Srdcová 25K
Re: Srdcová 25K
Gratuluji k nákupu dobové hračky
Pak můžeme udělat fota souprav Z25 a BSS T 3,5 S
K té brzdě vepředu vpravo byla klasická páka s rohatkou a západkou, kterou ovládal brzdař sedící na kozlíku, který většině vleků už chybí. Vedle brzdaře seděl další člen osádky a spolu s řidičem traktoru tvořili tříčlennou četu.
V TP vleku mám psané 2 místa k sezení, baba na úřadě mi to chtěla vymazat, tak jsem ji řekl, ať se opováží
Tak ať slouží ke spokojenosti
Pak můžeme udělat fota souprav Z25 a BSS T 3,5 S
K té brzdě vepředu vpravo byla klasická páka s rohatkou a západkou, kterou ovládal brzdař sedící na kozlíku, který většině vleků už chybí. Vedle brzdaře seděl další člen osádky a spolu s řidičem traktoru tvořili tříčlennou četu.
V TP vleku mám psané 2 místa k sezení, baba na úřadě mi to chtěla vymazat, tak jsem ji řekl, ať se opováží
Tak ať slouží ke spokojenosti
Země voní, jede po ní pětadvacet bujných koní. Na Zetoru traktorista, oko bystré, ruka jistá.
TATRA NEZNÁ BRATRA
TATRA NEZNÁ BRATRA
Re: Srdcová 25K
Jedno koleso 7,5 x 20 mám a ak to má 5 dierové disky ako PAJ-ka, tak aj s diskom. Ak by si chcel, je tvoje, len tá vzdialenosť je dosť veľká.
Mám rád traktory, ale môj najobľúbenejší je ZLÍN 37 ČMELÁK
Re: Srdcová 25K
Taky máme za Z 25 jednu 3,5 tunku. Podobnou jako Jsi dovezl. Má bržděnou zadní nápravu. Ruční brzda je přidělaná vpředu. Vše funkční. Ale máme ji s papírama. V součastnosti nemá technickou. Měla pohnilé sajtny, když jsme ji koupili. Ale měla asi rok ještě technickou. Do lesa na dřevo paráda. Když jsme potřebovali, v lese ji odpřáhli a ve třech ji potlačili kam jsme chtěli. Klidně mezi stromy, a nebo kam se nedalo popředu vjet. Pak ji zapřáhli a naložili a hurá dom. Se synem ve dvou s ní pojíždíme po place v rukách.
Kola jsme sehnali pěkný ty co jsou v techničáku. Byly tam ty 6,5. V techničáku máme 7,5.
Máme prodloužený hřebeny, takže víc sklápí. Ale zase když jsou přední kola v rejdu opře se o ně korba.
No sajtny jsou doma už nové kompletní, jen je ponatírat a našroubovat k pantům. Chtěli by jsme nastříkat šasy zrovna. Není ale čas na to.
Velmi často mají ohnutej ten kozlík předního rejdu nebo spojovačku. Mi to tak máme. Když se přeloží a vezme hodně do rejdu ohne se ten profil. Musíme to srovnat. Už jsme ji tak koupili. Máme nakoupený světla a drobnosti, jen to všechno udělat a pak na technickou. Je to šikovnej lehkej valníček.
Kola jsme sehnali pěkný ty co jsou v techničáku. Byly tam ty 6,5. V techničáku máme 7,5.
Máme prodloužený hřebeny, takže víc sklápí. Ale zase když jsou přední kola v rejdu opře se o ně korba.
No sajtny jsou doma už nové kompletní, jen je ponatírat a našroubovat k pantům. Chtěli by jsme nastříkat šasy zrovna. Není ale čas na to.
Velmi často mají ohnutej ten kozlík předního rejdu nebo spojovačku. Mi to tak máme. Když se přeloží a vezme hodně do rejdu ohne se ten profil. Musíme to srovnat. Už jsme ji tak koupili. Máme nakoupený světla a drobnosti, jen to všechno udělat a pak na technickou. Je to šikovnej lehkej valníček.
Re: Srdcová 25K
Peter768 jak jsi posílal tu druhou fotku, tak jsem mylně usoudil, že ty táhla brzdí přední nápravu, ale to je vlastně k té ruční brzdě .
Jo přetažená Tatra to je přesné . Mě blbe kouká i pravé zadní kolo.
Sniper díky. Přesně to bych chtěl a ještě Supra s tou BSS 5t. Já bych rád udělal hromadné foto všech mých strojů. tak uvidím zda se zadaří.
Takže ty máš tu 3,5t i s kozĺíkem, mohl bych se někdy stavit nafotit a poměřit? Určitě bych tam ten kozlík chtěl když to budu generálkovat k 25. Ono celkově bych se k tobě rád někdy stavil, vzhledem k majetku co doma máš, radost pohledět .
Jaro25 5 děr to má a koukám na manuály a tam je 5"-20 a pajka má v manuálu 5"-S20. Tak by to mohlo sedět. Jestli ti to nepřekáží, mám v plánu jet k Mihimu na sraz a i kdyby sraz nebyl, mám tam u něj věci od Roba takže tam pojedu, tak bych se stavil i ktobě na ceně se domluvíme .
ota - Jo ta spojovačka je u mě povařená a zohýbaná, oje je taky pomuchlované. Buďto seženu lepší nebo udělám jiné. Taky se mi to líbí jak je to mále, dneska stále vedle 8t která mi je nad hlavu a 3,5t po ramena. propastnej rozdíl .
Jo přetažená Tatra to je přesné . Mě blbe kouká i pravé zadní kolo.
Sniper díky. Přesně to bych chtěl a ještě Supra s tou BSS 5t. Já bych rád udělal hromadné foto všech mých strojů. tak uvidím zda se zadaří.
Takže ty máš tu 3,5t i s kozĺíkem, mohl bych se někdy stavit nafotit a poměřit? Určitě bych tam ten kozlík chtěl když to budu generálkovat k 25. Ono celkově bych se k tobě rád někdy stavil, vzhledem k majetku co doma máš, radost pohledět .
Jaro25 5 děr to má a koukám na manuály a tam je 5"-20 a pajka má v manuálu 5"-S20. Tak by to mohlo sedět. Jestli ti to nepřekáží, mám v plánu jet k Mihimu na sraz a i kdyby sraz nebyl, mám tam u něj věci od Roba takže tam pojedu, tak bych se stavil i ktobě na ceně se domluvíme .
ota - Jo ta spojovačka je u mě povařená a zohýbaná, oje je taky pomuchlované. Buďto seženu lepší nebo udělám jiné. Taky se mi to líbí jak je to mále, dneska stále vedle 8t která mi je nad hlavu a 3,5t po ramena. propastnej rozdíl .
Srdcová 25-ka; Járova 25-A; Školníkova 25-A; Stodolová uloženka 25-ka
Zetor 5611
Zetor 7211
Zetor Super 35
Zetor 7245 PLUS
BSS PS 701H
BSS10.08 - renovace
BSS P 53 S
TOS-28 Žebrák; StankoImport 2H125; Pásová pila G5013W
Zetor 5611
Zetor 7211
Zetor Super 35
Zetor 7245 PLUS
BSS PS 701H
BSS10.08 - renovace
BSS P 53 S
TOS-28 Žebrák; StankoImport 2H125; Pásová pila G5013W
Re: Srdcová 25K
Keď budeš mať cestu, samozrejme sa zastav.
Mám rád traktory, ale môj najobľúbenejší je ZLÍN 37 ČMELÁK
Re: Srdcová 25K
No co dodat jak se pořídil 3,5t, tak jsem se začal dívat po papírech na ni. No a na bazoši se objevil inzerát, tak tam hned volám a pán že za 15 000kč, říkám to je moc, já dám max 10 tis. A on že mi za tečh 15 nechá i vlečku a jak to dopadlo .
Vlek jsem ani neviděl, otec mu dovezl 7,5tis zálohu a pán to hned na mě přepsal. Pak jsem si přijel rovnou s vlekem pro vlek.
Krom toho jsem právě úspěšně ukončil autoškolu a na B+E. Poslední dobou je toho ježďení s vlekem nějak moc.
Počasí nic moc, ale aspoň při skládání už nepršelo. Jen jsem si myslel, že to je BSS, ale ona má vepředu zůžené oje (obě co mám).
V papírech je Vihorlat, trochu jsem pátral a celou dobu jsem si myslel, že je jen jeden druh 3,5t s těmi listovými péry ve předu u sebe. Sice bych raději chtěl BSS, ale co naplat. Jsem rád, že mám k tomu papíry.
Jeden vlek bych měl prodat, ale znáte mě .
Za 25 je ten vlek pohledově .
Už zase na delší Čas přestanu sledovat bazoš .
Lehce jsem obhlížel obě vlečky, no stav rámu odpovídá letům. Práce jak na kostele co si budem nalhávat. Právě finušuji s 8t.
Jinak 25 makala na zahrádce jako divá .
Vlek jsem ani neviděl, otec mu dovezl 7,5tis zálohu a pán to hned na mě přepsal. Pak jsem si přijel rovnou s vlekem pro vlek.
Krom toho jsem právě úspěšně ukončil autoškolu a na B+E. Poslední dobou je toho ježďení s vlekem nějak moc.
Počasí nic moc, ale aspoň při skládání už nepršelo. Jen jsem si myslel, že to je BSS, ale ona má vepředu zůžené oje (obě co mám).
V papírech je Vihorlat, trochu jsem pátral a celou dobu jsem si myslel, že je jen jeden druh 3,5t s těmi listovými péry ve předu u sebe. Sice bych raději chtěl BSS, ale co naplat. Jsem rád, že mám k tomu papíry.
Jeden vlek bych měl prodat, ale znáte mě .
Za 25 je ten vlek pohledově .
Už zase na delší Čas přestanu sledovat bazoš .
Lehce jsem obhlížel obě vlečky, no stav rámu odpovídá letům. Práce jak na kostele co si budem nalhávat. Právě finušuji s 8t.
Jinak 25 makala na zahrádce jako divá .
Srdcová 25-ka; Járova 25-A; Školníkova 25-A; Stodolová uloženka 25-ka
Zetor 5611
Zetor 7211
Zetor Super 35
Zetor 7245 PLUS
BSS PS 701H
BSS10.08 - renovace
BSS P 53 S
TOS-28 Žebrák; StankoImport 2H125; Pásová pila G5013W
Zetor 5611
Zetor 7211
Zetor Super 35
Zetor 7245 PLUS
BSS PS 701H
BSS10.08 - renovace
BSS P 53 S
TOS-28 Žebrák; StankoImport 2H125; Pásová pila G5013W
Re: Srdcová 25K
Keď jednu nechceš predať, tak len urobiť ich na pohľad identické a používať podľa potreby na striedačku.
Mám rád traktory, ale môj najobľúbenejší je ZLÍN 37 ČMELÁK
Re: Srdcová 25K
Nedávno si zháňal disk a dotiahol si celú vlečku
Za tie prachy sa to oplatilo. Tu boli kedysi dávno papiere za 800eur Bolo to pred časom C a F značiek. Teraz klasické Evidenčné Čísla (bývalé ŠPZ) už nikto neponúka. Ľudia to už nahrádzajú F čislami s platnosťou 10rokov.
V ČR takúto možnosť nemáte, tak si tam ľudia vážia origo papiere a ako som písal, na vaše pomery cena super, gratulujem. A keby si zohnal BSS bez TP tak to nikto nepozná - len podľa štítku. Ale to by si mal doma už 3
Za tie prachy sa to oplatilo. Tu boli kedysi dávno papiere za 800eur Bolo to pred časom C a F značiek. Teraz klasické Evidenčné Čísla (bývalé ŠPZ) už nikto neponúka. Ľudia to už nahrádzajú F čislami s platnosťou 10rokov.
V ČR takúto možnosť nemáte, tak si tam ľudia vážia origo papiere a ako som písal, na vaše pomery cena super, gratulujem. A keby si zohnal BSS bez TP tak to nikto nepozná - len podľa štítku. Ale to by si mal doma už 3
Re: Srdcová 25K
Jaro - přesně to mě taky napadalo, krom toho strejc má 25 a Styear (něco jako Z15). Tak jemu by se taky mohla hodit .
Mihi - no já ne, ale mám tak trochu myšlenku se spolčit s lidmi co nedaleko od nás dávají dohromady usedlost jako muzeum
Peter - přesně tak, já papíry zkrátka chtěl, krajné verze by byli veteránské, ale takto je to lepší.
Já se popravdě v těch vlečkách pořád moc neorientuji.
viewtopic.php?p=1327682#p1327682
Zde jsou dvě fotky vleku s rovným rámem a zůženým. PíŠou tam že rovná je BSS a zůžená je Melicharka, ale co jsem googlil, tak továrna BSS je vlastně nástupce Melichar, kde byl zakladatel František Melichar. Takže se jedná o tu stejnou továrnu, jen jiný název. O Vihorlat jsem našel, jen to že výraběli na SK a výkresy měli podobné jako BSS (Melichar). Takže teď nevím zda byli tři druhy vleček BSS - Melichar - Vihorlat. Ale fotky vleček jsem našel jen pro rovný a zůžený rám. Spíše mě to připadá, že rovný rám je BSS (Melichar) a zůžený je Vihorlat.
Psal jsem Chuck77 který má přehled, tak uvidím co mi odpoví.
Jo taky se mi na vlećkách sešli dva druhy disků, jeden hlubší a druhý mělký, pak nafotím.
Mihi - no já ne, ale mám tak trochu myšlenku se spolčit s lidmi co nedaleko od nás dávají dohromady usedlost jako muzeum
Peter - přesně tak, já papíry zkrátka chtěl, krajné verze by byli veteránské, ale takto je to lepší.
Já se popravdě v těch vlečkách pořád moc neorientuji.
viewtopic.php?p=1327682#p1327682
Zde jsou dvě fotky vleku s rovným rámem a zůženým. PíŠou tam že rovná je BSS a zůžená je Melicharka, ale co jsem googlil, tak továrna BSS je vlastně nástupce Melichar, kde byl zakladatel František Melichar. Takže se jedná o tu stejnou továrnu, jen jiný název. O Vihorlat jsem našel, jen to že výraběli na SK a výkresy měli podobné jako BSS (Melichar). Takže teď nevím zda byli tři druhy vleček BSS - Melichar - Vihorlat. Ale fotky vleček jsem našel jen pro rovný a zůžený rám. Spíše mě to připadá, že rovný rám je BSS (Melichar) a zůžený je Vihorlat.
Psal jsem Chuck77 který má přehled, tak uvidím co mi odpoví.
Jo taky se mi na vlećkách sešli dva druhy disků, jeden hlubší a druhý mělký, pak nafotím.
Srdcová 25-ka; Járova 25-A; Školníkova 25-A; Stodolová uloženka 25-ka
Zetor 5611
Zetor 7211
Zetor Super 35
Zetor 7245 PLUS
BSS PS 701H
BSS10.08 - renovace
BSS P 53 S
TOS-28 Žebrák; StankoImport 2H125; Pásová pila G5013W
Zetor 5611
Zetor 7211
Zetor Super 35
Zetor 7245 PLUS
BSS PS 701H
BSS10.08 - renovace
BSS P 53 S
TOS-28 Žebrák; StankoImport 2H125; Pásová pila G5013W
Re: Srdcová 25K
O diskoch na 3,5t som písal na predchádzajúcej strane. Tie vleky sa určite počas výroby modifikovali podľa potreby. V návode BSS (neviem z ktorého roku je ) je úvodný obrázok
Tu je vidieť, že rám je rovnobežný a na ráme sú prišróbované nosníky 6kusov. Medzi nimi sú uložené hrebene a prevodovka. Tieto nosníky zabezpečia aj vyššiu výšku a neprederie sa podlaha od kolesa a dá sa vyklápať aj so zatočenými kolesami...foto... štítok tam bohužial nemám. Zadný hrebeň mám pred zadnou nápravou (aj na úvodnom obrázku je to tak)
https://img43.rajce.idnes.cz/d4302/18/1 ... .jpg?ver=0
https://img43.rajce.idnes.cz/d4302/18/1 ... .jpg?ver=0
______________________________________________________________________________________________________________________________________________
Paradox je, že v tom návode je schéma mazania (obrázok nižšie) a tam je zúžená verzia rámu a zadný zdvihák je pred nápravou.
Tu je vidieť, že pri inovácií asi vychádzali zo starých podkladov - starších typov a jednoducho tam dali starší obrázok.
Známy robí GO vleku Snina Vihorlat (má štítok) a vlek bol v krásnom zachovalom stave a tam je rám takýto
https://img43.rajce.idnes.cz/d4302/18/1 ... .jpg?ver=0
https://img43.rajce.idnes.cz/d4302/18/1 ... .jpg?ver=0
https://img43.rajce.idnes.cz/d4302/18/1 ... .jpg?ver=0
Tu je história BSS.... https://original-melichar.cz/?page=tovarna_BSS
Takže si myslím, že Melicherka =>Agrostroj =>BSS záleží len na roku výroby.
Že sa vyrábali aj v SK pripisujem len tomu, aby sa nemuseli vyrobené prevážať atd... - možno sa mýlim...to by chcelo detailne porovnať (takých fabrík bolo viac, že sa jeden produkt vyrábal na viacerých miestach Československa - politická strana určila a robili...)
Sori za spam.
Tu je vidieť, že rám je rovnobežný a na ráme sú prišróbované nosníky 6kusov. Medzi nimi sú uložené hrebene a prevodovka. Tieto nosníky zabezpečia aj vyššiu výšku a neprederie sa podlaha od kolesa a dá sa vyklápať aj so zatočenými kolesami...foto... štítok tam bohužial nemám. Zadný hrebeň mám pred zadnou nápravou (aj na úvodnom obrázku je to tak)
https://img43.rajce.idnes.cz/d4302/18/1 ... .jpg?ver=0
https://img43.rajce.idnes.cz/d4302/18/1 ... .jpg?ver=0
______________________________________________________________________________________________________________________________________________
Paradox je, že v tom návode je schéma mazania (obrázok nižšie) a tam je zúžená verzia rámu a zadný zdvihák je pred nápravou.
Tu je vidieť, že pri inovácií asi vychádzali zo starých podkladov - starších typov a jednoducho tam dali starší obrázok.
Známy robí GO vleku Snina Vihorlat (má štítok) a vlek bol v krásnom zachovalom stave a tam je rám takýto
https://img43.rajce.idnes.cz/d4302/18/1 ... .jpg?ver=0
https://img43.rajce.idnes.cz/d4302/18/1 ... .jpg?ver=0
https://img43.rajce.idnes.cz/d4302/18/1 ... .jpg?ver=0
Tu je história BSS.... https://original-melichar.cz/?page=tovarna_BSS
Takže si myslím, že Melicherka =>Agrostroj =>BSS záleží len na roku výroby.
Že sa vyrábali aj v SK pripisujem len tomu, aby sa nemuseli vyrobené prevážať atd... - možno sa mýlim...to by chcelo detailne porovnať (takých fabrík bolo viac, že sa jeden produkt vyrábal na viacerých miestach Československa - politická strana určila a robili...)
Sori za spam.
Re: Srdcová 25K
Keď budeš mať chvíľku čas skús prosím vyfotiť vlek s vyklopenou korbou - aby bolo vidieť na rám ako je to tam uložené.
Re: Srdcová 25K
Koukám na tvoje zadní závaží - ty máš nějaké s větším průměrem, jestli dobře vidím. Změříš příležitostně? Já mám stejnou velikost, co má i Peter768 v avataru ty červené...
Re: Srdcová 25K
Peter - opět díky za info. Jak bude trochu počaší a čas, mám v plánu zvednout korby, prohlednout a nafotit.
Míra - to je dělané závaží. Když jsem tam přiměřil originál, tak se mi prostě nelíbilo, bylo moc malé (zejména kdyź tam mám ty kolo 13-28). A Mihi mi říká, čim vetší váha tím lepší, tak jsem si vyrobil závaží na míru pro sebe.
Míra - to je dělané závaží. Když jsem tam přiměřil originál, tak se mi prostě nelíbilo, bylo moc malé (zejména kdyź tam mám ty kolo 13-28). A Mihi mi říká, čim vetší váha tím lepší, tak jsem si vyrobil závaží na míru pro sebe.
Srdcová 25-ka; Járova 25-A; Školníkova 25-A; Stodolová uloženka 25-ka
Zetor 5611
Zetor 7211
Zetor Super 35
Zetor 7245 PLUS
BSS PS 701H
BSS10.08 - renovace
BSS P 53 S
TOS-28 Žebrák; StankoImport 2H125; Pásová pila G5013W
Zetor 5611
Zetor 7211
Zetor Super 35
Zetor 7245 PLUS
BSS PS 701H
BSS10.08 - renovace
BSS P 53 S
TOS-28 Žebrák; StankoImport 2H125; Pásová pila G5013W
Re: Srdcová 25K
To závažie sa ti moc podarilo, vyzerá super
A tie kolesá tiež 25-ke pristanú, tie disky sú zo supra?
A tie kolesá tiež 25-ke pristanú, tie disky sú zo supra?
"Mám skutočnú túžbu dokončiť všetko, čo som začal. Táto skutočnosť ma často privádza k problémom." (N. Tesla)