miropele214 píše:aha , tak potom rozvody mam v pohode .... tak potom prečo na male otačky dimi pekne a pri pridatí plynom čierny dym ako z lokomotivy a nevladze tak ako má ... valce su ok ...
v dielenskej prirucke myslim od strany 35 je uplny a podrobny postup nastavenia cerpadla.
nastavuje sa:
zhoda zaciatku dodavky paliva
mnozstvo dodaneho paliva na 100 ot.
predstih vstreku 30°
je to tam popisane. Ja som zatial urobil iba predstih na 30° a motor bezi pekne. neda sa porovnat s tym, co bolo predtym.
Ja si myslim, ze treba skontrolovat vstreky, vyber von, daj na trubky a toc s motorom pri max plyne. Uvidis ako rozprasuje naftu, musia pekne vrzat ako cvrcek.
Potom skontrolovat cerpadlo. Ako kapilaru som pouzil prazdnu plastovu trubicku priesvitnu z pera na pisanie. umyl som zbytky modrej tuhy v acetone. Pekne natesno ide zasadit do vytlacneho ventilu cerpadla.
Predtym som si urobil rysky na zotrvacniku. V spojkovom okne mam sipku namontovanu original. Len rysky na zotrvaku neboli. Nasiel som hornu uvrat a 12.5 zuba na venci zotrvacnika je 30° a nepotrebujes ani uhlomer.