Mapovo UNC

Moderátor: Franta.cz

Zpráva
Autor
Mič
Příspěvky: 36
Registrován: úte bře 24, 2020 9:49 am
Bydliště: PARDUBICE

Re: Mapovo UNC

#541 Nový příspěvek od Mič »

Tak jsem vše vyčistil, vyměnil filtry odvzdušnil. Nafta jde až do čerpadla, ale z něj už ne. Přijde mi jako by zůstalo vypnuté čerpadlo. Jak funguje chcípani? Nemůže to mít souvislost? Diky

Tomas6
Příspěvky: 5310
Registrován: pon dub 09, 2012 8:23 pm
Bydliště: Slušovicko

Re: Mapovo UNC

#542 Nový příspěvek od Tomas6 »

Když pumpuješ vrzne ti přetlakový ventilek? Jde ti nafta zpátečkou zpět do nádrže?
Jinak ano může se zaseknout regulační hřeben. Už jsem se s tím setkal, páčka dávky paliva normálně chodila,jen se hřeben nehýbal. Stačilo sundat víčko na čerpadle a pohnout hřebenem a od té doby pokoj. Ale bylo to na čerpadle starší konstrukce,ještě s "čudlem",teď si nedokážu vybavit jestli novější čerpadla mají boční víčko,ale spíš ne.
Jo a ještě se mohlo stát že se z nějakého důvodu čerpadlo netočí..
Můj 7045 horal (pokladnička)viewtopic.php?f=36&t=118233

Mič
Příspěvky: 36
Registrován: úte bře 24, 2020 9:49 am
Bydliště: PARDUBICE

Re: Mapovo UNC

#543 Nový příspěvek od Mič »

Přetlakovy ventilek nevrzne, ale dříve skutečně vrzal. A nafta zpět do nádrže nejde. Navíc když dlouho pumpuji tak to probubla zpět do nádrže ale sánim! Když ale pumpuji a povolim odvzdušňovak na čerpadlem tak tam skrika nafta. Víčko na čerpadle je zepředu směrem ke lzici. Víčko jsem sundal jsou tam 2 hřídelky s ladící matickou. Obě se hýbou. Ještě si teď vybavují, ze mi to udělalo již cca před měsícem. Jezdil jsem, chcípnul a už nenastartoval. Nechal jsem to být a druhy den opět bez problémů chytl.

Tomas6
Příspěvky: 5310
Registrován: pon dub 09, 2012 8:23 pm
Bydliště: Slušovicko

Re: Mapovo UNC

#544 Nový příspěvek od Tomas6 »

Sundej vratku a strč ji do petky a pumpuj. Nějak mi nejde do hlavy proč by se měla nafta vracet přívodem a přitom být tlak v čerpadle.Protoze pokud v tom čerpadle tlak je což asi je když ti odvzdušňovákem stříká,tak to musí při plném plynu stříkat z trubičky ke vstřiku. A nebo to máš někde ucpané.
Můj 7045 horal (pokladnička)viewtopic.php?f=36&t=118233

Tomas6
Příspěvky: 5310
Registrován: pon dub 09, 2012 8:23 pm
Bydliště: Slušovicko

Re: Mapovo UNC

#545 Nový příspěvek od Tomas6 »

Sundej vratku a strč ji do petky a pumpuj. Nějak mi nejde do hlavy proč by se měla nafta vracet přívodem a přitom být tlak v čerpadle.Protoze pokud v tom čerpadle tlak je což asi je když ti odvzdušňovákem stříká,tak to musí při plném plynu stříkat z trubičky ke vstřiku. A nebo to máš někde ucpané.
Můj 7045 horal (pokladnička)viewtopic.php?f=36&t=118233

Mič
Příspěvky: 36
Registrován: úte bře 24, 2020 9:49 am
Bydliště: PARDUBICE

Re: Mapovo UNC

#546 Nový příspěvek od Mič »

Pumpuji a vratkou zpět do nádrže nejde ani kapka. V čerpadle nafta je ale ani při startování nejde z trubičky do vstriku nafta.

Mič
Příspěvky: 36
Registrován: úte bře 24, 2020 9:49 am
Bydliště: PARDUBICE

Re: Mapovo UNC

#547 Nový příspěvek od Mič »

Ještě nějaký nápad? Pokud pumpuji pumpičkou měla by se po natlakovani nafta vracet přepadem do nádrže? Protože nevrací. Nejde ani do vstriků. Skutečně není pruchodné čerpadlo. Je nějaký nápad co zkontrolovat? :(

Uživatelský avatar
koprkam
Příspěvky: 855
Registrován: úte zář 17, 2013 1:34 pm
Bydliště: Pv

Re: Mapovo UNC

#548 Nový příspěvek od koprkam »

Možná hloupost, nečetl jsem to nazpět, ale UNC hodně rádo trpí na zavzdušnění palivové soustavy, já třeba, když se mi ucpe sítko ve sklíčku, tak tak odvzdušňuju postupně úplně celou soustavu. Začít na filtrech, až teče nafta fakt pomalu proudem, pak teprve čerpadlo, a to někdy na 2x, protože je to hrozná sviňa a pak se teprve možná chytne. Jinak zpěťáček do nádrže, nemůže být zaklepanej, že by neotevíral? Ještě mě napadlo, když vyliješ sklinku a začneš znova pumpovat, nacucne ti to naftu? Pokud ne, tak zkontroluj hadičku do nádrže (Umí se ucpal, ale pořádně) a pak to ještě dělají ventilky v podávacím čerpadle, taky se mi jednou stalo, že jsem mohl pumpovat, jak chtěl a nic.

Ale já mám i dotaz, když máte olejovej chladič Janka, tak dole jsou dva duťáky na cca 36 klíč. Kde je na tom chladiči vstup a kde výstup? Chci se pomalu pustit do instalace toho termostatu, tak abych viděl, jak ho dat?
Když něco nejde vem kladivo,
když to pořád nejde, vem větší kladivo
a když to ani pak nejde, přečti si návod.

Uživatelský avatar
mape
Příspěvky: 1464
Registrován: pon dub 04, 2011 1:53 pm
Bydliště: Karlštejn
Kontaktovat uživatele:

Re: Mapovo UNC

#549 Nový příspěvek od mape »

Mič...a měl si vyrsoubovany ten šroub s ventilkem co nafta odchází z čerpadla? Teče ti ta Tafta i z tohoto místa.....
Pokud ano tak
Já bych zkusil povolit i trubku na vstřikovačich a zkusil chvíli točit.
Pokud nepujde tak asi čerpadlo do servisu.
Jinak mě se stává i to že nafta jde ale nechytne.... Tak sundám hadičku co je nasávání z nádrže a fouknu kompresorem a úplně to kolikrát bouchne jak je pricpana...
Pak to zase chodí jak dlouho normálně.

Koprkam..... Koukni odkud ti jde olej do nádrže a je to přece jasné .... Tam je výstup.
Mám pocit že je to ten levý co je u nádrže....
už žádné domadělané stroje. mám už jen své mazlíčky
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný

Mič
Příspěvky: 36
Registrován: úte bře 24, 2020 9:49 am
Bydliště: PARDUBICE

Re: Mapovo UNC

#550 Nový příspěvek od Mič »

Mel jsem vydané všechny šrouby. Naftu jsem nedostal ani do zpátečky ani do vstriků. Čerpadlo je už v servisu tak dam vědět co tomu bylo.

Uživatelský avatar
mape
Příspěvky: 1464
Registrován: pon dub 04, 2011 1:53 pm
Bydliště: Karlštejn
Kontaktovat uživatele:

Re: Mapovo UNC

#551 Nový příspěvek od mape »

To je ale divný.... Říkáš že v čerpadle nafta je...
Když bys sundal přívodní hadici k čerpadlu tak pumpováním tam nafta musí téct....
Pokud to připojím na čerpadlo tak za chvíli musí téct nafta ven z čerpadla...
Je to stupidní postup řešení dodávky nafty do čerpadla.
Že by čerpadlo nebylo průchozí se mi nezdá...
To snad ani nelze technický dosáhnout .je to jeden prostor.
už žádné domadělané stroje. mám už jen své mazlíčky
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný

Uživatelský avatar
koprkam
Příspěvky: 855
Registrován: úte zář 17, 2013 1:34 pm
Bydliště: Pv

Re: Mapovo UNC

#552 Nový příspěvek od koprkam »

Vidíš a přece se točí :D Jako UNC je někdy záhada Bermudského čtverce bez rohu, co ondá Chuck ukopnul. Jinak jsem se včerá konečně dostal k temu, že jsem dokompletoval a následně i namontoval maják. Teda montáž v jednom člověku silně nedoporučuji, nebo si vzít nějaký prášky proti nasrání :D Ale nakonec jsem šrouby zhora dolů navrchu jsem si dal klíč, kterej se mi opřel o ten spodní plast majáku a zatěžkal jsem to dvoukilovým kladivem, no Jirka Babica by měl radost 8)
Když něco nejde vem kladivo,
když to pořád nejde, vem větší kladivo
a když to ani pak nejde, přečti si návod.

Uživatelský avatar
mape
Příspěvky: 1464
Registrován: pon dub 04, 2011 1:53 pm
Bydliště: Karlštejn
Kontaktovat uživatele:

Re: Mapovo UNC

#553 Nový příspěvek od mape »

Ještě větší porod je dávat v jednom sedačku....
Koprkam.... S těma praskama proti nasranosti....to s tebou souhlasím.... Nejen u majáku... :D
už žádné domadělané stroje. mám už jen své mazlíčky
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný

Uživatelský avatar
koprkam
Příspěvky: 855
Registrován: úte zář 17, 2013 1:34 pm
Bydliště: Pv

Re: Mapovo UNC

#554 Nový příspěvek od koprkam »

Tak víš jak, vím, že s tím budu ten den dělat, tak toho ráno nazobu platíčko s jogurtem a pak je to cajk 8)
Když něco nejde vem kladivo,
když to pořád nejde, vem větší kladivo
a když to ani pak nejde, přečti si návod.

Mič
Příspěvky: 36
Registrován: úte bře 24, 2020 9:49 am
Bydliště: PARDUBICE

Re: Mapovo UNC

#555 Nový příspěvek od Mič »

Tak čerpadlo opraveno cena 6400,- špatný regulátor + lozisko a přetesneni. Prosím Vás jak ho dát správně zpět? Jsou někde nějaké rysky jak to narovnat proti sobě? Já to spalují ale stejně na čerpadle jsou šlicové díry takže tam je určitá možnost pootočení. Nebo ne? Diky

Odpovědět

Zpět na „Traktory sériové výroby - lesní stroje a bagry“