Jaro 25 a jeho Zetor
Re: Jaro 25 a jeho Zetor
jaro, stipacku mam taky nekdy v planu ale kdyz bych se do ni poustel sam nebo bych nakreslil planej kamaradoj, tak bych to chtel udelat tak, abych na ni mel zaves na lehkou vlecku a nebo kombinace lopata se stipackou.
Re: Jaro 25 a jeho Zetor
No ja malú vlečku nemám, resp. len PAJ-ku. A popravde také moc kombinované náradia ja nepreferujem. Mám takú skúsenosč, že väčšinou čo je na všetko je v podstate nanič.
Mám rád traktory, ale môj najobľúbenejší je ZLÍN 37 ČMELÁK
Re: Jaro 25 a jeho Zetor
Dnes som viac menej dokončil štiepačku a aj vyskúšal. Na to, že som štiepal rok starý, teda už dosť preschnutý dub, tak byslím že šla celkom dobre.
https://youtu.be/VoiLSRocNco
Akurát na tenšie drevo bude treba na prítlačnú páku dorobiť čeľusť, aby to plnohodnotne fungovalo.
https://youtu.be/VoiLSRocNco
Akurát na tenšie drevo bude treba na prítlačnú páku dorobiť čeľusť, aby to plnohodnotne fungovalo.
Mám rád traktory, ale môj najobľúbenejší je ZLÍN 37 ČMELÁK
Re: Jaro 25 a jeho Zetor
Absolvoval som STK a potešiteľné je, že sa nás už netýka emisná kontrola. Zrušili ju pre vozidlá do roku 1971.
Mám rád traktory, ale môj najobľúbenejší je ZLÍN 37 ČMELÁK
Re: Jaro 25 a jeho Zetor
Super. Takze uz nepotrebujem nove elementy a ako to je s blatníkmi a smerovkami??
Re: Jaro 25 a jeho Zetor
Tak u nás je to trochu jinak a myslím nedotažený zákon o emisích.Jaro25 píše:Absolvoval som STK a potešiteľné je, že sa nás už netýka emisná kontrola. Zrušili ju pre vozidlá do roku 1971.
Vozidla starší 30ti let nepodléhají fyzickému měření emisí, ale podléhají tzv.kontrole stavu.
Ale má to jeden háček ,týká se to pouze vozidel které mají ve velkém techničáku potvrzení historického vozidla a můžou mít bílé nebo žluté značky a nemusí mít Véčka.
Takže na mém Z15 jsme měřily emise i když je to rok 1947.
Re: Jaro 25 a jeho Zetor
Je to tak....EK už netreba. U nás sa to aj ťažko meralo...to nie je meranie cez OBD
Nechcelo to snímať otáčky a bolo treba po pridaní plynu mať do 3 sekú plné otáčky a to ten traktor nedá tak to radšej zrušili. Aj tak to bola blbosť. Takých starých traktorov je len pár s TP. My tú našu ekológiu a prostredie veru nepoškodíme.
Nechcelo to snímať otáčky a bolo treba po pridaní plynu mať do 3 sekú plné otáčky a to ten traktor nedá tak to radšej zrušili. Aj tak to bola blbosť. Takých starých traktorov je len pár s TP. My tú našu ekológiu a prostredie veru nepoškodíme.
Re: Jaro 25 a jeho Zetor
Já měl taky problémy se snímáním otáček, nakonec to šlo přes vstřikovací trubku, sice na několikrát ale dali jsme to.
U nás ty normy na měření posunuli ,zrychlení je do 10sekund a kouřivost až 4.Přeběhové otáčky si v počítači nastavíš jaké chceš, tam je benevolence velká.
A to se vejde všechno.
U nás ty normy na měření posunuli ,zrychlení je do 10sekund a kouřivost až 4.Přeběhové otáčky si v počítači nastavíš jaké chceš, tam je benevolence velká.
A to se vejde všechno.
Re: Jaro 25 a jeho Zetor
No veď práve, že ak sa majú hodnoty nastavovať technikom "podľa potreby", tak celá kontrola postráda akýkoľvek zmysel. Tých pár starých strojov naozaj planétu nezlikviduje. Boli by tu iní adepti. Celkovo tá dnešná hystéria okolo emisií naftových motorov je dosť mimo realitu.
Mám rád traktory, ale môj najobľúbenejší je ZLÍN 37 ČMELÁK
Re: Jaro 25 a jeho Zetor
Je to podle mne cíleně vytvořená kampaň, kde nejde až tak o emise :-)
napadá mne vždycky takový příměr, když dnes většina výrobců ještě před dvěma lety ..nejvyspělejších" motorů najednou cpe lidem do hlavy elektromobilitu...tak si představ takového motorkáře, jak bude nadšený, že má pod prdelí motor z mixeru:-) Mluví se o osobních automobilech ohledně ,,převratného" pokroku v elektrifikaci. Co bude s nákladními auty, traktory, a co s těmi motorkami?
Tady těch blbin o elektřině je plno všude. A večer, když si člověk sedne na terasu, a mrkne na oblohu, uvidí letecký koridor nad hlavou... A ten bordel padá kam...:-(
napadá mne vždycky takový příměr, když dnes většina výrobců ještě před dvěma lety ..nejvyspělejších" motorů najednou cpe lidem do hlavy elektromobilitu...tak si představ takového motorkáře, jak bude nadšený, že má pod prdelí motor z mixeru:-) Mluví se o osobních automobilech ohledně ,,převratného" pokroku v elektrifikaci. Co bude s nákladními auty, traktory, a co s těmi motorkami?
Tady těch blbin o elektřině je plno všude. A večer, když si člověk sedne na terasu, a mrkne na oblohu, uvidí letecký koridor nad hlavou... A ten bordel padá kam...:-(
Re: Jaro 25 a jeho Zetor
Chlapci, šak len počkajte.. ťažko sa tomu verí ale elektrika všetko v priebehu pár rokov zmení...
Mihi
Re: Jaro 25 a jeho Zetor
..je to jen slepá kolej. Věřím, že přijde něco jiného, ale elktřina to nebude:-) si to představ Mihi, traktor, za kterým po poli plandá prodlužovačka O něčem takovém jsem taky četl.....Snad John Deere s něčím takovým experimentuje..
Re: Jaro 25 a jeho Zetor
Ahoj, když jsem viděl tenhle typ štípačky že děláš, tak jsem si říkal nic moc, já se tohodle systému prostě bojím, že zakopnu a padnu na ni. Ale dotlačování přes ten jackel je dobrý napad a bezpečnější než jak někdo nejmenovaný to dotláčí nohou .
Srdcová 25-ka; Járova 25-A; Školníkova 25-A; Stodolová uloženka 25-ka
Zetor 5611
Zetor 7211
Zetor Super 35
Zetor 7245 PLUS
BSS PS 701H
BSS10.08 - renovace
BSS P 53 S
TOS-28 Žebrák; StankoImport 2H125; Pásová pila G5013W
Zetor 5611
Zetor 7211
Zetor Super 35
Zetor 7245 PLUS
BSS PS 701H
BSS10.08 - renovace
BSS P 53 S
TOS-28 Žebrák; StankoImport 2H125; Pásová pila G5013W
Re: Jaro 25 a jeho Zetor
JJ přesně o tobě hovořím, vím že jste o tom debatovali, ale mě se to prostě pocitově nelíbí. Už cirkulárka s otevřeným stolem je hnus, viděl jsem pár fotek a od té doby uklízím pod nohama a kabel vedu oklikou, abych přes něj nechodil.
Dodělej jsi to co Jaro na to dotláčení .
Dodělej jsi to co Jaro na to dotláčení .
Srdcová 25-ka; Járova 25-A; Školníkova 25-A; Stodolová uloženka 25-ka
Zetor 5611
Zetor 7211
Zetor Super 35
Zetor 7245 PLUS
BSS PS 701H
BSS10.08 - renovace
BSS P 53 S
TOS-28 Žebrák; StankoImport 2H125; Pásová pila G5013W
Zetor 5611
Zetor 7211
Zetor Super 35
Zetor 7245 PLUS
BSS PS 701H
BSS10.08 - renovace
BSS P 53 S
TOS-28 Žebrák; StankoImport 2H125; Pásová pila G5013W