Továrna Zetor Brno
Moderátor: Lukashil
Re: Továrna Zetor Brno
Tak zaprvý je tvoje blbost, že si převezmeš neúplný techničák... u nás už mnoho let pokud se cokoliv děje s techničákem tě upozorní ať si ho přečteš jestli je tam vše co tam má být... navíc, je otázkou jestli to zmizí i z karty vozidla o čemž dost pochybuju protože na jakoukoliv změnu údajů musíš mít žádost která zůstává ve spisu... takže pláčeš na špatnym hrobě...
K tomu zbytku, ty stále nechápeš, že je nezajímá jestli ty lidi to chtějí nebo nechtějí platit a už vůbec je nezajímá jestli pro Frantu Vomáčku z Horní Dolní je to moc? Prostě si určili kolik za to razítko budou požadovat a ty to buď můžeš zaplatit pokud to potřebuješ nebo vyřešit jinak, to už je na každým... Jen vsuvka v dobách kdy to bylo jen za kolek to nikdo neřešil protože tehdá po tom nikdo nešel... Jak jinak by se mohli dostat do 57 69motory a v papírech to nikdo nepřepsal, z ursusa bez předku, přijede z generálky traktor s předkem a zetoráckým motorem a papíry nikdo neřeší... Řešit se tohle všechno začlo až když se začalo fotit, protože už si technik nelajzne to pustit atd...
K těm přestavbám, to byla vlastnost tehdejšího hospodářství. Nestačilo mít pouze peníze na nákup, musel jsi mít i "poukaz" bez toho jsi nic nedostal a často to bylo tak, že sis vybírat nemohl a musel vzít co bylo... U nás statkáři museli někdy na konci 70.let vzít 40 ursusa zatím co na obec v tý době přišla 69... Další věcí byla dostupnost ND, dost pochybuju, že se dělaly nějaký houfný přestavby, kde bys na to sehnal komponenty když jen sehnat kompresor na krystala bylo scifi aspoň z vyprávění pamětníků... Spousty věcí se shánělo pokoutně a pomocí úplatků, záleželo jak měl kdo dlouhý prsty... Pokud jezeďákům/statkářům šéfoval předseda okresní partaje bylo to něco jinýho, než když tam byl někdo kdo je v "nemilosti"...
K těm úplatkům, legendární je vyprávění táty když tehdejší stavební středisko "našich" statkářů se rozhodlo někdy v půlce 80.let, že potřebuje 2 AD28... Naložili liazku bramborama a jeli do Slanýho, tam se dozvěděli, že není problém ale nemají podvozky. Tak naložit liazku bramborama a vyrazit do Kopřivnice dojednat podvozky... Nakonec to dopadlo tak, že dostali na výběr buď si počkají na ty 28, nebo můžou "hned" vzít 20 na 148...
Některý věci se daly oklikou obejít, poslední horák co sem na středisko přišel, tu byl od 87-91roku ve zkouškách a pak ho od Zetoru odkoupili, všechno to bylo o známostech... Taková zajímavá doba to byla a plná paradoxů... Zatím co ve fabrikách stálo na place mraky traktorů, autobusů atd. tak za branou toho byl pořád nedostatek... S ND to samý...
K tomu zbytku, ty stále nechápeš, že je nezajímá jestli ty lidi to chtějí nebo nechtějí platit a už vůbec je nezajímá jestli pro Frantu Vomáčku z Horní Dolní je to moc? Prostě si určili kolik za to razítko budou požadovat a ty to buď můžeš zaplatit pokud to potřebuješ nebo vyřešit jinak, to už je na každým... Jen vsuvka v dobách kdy to bylo jen za kolek to nikdo neřešil protože tehdá po tom nikdo nešel... Jak jinak by se mohli dostat do 57 69motory a v papírech to nikdo nepřepsal, z ursusa bez předku, přijede z generálky traktor s předkem a zetoráckým motorem a papíry nikdo neřeší... Řešit se tohle všechno začlo až když se začalo fotit, protože už si technik nelajzne to pustit atd...
K těm přestavbám, to byla vlastnost tehdejšího hospodářství. Nestačilo mít pouze peníze na nákup, musel jsi mít i "poukaz" bez toho jsi nic nedostal a často to bylo tak, že sis vybírat nemohl a musel vzít co bylo... U nás statkáři museli někdy na konci 70.let vzít 40 ursusa zatím co na obec v tý době přišla 69... Další věcí byla dostupnost ND, dost pochybuju, že se dělaly nějaký houfný přestavby, kde bys na to sehnal komponenty když jen sehnat kompresor na krystala bylo scifi aspoň z vyprávění pamětníků... Spousty věcí se shánělo pokoutně a pomocí úplatků, záleželo jak měl kdo dlouhý prsty... Pokud jezeďákům/statkářům šéfoval předseda okresní partaje bylo to něco jinýho, než když tam byl někdo kdo je v "nemilosti"...
K těm úplatkům, legendární je vyprávění táty když tehdejší stavební středisko "našich" statkářů se rozhodlo někdy v půlce 80.let, že potřebuje 2 AD28... Naložili liazku bramborama a jeli do Slanýho, tam se dozvěděli, že není problém ale nemají podvozky. Tak naložit liazku bramborama a vyrazit do Kopřivnice dojednat podvozky... Nakonec to dopadlo tak, že dostali na výběr buď si počkají na ty 28, nebo můžou "hned" vzít 20 na 148...
Některý věci se daly oklikou obejít, poslední horák co sem na středisko přišel, tu byl od 87-91roku ve zkouškách a pak ho od Zetoru odkoupili, všechno to bylo o známostech... Taková zajímavá doba to byla a plná paradoxů... Zatím co ve fabrikách stálo na place mraky traktorů, autobusů atd. tak za branou toho byl pořád nedostatek... S ND to samý...
Re: Továrna Zetor Brno
Chlapi na stk traktoru sa fotí niečo iné ako na osobáku? Lebo moja posledná stk bola stoj fotím zadok a stoj fotím predok, išlo čisto len o tie dve špzky.
Re: Továrna Zetor Brno
nebudu se vyjadřovat, snad jen pro ty, kteří si myslí že je to v pořádku, přeji vám příjemně drahé zemědělské komodity, až si zemědělci do ceny všechny nesmyslné poplatky
Stydím se za tuto zem
Re: Továrna Zetor Brno
Zemědělci nejsou bohužel ty kteří určují ceny. Bohužel
Re: Továrna Zetor Brno
oco13: U nas sa tiež foti pri vstupe stroja na linku (zaciatok kontroly) a potom pri vystupe (dokoncenie kontroly). Ale kamery ta snimaju cely cas kontroly. Kolko je u nas kamier na STK-čkach, tak to nema ani Barrandov a Koliba dohromady
Re: Továrna Zetor Brno
Hej kamery sú všade, ale len na tých dvoch miestach ma hnal od auta a fotil. Niekde som zachytil článok, že tie kamery dali na ústavný súd ako priestupok voči GDPR - a tak teraz je medzistav - kým US rozhodne, že kamery byť môže, ale ak chce kamerovať tak musí upozorniť všetky osoby v zábere. Teda aby sa rozumelo nie technik (ten to má v paži) ale keď chce niekto online kontrolovať ako prebieha stk tak musí upozorniť osoby na placi. Už to bolo dávnejšie čo som to čítal, tak možno US už aj rozhodol, neviem, mne chodí na stk syn alebo automechanik.
Re: Továrna Zetor Brno
V ČR se fotí předobok, zadobok, VIN, počítadlo km, nevím jak je to s typem motoru... Na STK osobně nejezdím.
Re: Továrna Zetor Brno
Motor se nefoti, jen výrobní štítek, u mě po přestavbě na nákladní (odpočet DPH) fotí i druhý štítek
malej traktorista v malým traktoru
Re: Továrna Zetor Brno
v sulade snazvom temy chcem sa opýtať pospolitosti kúpil si niekto z vás v poslednej dobe aj 2-3 roky dozadu NOVý ZETOR?
Ako ste s ním spokojný ? myslim z jeho prevádzkou a tými novými finesami: Filter pevných častíc, močovina a pod. Nie naozaj nechcem rýpať zaujíma ma to, rozmýšľam nad ZETOROM, mechanika vraj OK ale tie finesy, že su problemové.
Ako ste s ním spokojný ? myslim z jeho prevádzkou a tými novými finesami: Filter pevných častíc, močovina a pod. Nie naozaj nechcem rýpať zaujíma ma to, rozmýšľam nad ZETOROM, mechanika vraj OK ale tie finesy, že su problemové.
Re: Továrna Zetor Brno
V jakém výkonu vybíráš traktor? Osobní zkušenot nemám, ale když jsem se zajímal u prodejce o Majora, tak říkal že na modelech, které mají Zetor motor dávají přímo při prodeji nějakou úpravu, která vyřadí močovinu nebo filtr pevných částit, teď už nevím. Takže jim to asi úplně nefunguje. Otázkou je, jak to mají ostatní značky. Problém s tím můžou mít taky.
Re: Továrna Zetor Brno
No v okolí jezdí pár nových kousků . S adblue jedna fortera CL a adblue už šlo jednou Sr.. a pak nějaké drobnosti jen. Jen co je takové na prd je že nové zetory mají částečně ovládané čerpadlo elektronicky takže pokud se mu něco nelíbí nebo ti nedobíjí tak ti to zdechne i když je to jinak mechanický traktor (zmiňované forterra přestala na poli dobíjet a jak došla baterka tak čau ).
Zetor 6911 (1980)
Vlek 3,5T
Vlek 3,5T
Re: Továrna Zetor Brno
To je prostě daň za výmysly evropské unie. To ti chcípne i auto. Ale z toho Adblue či DPF v podání zetoru bych měl asi strach. Všechno je to snaha vyhovět emisní normě na zastaralém motoru a hlavně je to všechno poskládané z toho co dům dal. Neodzkoušené celky různých výrobců, které pospolu korektně fungovat nemusí a s tím související další a další problémy.
Já už to tu psal, možná i několikrát, my jsme s proximou maximálně spokojení,ale to je traktor bez dpf či Adblue. Dneska bych do něj šel znovu, ale kupovat něco novějšího, tak bych šel do něčeho zahraničního, vyzkoušeného.
Myslím že Zetor místo pokusů jestli to a ono bude fungovat,měli jít cestou koupit motor i s celým systémem, to naroubovat na převodovku a mohlo to fungovat. A ne to řešit metodou pokus omyl.
Já už to tu psal, možná i několikrát, my jsme s proximou maximálně spokojení,ale to je traktor bez dpf či Adblue. Dneska bych do něj šel znovu, ale kupovat něco novějšího, tak bych šel do něčeho zahraničního, vyzkoušeného.
Myslím že Zetor místo pokusů jestli to a ono bude fungovat,měli jít cestou koupit motor i s celým systémem, to naroubovat na převodovku a mohlo to fungovat. A ne to řešit metodou pokus omyl.
Můj 7045 horal (pokladnička)viewtopic.php?f=36&t=118233
Re: Továrna Zetor Brno
zatímco amerika, takovej obrovskej kontinent si pořád jede na prasáka emise.
on ten jejich vzduch nad námi planetu neoteplí?
on ten jejich vzduch nad námi planetu neoteplí?
Stydím se za tuto zem
Re: Továrna Zetor Brno
Tak v americe mají taky emise, ale asi taky inteligentnější lidi co je vymýšlí
Zetor 6911 (1980)
Vlek 3,5T
Vlek 3,5T