Obecna diskuse
Re: Obecna diskuse
Ďakujem, ja mám tie risky posunuté 1,5 cm nižšie.
Mám rád traktory, ale môj najobľúbenejší je ZLÍN 37 ČMELÁK
Re: Obecna diskuse
Ahojte, s tým tesnenim pod hlavu som to vravel už davno že je na hovno.... tečie olej skoro každému. Ja som sa na motovystave v Prahe pytal chlapika s firmi Kalina (jak si dobre pametám) a ked som mu povedal ze by som chcel take tesnie vyrobit ako sa použiva u aut s tým obsilikonovanim a kvalitnejsim klingeritom a takým lepkavým povrchom, tak povedal že da sa vyrobit aj take , ale práve to obsilikonovanie je technologicky naročne, a že by sa to neoplatilo na par kusoch cenovo. Tak som mu povedal že tych tesneni by sa minulo aj 500kusov a len sa zasmial, že to je málo.... Takže pokial budeme kupovat tieto šmejdy (RS) tak ine asi nikdy nebudeme mat. Ja som tiež použil jednu vychytavku na utesnenie, ale ešte neni motor odskušany tak neviem dat recenziu, ale myslim že to bude držat v pohode, asi až moc.
Re: Obecna diskuse
Re: Obecna diskuse
Robo máš pravdu, ale ja mám zrovnaný aj blok aj hlavu a tečie.
Mám rád traktory, ale môj najobľúbenejší je ZLÍN 37 ČMELÁK
Re: Obecna diskuse
Já jsem řešil taky problém s tekoucím olejem pod hlavou. Teče to do komory kde je šteft a ty 3mm to neudrží bohužel to prolíná jak se to zahřeje a olej vzlíná kolem čepů spodem přes těsnění a teče po motoru. 3x jsem sundával hlavu a vždy jsem to zkusil pořádně odmastit, potom jsem zkoušel i malinko tmelu nic nepomohlo nakonec jsem se naštval a pod podložku a pod maticu hlavy co se dotahuje hlava sem mázl tmel. Štefty jsem potřel olejem aby nerezavěly ve vnitř a nahoře jsem je odmastil čističem brzd aby tmel pořádně chytl. Teď to mám takto cca 2 roky a snad to vydrží dalších X roků.
Párkrát jsem to vzpomínal je to prasárna ale já jsem spokojený protože funkci to splnilo nad míru. Druhé místo kada to teče jsou dekle které drží 6 šroubů vždy krajní dva jsou skrz až do této komory(kudy vede šteft) a těmito závity(M8)ten olej taky vzlíná. Po odmaštění závitů a šroubů našroubování s tmelem je klid.
Ať se daří chlapi!
Párkrát jsem to vzpomínal je to prasárna ale já jsem spokojený protože funkci to splnilo nad míru. Druhé místo kada to teče jsou dekle které drží 6 šroubů vždy krajní dva jsou skrz až do této komory(kudy vede šteft) a těmito závity(M8)ten olej taky vzlíná. Po odmaštění závitů a šroubů našroubování s tmelem je klid.
Ať se daří chlapi!
Re: Obecna diskuse
Byl by zájem o samolepku nejvyšší rychlosti, já konkrétně budu dělat 28km, podle údaje z TP. Ale při jednom bych vytiskl i jiné rychlosti, reflexní podklad, laminace a tisk na vinyl, odolná venkovnímu prostředí, stejně jako na obrázku. Cenovku dle předběžných kusů, teď ji neřeknu, ovšem za náklady+poštovné.
Na světě mám nejraději tu rozmanitost, každej den mě nasere někdo jinej.
Re: Obecna diskuse
Já ti nechci kazit iluze, ale nálepky konstrukční rychlosti podléhají nějakým pravidlům.
Většinou končí celým číslem, tedy nulou, ale u traktorů a pomalu jedoucích vozidel jsou odstupňované po 5-ti km/h.
Jenže kámoš zažil technika na STK, který mu to patřičně vysvětlil a tak na svém Zetoru musel nálepku 25 sloupnout a dát 20, protože jeho stroj měl konstukční rychlost 23
Tak já jen, abys nebyl tou 28čkou překvapený
Země voní, jede po ní pětadvacet bujných koní. Na Zetoru traktorista, oko bystré, ruka jistá.
TATRA NEZNÁ BRATRA
TATRA NEZNÁ BRATRA
Re: Obecna diskuse
Zjistím, co tedy tohle?
Samolepka s označením nejvyšší povolené rychlosti vozidel
v provedení z retroreflexní fólie třídy 1 dle ČSN EN 12899-1,
odpovídající platnému znění vyhlášky 341/2014 Sb.
Výňatek z vyhlášky 341/2014 Sb. (Příloha 12, odstavec H)
H) Technické požadavky na výbavu vozidel označením nejvyšší povolené rychlosti
1. Vozidla kategorií M2, M3, N2, N3, O, R, S, C, T a Z s výjimkou čelně nesených strojů
kategorie SN a jednonápravové traktory s přívěsy a speciální nosiče pracovních adaptérů
musí být vybavena na zádi karoserie, a to pokud to konstrukce vozidla dovoluje, v levé
polovině označením nejvyšší povolené rychlosti zaokrouhlené
a) u vozidel s konstrukční rychlostí nepřevyšující 45 km.h-1 na nejbližší nižší celé číslo,
b) u ostatních vozidel na nejblíže nižší celé číslo dělitelné pěti.
2. Označení nejvyšší povolené rychlosti je v provedení kruh bílé barvy, který je lemován
červenou barvou o vnějším průměru 200 mm; písmena v kruhu, pokud jsou použita, musí
mít výšku „k“ 35 mm, „m“ 24 mm, číslice 75 až 80 mm, tloušťku čáry písmen 6 mm a číslic
12 mm. Barva nápisu je černá. Označení nejvyšší povolené rychlosti musí být vždy čitelné a
při provozu nesmí být zakryto. Označení se vyžaduje z retroreflexního materiálu třídy 1
podle ČSN EN 12899-1 tedy červená a bílá, písmena a číslice jsou nereflexní. Retroreflexní
materiál se nevyžaduje u vozidel, u kterých je provoz za snížené viditelnosti zakázán, u
zvláštních vozidel a nesených strojů.
3. Není-li možno u přípojných vozidel kategorie O1, O2, R, vozidel kategorie S,
jednonápravových traktorů s přívěsem a speciálních nosičů pracovních adaptérů umístit
označení o průměru 200 mm, je přípustné použít označení o vnějším průměru 150 mm;
potom písmena v kruhu, pokud jsou použita, musí mít výšku „k“ 20 mm, „m“ 14 mm, číslice
75 až 80 mm, tloušťka čáry je u písmen 3,5 mm a u číslic 12 mm.
Takže platí 1.a) ?
Samolepka s označením nejvyšší povolené rychlosti vozidel
v provedení z retroreflexní fólie třídy 1 dle ČSN EN 12899-1,
odpovídající platnému znění vyhlášky 341/2014 Sb.
Výňatek z vyhlášky 341/2014 Sb. (Příloha 12, odstavec H)
H) Technické požadavky na výbavu vozidel označením nejvyšší povolené rychlosti
1. Vozidla kategorií M2, M3, N2, N3, O, R, S, C, T a Z s výjimkou čelně nesených strojů
kategorie SN a jednonápravové traktory s přívěsy a speciální nosiče pracovních adaptérů
musí být vybavena na zádi karoserie, a to pokud to konstrukce vozidla dovoluje, v levé
polovině označením nejvyšší povolené rychlosti zaokrouhlené
a) u vozidel s konstrukční rychlostí nepřevyšující 45 km.h-1 na nejbližší nižší celé číslo,
b) u ostatních vozidel na nejblíže nižší celé číslo dělitelné pěti.
2. Označení nejvyšší povolené rychlosti je v provedení kruh bílé barvy, který je lemován
červenou barvou o vnějším průměru 200 mm; písmena v kruhu, pokud jsou použita, musí
mít výšku „k“ 35 mm, „m“ 24 mm, číslice 75 až 80 mm, tloušťku čáry písmen 6 mm a číslic
12 mm. Barva nápisu je černá. Označení nejvyšší povolené rychlosti musí být vždy čitelné a
při provozu nesmí být zakryto. Označení se vyžaduje z retroreflexního materiálu třídy 1
podle ČSN EN 12899-1 tedy červená a bílá, písmena a číslice jsou nereflexní. Retroreflexní
materiál se nevyžaduje u vozidel, u kterých je provoz za snížené viditelnosti zakázán, u
zvláštních vozidel a nesených strojů.
3. Není-li možno u přípojných vozidel kategorie O1, O2, R, vozidel kategorie S,
jednonápravových traktorů s přívěsem a speciálních nosičů pracovních adaptérů umístit
označení o průměru 200 mm, je přípustné použít označení o vnějším průměru 150 mm;
potom písmena v kruhu, pokud jsou použita, musí mít výšku „k“ 20 mm, „m“ 14 mm, číslice
75 až 80 mm, tloušťka čáry je u písmen 3,5 mm a u číslic 12 mm.
Takže platí 1.a) ?
Na světě mám nejraději tu rozmanitost, každej den mě nasere někdo jinej.
Re: Obecna diskuse
Jo hochu, tady v tomto státě se už nedivím ničemu, co úředník, to originál zákon a přes to nejede vlak.
Co jednomu vadí, druhý pustí a opačně.
Blbé je, že člověk nemůže mít nastudované všechny zákony a být na všechno připravený
A i kdyby, ve finále zjistíš, že zákon je jen 20% pravdy, zbytek upravují různé prováděcí vyhlášky, interní předpisy atd.
A když už požádáš patřičné ministerstvo o výklad jejich konkrétního zákona, přijde ti odpověď, že oni nejsou kompetentní k tomuto úkonu, od toho, že se máš obrátit na soud a právníky
Já ti jen napsal to, co se nedávno stalo známému...
Země voní, jede po ní pětadvacet bujných koní. Na Zetoru traktorista, oko bystré, ruka jistá.
TATRA NEZNÁ BRATRA
TATRA NEZNÁ BRATRA
Re: Obecna diskuse
25km na 25ke viac pasuje.
U nás musí byť reflexná a podľa mormy, inak ma vyhodia z STK. Na novom prívesnom vozíku som mal 100vku a na STK na zdrbal a prelepil novú i ak by ma nepustil. Nálepku mi samozrejme naúčtoval. Bol to rok 2010. Spravili na to zákon. Na a potom urobili ďalší zákon a STK na nebrzdené voziky do 750kg zrušili. Ale reflexné nalepky zostali.
U nás musí byť reflexná a podľa mormy, inak ma vyhodia z STK. Na novom prívesnom vozíku som mal 100vku a na STK na zdrbal a prelepil novú i ak by ma nepustil. Nálepku mi samozrejme naúčtoval. Bol to rok 2010. Spravili na to zákon. Na a potom urobili ďalší zákon a STK na nebrzdené voziky do 750kg zrušili. Ale reflexné nalepky zostali.
-
- Příspěvky: 44
- Registrován: úte dub 03, 2018 10:23 am
- Bydliště: Opavsko
Re: Obecna diskuse
Taky mi na poslední STK v říjnu 2022, na Zetoru 25A přelepil technik rychlost 25km na 20km. Nově se prý musí zaokrouhlovat nejvyšší rychlost z techničáku na nejbližší kulaté číslo. Údajně za to jejich stanice dostala pokutu, když to nedodrželi. Takže na tom asi něco bude.
Re: Obecna diskuse
Asi je ve skladu hodně dvacítek, tak to teď budem lepit na všechny traktory, které jezdí míň, než 30 km/h
Tak si říkám, k čemu je taková nálepka dnes dobrá, kor u takto pomalých strojů?
A když už je všude, proč není na osobácích a motorkách?
Na vleku BSS T 3,5 S mám jestě ručně malovaných 20km/h a kdysi dávno na Š130 L jsem měl 300
Tak si říkám, k čemu je taková nálepka dnes dobrá, kor u takto pomalých strojů?
A když už je všude, proč není na osobácích a motorkách?
Na vleku BSS T 3,5 S mám jestě ručně malovaných 20km/h a kdysi dávno na Š130 L jsem měl 300
Země voní, jede po ní pětadvacet bujných koní. Na Zetoru traktorista, oko bystré, ruka jistá.
TATRA NEZNÁ BRATRA
TATRA NEZNÁ BRATRA
Re: Obecna diskuse
Tých 300 si mal dojazd na plnú nádrž Tiež som mal taký stoj..
Re: Obecna diskuse
Jaro, keď ti Koleno rovnal blok, tak ti frézoval aj osadenie vložiek v bloku, teda potom niečo ubral aj zo samotných vložiek? Inak by bol presah nad blokom viac, ako by mal.
Zetor 25 - kultivačný (narodený medzi 1948-1950)
Zetor 25 - s redukčnou prevodovkou (zatiaľ na prácu)
Zetor 25 - agregačný (ťahač vlekov a víkendový špeciál)
Zetor 25 - s redukčnou prevodovkou (zatiaľ na prácu)
Zetor 25 - agregačný (ťahač vlekov a víkendový špeciál)
Re: Obecna diskuse
Áno, zafrézoval aj osadenie vložiek. Toto urobil dobre.
Mám rád traktory, ale môj najobľúbenejší je ZLÍN 37 ČMELÁK