Mapovo UNC

Moderátor: Franta.cz

Zpráva
Autor
frturek1
Příspěvky: 3240
Registrován: pon říj 24, 2011 10:14 pm
Bydliště: Damětice

Re: Mapovo UNC

#331 Nový příspěvek od frturek1 »

Tak nejspis to asi zaclo nekde prisavat vzduch. No vubec nevim co s tim budu delat, kazdej den to jede krmeni a hnuj u dobytka, takze do naky delsi odstavky se mi moc nechce. Asi zkusim misto toho odvetravaciho sroubu dat holendr a hadici asi zpatky do hrdla nadrze a budu se modlit aby to vydrzelo co mozna nejdyl a pak to asi celi zrepasuju

Tomas6
Příspěvky: 5401
Registrován: pon dub 09, 2012 8:23 pm
Bydliště: Slušovicko

Re: Mapovo UNC

#332 Nový příspěvek od Tomas6 »

Tak pokud by to tahalo vzduch bude to pěnit. Ale nebude to plnit rozvodovou skříň. Si myslím. Pokud to plní rozvodovou skříň tak bych to tipnul na některé spv.
Můj 7045 horal (pokladnička)viewtopic.php?f=36&t=118233

Uživatelský avatar
koprkam
Příspěvky: 855
Registrován: úte zář 17, 2013 1:34 pm
Bydliště: Pv

Re: Mapovo UNC

#333 Nový příspěvek od koprkam »

Byli jsme na tom v podstatě stejně, kdysi bylo UNC jedinej stroj schopnej nakládky a taky to dopadlo dost podobně. Pak se dal ČN na traktor a konečně se dalo na UNC dělat i něco zásadnějšího, než je žárovka ve světle.
Když něco nejde vem kladivo,
když to pořád nejde, vem větší kladivo
a když to ani pak nejde, přečti si návod.

frturek1
Příspěvky: 3240
Registrován: pon říj 24, 2011 10:14 pm
Bydliště: Damětice

Re: Mapovo UNC

#334 Nový příspěvek od frturek1 »

Tak čelnak mam taky, nebo jeste hona ale to uz je horsi kvuli mistu,ale kdyz bude nejbur, neda se nic delat

frturek1
Příspěvky: 3240
Registrován: pon říj 24, 2011 10:14 pm
Bydliště: Damětice

Re: Mapovo UNC

#335 Nový příspěvek od frturek1 »

Tak sem zklopil kabinu a kouk do toho pohonu cerpadel,cekal sem ze bude az po odvetrani plna oleje, ale prd. A pod motorem je kaluz jako krava

Uživatelský avatar
koprkam
Příspěvky: 855
Registrován: úte zář 17, 2013 1:34 pm
Bydliště: Pv

Re: Mapovo UNC

#336 Nový příspěvek od koprkam »

Tak to by jsi poznal, jestli teče hydraulika, nebo motorák ne? Nepředpokládám, že by do hydrauliky nalil motorák? Odkud to teda teče?
Když něco nejde vem kladivo,
když to pořád nejde, vem větší kladivo
a když to ani pak nejde, přečti si návod.

frturek1
Příspěvky: 3240
Registrován: pon říj 24, 2011 10:14 pm
Bydliště: Damětice

Re: Mapovo UNC

#337 Nový příspěvek od frturek1 »

Je to hydraulika, na to sem prave neprisel odkud to tece ze se to dostava pod motor kdyz cerpadla sou uz mimo tu vanu a chladic s rozvadecem sou asi nejsussi mista. Okolo toho odvetravaciho sroubu byla ta skrin omyta a pak jeste u holendru hlavniho cerpadla, tak sem to pretesnil a jak prestane mrznout tak to musim poradne umejt

Uživatelský avatar
koprkam
Příspěvky: 855
Registrován: úte zář 17, 2013 1:34 pm
Bydliště: Pv

Re: Mapovo UNC

#338 Nový příspěvek od koprkam »

Čejče, tak to je zajímavý, snad poradí Mape, ten je v hydraulice kovanej. Jsem rád, že se mi u UNC některý závady vyhýbaj...
Když něco nejde vem kladivo,
když to pořád nejde, vem větší kladivo
a když to ani pak nejde, přečti si návod.

Tomas6
Příspěvky: 5401
Registrován: pon dub 09, 2012 8:23 pm
Bydliště: Slušovicko

Re: Mapovo UNC

#339 Nový příspěvek od Tomas6 »

A je to napěněné při jízdě nebo ne? To je vidět v okýnku Kolik toho oleje v té skříni bylo? Měl jsi
tam strčit elektrodu neb nějaký drát aji by si poznal jestli v tom je hydraulika nebo ne.
Můj 7045 horal (pokladnička)viewtopic.php?f=36&t=118233

frturek1
Příspěvky: 3240
Registrován: pon říj 24, 2011 10:14 pm
Bydliště: Damětice

Re: Mapovo UNC

#340 Nový příspěvek od frturek1 »

Kdyz sem koukal do ty skrine pohonu tim odvetravacim sroubem tak sem hladinu vubec nevidel, kdyz se. To nastartoval tak vyletovali kapky oleje ven. Tak sem to okolo utrel a oprel do zdi jestli to tam netece jen pri zatezi a pak to bylo suchy. A na ty skrini by mel bejt kontrolni sroubek nebo olejoznak?

Uživatelský avatar
mape
Příspěvky: 1464
Registrován: pon dub 04, 2011 1:53 pm
Bydliště: Karlštejn
Kontaktovat uživatele:

Re: Mapovo UNC

#341 Nový příspěvek od mape »

Jestli ti nestřikaji průchodky ovládacích trubek. Jsou vedle tě skříně. To by ti stříkalo jen při puštění nějaké funkce.... Pojezd nebo rameno.
Pak je tam ještě pruchodka té velké trubky od čerpadla co vede na rozvaděč. To je jediné místo kde se nachází hydraulika.
Když říkáš že chladič a rozvaděč jsou suché.

Jinak ta převodovka co já vím tak kontrolní šroub nemá má pouze předepsanou náplň myslím 2 l oleje
Já to dělal tak že jsem ji vypustil a nalil dva litry....
A to chci ještě poznamenat že když jsem olej vyměnil tak výrazně ztichla.... Olej jsem dal pp90h
už žádné domadělané stroje. mám už jen své mazlíčky
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný

Tomas6
Příspěvky: 5401
Registrován: pon dub 09, 2012 8:23 pm
Bydliště: Slušovicko

Re: Mapovo UNC

#342 Nový příspěvek od Tomas6 »

A nebude tam šouplá nějaká hadice,trubka dozadu k rozvaděči?A jak zapneš funkcí jestli to nestříkne. Převrať boudu, vlez tam a ať ti to někdo houpne a opatrně pohýbá pákama. Kdyby to pěnilo tak by ti kydala pěna z nalévacího hrdla.
Můj 7045 horal (pokladnička)viewtopic.php?f=36&t=118233

Uživatelský avatar
koprkam
Příspěvky: 855
Registrován: úte zář 17, 2013 1:34 pm
Bydliště: Pv

Re: Mapovo UNC

#343 Nový příspěvek od koprkam »

Mape, mám na tebe dotaz, jakožto na znalce UNC. Nevíš jak bylo udělaný hydraulický vypínání spojky mezi motorem a čerpadlama? Já to mám na bowden a páku v kabině na podlaze, ale tenhle hydraulickej systém též vypadá zajímavě...
Když něco nejde vem kladivo,
když to pořád nejde, vem větší kladivo
a když to ani pak nejde, přečti si návod.

Tomas6
Příspěvky: 5401
Registrován: pon dub 09, 2012 8:23 pm
Bydliště: Slušovicko

Re: Mapovo UNC

#344 Nový příspěvek od Tomas6 »

Buď rád že to máš mechanický pokud to funguje. Hydraulické vypínání čerpadel je řešeno hlavním a pracovním válcem na spojku že škody 1203. V kabině je na levé straně páka ruční brzdy že škody 120, která ovládá hlavní spojkový válec, trubičkou,v místě kde se láme kabina když se překlápí je hadička,pak opět trubička a k pracovnímu válci opět hadička. Pracovní válec je umístěný na páce spojky a na skříni převodovky je držák na kterém je štelovací šroub,o který se opírá pistek ve válečku.
Nádobka je navrchu na rámu za kabinou. Z ní opět hadičky a trubičky až k páce do kabiny.
Pokud to funguje tak ok.Je důležité seřízení páček k ložisku,jak je tam větší vůle tak krok nestačí.Pak je základ dokonalé odvzdušnění. Vzhled k tomu jaké jsou průměry hadic a trubek a délka a profil nahoru dolů to bývá někdy problém. Znám pár lidí co to předělávalo na.mechaniku alá Unc 750.
Můj 7045 horal (pokladnička)viewtopic.php?f=36&t=118233

Uživatelský avatar
mape
Příspěvky: 1464
Registrován: pon dub 04, 2011 1:53 pm
Bydliště: Karlštejn
Kontaktovat uživatele:

Re: Mapovo UNC

#345 Nový příspěvek od mape »

Kopírkám: já nejsem žádnej supr odborník.... Jen ten stroj prostě mám a chci ho mít super.
Tomas6 je daleko větší.
Já na to ovládání vymyslím spíš něco že by to bylo pružinou pořád vypnuté a s nastartováním by to třeba ovládací tlak zapnul....
už žádné domadělané stroje. mám už jen své mazlíčky
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný

Odpovědět

Zpět na „Traktory sériové výroby - lesní stroje a bagry“