho, druhé jsem vrtal jen na sklad. Trochu jsem si s klíči pohrál, stočilo to jen zavařit, ale nakonec jsem to soustružil, nevypadá to zle.
Srdcová 25-ka; Járova 25-A; Školníkova 25-A; Stodolová uloženka 25-ka
Zetor 5611
Zetor 7211
Zetor Super 35
Zetor 7245 PLUS
BSS PS 701H
BSS10.08 - renovace
BSS P 53 S
TOS-28 Žebrák; StankoImport 2H125; Pásová pila G5013W
Zetor 5611
Zetor 7211
Zetor Super 35
Zetor 7245 PLUS
BSS PS 701H
BSS10.08 - renovace
BSS P 53 S
TOS-28 Žebrák; StankoImport 2H125; Pásová pila G5013W
Re: Srdcová 25K
Bolevák má radost :-) Jen je na tom s časem a časem v práci jako ty:-)
Stavíš se na kkafe někdy, nebo mám dofrčet? :-)
Díky
Stavíš se na kkafe někdy, nebo mám dofrčet? :-)
Díky
Re: Srdcová 25K
Klidně se stav do práce jak pojedeš okolo, vozím to pořád v autě, ještě teď jsem v práci .
Srdcová 25-ka; Járova 25-A; Školníkova 25-A; Stodolová uloženka 25-ka
Zetor 5611
Zetor 7211
Zetor Super 35
Zetor 7245 PLUS
BSS PS 701H
BSS10.08 - renovace
BSS P 53 S
TOS-28 Žebrák; StankoImport 2H125; Pásová pila G5013W
Zetor 5611
Zetor 7211
Zetor Super 35
Zetor 7245 PLUS
BSS PS 701H
BSS10.08 - renovace
BSS P 53 S
TOS-28 Žebrák; StankoImport 2H125; Pásová pila G5013W