Továrna Zetor Brno
Moderátor: Lukashil
Re: Továrna Zetor Brno
To sa mi nechce veriť, to naozaj nikto nemá skusenosť z novšimi modelmi, tak 2-3 ročnými? bol tu na fore jeden link na proximu no tiež akosi ustal, neviete mi poradiť ako sa nastavuju pojazdové spojky na Proxime 90 Hs?
ďakujem
ďakujem
Re: Továrna Zetor Brno
No v tejto sekcii a tejto téme asi ťažko, a vela skúseností s novšími modelmi nebude- lebo cena , lebo kúpna sila obyvatelstva
Re: Továrna Zetor Brno
vieš poradiť kde inde ako v sekcii Zetr Brno b y to mohlo byť? Veď to nemusi byť len majiteľ, nožno z tým typom niekto sa stretáva v práci, nejjaky servisák a pod, či som jediný kto sa o ten model zaujíma?
Re: Továrna Zetor Brno
Nastavenie pojazdových spojek - technické problemy, a potom buď prevodovky alebo nápravy - tam patrí otázka z hladiska členenia fora. Tu si v historii fabriky a v debate o jej budúcnosti.
No a stačí si kliknúť hore vpravo na "nové príspevky" a vidíš kto sem chodí a o čom sa tu najviac debatuje.
No a stačí si kliknúť hore vpravo na "nové príspevky" a vidíš kto sem chodí a o čom sa tu najviac debatuje.
Re: Továrna Zetor Brno
cože? tihle pastičkáři budou dělat zase nové pastičky? bůh ochraňuj české zemědělce!
Stydím se za tuto zem
Re: Továrna Zetor Brno
Četli jste to? 80% součástek nakupují - V EU, takže to asi není všechno. Prostě a jen montovna. Co taky chce za zázraky ve dvou a půl hale.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod
Re: Továrna Zetor Brno
Ono je snazší zadat zakázku na výrobu někomu kdo už má výrobní linku na to než aby ji samy rozjizdeli od nuly
malej traktorista v malým traktoru
Re: Továrna Zetor Brno
Hlavně to vyjde levněji, kor v těch objemech výroby který zetor má... Ostatně to je důvod proč zetor dojil koncepci UŘ1 40let... Stejný to bylo s Jawou(ta "péráka" vyrábí dodnes) a dalšíma. Dokud měli slušný objem výroby(ještě aby neměli když až na vyjímky se sem traktory nedovážely a podniky musely direktivně nakupovat zetory) a tím i zisk, tak jim ho komouš sebral a přerozdělil... Když měli plavat sami za sebe, tak už jim začínal ujíždět vlak a na investice už zase nezbývalo... A ono co si budem nalhávat, on i zetor před 89 rokem svezl do Brna na hromadu díly z celý republiky a jen z toho uplácal traktor... O tom už jsem tady psal ale to DYK nechce slyšet, protože tenkrát bylo všechno tak nějak lepšejší a rádo se zapomíná...
Re: Továrna Zetor Brno
Ne, nechci o tom slyšet a taky jsem doložil kolik fabrik varábějící traktory to jednou od píky. Slévárna, lisovny, prostě jedou ze surovin. Jsou hloupější než ti, co skládají cosi do sebe? Ono ale jak jsem psal - s dvě a půl halama dnes se to jinak dělat nedá. Díky braťia!!
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod
-
- Příspěvky: 289
- Registrován: ned čer 07, 2009 8:47 am
- Bydliště: Kutna Hora
Re: Továrna Zetor Brno
Vytrhl ze souvislosti? Pochopil jsem to stejně. Tak tady je celý text týkající se toho "dovozu".
Otázka: Kolik komponentů dovážíte?
Odpověď" Osmdesát procent součástek nakupujeme v Evropské unii, z toho na Česko a Slovensko připadá asi šedesát procent. Ze zemí mimo Evropskou unii, včetně Asie, vozíme jen některé položky.
A tak znovu zopakuju, že to s dvěma a půl halama jinak nebude. Vše ostatní výrobní vybavení je v prdeli co se hodilo je na slovensku a výrobky se vozí zase zpět na montáž. To nemohlo zůstat na místě a převézt to el. károu do výroby? To se musí vozit ze slovenska? To nemohou dělat zdejší lidi na stejných strojích? Notabene lidi, co s tím mají několikadesetiletou praxi? Když se před montáží otestuje přístrojovka a zjistí se, že má vadu, jede zpět. Na slovensko. Proč tu testovací kolonu tam nemají a neposílají bezvadné výrobky? Proč na plán výroby 80ks traktorů pošlou 78 přístrojovek, z toho dvě s vadou? Ať jdou do prdele. Dělá to tam kdejakej kokot, kterej to v životě nedělal, jen si nakoupil vybanení. Hlavně že je podnikatel!! Z toho plyne to strašný procento. Kde jakou pičovinu dodává kde kdo a hned je z toho 80%.
No to by jsme měli. A tak když 80% nakupují v EU asi to znamená, že to procentuální číslo není konečné. Nic - Montovna a vono to nějak dopadne. Že je to levnější? No na cenách to teda moc znát není.
Otázka: Kolik komponentů dovážíte?
Odpověď" Osmdesát procent součástek nakupujeme v Evropské unii, z toho na Česko a Slovensko připadá asi šedesát procent. Ze zemí mimo Evropskou unii, včetně Asie, vozíme jen některé položky.
A tak znovu zopakuju, že to s dvěma a půl halama jinak nebude. Vše ostatní výrobní vybavení je v prdeli co se hodilo je na slovensku a výrobky se vozí zase zpět na montáž. To nemohlo zůstat na místě a převézt to el. károu do výroby? To se musí vozit ze slovenska? To nemohou dělat zdejší lidi na stejných strojích? Notabene lidi, co s tím mají několikadesetiletou praxi? Když se před montáží otestuje přístrojovka a zjistí se, že má vadu, jede zpět. Na slovensko. Proč tu testovací kolonu tam nemají a neposílají bezvadné výrobky? Proč na plán výroby 80ks traktorů pošlou 78 přístrojovek, z toho dvě s vadou? Ať jdou do prdele. Dělá to tam kdejakej kokot, kterej to v životě nedělal, jen si nakoupil vybanení. Hlavně že je podnikatel!! Z toho plyne to strašný procento. Kde jakou pičovinu dodává kde kdo a hned je z toho 80%.
No to by jsme měli. A tak když 80% nakupují v EU asi to znamená, že to procentuální číslo není konečné. Nic - Montovna a vono to nějak dopadne. Že je to levnější? No na cenách to teda moc znát není.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod
Re: Továrna Zetor Brno
Jakou mají roční produkci? To jsi nám nějak nesdělil, porovnej to s produkcí Zetoru a pak mudruj... Apropo, když to všichni dělají tak blbě, proč si Zetor nekoupil ty a mohl jsi všem ukázat jak se to má dělat...
Re: Továrna Zetor Brno
Chlapi treba si uvedomit, ze Zetor a Lindner su posledne dva EU znacky, ktore zatial nepohltil nejaky velky koncern ( napr. AGCO a pod. ). Cize si podstatne tazsie presadzuju svoje miesto na trhu. Neska je to vsetko tak zglobalizovane, ze uz nikto nevie co si vlastne kupuje. MF je prefarbeny FENDT, Zetor prefarbuje TYM a tak by sa dalo pokracovat do vianoc. Vela traktorov zdiela platfrmu Antonio Carraro Inda ( Major, JD 5E ). A na azijcov nema nikto. Korejci chrlia traktory jeden za druhym a Indicka Mahindra, je tusimze najvacsi vyrobca traktorov na svete. Tiez poskupovali fabriky kde tade po celej zemeguli. A kde su este Japonci a hlavne Cina.
Re: Továrna Zetor Brno
redbile, nepřeháníš to trochu s tou rétorikou?
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod