Mělo to být trošku jinak, ale dnes je jasné, že by to bylo to nejlepší, co mohlo.oakenfold píše:Kdyby se tenkrát prodal Zetor Jelenovi, tak teď vyrábí na plný plyn. JD tenkrát hledal výrobní kapacity pro Evropu a na jednej lince by se určitě vyráběl i Zetor. A co se týče exportu- nevím, jak u vás na Slovensku, ale ČR je v přepočtu na obyvatele jeden z největších exportéru na světě, dokonce větší, než Německo. Loni se z ČR vyvezlo zboží za 175 miliard Euro.
Továrna Zetor Brno
Moderátor: Lukashil
Re: Továrna Zetor Brno
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod
Re: Továrna Zetor Brno
Aj JD ak nezačne rýchlo robiť traktory na baterky tak skončí - euro 7 prichádza.
Re: Továrna Zetor Brno
myslím, že JD už Zetor chvíli vlastnil. A směr byl jasný, vyrabovat odbyt a poslat značku do háje.
Re: Továrna Zetor Brno
Stejně, jako vyraboval VW Škodovku
Z7711, Z3011, Z Super P, Nakladač Nujn 100, Bss 3,5t, Bss P73S, RUR 5
Re: Továrna Zetor Brno
No podla toho kam VW smeruje tak on likviduje sám seba.
Re: Továrna Zetor Brno
VW šel do škodovky s tím, že s továrnou počítá do budoucna a zachová i značku Škoda, což bylo podmínkou prodeje.
JD šel do Zetoru s trochu jinými úmysly - stačí si dohledat, jak se Zetoru ve spolupráci s JD dařilo. Kdyby jo, těžko by byl po čase před krachem.
JD šel do Zetoru s trochu jinými úmysly - stačí si dohledat, jak se Zetoru ve spolupráci s JD dařilo. Kdyby jo, těžko by byl po čase před krachem.
Re: Továrna Zetor Brno
Pokud by tam nyní nedělali ložiska a další bazmeky pro vagony pro "matku" v SR tak už by byli dávno na huntě….lepení těch pár 100ek skládaček motor Deutz/náprava Carraro/hydraulika Bosch/brzdy Wabco by je neuživilo...bohužel, leč časy až s 30tis kusů za rok se už nikdá nevrátí...……..
Teď, teď, teď tu byl. Museli jste se potkat.
Re: Továrna Zetor Brno
Nechci se dohadovat ale Zetor byl z ložiskárny(zbrojovky) vyčleněn už na zažátku 80.let... což ale neznamená, že se tam nemohla nastěhovat kdejaká jiná výroba později...
Re: Továrna Zetor Brno
jen ať vrcholný managment dál podporuje prodej za cenu buzerace zákazníků poplatky za razítko
já jim fandim
já jim fandim
Stydím se za tuto zem
Re: Továrna Zetor Brno
Poplatky za razítko jsou úplně všude... Někde na takhle starý verky už ani žádný razítko nedostaneš... Třeba pro takovou škodovku je felda tabu a jak se nový auta prodávaj...
Re: Továrna Zetor Brno
Na čo sú vlastne potrebné tie razítka? Mal som hádam aj 30 aut a nikdy žiadne razítko som nepotreboval.
Viem , že sa platí za zapísanie iného rozmeru kolies - ale prečo by som mal obúvať iný rozmer kolies to som sa nedozvedel.
Viem , že sa platí za zapísanie iného rozmeru kolies - ale prečo by som mal obúvať iný rozmer kolies to som sa nedozvedel.
-
- Příspěvky: 467
- Registrován: sob lis 15, 2008 10:06 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Továrna Zetor Brno
Když třeba najdeš ve družstvě starý vybírač siláže naroubovaný na 7245 která šla už z výroby bez TP, tak musíš hodně zaplatit aby Ti dali glejt že to můžeš přihlásit po sundání frézy jako normální traktor.
Re: Továrna Zetor Brno
No tak ho budem používať bez tabuliek. Svokor robil celý život žeriavnika, V3S bola v stave ako všetky vejtřasky, tak mu policajti zobrali tabulky. Firme sa oplatilo zohnať trajler a milý žeriav prevážať po stavbách. Ešte 12 rokov veselo makal po celej republike - bez tabuliek.
Ak chcem jazdiť po cestách tak viem kolko ma to bude stáť, ak chcem ušetriť tak nejazdím po cestách.
Samozrejme na SVK je možnosť s tým behnúť na stk a vybaviť F značky.
Ak chcem jazdiť po cestách tak viem kolko ma to bude stáť, ak chcem ušetriť tak nejazdím po cestách.
Samozrejme na SVK je možnosť s tým behnúť na stk a vybaviť F značky.
Re: Továrna Zetor Brno
Oco máme doma traktor. Kdysi ho děda odkoupil jako vrak s papírama. Ještě za totáče. Traktor prošel domácí opravou. A jezdilo se s ním. Pak se zpřísnila doba a muselo se na tech. kontrolu. Technik řekl, chlapi teď ještě udělám, ale vše se bude zpřísňovat a příště už to takhle neprojde. Je třeba tohle, tohle, atd vyměnit, opravit. Tedy traktor jsme znovu opravili. Dojeli jsme na další kontrolu a vše bylo v naprostém pořádku. Paráda. Další technickou samozřejmě za ty roky se vše zpřísnilo povídal technik, no teď je to ještě v pohodě, ale chlapi ty kola co tam máte ty fuglovky za které vás chválim nejsou správně zapsaný v techničáku. To víte kdysi dávno udělali generálku traktoru a dali tam co zrovna měli skladem. A nikdo to neřešil. Pokuste se to do toho techničáku doplnit. Tak se muselo napsat do Zetoru co a jak. Odpověď přišla, ano pro tento tyl traktoru je od nás povolen typ kol: a vypsané rozměry přímo podle našeho technjčáku. Po uhrazení sumy vám obratem zašleme certifikát pro dopsání těchto možných rozměrů kol. Tedy syn uhradil sumu, certifikát přišel s ním došel na ůřad. No a teď když jede na technickou tak už nemusí mít obavu, že neprojde kvůli rozměru kol na traktoru.
S traktorem jezdíme převážně po silnici, jinak se na zahradu, do lesa, na louku nedostaneme. A nemusíme řešit to, když nás zastaví četník, že si smlsne na tom, že nemáme technickou. Všechny tři traktory máme na papírech a kdykoli sedneš a jedeš kam chceš. V dnešní době už to u nás jinak nejde. Kdyby se něco stalo, tak je to aspoň jedna věc která je v cajku.
S traktorem jezdíme převážně po silnici, jinak se na zahradu, do lesa, na louku nedostaneme. A nemusíme řešit to, když nás zastaví četník, že si smlsne na tom, že nemáme technickou. Všechny tři traktory máme na papírech a kdykoli sedneš a jedeš kam chceš. V dnešní době už to u nás jinak nejde. Kdyby se něco stalo, tak je to aspoň jedna věc která je v cajku.