Zetor 25 K Rad 5
Re: Zetor 25 K Rad 5
Ucpávku strčim zespoda od zadního šroubu co se napojí vracečka. Se šroubem co zajišťuje hřídel se nic nedělá.
http://www.youtube.com/watch?v=Abh1j5Wmy5M Z25K štípač
http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... =1&t=40932 Jak vložit fotku
http://www.agportal.cz/
http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... =1&t=40932 Jak vložit fotku
http://www.agportal.cz/
Re: Zetor 25 K Rad 5
To mám v PC a právě z toho nejsem moudrý. Čím víc to ale prohlížím, tak to dám dohromady. Abych mohl vložit ucpávku s Okroužky musím vytočit šroub co zajišťuje hřídel proti otočení vložit ucpávku a pak hřídel vložit zpátky a zajistit.
http://www.youtube.com/watch?v=Abh1j5Wmy5M Z25K štípač
http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... =1&t=40932 Jak vložit fotku
http://www.agportal.cz/
http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... =1&t=40932 Jak vložit fotku
http://www.agportal.cz/
Re: Zetor 25 K Rad 5
Bellian, jestli ti padala hydraulika, tak ti unikal olej z válce a s tím nemá samotná hřídel nic společného. A jestli ti udělá čerpadlo 150atm, tak to klobouk dolů.
Re: Zetor 25 K Rad 5
Abych mohl vložit ucpávku s Okroužky musím vytočit šroub co zajišťuje hřídel proti otočení vložit ucpávku a pak hřídel vložit zpátky a zajistit.[/quote]
Presne tak
No musíš ešte na tom hriadeli zaslepiť tú dieru oproti tomu zaisťovaciemu kolíku, aby Ti tlak od čerpadla nevytlačil ucpávku s 3 O krúžkami do otvoru v tej hriadeli...
Ahoj
Presne tak
No musíš ešte na tom hriadeli zaslepiť tú dieru oproti tomu zaisťovaciemu kolíku, aby Ti tlak od čerpadla nevytlačil ucpávku s 3 O krúžkami do otvoru v tej hriadeli...
Ahoj
Mihi
Re: Zetor 25 K Rad 5
Ten červík bude mať dĺžku iba ako je hrúbka steny na konci tej hriadele co ide krížom.
V tom odkaze, čo dal mihi je to dosť podrobné popísané. Aj ten o krúžok ide na to hrdlo ale až k tomu 6hranu v strede, tam je za pichľavý na výbeh závitu. Tam ide o krúžok.
V tom odkaze, čo dal mihi je to dosť podrobné popísané. Aj ten o krúžok ide na to hrdlo ale až k tomu 6hranu v strede, tam je za pichľavý na výbeh závitu. Tam ide o krúžok.
Re: Zetor 25 K Rad 5
P.S. - kluci už ti napsali vše.
http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 0#p1209481
Tady najdeš jak jsem to dělal já. Ucpávku musíš natlačit až nahoru nad hřidel. Na ten zajišťovací šroub nemá vliv.
Zdenik kecal jsem:
na normální volnoběch a rafika byla lehce přes 90bar,
http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 0#p1209481
Tady najdeš jak jsem to dělal já. Ucpávku musíš natlačit až nahoru nad hřidel. Na ten zajišťovací šroub nemá vliv.
Zdenik kecal jsem:
na normální volnoběch a rafika byla lehce přes 90bar,
Srdcová 25-ka; Járova 25-A; Školníkova 25-A; Stodolová uloženka 25-ka
Zetor 5611
Zetor 7211
Zetor Super 35
Zetor 7245 PLUS
BSS PS 701H
BSS10.08 - renovace
BSS P 53 S
TOS-28 Žebrák; StankoImport 2H125; Pásová pila G5013W
Zetor 5611
Zetor 7211
Zetor Super 35
Zetor 7245 PLUS
BSS PS 701H
BSS10.08 - renovace
BSS P 53 S
TOS-28 Žebrák; StankoImport 2H125; Pásová pila G5013W
Re: Zetor 25 K Rad 5
Manžeta do válce hydrauliky je stejná jako u Z50?
http://www.eshop-rychle.cz/ceskenaradi/ ... r-Super-50
http://www.eshop-rychle.cz/ceskenaradi/ ... r-Super-50
http://www.youtube.com/watch?v=Abh1j5Wmy5M Z25K štípač
http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... =1&t=40932 Jak vložit fotku
http://www.agportal.cz/
http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... =1&t=40932 Jak vložit fotku
http://www.agportal.cz/
Re: Zetor 25 K Rad 5
Mám ještě dotazy:
1/ jak hluboko mám zasunout ucpávku s O kroužky? Může být až na doraz hřídele?
2/ třetí otvor v pístu, kde má být nějaký ventil, ten přehodím nebo tam zůstane a na něm bude přišroubovaná nová manžeta?
3/níže na obrázku je táhlo s pružinou, tím se nastavuje vypínání pístu v horní úvrati?
1/ jak hluboko mám zasunout ucpávku s O kroužky? Může být až na doraz hřídele?
2/ třetí otvor v pístu, kde má být nějaký ventil, ten přehodím nebo tam zůstane a na něm bude přišroubovaná nová manžeta?
3/níže na obrázku je táhlo s pružinou, tím se nastavuje vypínání pístu v horní úvrati?
http://www.youtube.com/watch?v=Abh1j5Wmy5M Z25K štípač
http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... =1&t=40932 Jak vložit fotku
http://www.agportal.cz/
http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... =1&t=40932 Jak vložit fotku
http://www.agportal.cz/
Re: Zetor 25 K Rad 5
Nemáte někdo výkres s kótami a zdvihy hydrauliky?
http://www.youtube.com/watch?v=Abh1j5Wmy5M Z25K štípač
http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... =1&t=40932 Jak vložit fotku
http://www.agportal.cz/
http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... =1&t=40932 Jak vložit fotku
http://www.agportal.cz/
Re: Zetor 25 K Rad 5
Existuje návod, jak se nastavuje tlak v hydraulice, šroub uvnitř hřídele je na pravé straně?
http://www.youtube.com/watch?v=Abh1j5Wmy5M Z25K štípač
http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... =1&t=40932 Jak vložit fotku
http://www.agportal.cz/
http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... =1&t=40932 Jak vložit fotku
http://www.agportal.cz/
Re: Zetor 25 K Rad 5
Návod som ešte nevidel,skrutky je na p.strane keď sa postaviš za traktor smerom do predu.
Mihi
Re: Zetor 25 K Rad 5
Ahoj.
Tak jsem traktor postavil na dílnu...
A dal se do toho, tedy zatím do rozebírání...
Nutně potřebuji udělat brzdy. Teče tam olej, takže bude řešení na utěsnění řídelí od Rosch8, Díky za něj.
A termostat + kontrola tlaků čerpadla, motoru a jejic nastavení + přetěsnění.
Brzdy jsou totálně zdojené od oleje, přitom před dvěma lety jsem dával nové simeringy. Nechce se mi věřit, že by se brzdy mohly takhle zmastit pouze s průchodu oleje mezi hřídelemi. Ovšem když jsem tam ty simeringy dal před dvěma lety, asi měsíc po montáži už to nebrzdilo.
Čím myslíte že to může být, případně máte nějaké lepší řešení pro utěsnění simeringama? Dával jsem simering 58 - 80 - 13, byť jsou psané 60 - 80 -13, ale ty byly velké.
Čím odmašťujete brzdy? Zvažuji vzít to nitro ředidlem, následně čističem na brzdy ve spreji, případně perchlorem.
Po sundání kapotáže jsem zjistil, že se nemusí jednat o netěsnost hlavy, ale jenom víka. Nemáte nápad jak zjistit zda je třeba měnit i těsnení pod hlavou?
Díky za rady.
Tak jsem traktor postavil na dílnu...
A dal se do toho, tedy zatím do rozebírání...
Nutně potřebuji udělat brzdy. Teče tam olej, takže bude řešení na utěsnění řídelí od Rosch8, Díky za něj.
A termostat + kontrola tlaků čerpadla, motoru a jejic nastavení + přetěsnění.
Brzdy jsou totálně zdojené od oleje, přitom před dvěma lety jsem dával nové simeringy. Nechce se mi věřit, že by se brzdy mohly takhle zmastit pouze s průchodu oleje mezi hřídelemi. Ovšem když jsem tam ty simeringy dal před dvěma lety, asi měsíc po montáži už to nebrzdilo.
Čím myslíte že to může být, případně máte nějaké lepší řešení pro utěsnění simeringama? Dával jsem simering 58 - 80 - 13, byť jsou psané 60 - 80 -13, ale ty byly velké.
Čím odmašťujete brzdy? Zvažuji vzít to nitro ředidlem, následně čističem na brzdy ve spreji, případně perchlorem.
Po sundání kapotáže jsem zjistil, že se nemusí jednat o netěsnost hlavy, ale jenom víka. Nemáte nápad jak zjistit zda je třeba měnit i těsnení pod hlavou?
Díky za rady.
Re: Zetor 25 K Rad 5
ked sa pozries na fotku hriadelov tak vidno olej v drazkach v medzere medzi hriadelmi.
Za guferom je taka komorka a ta ma otvor na spodku, teoreticky olej, ktory prejde cez gufero, by mal vytiect touto dierkou von a nemal by sa dostat az na brzdy. To si skontroluj a budes vediet, ci ti isiel olej spod gufera, alebo spomedzi hriadelov.
Tade sa dostane von slusne mnoztvo oleja. Ja som nikde nenasiel odvetranie skrine, takze pri zohriati moze tade celkom slusne tlacit olej von.
Ta uprava, co som popisal, je funkcna a overena, ja to mam uz 2 roky a brzdy su uplne suche.
Ked budes kupovat manzetu, tak musi byt z Hennlichu z materialu Hytan.
Ked kupis od Gufera z Optimitu Odry, polyuretanovu, tak ta je velmi tvrda a nenasunies ju tam bez poskodenia. Teraz nedavno to jeden clen fora robil a musi objednat novy manzetu z Hennlichu.
Alebo potom pozhanat z ineho materialu, z gumy NBR. Ta je makka, tu nasunies urcite.
Peter768 daval mensiu drazku a dal iba hrubostenny okruzok. Myslim ze daval 5 mm stenu. Aj to je riesenie...
Hytan ma vybornu oteruvzdornost, takze by mal mat najvyssiu zivotnost, preto som zvolil tento material. A je dobre to robit v teplom prostredi, alebo zohriat manzetu na 40-50°C v teplej vode tesne pred nasunutim, aby trochu zmakla.
Manzeta:
https://www.hennlich.cz/produkty/tesnen ... 5Bend%5D=7
Hytan ma rychlost posuvu do 1m/s a guma NBR70 ma max 0,5m/s a hytan ma prevadzkovy rozsah -40°C az +100°C co je pre prevodovku Z25 dostacujuce.
Treba povedat, ze priamo pod tesnenim vznika teplo samotnym trenim britu o hriadel, Takze tych 100°C nie je az taka velka rezerva, ako by sa mohlo zdat na prvy pohlad.
Nech sa dari pri opravach...
Za guferom je taka komorka a ta ma otvor na spodku, teoreticky olej, ktory prejde cez gufero, by mal vytiect touto dierkou von a nemal by sa dostat az na brzdy. To si skontroluj a budes vediet, ci ti isiel olej spod gufera, alebo spomedzi hriadelov.
Tade sa dostane von slusne mnoztvo oleja. Ja som nikde nenasiel odvetranie skrine, takze pri zohriati moze tade celkom slusne tlacit olej von.
Ta uprava, co som popisal, je funkcna a overena, ja to mam uz 2 roky a brzdy su uplne suche.
Ked budes kupovat manzetu, tak musi byt z Hennlichu z materialu Hytan.
Ked kupis od Gufera z Optimitu Odry, polyuretanovu, tak ta je velmi tvrda a nenasunies ju tam bez poskodenia. Teraz nedavno to jeden clen fora robil a musi objednat novy manzetu z Hennlichu.
Alebo potom pozhanat z ineho materialu, z gumy NBR. Ta je makka, tu nasunies urcite.
Peter768 daval mensiu drazku a dal iba hrubostenny okruzok. Myslim ze daval 5 mm stenu. Aj to je riesenie...
Hytan ma vybornu oteruvzdornost, takze by mal mat najvyssiu zivotnost, preto som zvolil tento material. A je dobre to robit v teplom prostredi, alebo zohriat manzetu na 40-50°C v teplej vode tesne pred nasunutim, aby trochu zmakla.
Manzeta:
https://www.hennlich.cz/produkty/tesnen ... 5Bend%5D=7
Hytan ma rychlost posuvu do 1m/s a guma NBR70 ma max 0,5m/s a hytan ma prevadzkovy rozsah -40°C az +100°C co je pre prevodovku Z25 dostacujuce.
Treba povedat, ze priamo pod tesnenim vznika teplo samotnym trenim britu o hriadel, Takze tych 100°C nie je az taka velka rezerva, ako by sa mohlo zdat na prvy pohlad.
Nech sa dari pri opravach...