Mapovo UNC

Moderátor: Franta.cz

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
mape
Příspěvky: 1464
Registrován: pon dub 04, 2011 1:53 pm
Bydliště: Karlštejn
Kontaktovat uživatele:

Re: Mapovo UNC

#511 Nový příspěvek od mape »

Ty Whitworth y jsem zjistil už nějak na začátku.... Když jsem tam chtěl dát šrouby na 13 klíč..... Na tyhle mě pasuje 14 ka.

Ten viton jsem právě sehnal jako ten o kroužek ale je čtyřhrannéj. Navíc Tady v té prirube je tlak pořád jen uvnitř....
Ty příruby jsou v pohodě.... Navíc tahle je jediná co nikdy netekla a nikdy nebyla rozebrána.... Jen se odpojovala hadice.
Pro mě je celkem podstatné že zatím ty úniky nebyli nijak fatální.... Jako že louže pod strojem , gejzíry na fasádu a podobně.
Vždy se na to přišlo celkem včas.
Třeba tady jsem to zjistil tak že jsem vyvážel hlínu od baráku a vždy zastavil a šel naházet lžící lopatou protože to nabírat nešlo no a ejhle kapky mezi kolama.....

Tu lžící s pridrzovacem budu asi taky řešit.
Občas potřebuju nakládat nějakej bioodpad ve formě větví a podobně.... Beru to teď normálně vidlemi na palety a pak to malé už lžící..... Jsem i přemýšlel že bych ho udělal nasazovací .... Na tu hladkou..... Nějaké nápady jsou.
už žádné domadělané stroje. mám už jen své mazlíčky
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný

Uživatelský avatar
koprkam
Příspěvky: 855
Registrován: úte zář 17, 2013 1:34 pm
Bydliště: Pv

Re: Mapovo UNC

#512 Nový příspěvek od koprkam »

Navarson píše: Na ty Vitony pozor, pokud používáš ty s jednou stranou do V, tak ty těsněj tím Véčkem jen proti tlaku, po tlaku naopak vůbec (něco jako chlopeň, nebo membrána zpětný klapky). A u motoru pojezdu je jedna trubka, která je zrovna dopředu pod velkým tlakem, ale dozadu při obráceným chodu je ve zpátečce do čerpadla pořád ještě kolem 20bar (neplést si s potrubím přebytkovýho oleje do nádrže). Mě to teda při použití V kroužku v přírubě na čerpadle chcalo, až když jsem tam dal zpátky O kroužek (tedy nový), tak to přestalo.
Nemáš pravdu! Viton se dá koupit i jako klasickej O-Kroužek, já teda beru většinou zelený. Je myslím do 150, nebo 200°C a drží mi to všechno. Některý typy šroubovejch bloků, např Ingersoll Rand je používaj v čelech namísto těsnícího tmelu. Třeba Alfa Agro v Brně ti udělá z Vitonovýho kroužku jakoukoliv míru. Popravdě jsem se v životě něsetkal s tím, že by mě Viton netěsnil, teda pokud nerupnul. Pak ještě jdou sehnat i Nitrilový kroužky, ty by měly být ještě lepší, ale dělaj se z nich akorát speciální kroužky, profilem většinou čtverec, no a pak ještě spoďáry pro jistý individua, co maj rády sádru, maltu, ale to bych tady raději vynechal :D
Když něco nejde vem kladivo,
když to pořád nejde, vem větší kladivo
a když to ani pak nejde, přečti si návod.

Uživatelský avatar
mape
Příspěvky: 1464
Registrován: pon dub 04, 2011 1:53 pm
Bydliště: Karlštejn
Kontaktovat uživatele:

Re: Mapovo UNC

#513 Nový příspěvek od mape »

Mám nabídku na kompletní motor 5201...
Přemýšlím ho vzít a postupně zgeneralkovat a připravit na Turbo.....
Má dokonce už plnoprutokac filtr na olej
Pochází z kompresorovny. Je jen vybehanej tak že špatně startuje.... Jinak maze a vše ostatní ok.....
už žádné domadělané stroje. mám už jen své mazlíčky
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný

Uživatelský avatar
koprkam
Příspěvky: 855
Registrován: úte zář 17, 2013 1:34 pm
Bydliště: Pv

Re: Mapovo UNC

#514 Nový příspěvek od koprkam »

I tak, pokud pudeš cestou turba,tak nech udělat i spodek + ostřik dna pístu. Většinou když dáš novej vrch na starej spodek, odejde po chvíli klika.
Když něco nejde vem kladivo,
když to pořád nejde, vem větší kladivo
a když to ani pak nejde, přečti si návod.

Uživatelský avatar
mape
Příspěvky: 1464
Registrován: pon dub 04, 2011 1:53 pm
Bydliště: Karlštejn
Kontaktovat uživatele:

Re: Mapovo UNC

#515 Nový příspěvek od mape »

Určitě bych to udělal komplet.... I s ostrikem.
Někde někdo právě zmiňoval že je tak jiný blok.... Zesílený..... Dá se to poznat ?
Jinak pro to turbo ještě úplně rozhodnutý nejsem ale náhradní motor se hodí....
už žádné domadělané stroje. mám už jen své mazlíčky
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný

Uživatelský avatar
koprkam
Příspěvky: 855
Registrován: úte zář 17, 2013 1:34 pm
Bydliště: Pv

Re: Mapovo UNC

#516 Nový příspěvek od koprkam »

Hodně se to protřepávalo v tématu http://nasetraktory.eu/forum/viewtopic.php?f=45&t=4791 ten zesílenej blok je otázkou jestli ho seženeš, já osobně sám nevím, jestli ho UNC mám, nebo ne. I tak bych to stavěl na blok co mám v UNC teď, druhá věc je, kolik ta mašina najede, aby jsi musel ten blok mět.
Když něco nejde vem kladivo,
když to pořád nejde, vem větší kladivo
a když to ani pak nejde, přečti si návod.

Uživatelský avatar
mape
Příspěvky: 1464
Registrován: pon dub 04, 2011 1:53 pm
Bydliště: Karlštejn
Kontaktovat uživatele:

Re: Mapovo UNC

#517 Nový příspěvek od mape »

To téma jsem pročetl už asi 4x
Ten blok se pozná podle zdvihatek ventilu...
Tak uvidím až to rozeberu....
Jinak je to z kompresorovny a tam už údajně byli ty motory poměrně nové....
Zatím je to u myšlenky....
Můj motor chodí a tenhle bude do zásoby.
Postupně ho udělám .co jsem koukal tak díly a vůbec generálka není žádná cenová tragédie.
Navíc teď dělám dva motory do Avie tak to vezmu jedním vrzem.
už žádné domadělané stroje. mám už jen své mazlíčky
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný

Uživatelský avatar
Navarson
Příspěvky: 827
Registrován: úte kvě 28, 2019 9:45 pm
Bydliště: u Nepomuku

Re: Mapovo UNC

#518 Nový příspěvek od Navarson »

Kluci, proč troškařit. Myslím, že plnokrevná náhrada zetoru je třeba tady: http://www.kohlerpower.it/product/kdi-1903-tcr/
Akorát drobná potíž...ten motor se dá zakoupit nový, asi tak za cenu všech našich strojů...tedy myslím dohromady všech... :ano:
Sekací traktůrek Hayter H1842.....V podstatě Countax z roku 1995
Babetta 207 chopper....................Prostě brutální mašina
UNC 045 Detvan.........................Nakladač malý, ale šikovný

Uživatelský avatar
mape
Příspěvky: 1464
Registrován: pon dub 04, 2011 1:53 pm
Bydliště: Karlštejn
Kontaktovat uživatele:

Re: Mapovo UNC

#519 Nový příspěvek od mape »

No má 225 Nm krouťák...... To je jak u toho 5201 turbo.....
Já tu měl perkinse 45 kW 240 Nm při 1600 otáčkách..... Chtěl jsem stavět kloubak nakladač..... Ale pak jsem měl slabou chvilku tak jsem udělal debordelizaci a všechno prodal co šlo a koupil za to to UNC....
Dneska si drbů hlavu protože kdybych ho tam napáchal tak by to byl stroj jako břit.....
Kohler je Kohler....... On i nějaký yanmar co dávají do bagru by nebyl k zahození.....
už žádné domadělané stroje. mám už jen své mazlíčky
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný

Uživatelský avatar
koprkam
Příspěvky: 855
Registrován: úte zář 17, 2013 1:34 pm
Bydliště: Pv

Re: Mapovo UNC

#520 Nový příspěvek od koprkam »

I 7201 není k zahození, to by jsi ani nemusel měnit a upravovat frému motoru. Já když to počítal, na kolik by vyšel 5201 přestavět na turbo, tka kdybych to chtěl mít fakt 1A, tak by to vyšlo bezmála na 60 tisíc a to nevím, jestli počítal úplně všechno.
Když něco nejde vem kladivo,
když to pořád nejde, vem větší kladivo
a když to ani pak nejde, přečti si návod.

Uživatelský avatar
mape
Příspěvky: 1464
Registrován: pon dub 04, 2011 1:53 pm
Bydliště: Karlštejn
Kontaktovat uživatele:

Re: Mapovo UNC

#521 Nový příspěvek od mape »

Jenže 4valec tam je moc dlouhej.... Ani když by se posunul dopředu tam nevejde.
už žádné domadělané stroje. mám už jen své mazlíčky
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný

Uživatelský avatar
koprkam
Příspěvky: 855
Registrován: úte zář 17, 2013 1:34 pm
Bydliště: Pv

Re: Mapovo UNC

#522 Nový příspěvek od koprkam »

Možná by se vešel, ale je to předrbat chladiče, svařit novej zadní dekl,... to turbo vyjde podstatně líp, co se týká práce.
Když něco nejde vem kladivo,
když to pořád nejde, vem větší kladivo
a když to ani pak nejde, přečti si návod.

Uživatelský avatar
mape
Příspěvky: 1464
Registrován: pon dub 04, 2011 1:53 pm
Bydliště: Karlštejn
Kontaktovat uživatele:

Re: Mapovo UNC

#523 Nový příspěvek od mape »

Jenže ono výkonem si tu člověk moc nepomůže.... Chce to krouťák.....
U té 52 ky je ten nárůst celkem zajímavý a už celkem v nízkých otáčkách.... Věřím tomu že by šla dolů i spotřeba
No zahim na to není ani čas takže zůstává u myšlenky....
Řeším zase jeden únik.... Stále mám poblity olejoznak levé převodovky.... jakoby to teklo pod přírubou hydromotoru.... Zítra budu zase drbat nějaké zasypávání výkopů tak to zkusím umýt benzínem a sledovat. Jsem tím už postizenej..... Ale daří se.... A to mě baví.
už žádné domadělané stroje. mám už jen své mazlíčky
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný

Uživatelský avatar
mape
Příspěvky: 1464
Registrován: pon dub 04, 2011 1:53 pm
Bydliště: Karlštejn
Kontaktovat uživatele:

Re: Mapovo UNC

#524 Nový příspěvek od mape »

Když se daří tak se daří.
Slyšel jsem jen lupnuti.... A když vylezu tak jsem se zhrozil.
Obrázek
Kdybych to chtěl udělat tak to neudělám.
:smich: bylo to napraskly.... Ale nebylo to vidět. A to mám ty tlaky na prepoustakach docela pečlivě serizene.....
Mě se vůbec tento týden daří....
Úterý .... Se mi rozlitlo turbo na Avii.
Středa ..... Se mi pro změnu rozlít celej motor na Avii
Včera tohle oko na UNC.....
Skoro se bojím jít dneska do práce....
už žádné domadělané stroje. mám už jen své mazlíčky
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný

Tomas6
Příspěvky: 5375
Registrován: pon dub 09, 2012 8:23 pm
Bydliště: Slušovicko

Re: Mapovo UNC

#525 Nový příspěvek od Tomas6 »

Klasika. To oko je slabší jak tlak na pojišťováku.
Já ještě když dělával servis tak běžně s tím jezdili různí dlaždiči a podobné individua,strojník nebyl ani jeden. A když zvedl, zavřel lopatu a pouštěl výložník dolů,tak to dělal tak dlouho dokud neprasklo to oko, či čep nebo neuletělo celé to futro i s kusem výložníku nebo rámu. Co já se toho navařil...
Můj 7045 horal (pokladnička)viewtopic.php?f=36&t=118233

Odpovědět

Zpět na „Traktory sériové výroby - lesní stroje a bagry“